Aihe: Jäsenten svingit - Golfpiste.com

3.3.–10.3. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[12][4]
KilpailuaSuomalaista

Jäsenten svingit

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Jäsenten svingit

Esillä 25 viestiä, 801 - 825 (kaikkiaan 1,142)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Lavantauti kirjoitti: (12.4.2008 18:33:45)
    Suoritin aivan ilmiömäistä mentaaliharjoittelua yhden päivän ja hieroin lisäksi pari tuntia rangella.

Sain taakseviennin mielestäni paljon paremmaksi, kun pyrin pitämään sen vähän pystympänä ja laajempana. bs:n huipullakin näyttää kädet olevan apaut korkeammalla kun aikaisemmin. Koko paska pysyy näkökjään aika hyvin planella ja palli jopa lentää niin perkeleesti. Caddien neuvo oli hyödykäs ja tulen palkitsemaan Caddien Rinkussa extra-pullalla. (Tai lisärusinoilla.)

Siinä toivossa, että Caddie saisi rusinapullan kyytipojaksi vielä kaffetta: Vähän näyttää tuossa bsw:n loppupuolella oikea polvi oikenevan, joka on merkki siitä, että lantio vähän nousee ylös ja eteen suunnanvaihtoon tultaessa. Jos kiertyisit hieman paremmin (= stabiilimmin, eli ilman, että lantio nousee ylös ja eteen) tukijalustan ympäri, et söisi tilaa dsw:n lähdettäessä käsiltä, jolloin tuo vieläkin lievästi ulospäin suuntautuva liike voisi tulla eliminoitua.

Tästä saa hyvän mallin mielikuvaharjoitteluun; tsekkaapa erityisesti lantion toimintaa suunnanvaihtoon tultaessa ja dsw:iin lähdettäessä.

Mutta jos palli lähtee niin kuin pitää, niin mitäpä tuota sotkemaan.

Scoop kirjoitti: (12.4.2008 19:40:51)
    Tästä saa hyvän mallin mielikuvaharjoitteluun; tsekkaapa erityisesti lantion toimintaa suunnanvaihtoon tultaessa ja dsw:iin lähdettäessä.

Mielikuvatreenaan heti tuon koiven kuntoon. Veikkaisin että se on tunnin päästä korjattu. Tämä svinginkorjaamishomma on helppoa kun on rajaton itseluottamus ja universumin paras koordinaatiokyky. Katsotaan saatko tätä menoa jo kohta tuopin..

Team Miura alkaa olla yhtä vaille kasassa ja pytty on käytännössä meidän!
    Vapiskaa jo valmiiksi, kas tässä yksi Miura-apina kommentoitavaksi lisää:

Kynäniska

Tässä uusia vetoja. Rauta kolmosen veto on kuvattu huonossa kulmassa joka saa bägärin näyttämään oudolta ja ahtaalta. IRL näyttää samanlaiselta kuin draiverikin.

Draivi

Rauta 3

Lavantauti kirjoitti: (12.4.2008 18:33:45)
    Korjattuna:
    r6 takaa versio 2

Lavis on jo saanut paljon kommentteja, mutta heitänpä minäkin lusikkani soppaan.

Tuossa taakseviennin alussa (videolla ~00:02) näyttäisi että maila lähtee aika voimakkaasti sisällepäin, ja palaa sitten DSW:n aikana vähän jyrkemmin takaisin. Myös lapa näyttäisi olevan pikkuisen kiinni. Tämä näkyy huomattavasti selkeämmin alkuperäisestä takaapäin kuvatusta pätkästä, mutta samaa tendenssiä on molemmissa.

Mutta tämän kait jo joku mainitsikin. Vai?

Kun kohta ehkä saattaa jopa täällä Oulussakin päästä golfia lyömään, rangelle, niin tulin taas miettineeksi tuota lantiota. On jäänyt monien muiden asioiden lisäksi vähän epäselväksi se, että miten lantion olisi syytä osumassa olla? Itse kun olen sen toimintaan kiinnittänyt huomiota, niin aina on osumassa lantion osoittamassa melkeinpä suoraan kohteeseen päin, eli melko reippaasti kiertyneenä.
    Joku on täälläkin sanonut, että ei siinä sinänsä mitään vikaa ole, mutta selkä ei siitä pitäne erityisemmin. Mutta kun eihän sitä nyt haluaisi selkäänsä hajottaa.

Olen koettanut peilin edessä svingailla, mutta en minä tajua, miten voi ’käyttää’ lantiota tehokkaasti ja voimakkaasti, jossei se saa osumassa olla kiertynyt auki (?). Jos lantion ei antaisi kiertyä noin voimakkaasti, niin minulla tulee ainakin tunne että nyt mennään käsillä ja reippaasti.

