30.4.–7.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[12][9]
KilpailuaSuomalaista

Iha ite pro

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Iha ite pro

Esillä 22 viestiä, 51 - 72 (kaikkiaan 72)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • ts kirjoitti: (2.9.2008 13:35:24)

    Mutta hyvää asiaa KL…. just tuo, ’ovat kehityskaarensa huipulla’ Ja sitten ne omat virheet, jotka on pysäyttäny kehityksen tonne HCP 7 tienoille, viedään innolla uusille pelaajille. Pahinta on, että 7 händärisen uskottavuus on alottelijalle aivan mahtava. Joskus jopa 30….

    Joo en lainkaan epäile etteikö kaveri joka pelaa alle 5 tasoituksella ole uskottavampi kuin kaveri joka hyvänä päivänä pelaa 80.

    Onko pro hyvä pedagogi ja osaako lukea ko. ’potilaan’ bodylanguagea on eri asia.

    Mielestäni opettaja joka ottaa 10 aloittelevaa pelaajaa pakeilleen ja saa kaikki kauden/kesän aikana heidät singeliin on erittäin hyvä opettaja.

    Mikäli hän saa heidät alle 18 hcp luokkaan tekee hänestä tyydyttävän.

    Mutta jos he edelleen pelaavat yli 36 hcp tasolla on opettaja surkimus.

    Edelleyttäen tietysti, että kenelläkään oppilaista ei ole ruumiinvammaa tai sairautta joka suoranaisesti estää pelaamisen singelissä ja varusteet ovat pelaajalla tarkoituksenmukaiset ja harjoitteluun käytetään ainakin 60 tuntia pron kanssa.

    ———–

    Ymmärrän hyvin että satunnainen ’opettaminen’ vie mahdollisesti leipää ammattiopettajilta..varsinkin jos se oikeasti johtaa hyviin oppimistuloksiin. Muussa tapauksessahan oppilas/aloittelija kyllä varmaan pian huomaa, että nuo opit ja vinkit oli/on täyttä soopaa. Siitähän tässä threadissäkin oli kysymys.

    ts

    Siis tarkoitin, että pienen tasoituksen tuoma uskottavuus on ongelma. Kun todellisuudessa tuollainen -3 kaveri ei oikeestaan osaa juurikaan mitään. +3 osaa jo aika paljon, mutta osaako välittää tiedot oiken ja tunteeko silti swingin osatakseen opettaa. Suurin osa ei.

    KL

    double-eagle kirjoitti: (2.9.2008 19:12:15)

    ts kirjoitti: (2.9.2008 13:35:24)

    Mutta hyvää asiaa KL…. just tuo, ’ovat kehityskaarensa huipulla’ Ja sitten ne omat virheet, jotka on pysäyttäny kehityksen tonne HCP 7 tienoille, viedään innolla uusille pelaajille. Pahinta on, että 7 händärisen uskottavuus on alottelijalle aivan mahtava. Joskus jopa 30….

    Joo en lainkaan epäile etteikö kaveri joka pelaa alle 5 tasoituksella ole uskottavampi kuin kaveri joka hyvänä päivänä pelaa 80.

    Onko pro hyvä pedagogi ja osaako lukea ko. ’potilaan’ bodylanguagea on eri asia.

    Mielestäni opettaja joka ottaa 10 aloittelevaa pelaajaa pakeilleen ja saa kaikki kauden/kesän aikana heidät singeliin on erittäin hyvä opettaja.

    Mikäli hän saa heidät alle 18 hcp luokkaan tekee hänestä tyydyttävän.

    Mutta jos he edelleen pelaavat yli 36 hcp tasolla on opettaja surkimus.

    Edelleyttäen tietysti, että kenelläkään oppilaista ei ole ruumiinvammaa tai sairautta joka suoranaisesti estää pelaamisen singelissä ja varusteet ovat pelaajalla tarkoituksenmukaiset ja harjoitteluun käytetään ainakin 60 tuntia pron kanssa.

    Mitä jos menisit lyömään ne päivittäiset 1000 palloasi….

