-
JulkaisijaArtikkelit
-
Minä chippaan tällä hetkellä paremmin kuin ikinä, sain oivalluksen tuon homman tekniseen puoleen vähän aikaa sitten. Pelatessa tulee aika ajoin jopa sellaisia lähipelilyöntejä, joissa yipsistä ei ole tietoakaan.
Eilisellä kierroksella piti paria chippiä jännittää aivan loppuun saakka, kumpikaan ei ikävä kyllä reikään tietään löytänyt. Tällä hetkellä uskallan jo pitää tavoitteena chipin upotusta tai lähelle reikää saattamista kun ennen chipin tuollainen tavoitteellisuus sai sen lähes varmasti epäonnistumaan.
Muistissa on yhä yhden kisan kymmenkunta lähipelilyöntiä yhdelle reiälle 😀
Silloin kyllä vitutti ja ’kehuin’ muitakin kuin itseäni.Masterin ykkösellä tänään 10-metrinen birkkuputti sisään! Vaikka reitillä kasvoi sieniä, semmoisia pieniä valkoisia.
Hehkutus: olosuhteilla ei väliä. Lyönti lähtee ylhäältä, ei laakana.
Omakehu: Suunnalla ei väliä, osuma kondiksessa. Mahtava fiilis.Ulla Heikkinen kirjoitti: (12.7.2011 0:56:56)
Hehkutus: olosuhteilla ei väliä. Lyönti lähtee ylhäältä, ei laakana.
Omakehu: Suunnalla ei väliä, osuma kondiksessa. Mahtava fiilis.Kuka ikinä ton Ullan koneen alkolukon onkaan asentanut, niin ainakin se on menny väärin päin. Ullan ja läheistensä puolesta ainakin kovasti toivon siitä olevan kysymys.
Yli viikkoon en ole mailoihin koskenutkaan, sen verran vituttaa koko touhu. Mutta telkkarista katselin viikonloppuna golfia pitkät tovit ja meinaan tulevana pyhänä katsoa vielä enemmän. Menee ehkä ûberhehkutuksen puolelle, mutta voi olla, että katson eniten!
Johtaja XXL kirjoitti: (12.7.2011 8:26:05)
Yli viikkoon en ole mailoihin koskenutkaan, sen verran vituttaa koko touhu. Mutta telkkarista katselin viikonloppuna golfia pitkät tovit ja meinaan tulevana pyhänä katsoa vielä enemmän. Menee ehkä ûberhehkutuksen puolelle, mutta voi olla, että katson eniten!Aiotko katsoa kahdesta vastaanottimesta yht’aikaa, siis stereona?
Pakko hehkuttaa sitä että huomenna luvassa ensimmäiset yhdeksän reikää oikealla radalla. Pelaamisen jälkeen taidankin sitten kirjoitella vitutustopicin puolelle 😀
KL kirjoitti: (12.7.2011 8:29:07)
Johtaja XXL kirjoitti: (12.7.2011 8:26:05)
, mutta voi olla, että katson eniten!Aiotko katsoa kahdesta vastaanottimesta yht’aikaa, siis stereona?
Olen miettinyt tätäkin aikoinani. Pitäisi hankkia niin sanottu rinnakkaiskortti, jollaisen Welho kyllä lupaa toimittaa, ja stereokatselu olisi siten mahdollista. Tein kuitenkin päätöksen, että pienemmästä telkkarista vaimo saa katsella kotimaisia draamasarjoja sillä aikaa, kun minä katson isommasta vastaanottimesta golfia.
Tarkoitin lähinnä sitä, että tulevana vikonloppuna en meinaa lähteä landelle, jolloin on mahdollista pysytellä intensiivisesti vastaanottimen äärellä. Näin olen päättänyt ja päätöksessäni aion pysyä!
