-
JulkaisijaArtikkelit
-
Banaanilla tietenkin luodaan mielikuvaa pallon lentoradasta, hassu =)
No niimpäs tietenkin… pitänee ostaa banaanit sen mukaisesti, millainen väyläkartta kentältä löytyy… saa sitten mitattua matkatkin näppärästi… se on näköjään tää kolmos banaani juu… vastaa siis lievää fadea puu femmalla… no ei sitten tullut fadea, mutta ompas muuten nätti metsä toi mihin pääty… pro fairway… ilon kautta 🙂
Lyönnin muuntelua varten on juurikin kaksi banaania…
Ootkos harkinnut eurokurkun hommaamista? Mää aattelin laittaa tilauksen vetään, mutta jos sinäkin oot kiinnostunut, niin pistetään kimppatilaus, jooko?
Mä haluaisin sellaisen voimapallon! Kimppatilaus?
Nyt oli tuon AAH viestin jäkeen vähän huono ajoitus…
😉
Okei, okei, mä yritän pysyy pois täältä.
Chiquitan tuntee siitä että se ei ole suora. Eurokurkku on myytti.
* filosofoi minkä ehtii ja on ymmärtävinään itseään
Tzori. Saakos näitä omia viestejä millään poistettua ?
Natural golf? Kaksi sanaa, jotka minun ajatusmaailmassani eivät oikein sovi yhteen.
Banaani on luonnontuote. Euro on kylmän teollista dollaria.
Hortonomi on taas irti. Ajatukseni oli, että saataisiin sen kurkun avulla pysytettyä pallot paremmin pelissä. Chiquitan avulla se ei kyllä onnistu. Enkä nyt puhu mistään geishapalloista.
Kas ahavova vauhdissa. Ennenkuin hämmennän lisää, niin tarkistetaan ensin ote. Eli: mitä direktiivi sanoo kurkusta?
Kas ahanova vauhdissa. Ennenkuin hämmennän lisää, niin tarkistetaan ensin ote. Eli: mitä direktiivi sanoo kurkusta?
Viestin saa poistettu kirjoittamalla viestiketjuun stooria aiheena Svedängen. Viestin poiston teknisestä puolesta vastaa ylläpito. Haitta puolena voi olla, että koko viestiketju häviää.
Täytyy antaa tunnustusta, että tämä ketju on ainakin pysynyt aiheessa. Täyttä huuhaata.
Ensimmäinen varoitus! Täst edes koita pysyä aiheettomuuksissa =)
Pistäkäähän joku uusi ketju liikkeelle. Tämä alkaa olla vähän nuhainen. Minä en halua saada kaikkea syytä niskoilleni.
Toisaalta jos tämä viestimäärä olisi upotettu toisiin ketjuihin, niin sen yleisen paheksunnan kanssa ei mahtuisi mihinkään.
Uudenkuun lupaus: Omalta osaltani karsin viestien kirjoittamista AINAKIN Helmikuun loppuun asti 75 %.
Aika alkoi nyte…
Suosittelevat hellää grippiä.
Mä en ymmärrä mitään. Ai niin sori nyt tää meni asialliseksi!
Järjestetäänkö kalluppi? Niin, että lopetetaan vaiko ei?
No niin, jälleen päästään asian ytimeen. Mietipä otetta kurkusta? Väylänsäästäjänä tiedät että se ei suinkaan ole hellä…
Kertovat pelimiehet, että pallo tarvitsee lentääkseen allensa happea. Kuten arvannet, puristamalla liikaa, happi loppuu.
Golfarin vakiovarusteisiinhan kuuluu happiteltta!
Eli vieläkö olet hankkimassa niitä EU kurkkuja?
Banaaneissa en ole kyllä ollenkaan varma kannattaako hommata Chic-uitaa; onkos jotain pro fairway liikkeelle sopivaa merkkiä – reilun kaupan banaanit? Miten lasketaan banaanille sw?
-
JulkaisijaArtikkelit