    Opettajan poikana ja itsekin opetus- ja koulutustyötä lähes 30 vuotta tehneenä uskallan väittää, ettei oppiminen ole yksinomaan antavasta osapuolesta kiinni. Jokainen ihminen on yksilö ja opettavan osapuolen haasteena on tunnistaa ne yksilölliset tarpeet ja suunnata opetus siten, että nuo tarpeet voidaan tyydyttää. Tämä toimiikin täydellisessä maailmassa, jossa oppilas omaksuu juuri ne asiat, joita opettaja yrittää oppillaalle tolkuttaa ja opettaja tietää täsmälleen, mitä oppilas tarvitsee ja mihin hän on valmis sitoutumaan. Normaalielämässä tilanne on huomattavasti haasteellisempi.

    Yksilöopetuksessa tilanne on ryhmäopetukseen verrattuna sikäli helpompi, että yksilöstä näkee helpommin mikä on motivaation taso, tosin tämäkin taso vaihtelee iän, kehitysvaiheen ja tavoitteiden saavuttamisen halun nopeuden mukaan, puhumattakaan oppilaan omien kvaliteettien, kuten kärsivällisyyden, analyyttisyyden ja oppimisen palon määrän perusteella.

    On aivan käsittämätöntä soopaa väittää, että yksittäinen pedagogi saisi kaikki oppilaansa oppimaan kaikki tarjotut asiat hyvin, ja vielä paremmin kuin opettavat kolleegansa. Muistan tuolta musiikin opiskelun puolelta 80-luvulta, kun eräs Berkleyn musiikki-instituutissa opiskellut ja tänäkin päivänä yhtenä huomattavimmista Suomen jazz-kitaristeista vaikuttava henkilö kertoi minulle oppitunnin yhteydessä, kuinka hän oli sanonut eräälle oppilaalleen kolmen vuoden yhteistyön jälkeen, että ’Sinun on aika siirtyä toiselle opettajalle, minä en pysty sinulle opettamaan enää mitään’. Tämä lausahdus ei tarkoittanut suinkaan sitä, että ko. oppilas olisi ollut täydellisen oppinut ja opettajansa taitotasolla, vaan sitä, että ko. opettajan tarjonta oli jo omaksuttu ja oppilaan oli aika saada toisenlaista tarjontaa, joka kehittäisi häntä edelleen.

    Opettajan ja opetettavan vuorovaikutus ja yhteinen ymmärrys ja luottamus on niin tärkeä elementti, että sitä eivät ihan kaikki ymmärräkään. Hyvä opettaja kasvaa vielä paremmaksi hvyän oppilaan myötä, kun taas huonon oppilaan kanssa mikään metodi ei tunnu toimivan.

    Nimim. Kokemusta on.

    double-eagle kirjoitti: (2.9.2008 19:12:15)

    Ymmärrän hyvin että satunnainen ’opettaminen’ vie mahdollisesti leipää ammattiopettajilta.

    Mää veikkaisin, että se voi olla ihan päin vastoin :o) – todennäköisesti nuo ’satunnaiset tipit’ tai pikavinkit tuovat pidemmän päälle enemmän leipää ammattiopettajille, sillä jos niillä säädetään jotain yksittäistä pientä juttua, niin voipi käydä niin, että hetken päästä koko ’paketti’ on ihan sekaisin ;o). Ja siinä sitä onkin sitten prolla töitä pitkäksi aikaa :D.

    ts

    GolfBot kirjoitti: (2.9.2008 20:45:52)

    double-eagle kirjoitti: (2.9.2008 19:12:15)

    Ymmärrän hyvin että satunnainen ’opettaminen’ vie mahdollisesti leipää ammattiopettajilta.

    Mää veikkaisin, että se voi olla ihan päin vastoin :o) – todennäköisesti nuo ’satunnaiset tipit’ tai pikavinkit tuovat pidemmän päälle enemmän leipää ammattiopettajille, sillä jos niillä säädetään jotain yksittäistä pientä juttua, niin voipi käydä niin, että hetken päästä koko ’paketti’ on ihan sekaisin ;o). Ja siinä sitä onkin sitten prolla töitä pitkäksi aikaa :D.