Täällä ois lisää kasikympin alittajia. Viikko sitten tiistaina ensimmäistä kertaa 80:n alle tuloksella 77 lyöntiä ja varmuuden vuoksi vielä viikonloppuna kierros 78 lyöntiin ja eilen laaserilla mitattu uran pisin avaus 294m Talman laakson 13. väylällä, eli vielä on se kultainen 300 rikkomatta laserilla mitattuna. Väylämittoja katsomallahan toki moni n. 250m lyönyt on ’haamurajan’ rikkonut, niin myös allekirjoittanut.
Mika Hekkanen kirjoitti: (11.7.2011 15:45:36)
Silloin kyllä vitutti ja ’kehuin’ muitakin kuin itseäni.Eikös tuosta kuitenkin merkattu korttiin tyylikäs 12. Siis siinä mielessä tyylikäs, kun kyseessä oli 12:s reikä.
Jaa, onkos noinkin päässyt käymään?
AAH kirjoitti: (12.7.2011 12:34:30)
Silloin kyllä vitutti ja ’kehuin’ muitakin kuin itseäni.Eikös tuosta kuitenkin merkattu korttiin tyylikäs 12. Siis siinä mielessä tyylikäs, kun kyseessä oli 12:s reikä.
Itse muistelisin, että tulos olisi ollut 11. Tai pikemminkin 13, siten että lähiöpeliin kului tuo 11 lyöntiä. Joka tapauksessa olin toisen lyönnin jälkeen griinin kantissa, joten tuohon lähes 400 metrin taittamiseen ei turhia lyöntejä kulunut.
Sen muistan myös, että heti seuraavalle reiälle tein sand save-pörön kun ensin aikamme etsimme toisen Mikan palloa, joka oli 3 metrin päässä lipusta.
Kaikenlaista sitä sattuu ja tapahtuu.
En lähtenyt tänään kentälle huonon sään takia eikä minua vituta yhtään.
Mika Hekkanen kirjoitti: (12.7.2011 16:39:01)
AAH kirjoitti: (12.7.2011 12:34:30)
Itse muistelisin, että tulos olisi ollut 11. Tai pikemminkin 13, siten että lähiöpeliin kului tuo 11 lyöntiä. Joka tapauksessa olin toisen lyönnin jälkeen griinin kantissa, joten tuohon lähes 400 metrin taittamiseen ei turhia lyöntejä kulunut.
Sen muistan myös, että heti seuraavalle reiälle tein sand save-pörön kun ensin aikamme etsimme toisen Mikan palloa, joka oli 3 metrin päässä lipusta.
Sinä tuon muistat varmasti paremmin. Me muut emme tainneet oikein keskittyä lähiöpelityksiisi, mistä muistaakseni meitä muistutitkin;)
Jotta nyt saisin kuitenkin lukeman 12 kytkettyä tähän omakehuosastoon, niin se on worspalli ennätykseni tuolle teidän Mikojen pöröväylälle. Ja jos sallit, niin hehkutan tätä oikein voimasanan kera: Löin siihen 3kpl soketteja.Minä olen vihdoin ja viimein löytänyt pelini. Tänään en lyönyt yhtään aivan täysin onnetonta lyöntiä ja tuloskin meni bufferiin. Tais olla eka kerta tällä kaudella.
P.s. Huomenna valehtelen pelanneeni alle kahdeksankymmentä lyöntiä draivattuani keskimäärin reilut 400 metriä – ja kaikki keskelle väylää. Pelaan sysimustalta tiiltä, sieltä kentän pituus on reilut kymmenen kilometriä.
Viimenen viikko menny upeesti. Sää suosinut lomailua, enkä ole viikkoon koskenut mailoihin.
