Aihe: Iskias iski - Golfpiste.com

21.4.–28.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[7][4]
KilpailuaSuomalaista

Iskias iski

Etusivu Foorumit Yleistä Iskias iski

Esillä 9 viestiä, 101 - 109 (kaikkiaan 109)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Lukekaapa erään lääkärin mielipide

’Elämällä on taipumus opettaa. Kerran eräs potilas pyysi lupaani mennä kansanparantajan hoitoon kärsittyään viikko tolkulla selkäkivuista. Potilas kulki vinossa eivätkä tunnetut hoidot auttaneet häntä. Suureksi ällistyksekseni potilas parani täysin käytyään kansanparantajan käsittelyssä. Tulos oli suorastaan järkyttävä sillä yliopisto-opetus ei tuntenut lainkaan kyseisiä menetelmiä. Luovuin ennakkoluuloistani ja aloin ottaa asioista selvää. ’

ja muutakin:

Lue lisää: Antti Heikkilä, ortopedian erikoislääkäri

Hyvää kirjaa Antti mainostaa sivullaan :-). Suosittelen.

Nämähän jo tiesinkin:

’Kokeneena kirurgina voin sanoa, että kipukirurgia on puoskarointia.’

’moni asia lääketieteessä on itse asiassa todellista mutua ellei suorastaan taikauskoa. Hiljattain samaa totesi eräs arvovaltainen lääketieteellinen julkaisu, Lancet. Kaikista käytetyistä lääketieteellisistä hoidoista vain 15 % oli tieteellisesti perusteltuja. ’

Mutta tätä en:

’Esimerkiksi Yhdysvalloissa lääketiede kaikkine haittoineen on kolmannella sijalla kuolinsyytilastoissa. Tuskinpa Suomi paljon poikkeaa tässä suhteessa muusta maailmasta. ’

Ja yhä pelkäätte kansanparantajia? 😉

Ainii, just oli tv2:ssa: ’300 ihmistä kuolee vuosittain kipulääkkeisiin Suomessa’

Ai rest mai keis for nau 😉

Lue lisää: ortopedi sanoo

Kansanparantajia käyttäneiden kuolleisuus on tuoreimpien selvitysten mukaan 100%. Varokaa!

Surullinen tositarina takavuosilta.

Lapsella todettiin diabetes. Vanhemmat, jotka olivat tyhmiä saatanoita, eivätkä luottaneet koululääketieteeseen, veivät lapsiraukan kansanparantajalle. Kansanparantaja, joka oli tyhmä perkele, suositteli kuhnekylpyjä. Kuhnekylpyhoito aloitettiinkin ja sitä jatkettiin kunnes lapsiparka kuoli.

Minun mielestäni vanhemmat, tyhmät saatanat, ja kansanparantaja, tyhmä perkele, olisi pitänyt tuomita kuolemaan. Vaikka kuhnekylpyyn hukuttamalla. Hitaasti…

Ilahduin, kun tämän päivän uutislähetyksessä kerrottiin, että luontaistuotteet ovat bullshittiä; ja osa jopa terveydelle vaarallisia. Ilahduin siksi, että olen tätä epäillyt koko ajan.

Toisaalta olen pahoillani siitä, että toisten hädänalaista tilaa käytetään hyäksi ja sillä tehdään businesta.

Etsi käsiisi kalevalainen jäsenkorjaaja, listan koulutetuista löydät netistä, kansanlaakintaseuran sivuilta. Vanha hoitomuoto, turvallinen, kipua välttävä ja tehokas. Et varmasti kadu.

sinällään se on mulle sejasama, mikäli joku saa mihin tahansa vaivaan avun mistä tahansa. MUTTA se että silmät kiiluen lähes uskonnollisella paatoksella fanaattisesti hehkutetaan jonkin asian olevan se juttu mikä auttaa vaivaan kuin vaivaan nuhasta karpulaan ja puttausongelmiin niin älkää ny viittikö 🙂 ilon kautta enivei

Akuuttiin kipuun on varmasti moniakin hoitomuotoja. Paras hoito ja ennenkaikkea ennaltaehkäisevin hoito lienee keskivartalon lihaksiston vahvistaminen/ylläpitäminen, ne kun sattumoisin meitä kasassa pitävät. Kaikista varmin tapa selvittää tuo on varmasti mangneettikuvaus, siinä kun näkyy kaikki poikkeavuudet ( jos siis vika selässä ). Jos selästä jokin vika/vaurio löytyy, niin silloin siihen myös varmasti löytyy oikeanlainen hoitomuotokin. Jos selkä ei kuntoutuksenkaan jälkeen ota asettuakseen, niin sitten on olemassa osteopaatteja, kalevalaparantajia jne.vaikka kuinka paljon Se on sitten eri asia, että mikä niistä sopii kullekkin. Tokihan tuo kipu vaikka onkin selässä, niin ei sieltä välttämättä ole peräisin, vaan voi vaikka esim.juontaa lonkista yms.

Kalevalaiset on ihan hyviä ja koulutettuja, mut ei ne osaa olkapäätä tai si-niveltä laittaa paikalleen… ei ainakaan ne joita mä olen kokeillu.

Esillä 9 viestiä, 101 - 109 (kaikkiaan 109)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #346309 kohteessaIskias iski

Etusivu Foorumit Yleistä Iskias iski