-
JulkaisijaArtikkelit
-
Kualeppi kirjoitti: (23.8.2011 22:05:18)
17 skiniä. Ei muuta viitti kehua, ettei tule kellekkään paha mieli.Yksinkö pelasit?
vitsivitsivitsijne….
No joo, mut sä veditkin tauolla jääteen ja kusen sekoitusta, kun muut veti bissee 🙂
Ai niin, mä vedin seuran mestiksissä koko viikonlopun (2 kierrosta) samalla pallolla.
Tänään se sama kuula menikin sitten ykkösväylän draivilla järveen noin kahdeksan sekuntia sen jälkeen, kun olin asiasta ehtinyt pelikavereille retostelemaan.
Kukaan ei pelannut meidän mestisten B-sarjassa toisena päivänä parempaa tulosta kuin minä, yksi (voittaja) pääsi kanssani samaan.
Toi oli tämän heikosti sujuneen kesän toistaiseksi paras kierrokseni ja aika hyvään paikkaan se tuli…
… nyt vaan harmittaa eka päivän alavireinen kierros entistäkin enemmän.NimetönKL kirjoitti: (23.8.2011 22:09:49)
Kualeppi kirjoitti: (23.8.2011 22:05:18)
17 skiniä. Ei muuta viitti kehua, ettei tule kellekkään paha mieli.Yksinkö pelasit?
vitsivitsivitsijne….
Oli siinä pari paistia mukana.
Nimetönyeux de serpent kirjoitti: (23.8.2011 22:40:37)
No joo, mut sä veditkin tauolla jääteen ja kusen sekoitusta, kun muut veti bissee 🙂Jos sillä saa on pelin tuohon kuosiiin, niin kohta sitä myydään Everstin tiskillä Kualeppi-drinkkinä 😀
Kualeppi kirjoitti: (23.8.2011 23:07:05)
yeux de serpent kirjoitti: (23.8.2011 22:40:37)
No joo, mut sä veditkin tauolla jääteen ja kusen sekoitusta, kun muut veti bissee 🙂Jos sillä saa on pelin tuohon kuosiiin, niin kohta sitä myydään Everstin tiskillä Kualeppi-drinkkinä 😀
HAH,
ihan tulee mieleen vanha sananlasku aikaisesta linnusta ja heinäsuovasta, vai miten se meni? 😉Alitin tänään ensimmäistä kertaa 9 reiällä 40 lyönnin rajan, kun pelasin Virpiniemen takaysin 39 (+3).
Mika Hekkanen kirjoitti: (24.8.2011 16:46:43)
Alitin tänään ensimmäistä kertaa 9 reiällä 40 lyönnin rajan, kun pelasin Virpiniemen takaysin 39 (+3).Hyvä Mika! Kohta olet yseillä yhtä taitava kuin Pohjoisen Jugi 😀
KL kirjoitti: (24.8.2011 17:41:11)
Hyvä Mika! Kohta olet yseillä yhtä taitava kuin Pohjoisen Jugi 😀Kiitos. Suurkiitos. Aivan vilpitön suurkiitos.
Ysien tulosten noteeraus loppuu minulta tähän, 40 lyönnin alitus kun on ollut tavoitteitteni listalla pitkään.Kunto on kyllä noususuunnassa, kun kahdella viimeisellä kotikentän kierroksella olen pelannut alle tasoitukseni.
Hyvä Mika, hienosti tehty!!1
Milloin pitäisi hehkuttaa/omakehua ilmaista?
Minä ainakin hehkutan jos lyön draiverilla n 200m ja väylälle.
Se on tasooni nähden hyvä, olkoon muut mitä mieltä hyvänsä.Voitin tänään kaverilta ison pullon pöytäviinaa!
Valitettavasti se ei taida tietää kovin hyvää huomisen kierrokselle..No, onneks siell’ on täysi tuuppari vastassa 🙂
yeux de serpent kirjoitti: (3.9.2011 19:47:22)
Voitin tänään kaverilta ison pullon pöytäviinaa!