    Hehee.. juu.. näin kävis. Onglema on vaan se, että ton solmun avaamiseen ei yleensä riitä opettajan eikä oppilaan voimat. Pannaan siihen vielä päälle tapaamisten välissä luetut lehtien tipsit ja kavereilta kuullut hyvät ohjeet… ja se keskimääränen hcp on sit edelleen 26!!1

    KL kirjoitti: (1.9.2008 17:43:57)

    Täti tarvitsee harjatiin, sitä ei saa painettua liian syvään.

    Tai tiimalasin…

    KL kirjoitti: (2.9.2008 20:42:45)
    Mitä jos menisit lyömään ne päivittäiset 1000 palloasi….

    On aivan käsittämätöntä soopaa väittää, että yksittäinen pedagogi saisi kaikki oppilaansa oppimaan kaikki tarjotut asiat hyvin, ja vielä paremmin kuin opettavat kolleegansa.

    Nimim. Kokemusta on.

    Tuotahan en väittänytkään mutta alle 10 hcp tasoon pitää oikean pron pystyä oppilas opettamaan jos on resursseja käytettävissä ( aikaa ).

    Ajattelin tänään 4 tuntisen puutarhamuokkasuksen jälkeen ( 44 Unkarin syreenin istutus ja 10 kuutiota multaa levitys ) jälkeen käydä uimassa..välilevy ei tykkää tosta lapioinnista..ja uiminen auttaa siihen.

    Huomenna on kauden pääottelu Sankivaarassa ja pitää rauhoittaa mieli ennen sitä. HCP tuloksella voittaisin sen, mutta veikkaa tarttuvani driveriin viimeistaan väylällä 10 ja lyöväni 11 tiiauspaikan yli jokeen kuten kerran aiemmin ( n 300 metrinen leiska ). Mene ja tiedä, mutta yritän kaikkeni…ja toivon etten hyydy niinkuin yleensä.

    t. Jukka T

    double-eagle kirjoitti: (3.9.2008 13:34:19)

    KL kirjoitti: (2.9.2008 20:42:45)
    Mitä jos menisit lyömään ne päivittäiset 1000 palloasi….

    On aivan käsittämätöntä soopaa väittää, että yksittäinen pedagogi saisi kaikki oppilaansa oppimaan kaikki tarjotut asiat hyvin, ja vielä paremmin kuin opettavat kolleegansa.

    Nimim. Kokemusta on.

    Tuotahan en väittänytkään mutta alle 10 hcp tasoon pitää oikean pron pystyä oppilas opettamaan jos on resursseja käytettävissä ( aikaa ).

    Ei se nyt vaan sulle oikein tää asia valkene. Ei se opetus yksin. Oppilaalla pitää olla vastaanotin päällä, ei siinä muuten auta yhtään vaikka olis kuin hyvä lähetin. Kässääts, HÄ?!1

    Jenkeissä olin kerran rangella lyömässä ja viereisellä lyöntipaikalla oli pari neitoa. No heillekin tuli sitten joku Ihan Ite Pro kertomaan lyönnistä. Kaverille ja naisille olisi voinut Borat tyyliin heittää jotain kommenttia kunnon ulkomaan aksentilla kun tämä puhui pääasiassa ’Wrist Cockista’ 🙂

    tos

    double-eagle kirjoitti: (2.9.2008 19:12:15)
    Mielestäni opettaja joka ottaa 10 aloittelevaa pelaajaa pakeilleen ja saa kaikki kauden/kesän aikana heidät singeliin on erittäin hyvä opettaja.

    Mikäli hän saa heidät alle 18 hcp luokkaan tekee hänestä tyydyttävän.

    Mutta jos he edelleen pelaavat yli 36 hcp tasolla on opettaja surkimus.

    Tässä oli oikeastaan tiivistettynä hyvä proon määritelmä. Monissa ammateissa onnistumisia on paljon vaikeampi mitata kuin golfissa.

