Aihe: hauskinta - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

hauskinta

Etusivu Foorumit Yleistä hauskinta

Esillä 8 viestiä, 26 - 33 (kaikkiaan 33)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Jäsen XXL kirjoitti: (19.1.2007 14:20:52)
    Hymiöitä tehdään Kiinassa amerikkalaisella lisenssillä ja lapsityövoimalla. Siksi en hymiöitä käytä.

Minä käytän, koska tykkään lapsista ja olen kauhea kapitalisti 🙂

Hymiöt rulettaa

Minä kun en jaksa teettää tarroja joissa lukis ’Assembled in TeeValley’ nin jätän moiset suosiolla poies. Kenenkähän silmiä muuten tuollaiset muutenkaan palvelis?

Jäsen XXL kirjoitti: (19.1.2007 21:58:03)

Lavantauti kirjoitti: (19.1.2007 15:48:14)
    Siis laitetaaks niihin titun tarra Kaliforniassa?

Ei Titussa ole tarroja kuin varressa, jos se on teräsvarsi. Minun Titujen varsissa on tarra jossa lukee nótta ’ Made in USA’. En suostu uskomaan nótta varsia kannattaa lähettää esimerkiksi Kiinaan tarroitettavaksi.

Joten vastaus kysymykseesi on nótta True Temperin tarra laitetaan, jos ei Kaliforniassa niin jossain päin USAa, ja nótta jos Titun tarra mailaan liimattaisiin niin nótta perkele sekin Kaliforniassa tapahtuisi!

Hajotkaa nyt vaan niihi tituihin.

Lavantauti kirjoitti: (20.1.2007 2:38:26)
    Hajotkaa nyt vaan niihi tituihin.

No jopas oli taas jälleen kerran älykkäästi ilmaistu asia. Ja se asiahan ei tietenkään minulle kuulu mutta tunnetusti vastaan kysymättäkin eli

Onko tähän kaunottareen muka syytä hajota:

Vai ennemminkin tämäntyyppiseen esitykseen:

Kyllä.
    Juuri näin.

Pallot jenkeissä

Lavat jossain Aasiassa luulisin. Jenkeissä ei tehdä lapoja oikeastaan ollenkaan, poikkeuksena muistaakseni jotkut Pingin mallit…

Varrethan on ostotavaraa ja esim True Temperit tehdään jenkeissä

Kokoaminen tapahtunee pitkälti Jenkeissä

Joten KsTsebat ovat enempi Setä Samulin pajasta kuin mailat yleensä. Selittää osaltaan premium statuksen ja hinnan.

Parti kirjoitti: (20.1.2007 10:36:04)

Joten KsTsebat ovat enempi Setä Samulin pajasta kuin mailat yleensä. Selittää osaltaan premium statuksen ja hinnan.

Saa nuita Tituja halvallakin, Kiinasta. Ja ihan varmasti ovat siellä tehtyjäkin…. 😀

Esillä 8 viestiä, 26 - 33 (kaikkiaan 33)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #483027 kohteessahauskinta

Etusivu Foorumit Yleistä hauskinta