Aihe: Jäsenten svingit - Golfpiste.com

24.2.–3.3. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][4]
KilpailuaSuomalaista

Jäsenten svingit

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Jäsenten svingit

Esillä 25 viestiä, 51 - 75 (kaikkiaan 1,142)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • ts

Jamasa Lupe kirjoitti: (28.9.2007 21:21:05)

Scoop kirjoitti: (28.9.2007 21:17:54)

Jamasa Lupe kirjoitti: (28.9.2007 20:46:36)
    keskeneräistä ei pitäisi näyttää herroille eikä hulluille 😀

Herra en ainakaan ole, jälkimmäisestä en ole ihan varma… No eipä tuo nyt niin kauhean keskeneräiseltä näytä…

No joo, parempi se on paljonkin kuin 2 vuotta vanha svingi. Mutta kyllä tuohon vielä pitää panostaa…sen minkä kerkeää kaksosilta. Onneksi 3 v tyttö haluaa mennä koko ajan rangelle lyömään, niin isinkin on ’pakko’ mennä sinne

Nojoo.. eiköhän tosta vielä soiva peli tule 😉

Vähän on kantapainosen näkönen, joka on ymmärrettävää, kun on aikansa tottunu makoilemaan… siis pallon päällä.

Sitten kun se on vähän tasapainosempi, niin voi ruveta tuota vetopistettä pudottamaan alemmas..

Mutta tuota nii… joskus se näytti siltä kun hidas mustekala ois pyydystäny kärpästä 😉

ts

Lede kirjoitti: (29.9.2007 11:03:15)
    Päivän vanhaa kuvaa:

https://www.youtube.com/watch?v=pox935FfOzA

https://www.youtube.com/watch?v=M0QeijKEt9Q

Tota… siis oikeetikko muutit ton parissa päivässä… ja näiden kommenttien perusteella? Vai oliko vanha kuvakulma valheellinen.

Tolle mä en tekis enää mitään, vaan painusin pelaamaan ja lähipelialueelle. Kukas coutsi tota on rakentanu.. tai sama se… muista kiittää kuitenkin.

Melkoisen lähellä palloa olet kyllä….

Nimetön

Sorry olisin laittanut videota omastani mut ku pallo otti metrin päässä olevasta pikkukivestä kimmokkeen ja osui kameraan hajoittaen sen 😉

joo, eka video taisi olla noin pari viikkoa vanha. Mitään en noissa edellisissä ole muuttanut, vaikka kommentteja täältäkin on saatu. Joitakin asioita on tullut jo turhautumiseen asti hakattua,mutta ehkä jossain vaiheessa sitten loksahtavat paikalleen.

ts

Lede kirjoitti: (29.9.2007 13:06:59)
    joo, eka video taisi olla noin pari viikkoa vanha. Mitään en noissa edellisissä ole muuttanut, vaikka kommentteja täältäkin on saatu. Joitakin asioita on tullut jo turhautumiseen asti hakattua,mutta ehkä jossain vaiheessa sitten loksahtavat paikalleen.

Olis kiinnostavaa tietää, mitä nuo asiat ovat?

ts kirjoitti: (29.9.2007 13:12:10)

Olis kiinnostavaa tietää, mitä nuo asiat ovat?

Samoin. Ei sulla lyhyehköstä raudasta olisi vastaavaa?

januz kirjoitti: (29.9.2007 11:51:38)

Ennen vai jälkeen lyönnin?

Scoop kirjoitti: (29.9.2007 14:44:48)

januz kirjoitti: (29.9.2007 11:51:38)

Ennen vai jälkeen lyönnin?

Tota noinaa… tai sitä minä siis vaan. Että en totanoinaa paikalla ollut, joten paha sanoa.

Mutta noin nopeasti katsottuna tossa puu3-swingissä näyttivät vain kädet olevan alussa aika lähellä vartaloa. Näyttää vaan vähän ahtaalta, vaikka enhän minä mistään tiiä.

Onko peli sitten kuinka kulkenut? Aika hyvältä kokonaispaketilta tuo ainakin tuossa videossa näyttää tuo lyöminen.

Nonni. Nyt on miljoona TV-katsojaa nähnyt mun swingini.

EFC

Mika Hekkanen kirjoitti: (30.9.2007 22:23:09)

Eikä ollut yhtään pöllömpi !