    Opettajan oma tasoitus, mahdolliset huiput mitä hän valmentaa jne, niillä ei ole mitään merkitystä. Ainoastaan sillä mitä hän pystyy antamaan oppilaille.

    kebax kirjoitti: (3.9.2008 14:58:14)

    Ei se nyt vaan sulle oikein tää asia valkene. Ei se opetus yksin. Oppilaalla pitää olla vastaanotin päällä, ei siinä muuten auta yhtään vaikka olis kuin hyvä lähetin. Kässääts, HÄ?!1

    En usko tähän..siis joku joka haluaa pron opetusta ja on satsannut kolopalloon on varmasti riittävän kiinnostunut oppimaan.

    Isäni, veljeni ja minä olemme kaikki RUK:n käyneet ( ja ensin mainitut jäivät alalle ) ja vaikeammatkin asiat kuin kolopallo saadan hyvin uppoamaan uneliaimpaakin maanpuolustajaan. Siihen on hyviä keinoja paljon. Tosin jälkeenpäin voi kadulla kuulla että tuo oli v******n kokelas, mutta vannon ja vakuutan että tuokin poika oli kova taistelija ja ei antanut tesetissä periksi ja tiukassa paikassa ryömii suon läpi kuin nurmipora vaikka oli IT-mies.

    t. Jukka

    double-eagle kirjoitti: (2.9.2008 19:12:15)

    ts kirjoitti: (2.9.2008 13:35:24)

    Mutta hyvää asiaa KL…. just tuo, ’ovat kehityskaarensa huipulla’ Ja sitten ne omat virheet, jotka on pysäyttäny kehityksen tonne HCP 7 tienoille, viedään innolla uusille pelaajille. Pahinta on, että 7 händärisen uskottavuus on alottelijalle aivan mahtava. Joskus jopa 30….

    Joo en lainkaan epäile etteikö kaveri joka pelaa alle 5 tasoituksella ole uskottavampi kuin kaveri joka hyvänä päivänä pelaa 80.

    Onko pro hyvä pedagogi ja osaako lukea ko. ’potilaan’ bodylanguagea on eri asia.

    Mielestäni opettaja joka ottaa 10 aloittelevaa pelaajaa pakeilleen ja saa kaikki kauden/kesän aikana heidät singeliin on erittäin hyvä opettaja.

    Mikäli hän saa heidät alle 18 hcp luokkaan tekee hänestä tyydyttävän.

    Mutta jos he edelleen pelaavat yli 36 hcp tasolla on opettaja surkimus.

    Edelleyttäen tietysti, että kenelläkään oppilaista ei ole ruumiinvammaa tai sairautta joka suoranaisesti estää pelaamisen singelissä ja varusteet ovat pelaajalla tarkoituksenmukaiset ja harjoitteluun käytetään ainakin 60 tuntia pron kanssa.

    ———–

    Ymmärrän hyvin että satunnainen ’opettaminen’ vie mahdollisesti leipää ammattiopettajilta..varsinkin jos se oikeasti johtaa hyviin oppimistuloksiin. Muussa tapauksessahan oppilas/aloittelija kyllä varmaan pian huomaa, että nuo opit ja vinkit oli/on täyttä soopaa. Siitähän tässä threadissäkin oli kysymys.

    Mä tiedän yhden aika hyvän pron ja sen ’apuvalmentajan’ ja tunnen aika hyvin sen kundin faijan, joka on saanut yhden junnun händärin tuonne alle 5:n (oliskohan 4,7 nyt) 1v 4kk. Mutta ei tuon kundin pedagogiset taidot ainakaan golfopetusta oikein puolla. Kun siltä kysyy miten sä ton oikein teet niin vetäisee swingin ja sanoo, että tee noin. Joskus se on ennen taukokioskia väittänyt myös että mun swingi näyttää ihan hyvältä, kun sitä on kysynyt. Tiedä sitten pitäiskö tuota uskoa vai onko jotain muuta takana. 🙂

    KL

    double-eagle kirjoitti: (3.9.2008 18:32:25)

    kebax kirjoitti: (3.9.2008 14:58:14)

    Ei se nyt vaan sulle oikein tää asia valkene. Ei se opetus yksin. Oppilaalla pitää olla vastaanotin päällä, ei siinä muuten auta yhtään vaikka olis kuin hyvä lähetin. Kässääts, HÄ?!1

    En usko tähän..siis joku joka haluaa pron opetusta ja on satsannut kolopalloon on varmasti riittävän kiinnostunut oppimaan.

