Aihe: Järvipalloja Englannista - Golfpiste.com

17.3.–24.3 - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][6]
KilpailuaSuomalaista

Järvipalloja Englannista

Etusivu Foorumit Välineet Järvipalloja Englannista

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 38)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Ajattelin tilata 100 kpl pusseja pro v1 ja pro Vx palloja. Onko kokemuksia ko. palloista tilattuna alla mainitusta paikasta. boltseja Tosin tällä hetkellä ne taitaa olla finito.

Näyttää hivenen epämääräiseltä pussilta, eikä hintakaan ole kovin edukas.
    Voisit ajatella ennemmin CG discounttia
    http://www.cgdiscountgolf.co.uk/acatalog/Titleist_ProV1_Lake_Balls.html

tuoltakin sais palloja.
    palloja

CG on kalliimpi. Samoin Pöllön paikka. Where’s the beef?

Mitenkäs laskit?
    Golfonline yhdenpallon hinta 1,09
    Golfballs yhdenpallon hinta 1,00
    Ja noin peruskoulun matikalla golfballs on halvempi kumpaankin on otettu huomioon noi postitus kulut.
    Jos sitten noilla pisteillä on merkitys niin sitten sieltä tietysti.
    Beef is in the grill.

Sun linkki meni ns. perus järvipalloihin, kun taas noi kundien pallon on ’pearl grade A’ eli näitä viimeisteltyjä palloja. Varmaan käytännössä samaa kamaa, mutta toisia on hieman viimeistelty. Täällä Golfpisteen etusivulla oli linkki Suomen halvimmat golfpallot. Siellä on noita samoja boltseja 22€ tusina. Jenkeistä saa halvemmalla, jos onnistuu vielä saamaan maahan ohi tullin. Tullien jälkeenkin hinta jää hyväksi. Niissä on tehtaalla painettu Practise, mikä tarkottaa, että niissä on joku pieni virhe, esim. logo vinossa tai jotain ei niin peliin vaikuttavaa.

En ymmärrä tai en löydä golfballs sivuilta muuta kuin 40kpl 40 puntaa plus 10 puntaa toimitus. Tekee 1,34/kpl.

Muistakaa sitten, että kaikki REFINISHED ja REFURBISHED pallot on ihan perseestä. Niissä sellanen joku lakkapinta päällä, joka hilseilee heti veke ja alta paljastuu joku tusinapallo.

kun olit kerran hommaamassa tuon viestin mukaan 2800 palloa niin hinnat on laskettu sen mukaan valitan jos tuli vähän agressiivisesti vastattua.

No asiasta sen verran vielä niin golfonlinesta yhden pallon hinnaksi tulee 1,96 jos laskee yhden pussin ja sen vaatiman rahdin.

Itse olen tilannut jenkeistä ebaystä kaikenlaista kamaa. Pallot on ollut huomattavasti halvempia kuin suomessa.Mutta kannattaa olla tarkkana postituskuluissa. Kyselin nimittäin yhdestä firmasta paljonko kulut on kolmelle fj:n hanskalle joiden hinta oli 28 dollaria. Tässä firmassa postituskulut olisivat olleet 108 dollaria =). Päädyin samaan myyjään jolta aiemminkin olin ostanut ja postikulut noille hanskoille tuli 15,99 dollaria… Mutta palloista sen verran että titleistin nxt-tour 100 kpl tuli hintaa tulleineen alveineen 85 euron pintaan. Pallot olivat käytettyjä(ei refineshed) ja kuin uusia! Tosin marraskuussa oli tuo tilaus eli dollarin kurssi on voinut nousta hieman.

Tarkoitin 100kpl:een pusseja. On linkin sivulla hieman alempana. Aiomme ottaa kimppaan muutaman pussin. Golfonline hinta on 85 puntaa pussi + 10 puntaa toimitus. Tekee yht. 100kpl 95 puntaa = noin 102 eur. Eli yksi pallo makssa noin euron. Samaa mieltä proffan kanssa, refinished/furbished pallot on suttua.

KL

Proffa kirjoitti: (28.1.2009 0:02:07)
    Muistakaa sitten, että kaikki REFINISHED ja REFURBISHED pallot on ihan perseestä. Niissä sellanen joku lakkapinta päällä, joka hilseilee heti veke ja alta paljastuu joku tusinapallo.

Osittain totta. Minä ostin taannoin kasan refurbished rovikoita ja pallojen pinta kuluu selvästi nopeammin kuin aidon. Sisus on kuitenkin perstuntumalta ihan sama, eli ihan oikea rovika siellä alla on.

Nopeammasta kulumisesta huolimatta katsoin tehneeni hyvät kaupat, minulla kun pallot tuppaavat hukkumaan ennen kuin ne on pelattu loppuun, oli kyseessä sitten refurbished tai ihka uusi…

KL kirjoitti: (28.1.2009 11:34:09)

Osittain totta. Minä ostin taannoin kasan refurbished rovikoita ja pallojen pinta kuluu selvästi nopeammin kuin aidon. Sisus on kuitenkin perstuntumalta ihan sama, eli ihan oikea rovika siellä alla on.