Ensimmäinen kierros takana ja ihan hyvin sujui. 57 pistettä mikä tarkoittanee sitä että händäri putosi johonkin 34:n kieppeille. Eli ensi kerralla lyödään keltaisilta lyöntipaikoilta. Tulos olisi ollut vielä huomattavasti parempi jos putit olisivat menneet edes vähän sinnepäin. Tästä on kuitenkin hyvä jatkaa 🙂
TT85 kirjoitti: (14.7.2011 10:25:11)
Ensimmäinen kierros takana ja ihan hyvin sujui. 57 pistettä mikä tarkoittanee sitä että händäri putosi johonkin 34:n kieppeille. Eli ensi kerralla lyödään keltaisilta lyöntipaikoilta. Tulos olisi ollut vielä huomattavasti parempi jos putit olisivat menneet edes vähän sinnepäin. Tästä on kuitenkin hyvä jatkaa 🙂Tervetuloa turhautuneiden ja kärsivien joukkoon 😀
Selvitin tieni toiselle kierrokselle seuran reikäpelimestaruuskisassa.
Tein äskeisessä ensimmäisen kierroksen kisassa 2 pöröä, toisen pitkällä ja vaikealla (onnekkaallakin siis) putilla ja toisella kertaa lähestyminen jäi noin metrin päähän kiposta.EGSulla tuli avauslyönnin kanssa hyvä mieli, kun kanssani mutamaa desimaalia lukuunottamatta saman tasoituksen jakaneet kilpakumppanit kaavailivat avauksiaan ojan eteen rauta- ja hyrbidimailoinensa.
Pitkästä aikaa tuli aavistuksenomainen kisajännityksen häivähdys ennen omaa vuoroa lähinnä mailanvalinnoista johtuen, mutta iso koira parkaisi pallon mustalta tiiboxilta keppoisesti poikkiojan yli vajaan wedgen päähän viheriöstä keskivaiheille väylää.
Tavanomaisesta poiketen selvisin yhdellä putilla ja aloitin kisakierrokseni böödi-noteerauksella. Rohee olo toiselle väylälle käppäillessä.
Skulasin tänään täys-Pickalan keltaisilta järjestyksessä Park-Forest-Sea: aikaa kului yhteensä 4h 42min ja lyöntejä snadisti alle 250. Perse on jolkottamisesta vähän puuduksissa, muuten hyvä pössis vaikka parin tunnin yöunet (03:30 herätys) pakottavat muutaman Pirkka-oluen jälkeen päikkäreille. Speksit: w1, hy3, r8, sw ja putteri + kantopussukka. Pari Gatoradea, Lidlin myslipatukkaa ja joku ’energia-geeli’.
Tänään 15 ekaa reikää 4 yli ja sitten 3 viimeistä 8 yli eli lopputulos oli 83. (Par 71 kenttä)
Golf näytti että turha leijailla, jos alussa vähän kulkeekin:-)
Pelaan tänään kesän parasta golfia! Ihanat helpot pitkät draivit (pieni draw) ja ne 2. lyönnit tulee tänään olemaan niin komeita! Lähipeli on niin hanskassa tänään! En tajua miten mun putteri voikin olla noin kuumana tänään että joutuu muutaman chippaamaan sisään, kun putteriin ei kärsi koskea! Ja aurinkohan paistaa, se on selvä. Lopetus on par-birdie-birdie.
shanny kirjoitti: (26.7.2011 13:36:39)
Skulasin tänään täys-Pickalan keltaisilta järjestyksessä Park-Forest-Sea: aikaa kului yhteensä 4h 42min ja lyöntejä snadisti alle 250. Perse on jolkottamisesta vähän puuduksissa, muuten hyvä pössis vaikka parin tunnin yöunet (03:30 herätys) pakottavat muutaman Pirkka-oluen jälkeen päikkäreille. Speksit: w1, hy3, r8, sw ja putteri + kantopussukka. Pari Gatoradea, Lidlin myslipatukkaa ja joku ’energia-geeli’.Kova jäbä oot! En pystyisi samaan. Siis juomaan Gatoradea ja syömään Lidlin myslipatukkaa, energiageelistä puhumattakaan…
***Kumarran syvään***
-
JulkaisijaArtikkelit