    Isäni, veljeni ja minä olemme kaikki RUK:n käyneet ( ja ensin mainitut jäivät alalle ) ja vaikeammatkin asiat kuin kolopallo saadan hyvin uppoamaan uneliaimpaakin maanpuolustajaan. Siihen on hyviä keinoja paljon. Tosin jälkeenpäin voi kadulla kuulla että tuo oli v******n kokelas, mutta vannon ja vakuutan että tuokin poika oli kova taistelija ja ei antanut tesetissä periksi ja tiukassa paikassa ryömii suon läpi kuin nurmipora vaikka oli IT-mies.

    t. Jukka

    Voi hyvä isä sentään, voiko joku ihan oikeasti olla noin tyhmä?!?!?

    Kuule Juki, panepas se isäsi ja veljesi opettamaan jotakin asiaa jollekin semmoiselle, jonka ei ole pakko oppia ja jolle ainoa tarjottava rangaistus on opetuksen lopettaminen. Siinä ei taakse poistu paljon auta!! Kyllä minäkin sain aikanaan kokelaana jääkärit juoksemaan kypärä vinossa pitkin Santiksen Saharaa, ei siihen mitään taitoa tarvittu, korkeampi arvo riitti.

    Sinun on luultavasti mahdoton tätä ymmärtää, mutta innostuneimmallekin oppilaalle tulee jaksoja, jolloin opiskelu vain ei jostain syystä maistu tai oppi ei mene jakeluun, vaikka kuinka olisi oppimisen halua ja hyvä opettaja. Siinä ne pedagogin kyvyt oikeasti punnitaan, ei siinä, kuinka monta kertaa IT-mies saadaan punnertamaan.

    tos kirjoitti: (3.9.2008 18:00:29)

    double-eagle kirjoitti: (2.9.2008 19:12:15)
    Mielestäni opettaja joka ottaa 10 aloittelevaa pelaajaa pakeilleen ja saa kaikki kauden/kesän aikana heidät singeliin on erittäin hyvä opettaja.

    Mikäli hän saa heidät alle 18 hcp luokkaan tekee hänestä tyydyttävän.

    Mutta jos he edelleen pelaavat yli 36 hcp tasolla on opettaja surkimus.

    Tässä oli oikeastaan tiivistettynä hyvä proon määritelmä. Monissa ammateissa onnistumisia on paljon vaikeampi mitata kuin golfissa.

    Opettajan oma tasoitus, mahdolliset huiput mitä hän valmentaa jne, niillä ei ole mitään merkitystä. Ainoastaan sillä mitä hän pystyy antamaan oppilaille.

    Sanoisin, että määritelmä ontuu.

    Tulos riippuu pelaajamateriaalista. Keskimääräistä kansalaista laajemman perspektiivin intin hommiin omistavana totean, että komppaniallisesta B-miehiä, ei saa eturivin asutuskeskustaistelijoita, vaikka kuinka opettais, Hyvä, kun sotkuraketiksi kouliintuvat kuudessa kuukaudessa…

    Viimeisessä lauseessa on kyllä totuus sisällään. Ihmisten ymmärrys ja kerronta asioista vaihtelee. Jokseenkin harvassa on ne kerrat, jolloin etenkin kirjoitetusta kielestä kaikki lukijat saavat samansisältöisen mielikuvan. Toinen ymmärtää rivien välistäkin dataa ja toinen tajuaa ts:n huulet ja niiden sisältämät jyvät.

    Pekka Pelimies kirjoitti: (4.9.2008 1:31:48)

    tos kirjoitti: (3.9.2008 18:00:29)

    double-eagle kirjoitti: (2.9.2008 19:12:15)
    Mielestäni opettaja joka ottaa 10 aloittelevaa pelaajaa pakeilleen ja saa kaikki kauden/kesän aikana heidät singeliin on erittäin hyvä opettaja.

    Mikäli hän saa heidät alle 18 hcp luokkaan tekee hänestä tyydyttävän.

