Aihe: Huuhaa ja OT ketju - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[8][5]
KilpailuaSuomalaista

Huuhaa ja OT ketju

Etusivu Foorumit Yleistä Huuhaa ja OT ketju

Esillä 25 viestiä, 51 - 75 (kaikkiaan 280)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • JÄI vähän epäselväx? Olisko sinne HOITOON joku kimppa kyyti??

Jos on niin noukkikaa mut täältä pitskusta kyytiin!

Mä olen kyllä ihan mukana… millon ja missä… mä olen paikalla… ei mitään väliä… voiskohan tähän vaivaan ottaa jotain pipipillereitä tai muuta lääkitystä… olikos ne noi punaset vai siniset näin illalla vuorossa ja paljos niitä piti ottaa… ähhäää sillä mitään väliä ole kourallinen molempia pitää tasapainon yllä? MOT

Pyyhkeestä vielä… siitä saa kivan turpaanin aikaseksi tonne kisoihin…

JA!! TÄTTÄ!!! Et kerro muille!!!

SE! Naru? Oli tarkoitettu??? KAULAAN:))))

Tuu säkin Z ori irkkaamaan, me vaan siellä kelataan, ääh keilataan.

Tulisin jos voisin!!! En vaan löydä oikeata linkkiä!!! APUVAAA!!!

Tässä, ollos hyvä.

Lue lisää: golfchat

ts

Koitas tota kautta. Sieltä oon päässy hyvin sisään

http://webchat.xs4all.nl

#golfklubi

viikolla Kivenlahdessa yx hemmo veti narun kaulaan kesken treenin ja näytti pahalta, mut sitte joku pro ehti väliin ja luulin jo että kaveri pelastu, mut se prohan lykkäs vielä raudan käteen ja ne yritti sit yhdessä vetää narun kireelle. ihme teetei kuallu.

Yritin ite samaa kotona, mut oli liian lyhyt rauta jas tuli vaan niska kipeex.

Oletteko te kaikki kännissä?

Sieniä…

Ei ku irkissä.

Kiesus… kun varsiexpertit vetäytyvät perheittensä pariin, niin täällä alkaa hirveä kuhina. Pitäisiköhän avata pullo…

ts

Irkissä on vielä pahempaa.

Kohta ne varmaan hakee meiät

Ahaa! Jäi tänne sentään yksi ammattilainenkin 🙂

Kai siellä irkissä pitää käydä.

Näyttää siltä että tämän ketjun kautta leviää VIRUS! Eikö Nortonini pelasta? EI, sormet vaan syyhyää ja tekstiä tulee, asiaa ei. Ilmiselvä tartunta. Te jotka luette tätä eka kertaa vaihtakaa nopeasti kanavaa, voitte säästyä epidemialta.

Nomutta! Nyk. vaimoni kävi justiin kurkkimassa olan yli ja arveli mun chättäilevän pimpsakoiden golftyttöjen kanssa ja ettivän peliseuraa. Millä mä nyt selitän, että nää chättijuipit on enimmäkseen poikia? Tunnetasapainoni on mennyttä ja nyt, toverit, tukeanne ja joukkovoimaanne kaivataan!

Anteeksi seuraavan kappaleen karkea kielenkäyttöni, Golflady.

Pitäiskö tämän törkeän ja halpamaisen aliarvostuksen osoituksen jälkeen uskoa ja siirtyä suomalaiskansalliseen perinneharrastukseen eli: kumotaan perstaipullo+mätkitään kakarat ja akat ruvelle+ajetaan downtowniin karvanopat killuen+hyökätään baarista toiseen+herätään uuden hoidon eteisen matolta ykän vierestä+kaivetaan gesmi ykästä+tekstari äitille, että ruoka pöytään kolmeksi?

p.s. mistä se arvas????

Vertaisryhmä suosittelee kaikkea edellämainittua, mutta pullo kannattaa ehdottomasti vaihtaa SIENIIN… niiden on todettu aiheuttavan hyvä hallusinaatiot… näyttää vähän rumempikin hoito ihan siedettävältä. Positiivisena lisänä kyseisessä on, ettei net maksa juuri mitään kun niitä voi kerätä jokaisella golfkierroksella bägillisen niin se riittää oivasti koko talven varastoksi… muuton johtopäätelmäsi on erinomainen.

jaa mistä arvas… ei me tiedetä, mutta jos sulle se selviää niin kerro meillekin… olemme jo pitkään samaa ihmetelleet.

Johan ootte sammuneet aikaisin. Mää vasta tulin pikkujouluista. Ilmeisesti ootte napanneet liikaa sieniä tai viinaa…tai molempia. Se on kai sitä yhteiskäyttöä. Toivottavasti kysymyksessä ei ole yliannostus.

Puhuttiinko täällä sienistä? Haluaisitteko kertoa lisää?

Tämän ketjun porukka taitaa olla syntymähumalassa tai sitten siihen on iskenyt vaarallinen virus hhmmmh, sanonko nimen nooh sana alkaa g:llä ja talven turhaumat alkaa olla pahimmillaan.

Ganainfluenssa – virus?

Ensikesänä en ota bägiin böödipulloa vaan böödisieniä. Klubilla ehkä otetaan kaljaa kuin sienet. Mailapyyhe vaihtuu pesusieneen. Sieni elää symbioosissa isäntäpuunsa kanssa, täältä löytyi puutarha. Ylläpidosta tuli puutarhuri. hiihaahiihaa…

PS: ’Huumepoliisi’ älä vaivaudu soita suosiolla valkotakkisille.

Määennytiedä, mutta nauru ei ole vieläkään loppunnu – suippumyrkkyseitikin vai nuijakuukusen vika? Aiai kun vedet valuu silmistä vieläkin. Ehdotan ja kannatan ja kun muilta ei kysytäkään, niin arvoisa nimim. CH-1: Viestisi ’Sienten merkityksestä koko golfaavalle ihmisoliojoukolle’ oikeuttaa sinut OT-klaanin kunniasuurvisiiriksi. Nimitys on ensimmäinen ja ainoa laatuaan koko maailmassa! Terveisin ’tavallinen jäsen’.

Tartteis saada ennen ens kesää selville joku konsti, jolla estettäis huuhaa/OT -pelaajien tunnistaminen kentillä. Ehdotuksia vaan rohkeesti tänne, ylläpito(Henkka) valkkaa niistä sitten sopivimman. Palkintona vois olla vaikka syksyinen sieniretki CH-1:n kans, jooko?

Esillä 25 viestiä, 51 - 75 (kaikkiaan 280)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #386715 kohteessaHuuhaa ja OT ketju

Etusivu Foorumit Yleistä Huuhaa ja OT ketju