Aihe: Hyvää video/swingi analysaattoria Android -luuriin? - Golfpiste.com

13.1.–20.1. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[5][2]
KilpailuaSuomalaista

Hyvää video/swingi analysaattoria Android -luuriin?

Etusivu Foorumit Välineet Hyvää video/swingi analysaattoria Android -luuriin?

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • KL2

Löytyisikö suosituksia hyvästä swingianalysaatorista? Puhelin on Samsung S5. Kiitoksia etukäteen!

ts

Ubersense on paras näkemäni, mutta vasta tulossa androidiin. Aikataulusta ei tuolla sen tarkempaa tietoa.

Swingbyte 2 ainakin omasta mielestä kelpo vehje.

Cantona kirjoitti: (5.5.2014 22:31:47)
    Swingbyte 2 ainakin omasta mielestä kelpo vehje.

Ihan hyvä käyttöliittymä ja analyysiominaisuudet. Antaa myös mailanpään nopeuden suhteellisen luotettavasti mutta muuten tuo mittauksen luotettavuus hieman huolestuttaa. Härpäke pyörii mailan varressa kun poranterä. Onko kukaan keksinyt miten sen saa kunnolla varteen kiinni?

Mulla on käytössä SB versio 1.
    Olen liimannut (pikaliimalla) sen v-uramaisen muovin pysyvästi mailan (mm. draiveri, R8) varteen kiinni. Kumilenkki pitää nyt mittaushärpäkkeen hyvin paikoillaan.
    Varteenhan voi liimata minkä tahansa sopivan ’esteen’, joka estää härpäkkeen kiertymisen swingin voimasta. Esteen voi liimata myös siten, että härpäke nojaa vasemmalla reunallaan esteeseen. Liimauksessa on oltava tarkkana, että mittaushärpäke tulee sitten oikeaan linjaan, jotta mittaukset olisivat luotettavia.
    Selostukseni koskee versiota 1. Versio 2:ssa lienee toisenlainen (parempi) kiinnitysmekanismi kuin tässä ykkösversiossa.

savanni kirjoitti: (6.5.2014 19:18:13)
    Mulla on käytössä SB versio 1.
    Olen liimannut (pikaliimalla) sen v-uramaisen muovin pysyvästi mailan (mm. draiveri, R8) varteen kiinni. Kumilenkki pitää nyt mittaushärpäkkeen hyvin paikoillaan.
    Varteenhan voi liimata minkä tahansa sopivan ’esteen’, joka estää härpäkkeen kiertymisen swingin voimasta. Esteen voi liimata myös siten, että härpäke nojaa vasemmalla reunallaan esteeseen. Liimauksessa on oltava tarkkana, että mittaushärpäke tulee sitten oikeaan linjaan, jotta mittaukset olisivat luotettavia.
    Selostukseni koskee versiota 1. Versio 2:ssa lienee toisenlainen (parempi) kiinnitysmekanismi kuin tässä ykkösversiossa.

Innovatiivinen tuunaus, täytyypä kokeilla. Hyvä ettei koko härpäkettä tarvitse sentään liimata tai pultata varteen. SB2 pyörii aivan samalla tavalla, kiinnitysmekanismi on vaan hieman erilainen.

Jostain bongasin, eristysteippiä kierros siihen varteen gripin alle estää myöskin liikkumisen.

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #301374 kohteessaHyvää video/swingi analysaattoria Android -luuriin?

Etusivu Foorumit Välineet Hyvää video/swingi analysaattoria Android -luuriin?