    Mutta jos he edelleen pelaavat yli 36 hcp tasolla on opettaja surkimus.

    Tässä oli oikeastaan tiivistettynä hyvä proon määritelmä. Monissa ammateissa onnistumisia on paljon vaikeampi mitata kuin golfissa.

    Opettajan oma tasoitus, mahdolliset huiput mitä hän valmentaa jne, niillä ei ole mitään merkitystä. Ainoastaan sillä mitä hän pystyy antamaan oppilaille.

    Sanoisin, että määritelmä ontuu.

    Tulos riippuu pelaajamateriaalista. Keskimääräistä kansalaista laajemman perspektiivin intin hommiin omistavana totean, että komppaniallisesta B-miehiä, ei saa eturivin asutuskeskustaistelijoita, vaikka kuinka opettais, Hyvä, kun sotkuraketiksi kouliintuvat kuudessa kuukaudessa…

    Vaarallista lainata jotakuta ja jättää osa infosta pois kuten tämä lauseeni aiempaa:

    Edelleyttäen tietysti, että kenelläkään oppilaista ei ole ruumiinvammaa tai sairautta joka suoranaisesti estää pelaamisen singelissä ja varusteet ovat pelaajalla tarkoituksenmukaiset ja harjoitteluun käytetään ainakin 60 tuntia pron kanssa.

    Mulla oli muutama ’B-mies’ auttamassa syreenien istutuksessa ja he oppivat juonen nopeasti kun selvitin mitä tulee tehdä…tekivät suoremman rivi-istutuksen kuin minä, koska eivät liikoja ajattele vaan toimivat kuin kellot ( ja tekivät tiimityötä kaikki kolme ..toinen korjasi toisen virheen aika usein ). En tosin panisi heitä JOKEen johtamaan torjuntataistelua…saati pelaamaan kolopalloa ja vaatimaan 18 hcp alitusta.

    tos

    Pekka Pelimies kirjoitti: (4.9.2008 1:31:48)
    Tulos riippuu pelaajamateriaalista. Keskimääräistä kansalaista laajemman perspektiivin intin hommiin omistavana totean, että komppaniallisesta B-miehiä, ei saa eturivin asutuskeskustaistelijoita, vaikka kuinka opettais, Hyvä, kun sotkuraketiksi kouliintuvat kuudessa kuukaudessa…

    Ääh, arvelinkin, että joku parametri tarvitaan vielä, että tasoituksen laskusta saa aukottoman proon luokitteluperusteen 🙂

    Jos otetaan mukaan:

    P = pelivuosien lkm
    I = ikä
    H = aikaisempien golfia tukevien harrastusten (pesäpallo…) taso.
    T = aika tunteja käytettävissä golfiin
    Å = pro tunteja

    .. niin riittäiskö saatu yhtälö ratkaisemaan protaidon S?

    KL kirjoitti: (3.9.2008 20:18:19)

    Kuule Juki, panepas se isäsi ja veljesi opettamaan jotakin asiaa jollekin semmoiselle, jonka ei ole pakko oppia ja jolle ainoa tarjottava rangaistus on opetuksen lopettaminen. Siinä ei taakse poistu paljon auta!! Kyllä minäkin sain aikanaan kokelaana jääkärit juoksemaan kypärä vinossa pitkin Santiksen Saharaa, ei siihen mitään taitoa tarvittu, korkeampi arvo riitti.

    Sinun on luultavasti mahdoton tätä ymmärtää, mutta innostuneimmallekin oppilaalle tulee jaksoja, jolloin opiskelu vain ei jostain syystä maistu tai oppi ei mene jakeluun, vaikka kuinka olisi oppimisen halua ja hyvä opettaja. Siinä ne pedagogin kyvyt oikeasti punnitaan, ei siinä, kuinka monta kertaa IT-mies saadaan punnertamaan.

    Isäni on myös kennelliiton monivuotinen toiminnanjohtaja jne. ei koirien kouluttamisessa kysytä sotilasarvoja.

    Kyllä siellä muutakin tarvitaan kuin kaluunat..miten on synnynnäisten johtamistaitojesi laita ? Omaatko ’lavakarismaa’ ?

