Aihe: Kämmenlaite & golf - Golfpiste.com

4.8.–11.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][9]
KilpailuaSuomalaista

Kämmenlaite & golf

Etusivu Foorumit Yleistä Kämmenlaite & golf

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 45)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Käytättekös paljon kämmentietsikoita kentällä? Mitä lajia? Miten? Onko hankaluuksia? Kertokaa mulle! Jooko:)

Arvoisa herra Antti Brack… Mikäli kyseistä laitetta mukanani kentällä raahaisin, niin kierrosajat kasvaisivat vähintään seitsemään tuntiin. Koska täällähän sitä tulisi kuitenkin ne väliajat sitten roikuttua.

Kolhvi kolhvina… muistiinpanot paperille ja siitä sitten tarvittavat faktat koneeseen ja analyysi softa päälle, mikäli tilastoja tarvii kerätä… nautinto kentällä näin maksimaalinen 🙂

Tämä IMHO (josta voin kyllä sitten mielipidettäni muuttaakin)

siis Barck… miksiköhän mulla aina välillä (usein) heittää näpeissä sillai, että tulee kyllä kaikki kirjaimet, mutta pari vaihtaa baikkaa niinkus nyt taas ra ku piti olla ar… mystistä… sattuukos muillekin tätä?? vai onkos ihan henkilökohtainen onkelma.

En ole koskaan kentällä nähnyt. Erilaisia koodimerkkejä tuloskortissa kunkin reijän kohdalla näkyy aika usein, eli tehdään ne tilastotallennukset sitten jossain muualla 🙂

ts

Ne näpihäriöt johtuu siitä kun AB manisti eilen sen kielletyn sanan chatissa 🙂

Juu, parempi jättääkin se kämmenvehje kotiin;) Mitä surfailuun tulee, taitaa olla tarpeex vaikeeta kämmenvehkeellä ilman golfiakin.

Mä olen ajatellut hommaavani jonkun mikkisoftaorientoituneen vehkeen siis käytännössä iPaqin (tai hPaqin kai nykyjään;). En keksi sille oikein muuta käyttöä kuin golfreissut. On pakko saada sellainen jokatapauksessa.

Tarkoitatko hutia vai sitä toista mitä en niin hyvin osaa lyyä?-)

Tilastojen sivussa toi toimis myös StrokeSaverinä, jos sellaista nyt käyttää. Mulla se on aina bägissä. Mutta jos tuon kämmenvehkeen sais johonkin sopivaan paikkaan nin vois tulla käyteltyä.

Herätyskello (äänetön toki;) niille joilla pelirytmi ei oo vielä hanskassa.

No nyt se sitten selvis tämäkin asia… Varokaa kaikki mainitsemasta sitä nimeltä… mitä ei saa sanoa ’****tti’ se meinaan tarttuu ja aiheuttaa näitä kirotus häröjäki 😉

Olis myytävänä tuliterä iPAQ 3870 vähän niin ku irtisanomisien takia… =/ Otappa Antti yhteyttä jos kiinnostaa! kumiankka@vapaalla.org

Mä käytän kämmenkonetta joka kierroksella, enkä varmasti hidasta kenekään peliä sen takia. Teen kaikki merkinnät kävellessäni pallon luo, en pidä jokaisesta detaljista tilastoa, ja muille pelaajille merkitsen vain lyöntimäärät. Tällä tavalla kertyneet tilastot ovat kyllä olleet hyödyllisiä ja ainakin kiinnostavia.

Rakkine on Palm Tungsten T ja softa Intelligolf. Kone on makuasia, softa on kuitenkin paras näkemistäni.

Ok. Varaan kuitenkin sanan ’huti’ omaan käyttööni. En usko että se teihin tarttuu:)

Intelligolf on varmasti hyvä softa, mutta mä aion räätälöidä ohjelmapuolen tarpeisiini sopivaksi – spartalaisen yksinkertainen, huomaamaton.

Kämmenmikron käyttö kentällä huolettaa hieman; siellä kun on kaikenlaisia muitakin ärsykkeitä ja lyönti itsessään vie suuren osan huomiosta. Ajattelinkin lähestyä asiaa niin että sijoitan mikron samaan paikkaa kuin tuloskorttikin olisi sijoitettuna jolloin sen käplääminen kävisi ikäänkuin luonnollisesti.