Kertoisiko joku siis miten asia on? JuuTuubista katsottuna näytti, että ainakin Tiikerillä, Donaldilla, Immelmanilla, Scottilla jne olevan lantio osumassa jo hyvästi auki? Hoganilla asia taas ei näin ollut, ainakaan minun silmiini..

Antsu kirjoitti: (14.4.2008 22:14:23)

Korjattuna:
    r6 takaa versio 2

Lavis on jo saanut paljon kommentteja, mutta heitänpä minäkin lusikkani soppaan.

Sinä se lähdet 30,5 tasoituksella kommentoimaan nelosen händärillä pelaavan lyöntiä. Respect. Ministeriainesta!

Johtaja XXL kirjoitti: (16.4.2008 13:50:50)

Korjattuna:
    r6 takaa versio 2

Sinä se lähdet 30,5 tasoituksella kommentoimaan nelosen händärillä pelaavan lyöntiä. Respect. Ministeriainesta!

Kyllä Antsulla on ollut ihan hyviä kommentteja eri swingeistä ja voihan sitä tietää millainen swingin pitäisi olla, mutta ei vaan itse ole vielä sitä omaksunut. Tai toisaalta perusswingi voi olla ihan hyvä, mutta lähipelilyönnit kaipaavat kovasti opettelua. 🙂

Sinä se lähdet 30,5 tasoituksella kommentoimaan nelosen händärillä pelaavan lyöntiä.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_hominem

Otan tasoitukseni pois näkyvistä, jos se kerran aiheuttaa sinulle noin suurta mielipahaa. Sillä aikaa kun minä teen sitä, voisit yrittää pohtia josko aikaisemmassa kommentissani on jotain virheellistä tai se ei jollain tavoin kuvasta oikein tapahtumien (videoiden) kulkua. Jos näin on, otan mielelläni vastaan rakentavaa ja asianmukaista palautetta.

Voi tietysti olla ettei Laviksen tarvitse tähän mainitsemaani asiankohtaan kiinnittää huomiota, tai se on integraali osa hänen omaa swingityyliään. Nämä tietää parhaiten kuitenkin vain hän itse, ja osaa näinollen ohittaa kommenttini siitä sen paremmin piittaamatta.

Rauski kirjoitti: (16.4.2008 14:24:47)
    Kyllä Antsulla on ollut ihan hyviä kommentteja eri swingeistä ja voihan sitä tietää millainen swingin pitäisi olla, mutta ei vaan itse ole vielä sitä omaksunut. Tai toisaalta perusswingi voi olla ihan hyvä, mutta lähipelilyönnit kaipaavat kovasti opettelua. 🙂

C’moon! Kaveri on vuosi sitten aloittanut pelaamisen! Kokeneemmatkin pelaajat tyytyvät vain spontaaneihin aplodeihin!

ts

Metropolit kirjoitti: (16.4.2008 13:24:34)

Kertoisiko joku siis miten asia on? JuuTuubista katsottuna näytti, että ainakin Tiikerillä, Donaldilla, Immelmanilla, Scottilla jne olevan lantio osumassa jo hyvästi auki? Hoganilla asia taas ei näin ollut, ainakaan minun silmiini..

No kyllä oli Hoganilla ja vallan reippaasti olikin. Ja pakko sen on ollakin.

Sieltä löytyy Oulusta nykyään semmonen ukkokin, joka osaa paikan päällä näistä asioista tarinoida. Eli Henkan juttusille kysymään mitä pitäis tehdä.

Kyllä se kaikilla huipuilla on reilusti auki osumassa. Ei tuon liikkeen pitäisi mitenkään erityisesti selkää rasittaa.

Tässä on sulle hyvä esimerkki miten pitää lantio toimia: =)

https://www.youtube.com/watch?v=3cP3IRF4vAY

Rauski kirjoitti: (16.4.2008 14:24:47)

No joo, kyllä sitä 30 tasotuksella ei oikein vielä mikään toimi.

Meikäläiselläkään nimittäin perusswingi ei mikään hyvä ole ja lähipelikin vaatii kovasti opettelua ja tasoitus on 4,9 tällä hetkellä.

Antsu kirjoitti: (16.4.2008 14:34:56)

Sinä se lähdet 30,5 tasoituksella kommentoimaan nelosen händärillä pelaavan lyöntiä.

Otan tasoitukseni pois näkyvistä, jos se kerran aiheuttaa sinulle noin suurta mielipahaa.

Anna vain tasoituksen ja aloitusvuoden olla näkyvillä, niin selviää jotain kompetenssistasi. Häpeäkseni joudun tunnustamaan, että en ole näitä lyöntejä koskevia kommenttejasi lukenut. Enkä luekaan. Muuten kommenttejasi luen kyllä.

