-
JulkaisijaArtikkelit
-
Copy paste IG:n sivuilta: ’Uusia jäseniä otetaan ’Imatran Golf Ry ottaa uusia jäseniä. Aikuisten yli 21 v. jäsenmaksu on 130 € ja juniorin jäsenmaksu 35 €. Jäsenyys ei edellytä osaketta.Jäsenhakemuksen saa helpoiten http://www.imatrangolf.fi sivuilta. Liittymismaksu 170 € aikuisilta ja junioreita 40 €. Toisesta seurasta siirtyvän liittymismaksu on 50 €. Tervetuloa jäseneksi Imatralle !’ Pointsit Imatralle.
What’s your point?
Näinhän kaikki kaukojäsenyyttä harrastavat seurat tekevät.
Tämä kotiseurani sivuilta:
Nivalan Seudun Golffiin mahtuu vielä jäseniä. Hinnat ei päätä huimaa: liittyminen 100 € koko perheeltä. Jäsenmaksut seuraavasti: aikuinen 65 €, perheen muut aikuiset 50 € ja juniorit ( alle 18v) 25 €. Muita maksuja (esim. osake, kausikortti..) ei ole. Ottakaapa yhteyttä toimisto@nivalanseudungolf.fi
Muitakin kenttiä löytyy, joille riittää pelkkä jäsenmaksu.
Itse olen kuvitellut, ettei Imatra ole kuulunut etäjäseniä vastaanottaviin kenttiin, kuten Nakkila, Eerikkilä, Järvi-Seudun Golf ja eräät muut?
Olisi hauska tietää mitkä 18-reikäiset kentät ottavat jäseniä ilman osakesidonnaisuutta? Ry-pohjaiset kentät tietysti, mutta osakekentät?
Eihän mikään muukaan seura edellytä osaketta jäsenyyden saamiseksi, riittää kun on pelioikeus jotain kautta.
Kyllä useimmat? (useat) osakekenttien seurat edellyttävät osaketta ko. kentälle, jotta päästävät varsinaisiksi jäsenikseen.
Jotkut seurat ottavat ns. vuosijäseniksi sellaisia, jotka ovat vuokranneet pelioikeuden ko. kentälle.
Onko tilanne siis muuttumassa?
Vuosijäsen, varsinainen jäsen, osakas… hmm, oon ihan sekaisin. Osaisko joku selventää nää käytännöt ja termit? =)
osakas = omistaa osakkeen
(varsinainen)jäsen = osakas joka on myös kentällä toimivan seuran jäsen
vuosijäsen = pelioikeuden vuokrannut henkilö, jonka jäsenyys on voimassa vain niin kauan kun osake on hänellä vuokrattuna. (kumminkin korkeinrtaan vuoden kerrallaan)
osakas voi liittyä halutessaan vuosijäseneksi (jossa ei kylläkään olisi mitään järkeä)
vain hyvin harvat seurat hyväksyvät pelilipuilla / vuokrapelioikeudella pelaavat henkilöt varsinaisiksi jäsenikseen
NimetönTäydennyksenä Antille vielä Joosepin vastaukseen, että varsinainen jäsen on yleensä maksanut liittymismaksun (SHG:llä 85) ja sen jälkeen maksaa vuosittain jäsenmaksun (85).
Vuosijäsen taas saa jäsenoikeuden vain vuodeksi, ei maksa liittymismaksua mutta jäsenmaksu on suurempi (130).
Heps,
Jotta asIa olisi maHdollisimman monimutkainen, niin ainakin niissä seuroissa joissa itse olen pelannut, on myös vuosijäsen, eli vuokrapelioikeuden haltija maksanut ensimmäisenä kautetaan myös liittymismaksun (GT, PGC).
NimetönMielenkiintoinen tulkinta. Pitääkö joka vuosi liittyä uudelleen ? Tähän voisi joku viranomainen jopa puuttua.
Toisaalta sehän on vain hinnoittelukysymys. Vuosijäsenen jäsenmaksun suuruudeksi voi laittaa summan, joka on liittymismaksu + jäsenmaksu.
Hmmm… ei kai sitä liittymismaksua peritä kuin kerran oli jäsen sitten osakas tai vuokralla?
Niin Made.. siis tarkoitin, että ensimmäisenä kautena maksetaan liittymismaksu. Siitä eteenpäin pelkkä jäsenmaksu.
Paltamo ottaa ainakin jäseniä kauempaakin.
Jäsen-ja etäkausimaksut ovat juuri postitusvaiheessa, saadaan liikkeelle ensi viikon aikana. Etäjäsenen maksut ovat 51 + 69 euroa
näin homma toimii Meri-lapin golf klubilla
eli joka vuosi liittymis+jäsen maksu
-
JulkaisijaArtikkelit
Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 15)
Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 15)