Valitettavasti se ei taida tietää kovin hyvää huomisen kierrokselle..No, onneks siell’ on täysi tuuppari vastassa 🙂
Älä nyt hemmetissä avaa sitä vai olinko jo myöhässä;)
MattMa kirjoitti: (25.8.2011 0:16:27)
Milloin pitäisi hehkuttaa/omakehua ilmaista?
Minä ainakin hehkutan jos lyön draiverilla n 200m ja väylälle.
Se on tasooni nähden hyvä, olkoon muut mitä mieltä hyvänsä.Tuo lihavoitu muistuttaa hyvän pelaajan R6:lta;)
Minä pelasin tänään suffelikisassa yhden kesän parhaista kierroksistani ja sain palkinnoksi Titleistin Vokey-suffeliwedgen. En sentään pelannut 14:ä lyöntiä alle tasurin…
Rauski kirjoitti: (3.9.2011 19:53:00)
Pahasti myöhässä..:)
KL kirjoitti: (3.9.2011 19:55:35)
Minä pelasin tänään suffelikisassa yhden kesän parhaista kierroksistani ja sain palkinnoksi Titleistin Vokey-suffeliwedgen. En sentään pelannut 14:ä lyöntiä alle tasurin…Minäpä sain samasta kisasta myös tuollaisen wedgen, toisin pienten lehmänkauppojen jälkeen.
Lavantauti kirjoitti: (3.9.2011 20:00:09)
Minä pelasin tänään suffelikisassa yhden kesän parhaista kierroksistani ja sain palkinnoksi Titleistin Vokey-suffeliwedgen. En sentään pelannut 14:ä lyöntiä alle tasurin…Minäpä sain samasta kisasta myös tuollaisen wedgen, toisin pienten lehmänkauppojen jälkeen.
Eikö kantobägi kelvannut? 😉
yeux de serpent kirjoitti: (3.9.2011 19:59:05)
Rauski kirjoitti: (3.9.2011 19:53:00)
Pahasti myöhässä..:)
Jumankauta iso pöytis noin seitsemässä minuutissa ja joix den suurtables vielä pystyy kirjoittamaan. Kyllä tuolla asenteella huomenna kenttä kuin kenttä underiin menee oli sitten kohmelo tai ei;). Älä hemmetiisä nyt ainakaan ala syömään mitään! Tai no kebaxin iloksi nyt pari pizzaa tai parit big mac mealit on ihan OK, mut ei muuta!
KL kirjoitti: (3.9.2011 20:04:52)
Lavantauti kirjoitti: (3.9.2011 20:00:09)
Eikö kantobägi kelvannut? 😉
Ahaa, katsottuani tuloksia ymmärrän kaiken. Jos olisit tehnyt parin ykkösellä, olisit saanut sen wedgen ilman lehmänkauppoja.
Oikeus voitti 😀
Minä pelasin tänään suffelikisassa yhden kesän parhaista kierroksistani ja sain palkinnoksi Titleistin Vokey-suffeliwedgen. En sentään pelannut 14:ä lyöntiä alle tasurin…Voisin melkein lyödä vetoa että siinä on bounce jotain 6;)
NimetönHolari.
Nimetönyeux de serpent kirjoitti: (3.9.2011 19:47:22)
Laitoin sulle viestiä torstaina, kyselin skinimettälle tänään. Onneks et tullut, olis ollut sulle kallista lystiä ja jäänyt pöytäliimat saamatta ;-D
Rauski kirjoitti: (3.9.2011 20:21:48)
Minä pelasin tänään suffelikisassa yhden kesän parhaista kierroksistani ja sain palkinnoksi Titleistin Vokey-suffeliwedgen. En sentään pelannut 14:ä lyöntiä alle tasurin…Voisin melkein lyödä vetoa että siinä on bounce jotain 6;)
Ei ainakaan vielä… 😉
-
JulkaisijaArtikkelit