Aihe: Hillside golf laajentumassa.. - Golfpiste.com

14.4.–21.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[12][12]
KilpailuaSuomalaista

Hillside golf laajentumassa..

Etusivu Foorumit Yleistä Hillside golf laajentumassa..

Esillä 4 viestiä, 76 - 79 (kaikkiaan 79)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #392206 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    KL

Fantti kirjoitti: (10.10.2009 8:18:14)
    Esim. Vuokattiin on vaikea päästä pelaamaan lomakautena, vaikka olisi pelioikeus.

Jos tarkoitat Katinkultaa, niin järkeviä peliaikoja on likimain mahdoton saada kuumimpana sesonkina. Tähän löytyvät myös selvät syyt:
    – viíkko-osakkaita on todella paljon ja jokainen haluaa pelata pelioikeusviikollaan mahdollisimman monta kertaa
    – nettivarauksia ei valvota riittävän tarkasti, tuplavarauksia päivälle on edelleen mahdollista tehdä, kun tietää konstit
    – peruutussäännöt ovat lapsellisen hölmöt: kaksi tuntia ennen lähtöä saa vielä peruuttaa. Aamulähtöjen osalta tämä aika on kertakaikkiaan naurettava. Oma ehdotukseni on, että ennen klo kymmentä aiemmin varatut lähdöt tulisi peruuttaa edellisenä iltana kello kymmeneen mennessä. Liian paljon on niitä, joilla on varaus aamuksi, mutta hihna jää päälle illalla ja aamukrapuloissa sitten soitellaan ja peruutellaan aikoja.

Kesällä pelasin melkein pelkästään aamulla ennen puolta seitsemää ja jopa ennen kuutta. Edes yksittäiselle pelaajalle oli välillä mahdoton saada aikoja kuuden jälkeen. Tosin kun paikalle meni, niin ryhmät olivat pääosin vajaita, juurikin tuosta edellisen kappaleen lopussa kuvailemastani syystä.

#392207 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Liian paljon on niitä, joilla on varaus aamuksi, mutta hihna jää päälle illalla ja aamukrapuloissa sitten soitellaan ja peruutellaan aikoja.

Herrajumala kyllähän sinunkin tarvitsee elää vaikka lomalla. Toki edellyttää että nauttii elämästä. Minulla on ainakin tullut peruttua aamulähtöjä kun olen reissussa ja pitämässä hauskaa.

#392208 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    Nimetön

Rappaaja kirjoitti: (10.10.2009 23:28:49)
    Herrajumala kyllähän sinunkin tarvitsee elää vaikka lomalla. Toki edellyttää että nauttii elämästä. Minulla on ainakin tullut peruttua aamulähtöjä kun olen reissussa ja pitämässä hauskaa.

niin ja täydellä kentällä tuo johtaa 100% siihen että joku joka olisi aivan aidosti halunnut pelata kierroksen jäi ilman stä koska sinä et kyennyt pitämään kiinni itse tekemästäsi sitoumuksesta.

eli oikeastaan voisi ajatella että varastit jonkun muun teeajan ja heitit sen vielä hukkaan?

#392209 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

kyllä_nolottaa kirjoitti: (11.10.2009 9:48:00)
    … eli oikeastaan voisi ajatella että varastit jonkun muun teeajan ja heitit sen vielä hukkaan?

Sää missaat pointin. Rappaajahan vaan koitaa nauttia elämästä, omastaan. Mitä siähen muitten elämät kuuluu?

Esillä 4 viestiä, 76 - 79 (kaikkiaan 79)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #392142 kohteessaHillside golf laajentumassa..

Etusivu Foorumit Yleistä Hillside golf laajentumassa..