Aihe: Hekkanen telkkarissa - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Hekkanen telkkarissa

Etusivu Foorumit Yleistä Hekkanen telkkarissa

Esillä 22 viestiä, 1 - 22 (kaikkiaan 22)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • WOOTT!!!!!

Oho. Niin olinkin.

Ja voi käydä katsomassa täältä.

Ei kai kuitenkaan Maikkarin uutisten loppukevennyksenä? 😉

J-P

Odottelinkin jo Hekkasen svingiä tuolla jäsenten svingit topicissa. Maallikon silmään näytti liike ihan ok. Huomio kiinnitttyi kuitenkin lapaan. Näinkö oikein, oliko RAVEN TM 102i. Joko on katalookissa?

J-PS kirjoitti: (30.9.2007 22:33:52)
    Ei kai kuitenkaan Maikkarin uutisten loppukevennyksenä? 😉

J-P

Oli.

Naik Miklaus kirjoitti: (30.9.2007 22:39:09)
    Odottelinkin jo Hekkasen svingiä tuolla jäsenten svingit topicissa. Maallikon silmään näytti liike ihan ok. Huomio kiinnitttyi kuitenkin lapaan. Näinkö oikein, oliko RAVEN TM 102i. Joko on katalookissa?

Omat mailani olivat totta kai Tour Vanin takakontissa ja käteen sattui tuo Raven (ei varmaan haittaa, 4par?). Ja on noita Ravenin bladeja pari settiä kulkenut käsieni kautta vaikka eivät omassa kataloogissani olekaan. Demobägissä ovat kyllä olleet jo pitkään – ja tällä hetkellä tuo on ainoa tuntemani taottu vasurikomponenttiblade.

Sehän oli hieno pätkä!

Mika Hekkanen kirjoitti: (30.9.2007 22:45:33)
    …käteen sattui tuo Raven (ei varmaan haittaa, 4par?). Ja on noita Ravenin bladeja pari settiä kulkenut käsieni kautta vaikka eivät omassa kataloogissani olekaan…

Kyllä Mika tietää mihin kannattaa tarttua 😉 Olisit voinut kuitenkn tehdä sen mallisuorituksesi hidastettuna, tai silleen…

Mitä vittua voiko saada raudat saman pituisiksi kuin rauta nelonen tarkoitan vartta on nimittäin itselle helpoin maila toi neloinen jos kaikissa yhtä pitkä varsi niin ei tarvi haara asentoo levittää niin paljon.

Nyt taitaa Hekkasen pajan myynti lähteä kymmenteen potenssiin =D Ihan ok pätkä, mutta huumoria olisi mielestäni saanut olla enemmän kun kerran loppukevennyksestä oli kyse.

Hörhö kirjoitti: (30.9.2007 22:59:52)
    Sehän oli hieno pätkä!

Mikä helvetin pätkä ja missä?. Näytä!

Tosi hyvä pätkä! Kunnianosoitus kaikille mailanikkareille 🙂

Pätkä löytyy mtv3.fi -> netti-TV:n uutislaari -> 30.09.2007 Kymmenen Uutiset -> Kevennys.

Mahtavaa!

Parasta oli kuitenkin, että Mikalla oli IH-paita päällä. Kyllä me nyt ollaan ylpeitä…:)

-jake- kirjoitti: (1.10.2007 0:23:03)
    Mitä vittua voiko saada raudat saman pituisiksi kuin rauta nelonen tarkoitan vartta on nimittäin itselle helpoin maila toi neloinen jos kaikissa yhtä pitkä varsi niin ei tarvi haara asentoo levittää niin paljon.

Onnistuu toki. Perinteisillä rautalavoilla tuo ei varmastikaan ole järkevää lavan painon, koon ja lie-kulman takia, mutta yhdestä paikasta, josta tuon tavaraa kuukausittain, löytyy tuollaista ”singe length”-rautasettiä varten suunnitellut lavat. Painavan puoleiset (268 g) nuo ovat kyllä perinteisen rautanelosen mittaa varten joten swingipainosta tulee noilla lavoilla huomattavankin korkea.

Kyllä taitaa myynti räjähtää 🙂

ps. Oliko minun mailani kuvissa, vai toivoinko vain näkeväni sen lie-vääntöpenkissä?

vallu kirjoitti: (1.10.2007 8:22:35)
    Parasta oli kuitenkin, että Mikalla oli IH-paita päällä. Kyllä me nyt ollaan ylpeitä…:)

Johan sen joku huomasi 🙂

-BoaKyy- kirjoitti: (1.10.2007 8:55:51)
    ps. Oliko minun mailani kuvissa, vai toivoinko vain näkeväni sen lie-vääntöpenkissä?

Ei tainnut olla – taisivat olla jo paketissa tuossa penkin vieressä 🙂

Mika Hekkanen kirjoitti: (1.10.2007 8:58:54)

-BoaKyy- kirjoitti: (1.10.2007 8:55:51)

Ei tainnut olla – taisivat olla jo paketissa tuossa penkin vieressä 🙂

Väännettävässä mailassa olikin grippi. Voin kuitenkin sanoa, että ”nämä on ne raudat, jotka ovat TV:stä tutut…”

Mulla olis Hekkasen tekemiä mailoja myynnissä 🙂

Jamasa Lupe kirjoitti: (1.10.2007 9:27:07)
    Mulla olis Hekkasen tekemiä mailoja myynnissä 🙂

Niin minullakin 😮

Minä olen tämän Hekkasen livenä tavannut ja häntä kätellyt. Miellyttävän oloinen nuorukainen.

Esillä 22 viestiä, 1 - 22 (kaikkiaan 22)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #472764 kohteessaHekkanen telkkarissa

Etusivu Foorumit Yleistä Hekkanen telkkarissa