Aihe: HELSINGIN CITY GOLF RY - Golfpiste.com

21.4.–28.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[7][4]
KilpailuaSuomalaista

HELSINGIN CITY GOLF RY

Etusivu Foorumit Yleistä HELSINGIN CITY GOLF RY

Esillä 25 viestiä, 51 - 75 (kaikkiaan 86)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Jäsen XXL kirjoitti: (22.2.2006 13:32:40)
    Minäpäs männä suvena pelasin golfkentän jossa ei ollut yhtään parvitosta. Oli kyllä 18-reikäinen. Sijaitsee Belfastissa, Pohjois-Irlannissa. Notta mänehän käymään. Muuttuu se mielipide!

The Hän voi hyvinkin olla oikeassa. Mikään ei ole maailmassa niin mukavaa, kuin se että joku pystyy todistamalla kääntämään pääni. Se ei edes ole kovinkaan vaikeaa, koska aina ja kaikkialla uskon siihen että olen hyvin usein väärässä. Kunnioitukseni Jäsen Häntä kohtaan pakottaa minut, jopa asiaa tuntematta väittämään, että jotkut aikaisemmat kommenttini todennäköisesti ovat virheellisiä. Mielipiteeni perustuu vain ja ainoastaan Paloheinään ja sehän tietysti tarkoitaa sitä, että otantani on aika rajoittunut.

kebax kirjoitti: (22.2.2006 13:36:50)
    Voidaanhan tämä toki IHan golfkentälläkin hoitaa. Hyvinkää olis varmaan kokolailla puolessavälissä. Hoidetaanko heti keväällä vai kesemmällä?

Se että onko Paloheinä mielestäni golfkenttä vai ei, tuskin todistuu sillä, että margariini naisten genitalielin hakkaa minut kentällä 🙂 Vai olenkos ihan hakoteillä Antti 😉 Minä teille Paloheinät näytän meidän golfmaratonissa kesällä (uhouho…).

Henkka kirjoitti: (22.2.2006 12:41:48)
    Tosin minun händärini on jo 28,8

Onko sun händäri ihan aikuisten oikeesti tuo? Jos olet neljä kertaa pelannut 80:n lyönnin kierroksen, niin sen täytyy olla pienempi…

Sikäli olet kyllä oikeassa, että Paloheinä Ei ole oikea golfkenttä. Mutta on oikeita golfkenttiä joilla ei ole parvitosia.

Henkka kirjoitti: (22.2.2006 13:41:49)

Voidaanhan tämä toki IHan golfkentälläkin hoitaa. Hyvinkää olis varmaan kokolailla puolessavälissä. Hoidetaanko heti keväällä vai kesemmällä?

Se että onko Paloheinä mielestäni golfkenttä vai ei, tuskin todistuu sillä, että margariini naisten genitalielin hakkaa minut kentällä 🙂 Vai olenkos ihan hakoteillä Antti 😉 Minä teille Paloheinät näytän meidän golfmaratonissa kesällä (uhouho…).

Marathon onkin sitten asia erikseen. Minä uhoan kantavani päkiä koko reissun tuolloin. Kai siellä voi vettä tankata ysien välissä? Tietty voisin ottaa kärryt oluttynnyria varten.

Ymmärrän Henkan näkemyksen, mutta kysehän ei ole par-5:sen puutteesta vaan siitä, että kentällä ei ole yhtään pitkää väylää. Tuolla näpyttelijät jotka ei edes draiverilla lähentele 200 metrin rajaa, pystyvät tavoittamaan kaikki viheriöt PAR vaudissa. Bogitasoituksen hankkiminen tuolla näpyttelemällä on helppoa ja noutaja tulee vasta kun menee ensimmäisen kerran oikealle golf-kentälle ja huomaa kentällä olevan 14 par vitosta, niiden neljän kolmosen lisäksi.

Nin tämä kommentti toki koski ainoastaan ritaria.