Kyl se aika vihalla vaan sitä palloa lyö.=)

Hekkasen loppukevennysswingi 😉

januz kirjoitti: (1.10.2007 11:40:29)

Hekkasen loppukevennysswingi 😉

Lopussa kehtaa sanoa vielä ettei ole tarkoitus lyödä pitkälle! Varmalla lähti hammaskiillettä noissakin otoksissa:)

januz kirjoitti: (1.10.2007 11:40:29)

No kun sillä pallolla on tapana ilkkua mulle aina lyönnin jälkeen niin sitä pitää rankaista. Etukäteen. Ja uudestaan ja uudestaan.

Taika Rauta kirjoitti: (1.10.2007 12:24:35)
    Varmalla lähti hammaskiillettä noissakin otoksissa:)

Onneksi siskoni on hammaslääkäri.

joo nyt seuraavaksi tulee harjoitella etten lyönnin alussa ’vajoa’ eli anna jaloista periksi. Tänään tuli myös huomattua että polvet ovat liikaa koukussa sekä läpilyönissä tulee itse noustua turhan aktiivisesti, joten töitä on vielä luvassa

ts

Lede kirjoitti: (2.10.2007 19:56:13)
    joo nyt seuraavaksi tulee harjoitella etten lyönnin alussa ’vajoa’ eli anna jaloista periksi. Tänään tuli myös huomattua että polvet ovat liikaa koukussa sekä läpilyönissä tulee itse noustua turhan aktiivisesti, joten töitä on vielä luvassa

Tuota… oletko selvittänyt, miksi nuo tapahtuvat.

Hieman vaikea nähdä noita sairauksina, pikemminkin oireina. Samoin vaikea nähdä niiden pysyvästi poistuvan, jos ei aiheuttaja poistu.

Toinen kysymys on tietty sitten, että ovatko nuo miten oleellisia, eli mitä ne vaikuttavat lyönteihin, scoresta puhumattakaan.

Lede kirjoitti: (2.10.2007 19:56:13)

Juuri tuon vuoksi utelin flickiä lyhyehköllä raudalla. Ei siksi, että siinä olisi jotain pielessä, vaan ihan mielenkiinnosta; eli minkälainen setup ja posture sulla on, kun varsi on lyhyt. Taidat muuten olla aika pitkä?

AJ

Noniin, löytyi lomakuvien seasta pari swingiä vuosilta 2003 & 2004. Aika hyvittavaa katsottavaa, mutta nämä saa kelvata toistaiseksi kun uudempiakaan ei ole tarjolla.

Jonkun verran repimistä ja etenkin tuo niiaus downswingissä on aika erikoinen… itse en ole tiedostanut tuota ollenkaan. Swingigurut kommetoikaa vapaasti, missä mättää..

ts

APEx kirjoitti: (6.10.2007 11:32:38)
    Noniin, löytyi lomakuvien seasta pari swingiä vuosilta 2003 & 2004. Aika hyvittavaa katsottavaa, mutta nämä saa kelvata toistaiseksi kun uudempiakaan ei ole tarjolla.

Jonkun verran repimistä ja etenkin tuo niiaus downswingissä on aika erikoinen… itse en ole tiedostanut tuota ollenkaan. Swingigurut kommetoikaa vapaasti, missä mättää..

No ainakin tossa rikotaan selkeesti sääntöä 14-1 😉

APEx kirjoitti: (6.10.2007 11:32:38)

Guruja odotellessa:
    repimistä en kyllä nähnyt. Voisin haluta nähdäkin. Tulisi paremmin esiin mahdolliset liikejärjestyksen ongelmat ja puutteet ranteiden toiminnassa. Tuon tyyppinen taputtelu kielii jonkinlaisesta pysähtyneuisyyden tilasta. (Kokemusta on). Tuon svingin kanssa voi elää aivan miellyttävää golfturismia. Positiivista on myös, ettei tuosta voi joutua ’negatiiviseen luuppin’, jos tyytyy tilanteeseen.
    Niiaus sinänsä ei ole ongelma. Kulmien vuotaminen bägärissä voi olla. ja myös niiaus, kun se lähtee tuomaan ’oikeaa lantiota’ ulos turhan aikaisin.

Nimetön

TÄssä taas nähdään tällaisen wannabee papan onneton svingi.

ei pysty pitämään edes kroppaa paikallaan taakse viennissä!

ts

kun tietäs kirjoitti: (7.10.2007 16:21:01)
    TÄssä taas nähdään tällaisen wannabee papan onneton svingi.

ei pysty pitämään edes kroppaa paikallaan taakse viennissä!

Noin päissään keskellä sunnuntaita???

Esillä 25 viestiä, 51 - 75 (kaikkiaan 1,142)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #236292 kohteessaJäsenten svingit

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Jäsenten svingit