Aihe: Huuhaa ja OT ketju - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[8][5]
KilpailuaSuomalaista

Huuhaa ja OT ketju

Etusivu Foorumit Yleistä Huuhaa ja OT ketju

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 280)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Bongaa parrakas mummo bingossa – lähde kivenlahteen!

Kivenlahden bingo on peruttu – LETin harjoitusleiri pidetään Oulun suunnalla, Sänkivaarassa.

…mihin tämäkin ketju kääntyy. Kelläs se naru nyt on. Olisi täällä meinaan käyttöä 🙂

ihan muuten vaan. Ajattelin vaan, että jos et ole ennen käynnyt, niin mitä mieltä olit, mutta nyt et voi olla mitään mieltä, kun et ole vielä käynnyt, tai jotenkin silleen.

Kerrankin ketju, johon myös minun kompetenssini riittää vallan mainiosti.

Pirkales kun vaikian aiheen laitoit, Henkka. Mikä kumma on OT? Osaamattomien Taitokerho? Olueelliset Totuudenpuhujat? Olinko Turuus? Ovuloimattomat Termiitit? Ei kai nyt tää viimeinen ainakaan?

Mun täytyy ilmeisimmästi pannen laittaen kysyen ex-sihteeriköltä, että mitä mä tähän vastaan. Luultavimmatuimmin hän kieltää sanan ovulointi ja selittää, että OT= luteet ovat ihmiskunnalle käsittämättömän suuri voimavara. Hyväksyn termin käsittämätön tuossa yhteydessä.

Pidelkää mua, etten pidä tästä aiheesta kovin pitkää esitelmää.

P-vapaata viikonloppua toivottaen.

p.s. kiitoksia kunniajäsenyydestä. Ei mahda olla kovin hyvämaineinen klubi, jos minäkin sinne pääsen.

Mä olen nyt ihan hukassa tämän pyyheeni kanssa… taitan hetitää sen kehään. Mä olen nyt kastellellu sen kaljaan, pyörittänyt sen naruksi ja köytänyt sitä itteni ympärille 32metrii. Ei taivu enään mihinkään tämä swingi.. ei siis taivu, mutta eipä irtoo enää kyynäräkään… kiitos kaikille asiallisista kommenteista, nyt alkaa sujua tää kolhvi. Mutta mutta mitenkäs toi pyyhekumi toimii tässä näyöllä kun mulla on tämä kirotushärö ja ei niin millään meinaa lähtee noi väärät kirotukset pioes tosta vaikka antti kuinta nuvoo, että pyyhekumia kun käyttää niin sitten lähtee… olis varmaan isäni pitänyt käyttää jotain muuta kumia, niin olis tältäkin säästytty…

Zori voi kyllä hyydyttää ne kauheet mittansa sitomalla sen narun siihen palloon, mutta mitäs hyötyä meille muille siitä narusta on… saakos siitä siimaa, jolla voi kalastaa pallot vesiesteestä

No kokeile sitä mailasukkaa, se on pehmeempi ja näyttää vielä typerämmältä ;o)

Mailasukistahan saa kätevät lapaset näin talvella vai mahtuukoha ne jalkaankin? Täytyy varmaan lähteä pitskun alkon kautta kotia kokeilemaan.

Pakkohan tänne on vastata.

Lue lisää: Panokseni keskusteluun

JKO

Nyt saapi siis olla kehumatta muita kuin itseänsä tai mitenkäs ne perjantai jutut menikään…

Toivottavasti nurmi pian viheriöi niin päästäääään tästä ketjusta eroon.

Joo, ei toi pyyhekumi tepsi siihen näyttöön. Mä olen käyttänyt tota korjauslakkaa ja se on hyvä keino. Kyllä virheet saa poistettua. Ongelmana on toi pienenevä näytön näkyvyysalue. No, saahan noita uusia näyttöjä ostettua.

Tämän huuhaan keskelle yksi OT joukkoon.

Olen kyllä Kivenlahdessa pariin otteeseen viime talvena vieraillut. Paikka oli oikein jees. Varsinkin chippialueet ja greeni. Mukavan kodikas, kun tykkään vähän ahtaasta (mitähän jatkokommentteja tästäkin seuraa).

Kysymykseni kohdistuikin lähinnä paikan ruuhkaisuuteen sesonkiaikoina, joista ei ollut kokemusta ja sittemmin tuosta pallorännistä.

