Aihe: Huuhaa ja OT ketju - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[8][5]
KilpailuaSuomalaista

Huuhaa ja OT ketju

Etusivu Foorumit Yleistä Huuhaa ja OT ketju

Esillä 25 viestiä, 101 - 125 (kaikkiaan 280)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Tuli tossa mieleen… ihan muista syistä… ku oltii tuolla Hyvinkäällä Antin ja ts:n kaa, niin missä laulussa hoilaillaan ’Pitäsköhän tähän ottaa se rautaseiska?

No kuule, varo vaan, ettei ne anna sulle kuule luuvitosta’ Ja kuinka kyseinen laulu päättyy?

Jaa mää friiki vai… juu ei Olet 74 % Friikki… ja vastasin rehellisesti 🙂

Pistit sitte ylivoimaiset pohjat…IHME 😉

abacuz on omaa sukua Barck. Syyt: harmonisointi irkkiin & nimimerkin lukitus GPssä!

Tosta tuli 17% ja tosta 26%, no en oo ainakaan average. Nyt täytyy mennä ajaan muija ja mukulat lumihankeen, ettei ne pääse suunnitteleen mitään kapinaa.

Riittikö toi nimenvaihto, vai tarvittiinko plastiikkakirurgia kans?

Mikä testi tuosta puuttui ?

Kirjoitatko ymmärrettävää tekstiä testi => Mäkisuksi 20 %

Nauretaanko kirjoituksillesi testi => AAH 80 %

Ärsyyntyvätkö ihmiset häiriköinnistäsi => Henkka 120 %

Arvostetaanko sinua testi => Parti 95 % Hörhö 98 % Olavi Kylmäluoma 0,0185 %

Tuntuuko siltä että sinua ei ymmärretä testi => ato 38 %

Pidätkö OT viesteistä testi => Hannu 21 1,3 % Husqvarna 0,8 % Golflady 69 %

Kirjoitatko paljon, testi => Henkka 105 % Antti Barck 1368 %

Juma*****ta, missä ne 20% on, jotka ei mulle naura? Tulkaa heti esiin sieltä nurkista!

Ei se määrä vaan se laatu. Tulikos mieleen miksi ne 80 % nauraa 😉

Älä ny vaan totuutta kerro, sitä mää en kestä.

Täähän on suuri päivä Suomelle. Palander mäjäytti pohjat ja AB pani vielä paremmaksi laittaen ittensä ja koko persoonansa oikein nimimerkille. Täytysköhän mun paneutua enempi tuohon sienipuoleen? Tai ei, tulee vaan suolikohjuja.

9% friikki. Taidan olla tylsä tyyppi 🙂

Mutta teen parhaani, että pääsen ajatuksen lennossa edes lähelle teitä ennen kauden alkua.

43% friikki

48% psykopaatti

65% hyvä ihminen

Eli yhteensä 156% golfari.

48 pros friikki, mutta odottakaas kun tulee täysikuu…

Kumpi on pahempi, olla 17% massateini (34v.) vai 22% insinööri?????????????

että jos olen friikki, niin pitääkös muiden alkaa pelätä mua, joten tempasin sitten ton psyko testin tosta… Olet 30% Psykopaatti… eli ei tartte pelätä emmä pahaa tee, vaikka hullu olenkin (*_*)

Olet hyvä ihminen.

(Tuloksesi on 61%)

Tässä se oikea totuus seisoo.. jään tähän… tähän voin minäkin uskoa 🙂

Mä oon 100% lintulauta, koska en ymmärrä simppeleitä asioita ilman että niitä mulle teroitetaan. Hallituskin on viisaampi, seuraa ote keskustelusta telkun ääressä:

Minä – tiesitkös että palloa on tarkoitus lyödä oikealle…

Vaimoke keskeyttää – … josta se sitten kaartaa kohteeseen!

???!!! Mistä helkkarista… moon 100% lintulauta…

Jos koet tämän ketjun oudoksi tai et ymmärtänyt kaikkia viestejä, kannattaa tehdä tajuntatesti.

Outoa, todella.

Lue lisää: Tajuntatesti

Taidat olla kotiseuturakas, kun tässäkin oli kohteena kotkalainen -tosin tämän maan yksi parhaimmista sanankäyttäjistä. Sama kaverihan on tehnyt kokonaisen levyllisen ’Isojen poikien lauluja’ reiän ympärillä tapahtuvista hommeleista.

Kyseessähän on siis Junnu Vainio ja kappaleesta ’Santalahteen uudestaan’. Pelikaveri Reijo Tani toteaa lopuksi ’Oho- hole-in-one’.

Lähteen tälle tiedolle arvannet… ks. kysymys 97.!! 🙂

Mä mistään Kotkasta ole mä olen Kymistä (l Karhulasta) 😉

No toi nyt vaan oli ainut laulu missä tiesi kolhvista laulettavan… mua aina niin naurattaa ja laulattaa 🙂

Onhan noita Isojen poikien laulujakin joskus tullut rallateltua… juuh.. Ilon kautta 🙂

Idea tipattomaan lähti itseasiassa saman miehen biisistä – uudenvuoden yönä olin aivan varma että pullon kyljessä oli teksti ’Lakkaa’ =)

Tuo kilpasarja sen kun täsmentyy: Laiskat huuhaa-huitojat.

Eikun ihan oikeesti. Jos kisaan kutsutaan, niin ryhmän koosta riippuen ( 3 tai 4 ), täältähän löytyisi ainakin pari ryhmää

Team Off Topick => ?

Team Huuhaa => ?

Kumpaan ryhmään tunnutte kuuluvanne. Olen koittanut pidättäytyä OT:stä joten oma teamini olisi kaiketi Team Huuhaa.

Minäkin testasin. 39% friikki, 39% psykopaatti, henkiseltä iältäni 16 vuotta.

terveisin Mika 35v.

Pistit vielä paremmaksi 🙂

Mulla 35 => 21

Vittiläinen. Siis henkinen ikä 16v ja 4% massateini. Enhän minä ole muuttunut 20 vuoteen yhtään!

Esillä 25 viestiä, 101 - 125 (kaikkiaan 280)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #386705 kohteessaHuuhaa ja OT ketju

Etusivu Foorumit Yleistä Huuhaa ja OT ketju