    Punnerrusten tekeminen oli muuten perusrangaistus kun pelasin lätkää USA:n lukiojoukkueessa. Gimme 50…gimme 100 you asshole !

    En nyt tiedä miten tähän pitäisi suhtautua, mutta jotenkin samalla itkettää ja naurattaa nuo Jukin yritykset viedä jatkuvasti keskustelua ihan uudelle tasolle.

    Kyllä tässä pakko on olla taustalla jotain pitkäaikaista laittomien huumeiden sekakäyttöä. Eihän tuollaisia voi muuten olla, eihän?!

    double-eagle kirjoitti: (4.9.2008 9:41:34)
    Punnerrusten tekeminen oli muuten perusrangaistus kun pelasin lätkää USA:n lukiojoukkueessa. Gimme 50…gimme 100 you asshole !

    Kerropa, Jukka, hyvin lyhyesti, ennen kuin pidät tänne kirjoittelussa jouluun saakka kestävän tauon, minkälaisia kusipäisyyksiä tulit tehneeksi kun sinua kutsuttiin assholeksi ja pantiin punnertamaan ensin 50 ja sitten 100 kertaa.

    Johtaja XXL kirjoitti: (4.9.2008 12:35:44)

    double-eagle kirjoitti: (4.9.2008 9:41:34)
    Punnerrusten tekeminen oli muuten perusrangaistus kun pelasin lätkää USA:n lukiojoukkueessa. Gimme 50…gimme 100 you asshole !

    Kerropa, Jukka, hyvin lyhyesti, ennen kuin pidät tänne kirjoittelussa jouluun saakka kestävän tauon, minkälaisia kusipäisyyksiä tulit tehneeksi kun sinua kutsuttiin assholeksi ja pantiin punnertamaan ensin 50 ja sitten 100 kertaa.

    Ei ei ei ei ei tartte kertoa yhtään mitään Juken assholesta.

    Jamasa Lupe kirjoitti: (4.9.2008 20:28:55)

    Johtaja XXL kirjoitti: (4.9.2008 12:35:44)

    double-eagle kirjoitti: (4.9.2008 9:41:34)
    Punnerrusten tekeminen oli muuten perusrangaistus kun pelasin lätkää USA:n lukiojoukkueessa. Gimme 50…gimme 100 you asshole !

    Kerropa, Jukka, hyvin lyhyesti, ennen kuin pidät tänne kirjoittelussa jouluun saakka kestävän tauon, minkälaisia kusipäisyyksiä tulit tehneeksi kun sinua kutsuttiin assholeksi ja pantiin punnertamaan ensin 50 ja sitten 100 kertaa.

    Ei ei ei ei ei tartte kertoa yhtään mitään Juken assholesta.

    Äläpäs nyt Jamasa yritä jarrulella ’tuplakotkaa’ totta hemmetissä me haluamme kuulla kaiken, olemmehan äärettömän kiinnostuneita ko. persoonan ’persreijästä’

    Johtaja XXL kirjoitti: (4.9.2008 12:35:44)

    double-eagle kirjoitti: (4.9.2008 9:41:34)
    Punnerrusten tekeminen oli muuten perusrangaistus kun pelasin lätkää USA:n lukiojoukkueessa. Gimme 50…gimme 100 you asshole !

    Kerropa, Jukka, hyvin lyhyesti, ennen kuin pidät tänne kirjoittelussa jouluun saakka kestävän tauon, minkälaisia kusipäisyyksiä tulit tehneeksi kun sinua kutsuttiin assholeksi ja pantiin punnertamaan ensin 50 ja sitten 100 kertaa.

    Siis punnersin korkeintaan 50 ja koskaan ei kutsuttu assholeksi …panin 50% petäjäistä, jotta juttu tuntuu herkullisemmalta.

    En oikein aina ilmeisesti tehnyt asioita niin kuin coachi näki viisaimmaksi. Olin kuitenkin joukkueen 5. pistemies ja olin pakkina loppukauden. Aloitin hyökkääjänä.

Esillä 22 viestiä, 51 - 72 (kaikkiaan 72)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #229327 kohteessaIha ite pro

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Iha ite pro