Aihe: Hintasota on alkanut! - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[8][5]
KilpailuaSuomalaista

Hintasota on alkanut!

Etusivu Foorumit Yleistä Hintasota on alkanut!

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 25)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #188133 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Kamppailun vieraspelaajien eurosista aloitti tällä päivämäärällä Peuramaa Golf ilmoittamalla seuran jäsenen seuralaisen pääsevän edullisemmalla green feellä pelaamaan. Tätä ilmoitusta on tervehdittävä ilolla. Olen aiemmin ihmetellyt Peuramaan raakaa hinnoittelua maksettuani taannoin täyden maksun osakkaan vieraana kierroksesta jolla kohtasin, jess, kolme talvigreeniä! Äänestäisin muuten jaloillani, mutta kun sekä broidi että serkku ovat Peuramaalla osakkaina, joudun vuosittain siellä pelaamaan. Toivon vastaavanlaisten kampanjoitten laskevan hintoja yleisemminkin, sillä on mukava käydä kavereitten kentillä pelaamassa ja pelin jälkeen klubilla napata bear ja vähän uhota!

#484207 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Kytäjälle pääset 40 egeen osakkaan seurassa, on päässyt jo pari vuotta ja myös ensi vuonna. Aika fair price.

#484208 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Silleen aiheeseen varsinaisesti asiaa mutta tuosta 3 kpl talvikernistä tuli vaan mieleen…että viime kesänä menin Tawastialle pelaamaan ja yllätys olis SUURI kun GF oli vaan puolet oikeasta hinnasta ja syyksi sanoivat, että oli juuri eilen rei’ittäneet etu 9 ja taka ysit tullaan pelipäivänämme rei’ittämään. Saivat ainakin minun silmissäni ison sulan hattuunsa. Moiseen kun en ole törmännyt missään. Ja ei ne kernit missään hirveen huonossa kunnossa olleet edes.

#484209 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    R&A

Taliin on jo päässyt muutaman vuoden jäsenen vieraana -50% hinnalla . Kaikkina päivinä ja kaikkina aikoina. Ei paha.

#484210 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Vastaavanlainen alennus on jo pitkään ollut myös mm. Ringsidella ja Pickalassa. Rinkulle pääsi tänä vuonna 25 eurolla jäsenen siivellä. Tällaiset pelioikeuden haltijan vieraan alennukset lienevätkin tavanomaisempia kuin se että niitä ei ole.

#484211 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Jäsen XXL kirjoitti: (18.12.2006 17:08:46)
    Kamppailun vieraspelaajien eurosista aloitti tällä päivämäärällä Peuramaa Golf ilmoittamalla seuran jäsenen seuralaisen pääsevän edullisemmalla green feellä pelaamaan. Tätä ilmoitusta on tervehdittävä ilolla.

Olen aiemmin ihmetellyt Peuramaan raakaa hinnoittelua maksettuani taannoin täyden maksun osakkaan vieraana kierroksesta jolla kohtasin, jess, kolme talvigreeniä! Äänestäisin muuten jaloillani, mutta kun sekä broidi että serkku ovat Peuramaalla osakkaina, joudun vuosittain siellä pelaamaan.

Toivon vastaavanlaisten kampanjoitten laskevan hintoja yleisemminkin, sillä on mukava käydä kavereitten kentillä pelaamassa ja pelin jälkeen klubilla napata bear ja vähän uhota!

Jäsenen vai pelioikeutetun?

#484212 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ajs

Peuriksen sivuilta:

’Vieraspelaajat pääsevät pelaamaan edullisemmalla pelimaksulla Peuramaan jäsenen tai osakkaan seurassa.’

Tervehdin jäsenenä ja vuokrapelaajana ko. uudistusta ilolla. On ollut vähän tylsää kutsua kavereita vieraaksi, kun ei vieraalta on kynitty täysi gf. Tosin osin myös siksi, että frendit pihihköjä.

Nyt kun Peuriksellakin on alettu ’antaa periksi’, lisäisin tilaukseen suositeltavan/pakollisen tauon Vanhan Peuran ysin jälkeen.

#484213 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    KL

Ballmarker kirjoitti: (19.12.2006 10:54:43)
    Vastaavanlainen alennus on jo pitkään ollut myös mm. Ringsidella ja Pickalassa. Rinkulle pääsi tänä vuonna 25 eurolla jäsenen siivellä. Tällaiset pelioikeuden haltijan vieraan alennukset lienevätkin tavanomaisempia kuin se että niitä ei ole.

