Aihe: Joko se on ohi? - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Joko se on ohi?

Etusivu Foorumit Yleistä Joko se on ohi?

Esillä 14 viestiä, 26 - 39 (kaikkiaan 39)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • kupolaattori kirjoitti: (6.9.2007 20:11:31)

Aplel kirjoitti: (6.9.2007 19:40:40)
    Tänä päivänä en voi sietää humalaisia ihmisiä, en kumpaakaan sukupuolta.

Enkä minä niitä, jotka ottavat jonkun hemmetin foorumin näin tosissaan.

Mitäs seuraavaksi halutaan tietää?.

Että montako pussia herneitä mahtuu nenääsi?

Aplel kirjoitti:
    yli 10 vuotta maistamatta alkoholia

Tuo selittääkin kaukaisesti havaittavan kireytesi.

Tekisi mieli tunkea koko rekkalasti sinne nokkaan, Juurikuin itse aloin (tai edes yritän) käyttäytyä, kirjoitella täällä suh asiallisesti, tulee ’muutama vesseli’ nimimerkkejä mainitsematta ja panee ihan ranttaliksi.

Ja suurimmaksiosaksi alueella Yleistä.

ms wedge kirjoitti: (5.9.2007 22:41:21)
    Hyvät arvon kommentoija herrat ( Fantti, Apel, Tilpehööri jne. jne….)

EI OLE golfpelikausi vielä ohi !
    Nyt vapautuu kentät tosipelaajille joita ei sään vaihtelut häiritse. Paistaako aurinko skottien maalla mukama aina ? Ajatelkaan, vihdoinkin voi pelata rauhassa ilman näitä ns. ’golfpullistelijoita’ ja muita kauniin sään ’riesoja’. 🙂 🙂 🙂

Kunnon herrasmiespelurin / ladyn pelivetimet päälle ja birkkuja metsästämään…

ps evääksi vaikka tilkkanen laatuviskiä ettei syysflunssien viirukset käy ahdistelemaan

Viikon puoliväli oli huomattavasti parempi, mitä sää ennuste lupasi. Tälläkin viikolla sain nauttia aurinkoisesta golf-päivästä. Pirkkua ei tullut. Viskiä olisi ollut kyllä bägissä. Laatuviskiä ei viitsi pistää pirkkupulloon, blended saa kelvata. Taidanpa hakea mukillisen 16 vuotiasta Tomintoulia. Laadusta on vaikea lausua mitään, mutta paha lahjapulloa on haukkua.

ms wedge kirjoitti: (5.9.2007 22:41:21)
    Hyvät arvon kommentoija herrat ( Fantti, Apel, Tilpehööri jne. jne….)

EI OLE golfpelikausi vielä ohi !

Kyllä on. En vaan kertakaikkiaan pysty keskittymään yhteenkään lyöntiin jos vaatetus on mallia bibendum, eli kotoisammin Michelin-Ukko.

ms wedge kirjoitti:Nyt vapautuu kentät tosipelaajille joita ei sään vaihtelut häiritse. Paistaako aurinko skottien maalla mukama aina ? Ajatelkaan, vihdoinkin voi pelata rauhassa ilman näitä ns. ’golfpullistelijoita’ ja muita kauniin sään ’riesoja’. 🙂 🙂 🙂

Mikä ihme siinä on, että pitää ihannoida saarivaltakunnan kelejä; sumua, koleaa, tuulta ja sadetta vaakatasossa niin ettei kunnolla eteensä näe. Kai kurjuuden maksimoimisellakin joku raja on?

poa annua kirjoitti: (6.9.2007 17:53:59)
    arvoisa ms wedge eihän kausi todellakaan ole vielä ohi,

On ohi.

poa annua kirjoitti:eihän toki, kelit senkun vaan paranee

Eikä parane.

poa annua kirjoitti:ja olen ihan varma, että ainakin Tilpehööristä saisit peliseuraa tämän laatuviskin kera.

Enkä varmasti lähde kylmyyteen ja kurjuuteen jonkin viskitipan takia.

Aplel kirjoitti: (6.9.2007 20:24:29)

kupolaattori kirjoitti: (6.9.2007 20:11:31)

Aplel kirjoitti:

Tekisi mieli tunkea koko rekkalasti sinne nokkaan, Juurikuin itse aloin (tai edes yritän) käyttäytyä, kirjoitella täällä suh asiallisesti, tulee ’muutama vesseli’ nimimerkkejä mainitsematta ja panee ihan ranttaliksi.

Mitähän väärää tuossakin taas oli?!?

Suuret pahoitteluni jos tuo aiheutti mielipahaa ja kaikkea muuta vastaavaa.

Oletko koskaan ajatellut ottaa asioita huumorilla? Se tekee elämisestä huomattavasti paljon helpompaa, usealla eri elämän alueella.

Tilpehööri kirjoitti: (6.9.2007 20:24:02)

Aplel kirjoitti: (5.9.2007 21:47:37)
    Jos ei näy siinä oli Sea Fox kelluntapuku, komia eikä tarkoitettu vittuiluksi.

Ei näy ei. Kelluntapukuhan on mitä mainioin varuste syksyn kalastusretkille mutta en lähde moisessa varustuksessa golfkentälle.