Minä en osaa kyllä kenenkään swingistä sanoa yhtään mitään joten tyydyn havainnoimaan epäolennaisia asjoita. Laviksella on kyllä silmiinpistävän omaperäisen erikoinen loppuasento. En tiä onko hyvä vai huono mutta ehkä jollain tapaa hieno.

Johtaja XXL kirjoitti: (16.4.2008 15:02:14)

Otan tasoitukseni pois näkyvistä, jos se kerran aiheuttaa sinulle noin suurta mielipahaa.

Anna vain tasoituksen ja aloitusvuoden olla näkyvillä, niin selviää jotain kompetenssistasi. Häpeäkseni joudun tunnustamaan, että en ole näitä lyöntejä koskevia kommenttejasi lukenut. Enkä luekaan. Muuten kommenttejasi luen kyllä.

Jos pyytää toista näyttämään tasoitus/pelivuosi tietojaan niin olissi reilua näyttää myös omansa.

toveri kirjoitti: (16.4.2008 15:17:16)
    Jos pyytää toista näyttämään tasoitus/pelivuosi tietojaan niin olissi reilua näyttää myös omansa.

Tuota, puhutkos nyt omasta profiilistasi, vai…?

januz kirjoitti: (16.4.2008 18:16:02)

Lukisit nyt tätä ketjua kymmenkunta viestiä taaksepäin.

Korjattuna:
    r6 takaa versio 2

Itse kyllä kommentoin juuri sen svingiä ketä sattuu kiinnostamaan. Itseäni ei kiinnosta onko tasoitus +30 vai scratchi. taidan olla kanssa ’ministeriainesta’ ;SIRKKA

toveri kirjoitti: (16.4.2008 18:24:42)

Luin kyllä. Sinun profiilisi kun oli se ainoa mikä oli tyhjää täynnä niin päättelin että puhut ilmeisesti itsestäsi? Vai?

😉

Lueppas ny iha itekki. Johtaja ei sinällään pyytänyt/vaatinut mitään tietoja näytettäväksi vaan kommentoi lähinnä Antsun uhkailua pistää profiilinsa tiedot salaan. Näinhän näitä sivujuonteita heleposti saahaan ihan tahattomastikin. Näillä mennään.

Johtaja XXL kirjoitti: (16.4.2008 15:02:14)

Minä vastasin tähän viestiin jossa Johtaja XXL totesi händärinsä olevan arvostelun yläpuolella. Silloin hänen profiilissaan ei ollut händäriä vaikka hän muilta sitä tivasi. Loppu palautteen siitä voitte pistää hänelle!

kebax kirjoitti: (16.4.2008 23:05:08)

Lueppas ny iha itekki. Johtaja ei sinällään pyytänyt/vaatinut mitään tietoja näytettäväksi vaan kommentoi lähinnä Antsun uhkailua pistää profiilinsa tiedot salaan. Näinhän näitä sivujuonteita heleposti saahaan ihan tahattomastikin. Näillä mennään.

Niin mitä järkevää tämän sinun kommenttisi jälkeen vielä sanoisi, ei ole ensimmäinen kerta kuin kommenttisi saavat minut sanattomaksi. Onneksi Vespasi ei seiso meidän klubin edessä!

toveri kirjoitti: (17.4.2008 0:26:34)

kebax kirjoitti: (16.4.2008 23:05:08)

Niin mitä järkevää tämän sinun kommenttisi jälkeen vielä sanoisi, ei ole ensimmäinen kerta kuin kommenttisi saavat minut sanattomaksi. Onneksi Vespasi ei seiso meidän klubin edessä!

Huh huh. Pitääkö tämä viimeinen kommenttisi tulkita uhkailuksi?

kebax kirjoitti: (16.4.2008 15:17:13)
    Minä en osaa kyllä kenenkään swingistä sanoa yhtään mitään joten tyydyn havainnoimaan epäolennaisia asjoita. Laviksella on kyllä silmiinpistävän omaperäisen erikoinen loppuasento. En tiä onko hyvä vai huono mutta ehkä jollain tapaa hieno.

Mä tiedän!!! Mä yritän kovasti työstää koko hommaa kiertämään enemmän. Anna mulle 2 viikkoa.

toveri kirjoitti: (17.4.2008 0:26:34)
    … Onneksi Vespasi ei seiso meidän klubin edessä!

Klassinen italialainen muotoilu somistaa tyylikkäästi rakennusta kuin rakennusta:

Esillä 25 viestiä, 801 - 825 (kaikkiaan 1,142)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #236030 kohteessaJäsenten svingit

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Jäsenten svingit