Jäsenen vai pelioikeutetun kanssa….??? Kyseessä voi useimmilla kentillä olla kaksi eri asiaa..

#484214 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Kysymys ei ole hintasodasta vaan taistelusta rajallisesta määrästä maksukykyisistä ja -halukkaista osakkaista. Osakkaat arvioivat, mitä etua osakkeen omistamisesta on. Masterin ja Sarfikin osakkailla on erityisoikeudet ja osittain (mutta onneksi ei kokonaan) siitä syystä myös erityinen status. Osakkaat haluavat tarjota pelikierroksia ystävilleen ja arvostavat sitä. Osakekentillä pelioikeus ’periytyy’ osakkeen tuomasta pelioikeudesta ja näitä ’periytyviä’ eli vuokrattuja pelioikeuksia kohdellaan usein eri tavalla – olipa se sitten osakeyhtiölain mukaista tai ei.

Osakkaan vieraalle esim rinkun yhtiöjärjestyksessä luvataan pelioikeus gf puolikkaalla. Etua ei voi edes yhtiökokous poistaa muutoin kuin yhtiöjärjestystä muuttamalla.

#484215 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

KL kirjoitti: (19.12.2006 21:48:28)

Jäsenen vai pelioikeutetun kanssa….??? Kyseessä voi useimmilla kentillä olla kaksi eri asiaa..

Näinhän se kyllä voi ollakin. Minäpä en tullut tuolta kannalta asiaa ajatelleeksi kun pelaan KsKentällä aina osakkaan kanssa.

Nyt soisin myös Wiurilan aloittavan vastaavan kampanjan koska sielläkin tulee silloin tällöin vierailtua. Semminkin kun näillä vierailuilla tulee tasaisesti niin sanotusti turpaan; jäisi visiitistä parempi maku. Nooh, bearillahan sitä makua kyllä on huuhdottu…

Peuramaalla olen pärjännyt paremmin kunhan olen tottunut sen keskinkertaisiin greeneihin.

#484216 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

KL kirjoitti: (19.12.2006 21:48:28)

Ballmarker kirjoitti: (19.12.2006 10:54:43)

Sori, kirjoitin huolimattomasti huomaamatta keskittyä sataprosenttisesti. Piti sanomani ’osakkaan siivellä’. Kysymys on tosiaankin useimmiten pelioikeuden haltijoiden vieraista, mutta jos jäseneksi pääsevät vain pelioikeuden haltijat niin silloin peliohjesäännössä saatetaan puhua myös ’jäsenen vieraista’. Näin esimerkiksi Pickalassa.

#484217 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Jäsen XXL kirjoitti: (20.12.2006 8:50:44)
    Nyt soisin myös Wiurilan aloittavan vastaavan kampanjan koska sielläkin tulee silloin tällöin vierailtua. Semminkin kun näillä vierailuilla tulee tasaisesti niin sanotusti turpaan; jäisi visiitistä parempi maku. Nooh, bearillahan sitä makua kyllä on huuhdottu…

Peuramaalla olen pärjännyt paremmin kunhan olen tottunut sen keskinkertaisiin greeneihin.

Ja turpaan tulee ensi kesänäkin. Teen väsymättömästi mentaaliharjotuksia koko helvetin talven. I will kick your matt shiny pants ass.

No, se uhosta. Merry Tayossahan tällainen porrastettu hinnoittelu on käytössä. Se siinä on kuitenkin kummallista, notta aina kun mainitsen isännän nimen, vaaditaan minulta kymppiä lisää. Voisitko valaista tätä logiikkaa?

#484218 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Jyrkkä Draw kirjoitti: (20.12.2006 13:28:25)
    … Se siinä on kuitenkin kummallista, notta aina kun mainitsen isännän nimen, vaaditaan minulta kymppiä lisää. Voisitko valaista tätä logiikkaa?

Olen antanut sellaiset ohjeet, notta Sinä maksat korotettua hintaa niin kauan kuin minua ryöstetään Wiurilassa. Annankin tässä nyt pienen vinkin ikäänkuin Joululahjaksi: mitäpä, jos kerrankin kävisit yhtiökokouksessa. Säästät ensi kaudella sievoisen summan jos saat Wiurilan rahastuspolitiikan muuttumaan hyviä naapuriseuran pelaajia suosivaksi.

