Aihe: Irralliset haittatekijät III - Golfpiste.com

4.8.–11.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][9]
KilpailuaSuomalaista

Irralliset haittatekijät III

Etusivu Foorumit Yleistä Irralliset haittatekijät III

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 48)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Alkaa taas olla parisensataa viestiä, joten me kahdeksan jotka ketjua tukimme, tarvitsemme Golfladyn ehdotuksesta, taas uuden ketjun. Kolmannen järjestysnumeroltaan. Syyttäkää Golfladyä siitä. Säännöt ovat samat kuin ennenkin, eli niitä ei ole. Kunniajäsenet: Kobo, Antti, AAH, Golflady ja Rauli Badswing (os.Vaalruus), sekä uusina jäseninä; PAKSUPEKKA ja GOLFBOT. Otan osaa valintanne johdosta. Lue lisää: GP:n Irralliset haittatekijät

Hups, ja täällä sitä ollaan. MOT

III kolme tolpaa… mitäs tosta saadaan assosisoitua.. keppanaa, birkku par nelosella, poki par kakkosella… hetkonen mikäs tämä on… eksyttiinkös nyt aiheesta, mistä taas juontuikin mieleeni että jokos ilmoittautuminen kisoihin alkaa kohta, ja mitenkäs aletaan joukkueita kasaamaan… toisaalta jos meidät kaikki laitetaan hiukkaskiihdyttimeen ja ollaan hengittämättä kisojen alkuun asti, niin oliskos kaikilla helpompaa… ilon kautta 🙂

Mulla on uus lelu, Digiboxi, joten en ehdi heilua täällä kun oon nenä kiinni ruudussa kokoajan. Tai ainakin illalla kun katson ’ilotulitusta’ Urheilukanavalta. Tänään on muutenkin jännä ilta, kun tuonne paksupekka.comin kauhukabinettiin on tulossa lisää katsottavaa…sori Henkka, myös sinä 😉

Golfladyä taas lainatakseni…Tziisus. Sääli nyt vähän nettisurffareita sokeudelta.

Varoitan: kaikki, ketkä rohkenee katsoa, muuttuu suolapatsaaksi laakista ja ainiaaksi. Ainakin jos yrittää jäljitellä ’sulavaa’ swingiäni.

Paksis, pliiis. Älä nyt Herramme Nimessä, ainakaan niitä aamupäivän swingejä sinne pistä. Juniorithan säikähtää niin pahanpäiväisesti, että siirtyvät harrastamaan uppopalloa. Talvella.

Byääh mä en näe kauhukabinetin videoita. Kostoksi tukin nyt Paksiksen sähköpostin ;o))))

Pistähän se linkki tähänkin ketjuun, niin ei tarvii tuolta vanhemmasta sitä kaivella. Tai avaa vaikka uusi ketju ?

Eih, eih linkkiä yleiseen jakoon. Tziisus! Mä kun luulin, että se on vaan meidän IH-porukan hupisivu!

Jokos sitä ollaan nenä ruudussa.

Jos siitä ei ole kohtuutonta vaivaa, pelästyttäisin itseni mieluusti pahanpäiväisesti, jos voisit lähettää sen mailina.

(sekavasti olipa itseni ilmaistu taas)

Hjenkka. Njyt ei ymmärrä. Minä laitta se tuonne kaikkien nähtäväksi. Vai eikö? Voin minä laitaa sen sähköpostilla vain sinulle, mutta siten me tietää, etää sinä ei neiti, vaan jänis!

Lue lisää: Kauhukabinetti, älä katso!

Missä on Paksiksen swingit?!?!

Nyt sain mediaplayerilla Kobon swingin näkymään, mutta Akson swingit eivät aukia olleskaan. Nomadin video kyllä pyörii, muttei oo kuvaa 🙁

oot sä aika kanuuna. Kyllä meidät täytys saada samaan ryhmään, olis mullakin hauskaa, eikä ainoastaan teillä kaikilla muilla.

Rod

Sama mulla töissä aukes kobo muut ei

kotona ei mikään.

Mulla on muuten muutama video simukisasta tallella. Laitetaankos nekin tuonne? Voipi olla, ettei mulla oo kameraa sunnuntaina, mut jos on niin kuvaan lisää materiaalia kauhugalleriaan ;o).

