Aihe: Juhannustaikoja - Golfpiste.com

17.3.–24.3 - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][5]
KilpailuaSuomalaista

Juhannustaikoja

Etusivu Foorumit Välineet Juhannustaikoja

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Juhannuksen alla on otollinen aika huoltaa golfvälineitä. Niinpä minäkin vaihdoin ruusukkeet kengänpohjiin ja yksin tein, siinä mökin terassilla puuhastellessa, päätin putsata myös mailojen lavat. Olinhan viikolla kaupungissa käydessäni poikennut hiomaan lyöntiä muovimatolta ja siitä oli jäänyt karstaa lavan pohjaan. Ruusukkeet tuli vaihdettua ja hyvät tulikin. Siinä vanhoja irrottaessa, tuli mieleen, että miksi Footjoy käyttää ensiasennusruusukkeina niin surkeita ruusukkeita, että ne voisi vaihdattaa jo kaupassa. No täytyihän kengät tietysti kiillottaakin, varsinkin, kun Henkka oli tulossa kylään. Kiillottamiseen käytän sellaista kätevää sientä, jossa on kiillotusaine mukana. Sillä jynssätään kenkien pintaa, kunnes se lakkaa kiillottamasta, ja sitten ostetaan uusi sieni. Nerokas laite! Kun kenkien pinta kiilsi toivotulla tavalla, iskin silmäni draiverin nuppiin. Alphan pinta näytti hieman himmeältä. Niinpä kiillottelin kengänkiillokkeella sekä draiverin että sponen nupit säihkyvän kiiltäviksi. Myös lyöntipinta ja pohja saivat käsittelyn. Mainittakoon, että kiillokesieni, vai mikä sen oikea nimi on, oli mallia väritön. Musta sieni voisi olla vielä tehokkaampi tähän hommaan. Joka tapauksessa uskallan väittää, että edes Ghanan futismaajoukkueesta ei löydy yhtä kiiltävää mustaa nuppia kuin minun bagistani.

Johtaja XXL kirjoitti: (26.6.2010 18:26:55)
    Juhannuksen alla on otollinen aika huoltaa golfvälineitä. Niinpä minäkin vaihdoin ruusukkeet kengänpohjiin ja yksin tein, siinä mökin terassilla puuhastellessa, päätin putsata myös mailojen lavat. Olinhan viikolla kaupungissa käydessäni poikennut hiomaan lyöntiä muovimatolta ja siitä oli jäänyt karstaa lavan pohjaan.

Ruusukkeet tuli vaihdettua ja hyvät tulikin. Siinä vanhoja irrottaessa, tuli mieleen, että miksi Footjoy käyttää ensiasennusruusukkeina niin surkeita ruusukkeita, että ne voisi vaihdattaa jo kaupassa. No täytyihän kengät tietysti kiillottaakin, varsinkin, kun Henkka oli tulossa kylään.

Kiillottamiseen käytän sellaista kätevää sientä, jossa on kiillotusaine mukana. Sillä jynssätään kenkien pintaa, kunnes se lakkaa kiillottamasta, ja sitten ostetaan uusi sieni. Nerokas laite!

Kun kenkien pinta kiilsi toivotulla tavalla, iskin silmäni draiverin nuppiin. Alphan pinta näytti hieman himmeältä. Niinpä kiillottelin kengänkiillokkeella sekä draiverin että sponen nupit säihkyvän kiiltäviksi. Myös lyöntipinta ja pohja saivat käsittelyn. Mainittakoon, että kiillokesieni, vai mikä sen oikea nimi on, oli mallia väritön. Musta sieni voisi olla vielä tehokkaampi tähän hommaan. Joka tapauksessa uskallan väittää, että edes Ghanan futismaajoukkueesta ei löydy yhtä kiiltävää mustaa nuppia kuin minun bagistani.

Juhannusrasisti…

Mitä rasistista siinä on että kiillottaa kengät, jos minä olen menossa Merry-Teyoon vieraaksi?

Minäkin pesin golfvälineitä. Olisin kyllä voinut ne toisellakin tavalla pestä. Vilu siinä sateessa tuli. BTW: Aura-Golf oli _tosiaan_ upea, kuten kehuit! Hienoin kenttä missä olen koskaan pelannut ja aivan käsittämättömässä kunnossa. Peliseura väylällä 14 osuvasti sanoi: Joka kerta kun näkee uuden väylän, tulee iloiseksi. Viisaasti sanottu tuo ja niin tosi.

Johtaja XXL kirjoitti: (26.6.2010 18:26:55)
    . Myös lyöntipinta ja pohja saivat käsittelyn. Mainittakoon, että kiillokesieni, vai mikä sen oikea nimi on, oli mallia väritön.

Mitäs tähän sanoo sääntö 4-2 b ;)?

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #306480 kohteessaJuhannustaikoja

Etusivu Foorumit Välineet Juhannustaikoja