Aihe: Huuhaa ja OT ketju - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[8][5]
KilpailuaSuomalaista

Huuhaa ja OT ketju

Etusivu Foorumit Yleistä Huuhaa ja OT ketju

Esillä 25 viestiä, 151 - 175 (kaikkiaan 280)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Mikä Leadbetterin dvd sulla on. Minä oon ahkeraan katsellut ’Greatest tips’ pätkää. Se on kooste käsittääkseni useammasta harkkavideosta. Tosi hyvä suosittelen. Jos pystyt kattoon avia niin sillon löytyy.

Elä välitä, se oli se toinen…

Sitä samaahan tässä toljotan. Harmittaa vaan, kun tässä koneen edessä ei mahdu ees wedgellä heiluun. Tosin, sehän oliskin jo ehkä lievää liioittelua.

Ohos Antti… no tossa päivässä sitten pysytään.. ja se on sitten se oikee vaikka kuka mitä sainoo…

AAH jat Henkkuli… mitäs hittoja sitä harjotellaan menee ihan sairauden puolelle toi… ei me täällä OT:ssä tollasia tai sitten otatte sen mailan mukaan, että saadaan vähän tuhoja aikaseks…

Psykopaattia ei löydy kuin 38%.

Hyvää ihmistä 83% !!!

Kyllä mun kanssa uskaltaa Ellivuoreen lähteä.

Vai uskaltaako sillä

asteikolla 1-10 mä saan kova jätkä arvosanan 1

Tosimiestä on vain 26% ja mähän oon käyttänyt naisten golf-kasinettä.

Henkinen ikäni on kuitenkin käsittämättömät 28, vaikka valtaosa ihmisistä luulee mun edelleen elävän edelleen esi-puberteettia.

Osta Matrox G550 näytönohjain ja vähän piuhaa rca-liittimin, niin johan alkaa mahtumaan (olohuoneessa meinaan). On meinaan koetettu (swingiä ja vaimon hermoja).

Tukee kahta näyttöä. Niinkun kyllä jo varmaan monet muutkin.

HAA !

Kyllä sä sitte kelpaat. Minussakin oli sentään 30 % psykopaattia. Miestä oli tosin 47 %. Se on sen parran ja pikkukätösten välinen ero.

Jos tulee hankaluuksia, niin istutetaan sua yksin takana ja sidotaan käsiraudoilla oviin kiinni. Be ware. En nimittäin ole julkistanut ’Inhetero-testi’ tulostani. Mur…

Olisko semmosia pakkasenkestäviä silmälappuvideoita tarjolla? Voisin vetää ne letkut tohon etupihalle ja huitoo siinä.

Ja kuules ny Goofy, se oli toi ylläpito, kun houkutteli mut tähän asiapuoleen. Mutta no hätä, tää reenaaminen on mulle yhtä suurta vitsiä.

Nonniin sialun veljet! Mä olen kerta kaikkiaan kuvitellu, että kaikki muut paitti minä on syypäitä tähän banaaliin väylälle-griinille-2 puttia ja tiiamaan -golfiin. En nimittäikseen ole vielä koskaan saanut pelikaverikseni yhtä huonoa pelaajaa kuin itte olen, tällä (tai millään)tasoituksella pelaavaa siis. Vapauttava tieto. Nyt mä saan unta.

Mitäs hemmetin iloa tollasesta kolhvaamisesta on. Eihän siinä saa/ehdi tutustua edes paikalliseen sienestöön, saatikka yhdessä sihteerikköjen kanssa etsiä palloja pusikoista. Bunkkerissa makaamisesta puhumattakaan… hei ilon kautta vaikka väkisin 🙂

Kuten AAH tai huitoja tai joku muu jo viittasi, nuo nukuttavaa ’väyläosuma – griiniosuma – 2 puttia’ -golfia pelaavat kuluttavat kenttääkin aivan hillittömästi. Divotit lentävät komeassa kaaressa ja korkeat lähestymislyönnit poraavat syviä reikiä herkkiin griineihin. Karmeaa !

Me, jotka säästämme väyliä ja griinejä viimeiseen asti saapumalla greeneille herkillä lyhyillä chipeillä, teemme pyyteetöntä työtä raivaamalla aluskasvillisuutta shitwedgeillämme ja keräämällä sienet talteen mätänemästä. Ja maksamme ylpeinä samat GF:t kuin nämä robotit. Saammeko siitä ansaitsemaamme tunnustusta ? Emme tarvitsekaan, sillä meille on tärkeintä saada kohdata kovat haasteet ja iloita niiden ylittämisestä.