No tottakai se on pienempi 🙂 Sehän nyt oli vaan sellainen leikkimielinen provo 🙂

No herne. Pahoittelin jos pahoitin mielesi. En tarkoittanut sitä. Ihan huulenahan noita heitin, vaikka tietysti mielipiteeni Paloheinästä pitää paikknsa, vaikka hilpeänä provona senkin heitin 🙂 Ei ollut tarkoitus luokata ketään. Luulin että ymmärsitte, että vaan leikkimielistä provoa tässä heittelin 🙂

Tervetuloa kesällä Pickalaan jos Sinua kiinnostaa. Tarjoan kyllä oluet hyvitykseksi ja lupaan etten puhu halaistua sanaakaan mistään pahasta. Se on helppoa. Huomattavasti vaikeampaa minulle on olla paha, joten sitä en edes kovin usein yritäkkään 🙂 Harjoittelemalla varmaan oppisi, mutta olkoot nyt, kun ei se oikein ole koskaan ollut minun juttuni.

Tosiaan pahoittelen, jos leikinlaskuni loukkasi. Se ei ollut tarkoitus 🙂

Noniin Paksupekkahan sen sitten sanoi, mitä minä en osannut. Eli juuri tuota tarkoitin.

BURN!!!

Et sinä minun mieltäni ole pahoittanut. Kunhan ajankuluksi kutittelen.

🙂

Hyvä. Maailmassa on jo riittävästi haasteita muutoinkin, ilman että kaiken maailman Henkat (tasoituksella 28,8 😉 alkaa vittuilemaan.

🙂

Nimetön

Paksupekka kirjoitti: (22.2.2006 13:47:15)
    Ymmärrän Henkan näkemyksen, mutta kysehän ei ole par-5:sen puutteesta vaan siitä, että kentällä ei ole yhtään pitkää väylää. Tuolla näpyttelijät jotka ei edes draiverilla lähentele 200 metrin rajaa, pystyvät tavoittamaan kaikki viheriöt PAR vaudissa. Bogitasoituksen hankkiminen tuolla näpyttelemällä on helppoa ja noutaja tulee vasta kun menee ensimmäisen kerran oikealle golf-kentälle ja huomaa kentällä olevan 14 par vitosta, niiden neljän kolmosen lisäksi.

Hei paksuPekka,

Olet aivan oikeassa kun tullaan mainitsemallesi kentälle, vaikeudet alkavat kaikilla pelaajilla, mikälo kentän par on 72!!!! Ja kentällä on 14 par viisi väylää!!!!!!!!!!
    Mutta ei se Paloheinä edelleenkään ole helppo. Käyhän pelaamassa.

Tahdittomuuttani unohdin kiittää pelikutsusta, sorry.

Eli kiitoskiitos, voisin hyvin tullakin käymään siellä. Edellisestä vierailustani onkin jo viitisen vuotta. Olutta en tietenkään vastaanota taistelematta siitä, eli hävinnyt tarjoaa.

Antoisaa alkukevään harjoituskautta, Henkka!

Minulle sopii milloin tahansa ja kunhan väylät ovat kohtuu kuivat. Hyvinkää on kenttänä ok.
    Arkipäivänäkin onnistuu.

ritari kirjoitti: (22.2.2006 14:06:15)

Minulle sopii milloin tahansa ja kunhan väylät ovat kohtuu kuivat. Hyvinkää on kenttänä ok.
    Arkipäivänäkin onnistuu.

Hyvinkää lienee teräkunnossa kesäkuun tietämillä, mutta tutkaillaanpa tilannetta tarkemmin kun kentät aukeavat. Mitäs laitetaan panokseksi kunnian lisäksi? Mulle, IHme kyllä, maistuu huurteinen vallan mainiosti. Kuis tälläne järestely?

Minua ei oikeastaan kiinnosta onko PH helppo vai vaikea. Haluan yleensä pelata kentällä, jossa on eri mittaisia väyliä (myös par 4 ja par 5 ) ja joka näyttää ja tuntuu mielenkiintoiselta. Kentän vaikeus vaikuttaa vain pelinjälkeisiin selityksiin, ei itse kentän valintaan. Voin pelailla helpoilla ja vaikeilla kentillä.

