Aihe: Hanna-Leena—-Pia - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[8][5]
KilpailuaSuomalaista

Hanna-Leena—-Pia

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Hanna-Leena—-Pia

Esillä 12 viestiä, 26 - 37 (kaikkiaan 37)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #246812 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Kiitos Baystream, jo alkaa maallikollekin selvitä.

ts:n selvitykset ’taitavat paiskoa… ’ höystettynä mojovalla määrällä tahallaan ja tahattomasti tehdyillä kirjoitusvirheillä – jopa suomenkielelle vierailla sanoilla – on yhtä tyhjän kanssa.

Jos hän puhuu oppilailleenkin esim. etelässä näin, perun täten osanottoni.

#246813 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

senior kirjoitti: (29.11.2006 19:10:32)

ts:n selvitykset ’taitavat paiskoa… ’ höystettynä mojovalla määrällä tahallaan ja tahattomasti tehdyillä kirjoitusvirheillä – jopa suomenkielelle vierailla sanoilla – on yhtä tyhjän kanssa.

Jos asteikkona on 1-10, niin kuinka pahasti järkytyit seniorin vertahyytävästä uhkauksesta?

#246814 Vastaa Ilmoita asiaton viesti
    ts

Jyrkkä Draw kirjoitti: (29.11.2006 21:54:18)

Jos asteikkona on 1-10, niin kuinka pahasti järkytyit seniorin vertahyytävästä uhkauksesta?

Aivan totaalisesti. Ikinä ennen ei oo kukaan semmonen perunu, joka ei oo varannukaan.

Ja vieläpä että ,notta sanan käytöstä voi joku noin vauhkoontua.

Hirveän synnin tein vielä päättelemällä väärin noista LET:n sivuilla olleista jutuista.

Voi voi…

#246815 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

ts kirjoitti: (29.11.2006 22:00:10)

Aivan totaalisesti. Ikinä ennen ei oo kukaan semmonen perunu, joka ei oo varannukaan.

Pelkään pahoin, notta rahojaan vaatii herra takaisin silti. Varaudu kaivamaan kuvetta.

#246816 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Nii olishan se ny parempi katsoa kuin katua. Äh. Parempi seiska pivossa kuin kymmenen kadulla. Eikäköö… joo ej.

#246817 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Jyrkkä Draw kirjoitti: (29.11.2006 21:54:18)

Heh, osu ja uppos taas. Onnittelut ts:lle, notta oli kyllä hieno suoritus. Pelasti mun aamun.=)

Tekemäni pienen provokatzioonin tulos oli mieltä ilahduttavan laiha. Kun ts (itte tilasit) jätetään asianomaisena pois, meni vipuun kolme kirjoittajaa. Yksi jopa kahteen kertaan!

Tämä näyttää toteen, että joillakin on todella pienet ympyrät.

Minäkin osaan rääkätä kieltä mieleni mukaan ja olen sitä tehnytkin. Esim. nimimerkistä
    Januz otetaan alku-J pois ja aloitetaan suoraan A:lla ja vaihdetaan z -kirjain s:ään.

Onnittelen fiksua gp:n kirjoittajakuntaa hienon kielemme vaalimisesta.

senior kirjoitti: (1.12.2006 15:42:57)
    Minäkin osaan rääkätä kieltä mieleni mukaan ja olen sitä tehnytkin. Esim. nimimerkistä
    Januz otetaan alku-J pois ja aloitetaan suoraan A:lla ja vaihdetaan z -kirjain s:ään.

Onko se nyt sitten Aanus vai Anus? IHan vaan tarkennusta kyselen kun mulla on tuo synnyinpaikka muualla kuin Suomi. Tekopaikkaa en tiedä.

Notta kiitos vaan 😀

Jamasa kirjoitti: (1.12.2006 18:04:40)
    Onko se nyt sitten Aanus vai Anus? IHan vaan tarkennusta kyselen kun mulla on tuo synnyinpaikka muualla kuin Suomi. Tekopaikkaa en tiedä.

Joo, mä tiedän. Sen oikee nimi on Anu Saukko. Se tulee ilmaiseksi mukana, kun ostaa tusinan makutiitä.

senior kirjoitti: (1.12.2006 15:42:57)
    Tekemäni pienen provokatzioonin tulos oli mieltä ilahduttavan laiha. Kun ts (itte tilasit) jätetään asianomaisena pois, meni vipuun kolme kirjoittajaa. Yksi jopa kahteen kertaan!

Tämä näyttää toteen, että joillakin on todella pienet ympyrät.

Minäkin tein kerran melkein yhtä mahtavan kujeen. Ei se tietenkääm niin mahtava ollut kuin sinun provokatzioonisi (hykerryttävä ilmaus muuten, onnittelut) mutta kerron silti. Nooh, menin töihin kello 10 aamulla ja kerroin kaikille olleeni hammaslääkärissä, vaikka todellisuudessa olin käynyt postissa! Kyllä kutkutti koko päivän tämä kepponen ja se upposi kaikkiin kuin iskä äitiin. Mutta ei se kyllä mitään ollut sinun provokatzioonisi rinnalla, mikä näytti toteen vajavaisuuden ympyröiden halkaisijoissa.

fukke diise saisse kirjoitti: (1.12.2006 18:42:37)

Jamasa kirjoitti: (1.12.2006 18:04:40)

Joo, mä tiedän. Sen oikee nimi on Anu Saukko. Se tulee ilmaiseksi mukana, kun ostaa tusinan makutiitä.

Tositapahtumia samasta tasokkasta aihepiiristä. Olin tässä takavuosina eräissä juhlissa, joissa n. puolet porukasta oli toisen kotimaisen taitajia. Saapui eräs rouva juhlahuoneistoon, jossa tämän rouvan tyttö Anu oli jo ehtinyt tutustua erääseen myöskin vieraana olleeseen vanhempaan herrasmieheen. Tämä sukulaisuuden selvittyä herralle esitti tämä iloisesti kysymyksen. ’Åå oleko sine se Anuksen eiti?’. Kahvi meinasi mennä meikäläiseltä veereen gurkaan, eikä paljon uskaltanut muiden ilmeitä vilkuilla.

Fuken Anun mies lienee tämä kaikkien tuntema Per Saukko.

Nimetön

Älkää nyt pojat viitsikö…

Kaikilla meillä on jokin kohta, mistä painamalla pinna alkaa kiristymään.
    ’Notta-Bearilla’ se nyt vain sattuu olemaan SuomenKieli. Ei siinä ole mitään ihmeellistä tai hävettävää.

Esillä 12 viestiä, 26 - 37 (kaikkiaan 37)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #246819 kohteessaHanna-Leena—-Pia

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Hanna-Leena—-Pia