Ehdotan OJJ:tä ketjun kunniajäseneksi, niin fiksuja mies puhuu. Ja jos ei mahdu, pudottakaa vaan mut röyhkeesti pois, se on mulle ihan oikein, kun hairahduin eilen asialinjalle. Tuosta OJJ:n kirjoituksesta sain idean, haluatteko kuulla? Jaa ette? No, siinä tapauksessa ainakin kerron. Jos clubhousen kisaan tulee kova tunku, voidaan Team Innaset lähettää samaan aikaan ’robottiryhmien’ kanssa matkaan. Ei varmasti olla pelimiesten tiellä yhdelläkään väylällä. Näin saadaan joka flightiin 5-8 clubilaista.

Pojjaat. Nyt pitää kyllä ajaa tämä ketju alas. Ollaan jo tartutettu, aina niin asiallinen ja arvostettu Golfpresidenttimmekin. Voivoivoi nyt sentään, yhren kerran…

Nöyrimmät anteeksipyyntöni Partilta. Tämä on salakavala tauti. En oikein muista kuka sen minuun aikanaan tartutti.

Jopa Hörhöllä oli tuossa sääntökeskusteluissa havaittavissa taudin oireita.

Voivoivoi nyt sentään, yhren kerran…

Mä epäilen että kyseessä on kuun asento sekä vuodenaika… tämän täytyy olla totta sillä tässä ketjussa on alettu puhumaan asiaa ja muualla huuhaata. Eli odotellaan kuuta nousevaa ja suditaan niinkuin bunkkeri makaa.

Ei ole laitaa, jos tämä ketju katkeaa. Kyllä golfyhteisöllä on enemmän ongelmia ja huolia kuin miltä nyt näyttää. Meidän Kunniajäsenten elämäntehtävänä on aiheuttaa niitä muille keskimääräistä enemmän.

Julistan golf-aiheisten sananmuunnosten ja palindromedaarien kisan avatuksi? (Teemu älä poista, pliis.)

Ja naisille oma sarja ’Huihai-Kissat’

Säähän suhari oot, huomasin. Aina se mielessä ja painat kaks kertaa. Ei ihme, jos sihteerit vaihtuu.

Höh, mä joutuisin siellä yksikseni keskustelemaan. Toisaalta, voisin sit ottaa oppia AB:lta.

Henkka, uusi huuhaa-ketju pitäisi avata aina joka viikon perjantaina omalla teemalla. Nythän testit olivat aika suuri osa keskustelusta. Kiitos siitä. Vieläkään en tajua kuinka voin olla näin psykopaattinen 😀

Sinustako tämä juttu olikin:

Johtajat keskustelivat. Toinen kysyi toiselta, miksi tämä oli erottanut sihteerinsä. Hän kertoi:

Kaksi viikkoa sitten oli minun 45 v syntymäpäiväni. enkä ollut kovin innoissani, kun aamulla heräsin eikä vaimo edes onnitellut saatikka antanut lahjaa. Hän ei sanonut minulle edes hyvää huomenta. Ajattelin, että sellaisia vaimot ovat, mutta lapset sentään muistaisivat.

Sitten heräsivät lapset, mutta kukaan heistä ei sanonut sanaakaan. Sen jälkeen menin toimistolleni. Tunsin itseni hyvin masentuneeksi ja pettyneeksi.

Kun kävelin toimistooni, sihteerini sanoi: ’Hyvää huomenta, pomo ja hyvää syntymäpäivää!’ Se sai minut tuntemaan oloni hieman paremmaksi.

Työskentelimme iltapäivään asti jolloin sihteerini koputti oveen ja sanoi: ’Tiedätkös ulkona on hyvin kaunis ilma ja on syntymäpäiväsi. Mitäs jos mentäisiin päivälliselle, vain sinä ja minä?’

Niinpä me menimme pieneen viehättävään maaseuturavintolaan. Joimme parit martinit, päivällinen oli loistava, ja meillä oli todella hauskaa. Sen jälkeen piti palata toimistolle, mutta hän sanoi: ’On niin kaunis päivä, onko meidän pakko mennä vielä toimistoon?’. ’Enpä usko’, vastasin, jolloin hän ehdotti menemistä hänen asuntoonsa.

Niinpä teimmekin ja joimme vielä martinit. Sitten hän sanoi käyvänsä vaihtamassa päällensä jotain mukavampaa, jos minulle sopii. Vastasin myöntävästi. Hän meni makuuhuoneeseen ja noin viiden minuutin kuluttua hän tuli takaisin syntymäpäiväkakku sylissään. Perässä kävelivät vaimoni ja lapseni, he kaikki lauloivat ’Hyvää syntymäpäivää’. Ja minä istuin muina miehinä sohvalla munasillani odottamassa.

pataputter et tupa, tap

ollapa pallo

ollapa ABn pallo

eikös se aina loikoile biitsillä? Ihan kateeks käy.

Snorkkeli mukaan…

Se ui aina takasi rantaan. Mistä niitä saa?

Esillä 25 viestiä, 151 - 175 (kaikkiaan 280)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #386768 kohteessaHuuhaa ja OT ketju

Etusivu Foorumit Yleistä Huuhaa ja OT ketju