#484219 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Jäsen XXL kirjoitti: (20.12.2006 13:54:08)

Jyrkkä Draw kirjoitti: (20.12.2006 13:28:25)
    … Se siinä on kuitenkin kummallista, notta aina kun mainitsen isännän nimen, vaaditaan minulta kymppiä lisää. Voisitko valaista tätä logiikkaa?

Olen antanut sellaiset ohjeet, notta Sinä maksat korotettua hintaa niin kauan kuin minua ryöstetään Wiurilassa. Annankin tässä nyt pienen vinkin ikäänkuin Joululahjaksi: mitäpä, jos kerrankin kävisit yhtiökokouksessa. Säästät ensi kaudella sievoisen summan jos saat Wiurilan rahastuspolitiikan muuttumaan hyviä naapuriseuran pelaajia suosivaksi.

Kyynel silmässä ja muutoinkin herkistyneenä mietin antamaasi joululahjaa. Nyt tiedän, kuten jo olen epäillytkin, notta olen ollut kiltti ja tämän ovat tontut panneet merkille. Sinulle hankkimani pullo hyvää skotlantilaista juomaa muuttui juuri niin vaatimattomaksi, etten sitä tohdi ojentaa. Juon sen itse.

#484220 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Jyrkkä Draw kirjoitti: (20.12.2006 14:13:46)
    Sinulle hankkimani pullo hyvää skotlantilaista juomaa muuttui juuri niin vaatimattomaksi, etten sitä tohdi ojentaa. Juon sen itse.

Toivon vilpittömästi Sinulle saatanallista krapulaa ja lisäksi toivon, niin ikään vilpittömästi, notta rouvasi vetelee Sinua railakkaasti ympäri korvia niin Jouluna kuin myös Uutena Vuotena!

#484221 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    KL

Jäsen XXL kirjoitti: (20.12.2006 14:20:08)

Jyrkkä Draw kirjoitti: (20.12.2006 14:13:46)
    Sinulle hankkimani pullo hyvää skotlantilaista juomaa muuttui juuri niin vaatimattomaksi, etten sitä tohdi ojentaa. Juon sen itse.

Toivon vilpittömästi Sinulle saatanallista krapulaa ja lisäksi toivon, niin ikään vilpittömästi, notta rouvasi vetelee Sinua railakkaasti ympäri korvia niin Jouluna kuin myös Uutena Vuotena!

Tässä alkaa kostua jo yhden jos toisenkin silmä näin laajasydämistä ja vilpitöntä kirjoittelua lukiessa. Olet sinä XXL sentään viimeiseen pisaraan asti herrasmies, kun toivotat kilpakaverillesi vaimonsa hellää kosketusta näinä hiljentymisen ja hartauden juhlapyhinä siitä huolimatta, että tämä on juuri ilmoittanut juovansa Sinulle tarkoitetun joululahjan!

Toisaalta JD osoittaa omasta puolestaan suurta ystävyyttä säästäessään Sinut kovalta krapulalta ja kenties pidempikestoiseltakin alkoholin aiheuttamalta sairaudelta uhrautumalla itse käyttämään tuon itse paholaisen kehittämän riippuvuutta aiheuttavan juoman.

Väinö Linnaa lainaten: Aika velikultia!

#484222 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

KL kirjoitti: (21.12.2006 12:10:35)
    Toisaalta JD osoittaa omasta puolestaan suurta ystävyyttä säästäessään Sinut kovalta krapulalta ja kenties pidempikestoiseltakin alkoholin aiheuttamalta sairaudelta uhrautumalla itse käyttämään tuon itse paholaisen kehittämän riippuvuutta aiheuttavan juoman.

Jotenkin en ole lainkaan sataprosenttisen varma siitä, notta oliko JD:n tarkoitus alun alkaenkaan ojentaa tuota skottilaista joulujuomaa minulle. Luulenpa hänen suunnitelleen omaa suutaan lähempänä olevia hankkeita tisleelleen. Tuntien viehtymykseni KsMallasjuomiin hän, pelkäänpä, halusi vain istuttaa poveeni kateuden siemenen. Siksi toivoin rouva Drawn vähän katselevan ukkonsa perään. Ja tarvittaessa kovalla kädellä…

#484223 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    KL

(Iso)veli hyvä, et kai epäile kilpahenkisen ystäväsi pyytettömyyttä, rehtiyttä ja epäitsekkyyttä näin Joulun alla?? Onhan selvää, että rouva Drawn tulee siippansa perään (ja perää) katsoa, mutta että moisilla evästeillä ….?

