Aihe: Huuhaa ja OT ketju - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[8][5]
KilpailuaSuomalaista

Huuhaa ja OT ketju

Etusivu Foorumit Yleistä Huuhaa ja OT ketju

Esillä 25 viestiä, 176 - 200 (kaikkiaan 280)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Me ollaan asian ytimessä: off-tropic!
    Seuraa tilannekatsaus oulusta:
    ’zapali osu, soi lapa z’

Käyttääkö zapal lapasia simussakin?

Pallo, pallo, missä olet – setä piiskaa…

Päiväunet on aina paikallaan, käynevät myös mentaaliharjoituksissa.

Identiteettikriiseissä on oltava tarkkana ettei joudu ns. ’ojasta allikkoon’ vrt. ’andra kobo bokar dna’.

Olen kuullut huhuja että ShimmyPete konsultoi zapalia putissa eli kyllä, asbestilapaset on tarpeen.

Nanni putata saa – taas A. Tatu pinnan!

Tarvittaiks me HOITOO!!:)?

Nisumaa oli isäsi ilo aamusin.

Et ota valruus! Suurlavat ote!

Tää sopii sekä puttiin että draiviin:

Kuolas Aki maista: Tatsia Mika Salo-UK!

Nyt kyllä neekerisuku kusi rekeen. Milläs sinne kentälle mennään?

Nimi kirjoitettu väärin, ABlle 2 rankkua + 3 puttia + huti!

AB purnaa ketjun sääntöjä vasten ja suljetaan kiplailusta. Päätyy makaamaan biitsille asbestihanskat kädessä sekä aperitapullokainalossa. Kosani toimitetaan viikon kuluttua.

S.A. -Paas simukisaan aasikumissaapas

Takanaa putitti: Tupaan, akat!

a gasp saga

kun poika jo loihti runoa:

’inise sieni, tiput putti’

:nolo huti ja ura on poikki

Tuli tossa eilen saatua uusi levy…

Miten sattukaan, että se oli Martti ’huuhaa’ Innasen uusin Horolan Elinan ihmeelliset seikkailut… Mistäköhän noi kaveritkin arvas… on tämä ihmeellistä tämä elämä… ilon kautta 🙂

Onks tää Innasen uudelta levyltä:anttikobohenkkavaalruuspetootepsuurlaavakknehobokittna

Mahtuukohan kaikki Team Innaseen mukaan – pitkälyöntisten huuhaaihmisten rinnakkaisryhmä vois olla Lärvätsalon lätkijät? (luonnolisesti pirkkoputelit päkissä…)

hehheee.. on tällä levyllä ainakin mulle ja kaikille muilekin kyynärän lennätäjille omistettuna biisi ’Elina tekee kyynärän kalun’ juu. Ja pikkanen kirotus virhe on tossa yhdessä biisissä tapahtnut kun on nimetty biisi ’sementtityömihen surullinen kertomus’ sehän oikeesti olis pitänyt olla ’So**tin lyöjen surulliset seikkailut metksikössä’ jatkan kuuntelua… tämä on just mulle 🙂 ilon kautta…

Ei sellasta lyöntiä oo olemassakaan, niillä kuletellaan dattaa koneitten välillä. Niin. Eli unohta koko juttu =)

Mutta raffeja on tosiaan syytä käyttää, säästäkäämme väyliä. Eläköön pro fairway!

Huomenta hyvät (hmh?) herrat. Määhän luulin ettette herää laisinkaan. Häpeä tunnustaa, mutta 5 minuuttia oli jo ikävä. Sovitaanko että tästä lähtien Team Innanen harottelee jo aamuvarhaisesta mualimankuuluja sockettejaan? Jookosta?

Olen epätoivossani harkinnut myös huuhaatonta päivää, koska palstamme on kaikista yrityksistäni huolimatta saanut yhden, ehkä kaksikin lukijaa. Oikeaa huuhaata ei kukaan lue!:-))

Arvaan kyllä, että Referee Antin pennalty iskee justiin minuun (Crime: liika hyvä tasoitus) ja putoan LÄrvätsalon LÄtkijöiden (upea nimi!) B-joukkoon. Perskuta. Nyt harotteleen soketteja että pääsen edes Team Innasen kenkienputsaajaksi tai pöröpullon tyhjentäjäksi.

Juu, mullakin on bägissä sändseiverin lisäksi väylä- ja griiniseiverit. Älkää kysykö spekseistä. Ja ryhmä on ehdottomasti TI.

Eiks ookkin hankalia noi aamut, kun täytyy käydä kirjoittamassa oikein asiaa noihin muihin ketjuihin. Mää paan kellon soittaan jatkossa vähän aikasemmin. Tahtoo vaan irrota juttua illasta paremmin. Johtuu vissiin toilailevista työkavereista. Nää pitää huolen siitä, ettei mun tarvi keksiä mitään tänne threadiin.

En minä tiiä onko Innanen täynnä ja mitä se on syönyt.

Apropoo, mun päkistä tullee löytymään kaudella kax banaania, salmiakkikossu,ovelasti tipattu fairwaysaver, muita puita, moottorisaha, läjä bleidejä, kori palloja, tiitukkeja, narua, viuhautusväline, ilmapatja, snorkkeli, rikkaimuri, silmälappuvideot, nightvision, tutka, tutkanpaljastin, skootterin avaimet ja sokerina pohjalla chipperi.

Mä ymmärrän helpostikin asiayhteyden golfin ja kaikkien muiden bägistä löytyvien tavaroiden välillä, mutta mitäs ihmettä noilla banaaneilla tehdään. En mielikuvituksessanikaan nähnyt apinoiden vievan palloa So**tin jäljiltä mennessään, johon banaanit olisivat tietysti omiaan… vaihta pallo banaaniin tyyppisenä kaupanteko välineenä… kaikkeenhan on tietysti syytä varautua, kun ei se GP:n kisa kenttäkään ole vielä selvillä 😉

Esillä 25 viestiä, 176 - 200 (kaikkiaan 280)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #386809 kohteessaHuuhaa ja OT ketju

Etusivu Foorumit Yleistä Huuhaa ja OT ketju