Mutta ajattelepas, kelluvapallo ja vesieste, ei muuta kun kävisi loiskasemassa pois ilman penaltia, kuten raamatussa se pitkähiuksinen mies,(ei vissiin siihen aikaan sentään pelannut golfia),mutta kellui kuitenkin, tai ’tutkimattomat ovat herranpojan harrastukset’.

Palatakseni alkuperäiseen aiheeseen. No ei todellakaan ole ohitse. Tilpehöörien kaltaiset reppanat voivat siirtyä suosiolla harrastamaan sisäurheilulajeja, jos nyt jo pilkkihaalarin tarvitsee. Nythän on pelikelit mitä parhaat ja kentätkin aivan loistavassa kunnossa.

Viime vuonna kauden lopetin lähempänä joulukuun loppua, joten onhan tässä vielä vaikka kuinka ja kauan.

kupolaattori kirjoitti: (6.9.2007 20:42:15)

Aplel kirjoitti: (6.9.2007 20:24:29)

kupolaattori kirjoitti: (6.9.2007 20:11:31)

Aplel kirjoitti:

Mitähän väärää tuossakin taas oli?!?

Suuret pahoitteluni jos tuo aiheutti mielipahaa ja kaikkea muuta vastaavaa.

Oletko koskaan ajatellut ottaa asioita huumorilla? Se tekee elämisestä huomattavasti paljon helpompaa, usealla eri elämän alueella.

Alkoholin hallitessa ihmistä, eikä toisinpäin en näe siinä mitään ’spedemäistä voihan rähmä’ huumoria en tippaakaa. en viinassa EN.

Muussa kaikessa näen, jopa sinut pomppimassa ruutupöksyissä ’Kaikki anteeksiantava maila kädessä’.

Aplel kirjoitti: (6.9.2007 21:32:05)
    Alkoholin hallitessa ihmistä, eikä toisinpäin en näe siinä mitään ’spedemäistä voihan rähmä’ huumoria en tippaakaa. en viinassa EN.

Muussa kaikessa näen, jopa sinut pomppimassa ruutupöksyissä ’Kaikki anteeksiantava maila kädessä’.

Itse en ole vielä edes uskaltanut kuvitella sinua sinne Tykkimäkeesi raatamaan. Voi pian lähteä yöunet. Eikä se varmaan sisältäisikään Spedemäistä huumoria, ’pelaamisesi’ nimittäin voisi olla jopa hauskaa.

Kiva kuitenkin että olet saanut ajateltavaa.

Ruutuhousut pitäis muuten hommata.

Hei kamoon aapeli!!!!!! mistä helkutista olet saanut päähäsi, että kupolaattorilla, tai esim. minulla olisi alkoholiongelma. Itse taidat olla täysin itseäsi niin täynnä, ettet edes halua ymmärtää muita ja muiden huumoria

poa annua kirjoitti: (6.9.2007 21:49:37)
    Hei kamoon aapeli!!!!!! mistä helkutista olet saanut päähäsi, että kupolaattorilla, tai esim. minulla olisi alkoholiongelma. Itse taidat olla täysin itseäsi niin täynnä, ettet edes halua ymmärtää muita ja muiden huumoria

Itse asissa pian on, jos kuuntelee tuota kaveria enää kovinkaan paljon pidempään.

Mutta toisaalta —-> ’ Hauskaa voi pitää ilman viinaa, mutta on tyhmää ottaa se riski.’

kupolaattori kirjoitti: (6.9.2007 21:23:26)
    Palatakseni alkuperäiseen aiheeseen. No ei todellakaan ole ohitse. Tilpehöörien kaltaiset reppanat voivat siirtyä suosiolla harrastamaan sisäurheilulajeja, jos nyt jo pilkkihaalarin tarvitsee. Nythän on pelikelit mitä parhaat ja kentätkin aivan loistavassa kunnossa.

Kentät ovat todellakin huippukunnossa ja aikojakin löytyisi sopivasti mutta kun ei vaan pysty tuolla märän visvan seassa pelaamaan. Kait se on otettava suunta kohti jäähallia.. Sitä vaan jaksan ihmetellä, että tennistä ja muita kesälajeja varten on omat hallit; missä viipyy ympärivuotinen golfkeskus?

kupolaattori kirjoitti:Viime vuonna kauden lopetin lähempänä joulukuun loppua, joten onhan tässä vielä vaikka kuinka ja kauan.

Innokkaat voivat hankkia itselleen revähtymiä ja venähdyksiä, oma sisäinen masokistini ei ole vielä tuohon saanut herätystä.

Tilpehööri kirjoitti: (6.9.2007 22:20:31)
    mutta kun ei vaan pysty tuolla märän visvan seassa pelaamaan.

Syytön minä Sinun tauteihisi olen.

kupolaattori kirjoitti: (6.9.2007 22:32:58)

Tilpehööri kirjoitti: (6.9.2007 22:20:31)
    mutta kun ei vaan pysty tuolla märän visvan seassa pelaamaan.

Syytön minä Sinun tauteihisi olen.

Tarkoitin ulkoisia olosuhteita, en omaa terveydentilaani.

Esillä 14 viestiä, 26 - 39 (kaikkiaan 39)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #473957 kohteessaJoko se on ohi?

Etusivu Foorumit Yleistä Joko se on ohi?