Aihe: Hireko – kukaan tilaamassa? - Golfpiste.com

28.7.–4.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][9]
KilpailuaSuomalaista

Hireko – kukaan tilaamassa?

Etusivu Foorumit Yleistä Hireko – kukaan tilaamassa?

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #188871 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Onko kukaan – mielellään vielä Oulun alueella asuva – tilaamassa lähiaikoina mitään Hirekolta? Heillä näyttäisi olevan loppuunmyynnissä tavaraa, jota mielelläni haalisin varastoon. Oman tilaukseni arvo vaikuttaisi olevan sen verran vähäinen, etten mielelläni viitsisi maksaa kaikkia rahteja ja muita kuluja yksin. Lue lisää: Hireko

#499711 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Moi

Mikäli tarjous on vielä voimassa, minua kiinnostaisi tilata pari lapaa ko. firmasta. Asun kyllä Turun seudulla.

#499712 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

En ole vielä tilannut noita miettimiäni lapoja ja jotensakin ikävä kyllä alkaa mietityttää tuo koko Hireko firmana. Webin kautta en (pikatutkailulla) löytänyt mahdollisuutta tilata muualle kuin USA:an ja Kanadaan eikä heidän customer servicensä ole vielä vastannut mailikysymyksiinikään.

Turku ei ole minulle ongelma, paketit liikkuvat Suomen sisällä kohtuukustannuksin.

#499713 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Ok, katsotaan ja odotetaan. Minua kiinnostaa lähinnä Power play 5000 recue mailan lapa sekä muutenkin ko sarja. Ilman kokeilua en viitsi lähteä tilaamaan koko settiä. Varret olisi jo valmiina.

Kokemusta on jo ko. sarjan väyläpuista ja niillä tykkään lyödä.

#499714 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Yks kaveri on tilannut Ouluun Hirekolta ja ilmeisesti toiminut ihan hyvin.

#499715 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Tiedoksi, että Hirekon tavarat saa edullisemmin ao. linkista. Olen tilannut useamman kerran, ilman mitään ongelmia. Rahtikustannukset olleet 100 USD molemmin puolin, yleensä tavaraa tilattu 2-3 nikkaroijalle. Toimitus kestänyt n. 3 päivää tavaran lähetyksestä. Joskus lähetys kestänyt jotain komponenttia odotellessa (ei siis varastossa), mutta tästä on tiedotettu etukäteen. Maksuvälineenä luottokortti.

Lue lisää: Golfbroker

#499716 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Itse sorruin näköjään kertaheitolla kunnolla tänne pimeälle puolelle. Viimeistelen juuri usean tuhannen taalan tilausta Golfsmithille ja Wishonille.

Tuli sellainen asia mieleen, että ulkomailta tilaamisessa on selvästi tietty kipukynnys. Aikaa ja rahaa palaa rahteihin ja kaiken maailman asioimiseen. Sen takia päätin tilata ainakin joitain standardi komponentteja kerralla isomman satsin. Otin grippejä, yleisiä varsia (esim TT DG), ferruleita, lyijypainoja ym. kerralla enemmän. Kun mulla on rahoituksen puolesta mahdollista pitää ainakin pientä varastoa täällä kotimaassa, niin tarjoan muillekin mahdollisuutta hankkia näitä kamoja mun kautta.

Jos teillä on ehdotuksia mitä pitäisi olla Suomesta saatavilla, niin kertokaa. Voin katsoa mitä kaikkea olen valmis varastossa pitämään. Mua saa kiinni osoitteesta risto.toivola@osaamo.fi.

Esillä 7 viestiä, 1 - 7 (kaikkiaan 7)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #499715 kohteessaHireko – kukaan tilaamassa?

Etusivu Foorumit Yleistä Hireko – kukaan tilaamassa?