Nopeammasta kulumisesta huolimatta katsoin tehneeni hyvät kaupat, minulla kun pallot tuppaavat hukkumaan ennen kuin ne on pelattu loppuun, oli kyseessä sitten refurbished tai ihka uusi…

Hinta voisi olla ihan erilainen, jos sisuskalutkin vaihdettaisiin toisenlaisiin värkkeihin. Monta ukkoa vaadittaisiin poraamaan ensin reikä palloihin ja sitten imemään sisukset pois ja uudelleentäyttämään. Ymmärrän hyvin sen, että näin ei tehdä.

Itse olen kokeillut palloja ja niiden tuntumaa lyömällä ja klinkkerilattialle pudottamalla, mutta että pystyisi vielä perseellä selvittämään pallojen tuntumaa, siihen mulla on vielä matkaa!!!

KL

Chip Greenside kirjoitti: (28.1.2009 12:16:58)

Itse olen kokeillut palloja ja niiden tuntumaa lyömällä ja klinkkerilattialle pudottamalla, mutta että pystyisi vielä perseellä selvittämään pallojen tuntumaa, siihen mulla on vielä matkaa!!!

Eihän se perstuntumalta testaaminen mitenkään vaikeaa ole, siinä vain lyödään palloa päin persettä.

Chip Greenside kirjoitti: (28.1.2009 12:16:58)

Ruåttalaiset on siinä kuulema hyviä

Olen tilannut noita Pro V1 palloja sekä Golfonlinesta (ilman grade A merkintää) ja Golfballs.co.uk:sta. Ne Golfonlinen pallot olivat kyllä aika kuluneita, en suosittele. Jälkimmäisen pallot oli kyllä tosi hyviä, osalla tuskin lyöty kuin kerran. Eikä ollut x-outteja, practiseja tai uudelleen käsiteltyjä.

premierlakeballs.com

Yllä halpa ja luotettavasti toimiva talouskuulapuoti. Tuolta ollaan kahtena vuonna tilattu kimpalla monen sadan kuulan tilaus. Itselläni oli viime tilauksessa grade AA Cally HX toureja iso läjä ja kyllähän niillä pelasi. Pallot hyväkuntoisen näköisiä ja tasalaatuisia, joskin kuori oli jonkin verran kellastunut.

Mutta, en sitten tiedä olivatko sittenkin refurbished, sillä kuoren kesto oli aikasta heikko (mm. pinch-lyönti wedgellä, ts. vähäsen kylkeen, matala lento ja julmat jarrut) teki useamman pallon kylkeen ihan silmillä nähtävän poimun joka antoi periksi kun sitä painoi sormella (=> roskiin). Lisäksi tuntui siltä että raipalla annoin mitassa pois uusiin palloihin verrattuna.

Jos järvikuulat kelpaavat, tuo on hyvä vaihtoehto. Itse pelaan tällä kaudella vain uusilla kuulilla.

Premierlakeballs.com ei oo ihan pienen määrän tilaajalle. Postikulut 30 puntaa…

EFC

Tuoppi kirjoitti: (29.1.2009 9:58:46)
    Tuolta ollaan kahtena vuonna tilattu kimpalla monen sadan kuulan tilaus.

Premierlakeballs.com ei oo ihan pienen määrän tilaajalle. Postikulut 30 puntaa…

Niihän toi Tuoppi tossa toteaa epäsuorasti

Palloja…

…Tuolta on tullut tilailtua pari kertaa. Viimeksi otin ihan uusia kuulia, kun ei nuo TM black ja red kuulat maksaneet kuin karvan alle 2€/kpl ( Joulun jälkeen punnan visakurssi oli 1.04 ja tuolta sai jollain tilaus koodilla -10%)

J.Kuttu kirjoitti: (29.1.2009 20:55:43)
    Palloja…

…Tuolta on tullut tilailtua pari kertaa.

Joo tämä on hyväksi havaittu firma, kämmäsivät ja lähettivät tilauksen kahdesti, nyt on sitten 36 tusinaa Tituja…. 🙂

Joo tämä on hyväksi havaittu firma, kämmäsivät ja lähettivät tilauksen kahdesti, nyt on sitten 36 tusinaa Tituja…. 🙂

Kuinka paljon tuli postikuluja? Yritin löytää infoa mutta en löytänyt kyseisen firman sivuilta…

County-Golf postikulut on £16 GBP per lähetys.

(löytyy Delivery Information takaa)

Päädyin sitten tilaamaan golfballs.co.uk:sta 9 x 40 = 360 boltsia. Titu pro v 1 järvi, grade A. Soittivat tänään ja sanoivat, että menee 2-3 viikkoa ennen kuin saavat tilauksen kasaan, onko ongelma? Katsoin ulos ja totesin: ’ei ole’. Laittavat kuulemma ilman toimituskuluja, joten 360 palloa maksaa n. 360 puntaa. Palaan asiaan pallojen laadun suhteen aikanaan.

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 38)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #310211 kohteessaJärvipalloja Englannista

Etusivu Foorumit Välineet Järvipalloja Englannista