#484224 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

KL kirjoitti: (21.12.2006 13:00:35)
    …et kai epäile kilpahenkisen ystäväsi pyytettömyyttä, rehtiyttä ja epäitsekkyyttä näin Joulun alla??

En erityisesti Joulun alla vaan läpi vuoden!

#484225 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    KL

Jäsen XXL kirjoitti: (21.12.2006 13:03:58)

KL kirjoitti: (21.12.2006 13:00:35)
    …et kai epäile kilpahenkisen ystäväsi pyytettömyyttä, rehtiyttä ja epäitsekkyyttä näin Joulun alla??

En erityisesti Joulun alla vaan läpi vuoden!

Tämä on siis kokemukseen perustuvaa nk. ensi käden epäilyä, kun kerran asiasta tuntuu löytyvän tuo legendaarinen ’riittävä näyttö’ jo pidemmältä ajalta….?

Ettei JD vain olisi jäänyt kiinni skottijuoman juomisesta pusikossa salaa vastustajaltaan virtsaamistarpeeseen vedoten kesken kiihkeän reikäpelin?? Tuo, jos mikä, on omiaan rapauttamaan orastavan luottamuksen kaveriin!

#484226 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

KL kirjoitti: (21.12.2006 13:43:21)
    Tämä on siis kokemukseen perustuvaa nk. ensi käden epäilyä, kun kerran asiasta tuntuu löytyvän tuo legendaarinen ’riittävä näyttö’ jo pidemmältä ajalta….?

Ettei JD vain olisi jäänyt kiinni skottijuoman juomisesta pusikossa salaa vastustajaltaan virtsaamistarpeeseen vedoten kesken kiihkeän reikäpelin?? Tuo, jos mikä, on omiaan rapauttamaan orastavan luottamuksen kaveriin!

Kyllä se sellainen veijari on, notta jos ei se pahan teossa ole, se sellaista suunnittelee..

#484227 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Kun päivän on viettänyt pyyteettömästi kapitalistia rikastuttamassa niin jo on taas leimattu juopoksi ja hunsvotiksi. Ihan kuin Mrs Drawn suusta.

En olisi muuten kertonut mutta nyt kerron. Liioittelin joululahjaasi liittyvän tapahtumaketjun. Se pullo on vielä Alkon hyllyllä. Mutta voit olla varma, notta huomenna sen sieltä haen. Siitä olen myös varma, notta ei ole mallastisle kutkuttanut ikinä niin muhevasti poskea kuin sitä pureskellessani. Ja aamulla voin, perkele, paremmin kuin James Brown.

#484228 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Jyrkkä Draw kirjoitti: (21.12.2006 21:04:46)
    Kun päivän on viettänyt pyyteettömästi kapitalistia rikastuttamassa niin jo on taas leimattu juopoksi ja hunsvotiksi. Ihan kuin Mrs Drawn suusta.

En olisi muuten kertonut mutta nyt kerron. Liioittelin joululahjaasi liittyvän tapahtumaketjun. Se pullo on vielä Alkon hyllyllä. Mutta voit olla varma, notta huomenna sen sieltä haen. Siitä olen myös varma, notta ei ole mallastisle kutkuttanut ikinä niin muhevasti poskea kuin sitä pureskellessani. Ja aamulla voin, perkele, paremmin kuin James Brown.

Noniin, noniin! Minähän sanoin, notta sillä on ketunhäntä kainalossa!

#484229 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Jäsen XXL kirjoitti: (22.12.2006 8:58:56)
    Noniin, noniin! Minähän sanoin, notta sillä on ketunhäntä kainalossa!

Narsk

#484230 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Jyrkkä Draw kirjoitti: (22.12.2006 18:09:30)

Narsk

Siellä hampaat narskuvat kuivassa suussa Mrs Drawn tiukan katseen alla.

Esillä 25 viestiä, 1 - 25 (kaikkiaan 25)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #484220 kohteessaHintasota on alkanut!

Etusivu Foorumit Yleistä Hintasota on alkanut!