Itse hankkisin golfauton, josta löytyy kaikki modernin swingianalyysistudion kamat;) Vois jokaisen lyönnin jälkeen tsekata mitä tuli tehtyä. Samalla härveli kertoisi miten seuraava lyöti kannattasi hoitaa, jotta score olisi paras mahdollinen… sen hallintalaitteet olisivat samanlaiset kuin eräässä South Parkin jaksossa olleen ’gyroskooppikulkuneuvon’ – kehittäjä ikiputtaaja, Mr. Garrison.

Lepo.

Toimin juuri samoin, kuten Kratzer. Ja ei todellakaan hidasta peliä.

juurikin tuli noista kämmyköistä mieleeni… Jos ottais digivideokameran mukaan ja tarjois vaikka merkkarille, joka siten kuvaisi kaikki lyönnit… siitä sitä dataa vasta saiskikin irti 😉 Voisi sitten editoida vielä kauden highlits koosteen ja karmeimmat mokat vuosien saatossa… oliskos ideaa.

Vai onkohan toi sitten laitonta?? Auttaisihan toi ainakin muistamaan ja näkemään mihen pöheikköön se AB:n ’huti’ sen palllon lennätti… pikkasen rew ja play… vaikka hidastettuna heti kentällä pystyis näkemään mikä mättää… tuskin sitä tietty korjaamaan lyöntiään voi kesken kierroksen alkaa, mutta noin niikus ideana 🙂

Tietääkö joku kertoa, saako Suomesta ja mistä ostettua IntelliGolfin-softan.

Itselläni on vanhempi palm ja softana golfwits

itse pidän tuota golfwits softaa näppärämpänä, monipuolisempana ja joutuisampana käyttää kuin inteli golf

tietoa siitä löytyy osoitteesta

http://www.golfwits.com

lisäksi talvi menee mukavasti värkätessä noita eteläsuomen kenttien karttoja tuolle softalle

Lue lisää: golf wits kotisivut

Aikaslailla Palmivoittoista kansaa, valmistaja nyt on kuitenkin sivuseikka…

Mä en osaa kyllä kuvitella tuon koneen käytöstä mitään koska en oo kun pari kertaa pitäny kädessä tollasta – käyttö on jäänyt emulaattoriin puuceellä. Siksi kysynkin hölmöjä eli missä sitä kämmenmikroo kiepin aikana pidetään Kämmenessä sitä ei ainakaan voi pitää)

Lob

Näitä moderneja pikkusoftia ei osteta katukaupasta vaan netistä luottokortilla ja sitten imuroidaan. Tsekkaa linkki

Imuroin itse Intelligolfin demon netistä.

Muuten sama softa mutta tallennetujen kierrosten määrä on rajattu. Ihan hyvän tuntuinen softa. Siihen löytyy www:stä lähes kaikkien Suomenkin kenttien tuloskortit. Pari kertaa meinasin ottaa Palmini mukaan kentälle, mutta en ehkä pelaa golfia aivan tarpeeksi vakavasti että olisin jaksanut nähdä vaivaa tilastoinnin kanssa.

Lue lisää: Intelligolf

Palm rulettaa, kun se on aika suosittu peli Jenkeissä. Siellä taas on hieman enemmän pelaajia = markkinoita softalle.

Muuten olisin kyllä vahvasti Symbianin puolella 🙂

Kiitos tiedosta. Kävin jo aikaisemmin tsekkamassa IntelliGolfin sivut. Vastauksestasi voisi vetää johtopäätöksen, että Suomessa ei ole edustajaa.

Eipä mitään, täytynee hoitaa netin kautta, vaikka kortin käyttö onkin pankin taholta kielletty mikäli liike ei ole ns. Verified by Visa.

Palmi on varemasti hyvä peli, mutta luontainen laiskuuteni vetää iPaqqia päin aiemmin mainitsemien seikkojen johdosta.

Yksi pointti muuten vielä: kämmenlaitteet sopivat parhaiten kantobägien käyttäjille. Laite on helppo nykäistä bägin taskusta ja laittaa sinne takaisin kävellessä. Kärryn kanssa homma onkin paljon hankalampaa, kun merkintöjen tekoon tarvitsee väkisinkin kaksi kättä..

Mutta minäpä olenkin vannoutunut kantobägin käyttäjä. 🙂

No nyt sä pääsit asian ytimeen!

Mä en tuohon kantobägiasiaan toistaiseksi osaa sanoa mitään; en puolesta enkä vastaan. Itse vedän useimmiten kärryjä perässäni (sopivissa alamäisä toisinpäin;)

Onkos kaikki kämmenmikronkäyttäjät kantobägin kannalla?

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 45)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #387614 kohteessaKämmenlaite & golf

Etusivu Foorumit Yleistä Kämmenlaite & golf