Muuten oikein hyvä paikka. Hyvin suunniteltu. Olisi kiva nähdä mitä pojat saisivat aikaiseksi jos tilaa olisi vaikkapa tuplasti. Varmaan simu tai pari ja bunkkeri. Kivenlahti on selvästikin pyrkinyt kehittämään harjoitusolosuhteita siihen tärkeimpään, eli lähipeliin. Samaa ei voi kadesta muusta hallista sanoa, vaikka paikallaan ovatkin.

Yrittäjähenkiset huom. Ruuhkaa tuntuu joka hallissa olevan. Jos talvella ei meinaa tekemistä löytyä, niin ei muuta kuin uutta kuplaa pystyyn. Koko vuodeksihan siitä ei varmaan tuloja saa, mutta nämä nyt käytössä olevat hallit ainakin ovat täynnä muutamina talvikuukausina. Ja harrastajamäärä sen kuin kasvaa. Arvatenkin eniten pääkaupunkiseudulla.

Mitäs hittoloita tännen tulet asiallisia keskustelemaan… pystytä ihan oma ketju, jos menaat asiallisesti puhella… met ollaan täällä asian ytimessä mietitty, jotta kielletään sulta osallistumisoikeus LET:ille josset heti korjaa asiaa ja laita jotain asiatonta viestiä tulemaan…

Set on sillai, että joka vielä lipee ja laittaa yhtään järjellistä juttua, (olis vaikka Henkkuli joka ketujun alotti) niin se pelaa sitten pannukakku päässä kuten jänönen GIR:in ansiokkaassa viestissä koko seuraavan gp kisan… juuh näin met tehtään ja nimetään kyseinen törppö hömötiaseks…

Antille ihan tietoks vaan jotta kyttääjät netissä on mustajahva kisa käynnissä, jossan on palkintona pimeänäkölasit… juuh oli muistaakseni puhettan, jotta noillen olis käyttöö enskesänä…

Laittakaahan jotain asiatonta tulemaan… kiittis Golfladylle kuvasta kiva mirri juu ;)… tuli Henkkulin välittämänä perille…

Joku ystävällinen sielu on näitä kerännyt enemmänkin osoitteeseen http://www.kerro-lisaa.tk

Lue lisää: Varoitus

(viittaan Henkalta saamaani emailiin)

Vitsi mikä pörrösöpöliini, vai olisko söpö pörröliini. Meidän poika oli ihan samanlainen pienenä… ja on vieläkin. Väritys ei tosin täsmää…

En kyllä jummarra miten tää ketjun liittyy… ahas, se on toi tekstiosuus eix ni? En taida ihan blondi ollakaan…

Niin, tarkoitushan ei kaiketi ollut, että kaikki viestit ovat asiattomia 🙂 Tokihan niitäkin saa olla. Kiva vaan olisi asiattomuuksien ohella keskustella myös mielenkiintoisista asioista ilman Off Topic vaaraa.

Tai ihan mitä vaan…ettehän te kuitenkaan minua usko (toivottavasti ei tällä viestillä mennyt LET kortti. Hrmh.)

Ensin alat kutsua minua Henkkuliksi ja sitten kerrot pörröisestä ihanasta viestistä minulta ja ’unohdat’ kertoa että kyse oli Golfladyn re-mailista jossa oli KISSA.

Voi, voi…hyvästi heteron maine 🙁

Minkäs mää sille mahdan jos sä lähettelet mulle mirrikortteja. Mistä tulikin mieleen ettei ole vieläkän selvinnyt se mäkkärin mirri-asia.

Onkos se minni-asia muuten jo selvinnyt?

Nimimerkillä: epätietoinen

Onkos se mirri menossa LET:lle ja Minni Henkalle vai miten se nyt oli? Tää on niin pimee ketju että kaikki menee sakeisni. höh!

Mäkkäri vissiin nautiskelee Matin ja Jannen kaksoisvoitosta kun ei näy täällä! Tuu takas!

Mä voin sen verran raottaa salaisuuden verhoa, että Mäkkärillä on kotona kaksi ihan oikeeta kissaa. No nih, mitähän tästäkin taas seuraa…

Olihan Paha! Mulla on 2:Koiraa tai oikeesti, 1/2,

MUTKU? SE Mirri kiinnoistais!! Mitäs TEEN???

ts

Hoitoon kaikki ja heti.

Muistakaa ottaa mut mukaan !!!

Eikös se tamma ois parempi?

JKO

Mikään ei voita poroa ja kumisaappaita

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 280)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #386739 kohteessaHuuhaa ja OT ketju

Etusivu Foorumit Yleistä Huuhaa ja OT ketju