Aihe: hybridit vs. raudat - Golfpiste.com

17.3.–24.3 - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][5]
KilpailuaSuomalaista

hybridit vs. raudat

Etusivu Foorumit Välineet hybridit vs. raudat

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 43)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Mitä mieltä olette rautojen korvaamisesta hybrideillä? Olen aloittelija golfin parissa ja sikäli ei ole mitään vanhaa painolastia mihinkään suuntaan rauta/hybridi -rintamalla. Ainakin Forgan tarjoaa hybridisettiä 3-SW. Ei varmaan kovin yleinen valinta, ainakaan vielä, mutta mitä hyvää/huonoa tuossa setissä on tavanomaisiin rautoihin verrattuna? Ei kai tuollaisia ole ihan huvin vuoksi kehitelty? Pitkien rautojen korvaaminen hybrideillä on ollut jo tiedossa aiemminkin, mutta tämä lyhyiden rautojen ja SW:n ei. Olen kyllä jo hankkinut mailat, mutta ihan vain mielenkiinnosta kyselen. Oma settini on yksinkertainen ja luulen, että tänä kesänä en paljoa muuta tarvitse kuin I7, I9, SW ja putteri. Bagistä löytyy kyllä lisäksi tarvittaessa hybridi 4/5 (24) ja puu 3.

Itse en ole mitä Golf guru mutta sen verran olen huomannut/oppinut että rauta3 on aivan mahdoton maila eli 21 asteineen hybridi ehtodamasti parempi valinta. Rauta4 ja 5 ovat kysymysmerikeija, pitäisi pystyä lyödä mutta hybridi olisi helpompi ja turvallisempi valinta. Rauta 6-PW kannatta pidä ja mielestäni niiden kanssa otettaan kunnon Wedget.
    Oma ratkaisu oli 2 hybriti 21 ja 24 asteisia ja raudat 5-PW ostin Gap (52)- ja Sand(56)- Weget erikseen.
    Uskon saavani kaikki mikä tarvitsen helppous pitkin rautoihin ja tarkkuus wedgeihin.
    Toiselta voin olla varassa…

Nimetön

Hybridisetit on akkoja varten.