PH:n rangella muutaman kerran käyneenä ja kenttää yleissilmäyksellä ja kortista katselleena voin vakuttaa, etten tule maksamaan mitään siitä, että saisin pelata ko. kentällä.

Voi Vi… kirjoitti: (22.2.2006 14:01:29)
    [Olet aivan oikeassa kun tullaan mainitsemallesi kentälle, vaikeudet alkavat kaikilla pelaajilla, mikälo kentän par on 72!!!! Ja kentällä on 14 par viisi väylää!!!!!!!!!!

Varmistan vielä että ymmärsit oikein. Viittaan tuolla 14 par-5 väylällä siihen, että noille näpyttelijöille jokainen yli 330 metrinen väylä on par-5:nen, kun eivät pääse kahdella lyönnillä viheriön läheisyyteen. En siis sitä, että kentällä olisi oikeasti noin paljon femmoja.
    Paloheinässä ei ole kuin kaksi väylää, millä tarvitsee wedgeä pidempää mailaa saavuttaakseen viheriön PAR vauhdissa, joten en minä sitä erityisen vaikeaksi voi luokitella. En minä väitä, että pelaisin sen varmasti PARiin tai alle, mutta alle pokivauhdin koska tahansa pelkällä wedgellä ja putterilla.

Voi Vi… kirjoitti: (22.2.2006 14:01:29)

Paksupekka kirjoitti: (22.2.2006 13:47:15)

Hei paksuPekka,

Olet aivan oikeassa kun tullaan mainitsemallesi kentälle, vaikeudet alkavat kaikilla pelaajilla, mikälo kentän par on 72!!!! Ja kentällä on 14 par viisi väylää!!!!!!!!!!

Nyt alkoi kiinnostamaan mistä löytyisi golfkenttä, millä ei olisi vaikeuksia?
    Pikkuisen olen edelleen PP:n kanssa eri mieltä täysmittaisten ja pätkäkenttien vaikeuksista. Kun tasuri putoaa sinne 20 pintaan ja alle, eivät pätkäkentät ole sen helpompia selätettäviä. Tilaa on ratkaisevasti paljon vähemmän. Ja kuten alempana sanoin, ainakin allemerkinneen tasuri putosi sieltä 36:sta helpommin normaalilla kentällä kuin näpyttelyllä Paloheinässä. Ja on silkkaa sattumaa, jos avaukseni lähentelevät 200 metriä.
    Olisi oikeastaan hauskaa järjestää Paloheinässä jokin pienimuotoinen kisa, jotta asiaan saataisiin jonkinsorttinen selvyys.

Viran Omainen kirjoitti: (22.2.2006 14:05:41)
    Olutta en tietenkään vastaanota taistelematta siitä, eli hävinnyt tarjoaa.

Tämähän tietysti minule sopii 🙂 Otetaan vaikkapa skinit ja lyöntipeli. Lyöntipelin häviäjä tarjoaa klubikaljat 🙂

Alan jo säästämään rahaa, että on sitten varaa maksaa tuo kalja 😉

Nimetön

Paloheinässä ei ole kuin kaksi väylää, millä tarvitsee wedgeä pidempää mailaa saavuttaakseen viheriön PAR vauhdissa, joten en minä sitä erityisen vaikeaksi voi luokitella. En minä väitä, että pelaisin sen varmasti PARiin tai alle, mutta alle pokivauhdin koska tahansa pelkällä wedgellä ja putterilla.

Hei PP

Toivon että lähdet pelaamaan Paloheinään putteri ja wedge mukanasi. Näytä meille kaikille että pelaat tämän helpon kentän alle tasoituksesi näillä välineillä, eikä vain bogi-vauhdissa.
    Bogiinhan me kaikki kauemmin pelanneet sen kenttä pelaamme, mutta käsittääkseni kysymys on kentän helppoudesta.
    Eli kun pelaat kotikentälläsi itsellesi Hcp:n sinun pitää selvitä kaikista ei oikeista- ja helpoistakentistä alle sen ja mielummin reilusti……

Palataan tämän jälkeen taas tälle palstalle rintarottingilla ja täynnä onnistumisen riemua.

