Aihe: Ian Poulter shortsit - Golfpiste.com

13.1.–20.1. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[5][2]
KilpailuaSuomalaista

Ian Poulter shortsit

Etusivu Foorumit Välineet Ian Poulter shortsit

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #340590 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Onko kenelläkään tietoa onko Keski-Suomessa mitään liikettä/pro shoppia joka myisi kyseistä tuotetta? Netti haulla ei löytynyt kyllä koko Suomesta. Ainoa osuma hirvivaaran golf jossa housuja maininta mutta ei shortseja.

#305335 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Onpa golfin harrastus muuttunut kun vaatetus on tullut miesten kesken oleelliseksi keskustelun aiheeksi. Seuraavaksi clubeilla alkaa varmaan olemaan poikien vaateiltoja naisten mallin mukaan. Nyt alan jo huolestumaan koska työkaverit ovat jo vuosia pitäneet golffia hieman tietyn vähemmistön lajina.
    Kuulunko enään joukkoon?

#305336 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Kuulunko enään joukkoon?
    (Ping1 24.10.2010 15:25:50)
    Riippuu vähän siitä mihin vähemmistöön kuulut?
    Todella hieno avaus sinun viestihistoriassa! Jatka vain samaan malliin!

#305337 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Ping1 kirjoitti: (24.10.2010 15:25:50)
    Onpa golfin harrastus muuttunut kun vaatetus on tullut miesten kesken oleelliseksi keskustelun aiheeksi. Seuraavaksi clubeilla alkaa varmaan olemaan poikien vaateiltoja naisten mallin mukaan. Nyt alan jo huolestumaan koska työkaverit ovat jo vuosia pitäneet golffia hieman tietyn vähemmistön lajina.
    Kuulunko enään joukkoon?

No en mä nyt sanoisi että niin oleelliseksi, mutta kun on tossa noita junnuja katsellut niin aika pirun tarkkoja ovat siitä miten pukeudutaan. Mikä on cool ja mikä ei, tietty pelitaidot on se merkittävin tekijä. Mun mielestä mennään siinä mielessä ihan hyvään suuntaan jos joku haluaa näyttää hyvältä ja jos vielä pelitaidot näyttää yhtä hyvältä niin en mä arvostele pukeutumisvalintaa. Mä en oikein ymmärrä, jos golfaajat (myös nuoret)haluaa näyttää hyvältä niin miksei saisi näyttää. Mullakin olisi ainakin joiden mukaan tuosta opittavaa, mut mä toivon että mun sisäinen kauneus korvaa ton ulkoisen, tosin harva sen huomaa;)

Esillä 4 viestiä, 1 - 4 (kaikkiaan 4)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #305336 kohteessaIan Poulter shortsit

Etusivu Foorumit Välineet Ian Poulter shortsit