Mähän varoitin, että jos tulen perästä… niin foreja ei kuule eikä koirat perään hauku.. 🙂 peljästysit swingin nähtyäsi ja eiköhän jos vaan onnistuu, niin starttaamme vaikka yhtäaikaa.. juu Kobolttikanuuna on viritystä vaille valmiina.. viritys tapahtuu uuden gripin asentamisella siitäkään ei varmaan mitään hyvää seuraa, mutta kaikilla on hauskaa.. juu ilon kautta 🙂

Mitä mitä mitä sinä sanoa.. ei ole vieläkään muita kauhistuksia näkyvillä.. tosin ei tosta enää voi paremmaksi pistää.. Henkkuli siirtyy siis neiti osastolta jänöjussiksi 😉 Mutta missä on AB:n ja Paksiksen letkeät heilahdukset.. jäämme innolla odottamaan lisäyksiä 🙂 ilon kautta

On erittäin suuri kunnia päästä armoitettuun joukkoonne ;o)!

Mutta hittolainen, enhän mä pysy mukana, menossa siis jo osa 3 :o) – olin pari tuntia koeajolla ja nyt (piip) hunajaa :o)))). Tziisus (GL’ää minäkin lainatakseni), on muuten tosi makea auto :o)!

Jäin edelleenkin odottamaan sitä tappajahai -musiikkia :o))).

Meidän swingit on vielä kamerassa, lähden kohta siirtämään niitä koneelle. Mulla ei oo oikeen sopivia softia, eikä kykyjä, joten saas nährä missä formaatissa tulee ja minkä kokoisina. Golflady swingi ilmestyy kohta kaikessa massiivisuudessaan 😉

Eli 1,3Mt mpg.

Jos löytyy xp.. löynee myös moviemaker… sillä saa muokattua ainakin mpg formaatteja… ja saa säädettyä alku, loppu kohtia sekä fileiden kokoja… joo ihan käytpänen softa toi… 🙂 ilon kautta

Perskuta. Misson AB?

(houkutellaan-tähän se tarttuu)

Olipa taannoin aihe, miten puolisko suhtautui golfiin. Tässä taidepiirien vastaus:

Golffin tauti vaivaa Raulia,

syväst raffist kaivaa hän pallia.

Palli löytys, mutta väärä,

ompi vasen ja siinä tupajäärä!

Rankut korttiin lisätään,

tulos kauhia merkitään.

Ei auta harjoituskaan,

lähipelissäkö mä aina fuskaan?

Rauli pokaalitta kotiin kiisi,

siellä emo, lapsia viisi.

Pettymys on suuri Raulin,

vastass kotona ootti kaulin.

Täten IH III talvinen kyldyyri-ilotulittelu julistettu avatuksi.

Antti on hallireeneissä (lahjaton?) torstaisin. Että olet sitten ollut Kobon kanssa pelaamassa. Ei tuota pallin irtoamista oikein muuten voi selittää. Kun et kerran mun kans ainakaan oo pelannut. Siinä on nääs oltava aarin verran tyhjää ympärillä, kun nää sällit svengaa. Hiivatti, täytyy viä harkita uudemman kerran menemistä Kobon ryhmään. Tai tehdä testamentti ennen kisoja.

Nyt on GL:n leike korvattu pienemmällä. Mulla on W2k tässä läppärissä, mitä yleensä käytän, mutta tuolla on noita muita koneita. Sieltä löytyy myös XP.

Mä en ehdi reeniin enkä oikein muutakaan tekeen, himskutti. Sillä aikaa täällä vaan perustellaan uusia ketjuja ja kaikkee… o tempora o mores…

Kauhukapinetissa on enteilevä äänimaailma, saas nähtä koska sinne ilmaantuu veret seisauttavaa matskua…

Ei mua tartte pelätä, joson samassa ryhmässä niin maastoutuu ajoissa päkin taa soon turvallisin paikka… ja toudellakin tilaa kannattaa antaa muutes voi tulla maila kuuppaan 🙂 tahi olla väärät pallit kun irtoaa.. juu

Paksis.. mikäs siellä kestää… nyt on jo musaa mutta missä on lisää kauhua.. ilon kautta

Onko työkiireitä, mitä? Vai nöyristeletkö vaimoo, että saat taas seikkailla äijien kans viikonloput? (Niinkun huomaat, olen päättänyt olla tänään vähän v****mainen. Kobo ja RaBa ainakin huomas, ne ei puhu mulle enää mitään.)

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 48)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #384882 kohteessaIrralliset haittatekijät III

Etusivu Foorumit Yleistä Irralliset haittatekijät III