Voi Vi… kirjoitti: (22.2.2006 14:51:30)
    Näytä meille kaikille että pelaat tämän helpon kentän alle tasoituksesi näillä välineillä, eikä vain bogi-vauhdissa.

Kylläpä sitä ny sotketaan taas tasoituksia asiaan. Ja siksi toisekseen paksis lupas pelata alle bougivauhin wekkellä ja töksyllä. Mitä en epäile yhtään. En vaan jaksa uskoa että häntä millään muotoa kiinnostaisi tämä asia niin paljoa että lähtisi tuon demoamaan.

Voi Vi… kirjoitti: (22.2.2006 14:51:30)
    Hei PP

Toivon että lähdet pelaamaan Paloheinään putteri ja wedge mukanasi. Näytä meille kaikille että pelaat tämän helpon kentän alle tasoituksesi näillä välineillä, eikä vain bogi-vauhdissa.
    Bogiinhan me kaikki kauemmin pelanneet sen kenttä pelaamme, mutta käsittääkseni kysymys on kentän helppoudesta.
    Eli kun pelaat kotikentälläsi itsellesi Hcp:n sinun pitää selvitä kaikista ei oikeista- ja helpoistakentistä alle sen ja mielummin reilusti……
    Palataan tämän jälkeen taas tälle palstalle rintarottingilla ja täynnä onnistumisen riemua.

Alle tasoitukseni en sitä lupaa pelata wedgellä ja putterilla, vaan alle pokivauhdin. Sitä en kiistä, etteikö se voisi hyvänä päivänä mennä noillakin välineillä alle händärinkin. Madetta lainaten en aio senttiäkään laittaa kiinni pelaamiseen tuolla kentällä, mutta jos haluat kierroksen tarjota niin voin lähteä seuraksesi pelaamaan.

Ööh,, tota tota..

A) Suomessa ei ole yhtään ainoata OIKEATA Golfkenttää! Perustelen mielipiteeni jo lähtökohtaisesti sillä, että meidän ilmasto-olosuhteet ovat sellaiset, että OIKEAN LAATUKENTÄN saaminen tänne Pohjolaan on täysin mahdotonta. Hyvä treenikenttä onneksi on, esimerkiksi Kytäjä.

B) Golf on tarkkuuslyöntilaji, jossa tulos ratkaisee eikä kyseessä olevan väylän pituus. Reikää ei voiteta sillä, kenen mopontankki avaus on lähimpänä greeniä. Tämän tulisi jokaisen golfarin muistaa. Olen ritarin kanssa samoilla linjoilla siinä, että Paloheinässä pelaaminen on erittäin haasteellista. Greenit ovat pieniä ja virheet kostautuvat heti.

C) Mallasviski on parasta lantrattuna.. :o)

Nimetön

Kebaxille

Hienoa että puolustat poikakaveria, sehän selvitti kaiken tässä Paloheinä stoorissa.

Onnellisia hetkiä yhdessä kentällä.

love is in the air……

Platoon kirjoitti:

C) Mallasviski on parasta lantrattuna.. :o)

No nyt pomppas! Joku tolkku se pitää olla kirjoittelussa.

Tuosta viestistä tulee mieleen tapaus entisestä elämästäni. Eräässä asiakastilaisuudessa vieraani kertoi, ettei juo mitään muuta viskiä kuin Seagramia. Lupasin hänelle, että saunan ja päivällisen jälkeen siirrymme baarin puolelle ja tarjoan hänelle tuota mainiota juomaa. Kun sitten pääsimme baariin ja tarjoilija tuli paikalle, laukaisi tämä makujen tuntija :’Seagram Colalla, kiitos’.

Esillä 25 viestiä, 51 - 75 (kaikkiaan 86)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #492845 kohteessaHELSINGIN CITY GOLF RY

Etusivu Foorumit Yleistä HELSINGIN CITY GOLF RY