30.4.–7.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][5]
KilpailuaSuomalaista

Halvin etäjäsenyys ?

Etusivu Foorumit Yleistä Halvin etäjäsenyys ?

Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Eli mihin kannattaa liittyä ? Kiitoksia etukäteen.

    Jos olet opiskelija, yksi edullisimpia on Kajaanin Golf (viime vuonna 68 euroa, ei liityntämaksua). Tällä hetkellä Hattula Golfilla taitaa olla menossa edullinen tarjous, voi liittyä ilman liittymismaksua maaliskuun loppuun menessä.

    No Eerikkala Golfiin tietenkin. Jäsenmäärältään Suomen suurin – eikä yli 3000 jäsentä voi olla väärässä… Homma pelaa.

    KL

    Ristiriitainen kysymyksenasettelu. Päätä ensin haluatko halvinta vai parasta vai jotakin siltä väliltä.

    Halvin lienee tällä hetkellä Hattula tuon tarjouksen myötä. Parhaan kuvan saat käymällä Nakkilan, Hattulan, Eerikkälän, Kajaanin ja Botniagolfin sivuilla ja vertailemalla maksuja. Jos kotiseuralta ei tarvitse muuta kuin SGL:n tasoituskortin, lienee aivan yksi lysti missä on jäsenenä.

    St Lake Golf Club ry

    70 euroa, ei liittymismaksua

    Käypä myös Ikaalisten kotisivuilla.

    Nimetön

    Kullo Golf näkyy tarjoavan vuosijäsenyyttä ilman osaketta. Hinta on 240€. Melko kallista… Elämä on…

    Niin paitsi tietenkin jos harjoittelee paljon. Hintaan sisältyy vapaa harjoittelumahdollisuus Kulloon rangella.

    Ei mihinkään, rahaahan siinä vaan kuluu 😉

    No, siis oikeasti se riippu paljolti siitä miten paljon pelaat ja missä. Esim. Gumbölestä vuokrapelioikeus 950€ ja sitä kautta 126 väylää pelattavana on yksi vaihtoehto.

    Jo on suolainen hinta Gumbölen pelioikeudesta, kun vuokrapelioikeus Lohjalle ja Peuramaalle on 300 euroa halvempi, Kurkiin 200 euroa halvempi ja Pickalaan 100 euroa halvempi. Näillä hinnoilla sulla on osakkaan varausoikeudet.

    126 reikää ei paljon paina, kun Gumbölellä ei ole niitä edes 18:aa ja muille kentille olet varausoikeuksien suhteen huutolaispojan asemassa.

    Olin viime vuonna ko. klubin jäsen. Eivät hoitaneet Golf-lehden osoitteenmuutosta pyynnöistä huolimatta enkä saanut edes koskaan vahvistusta, että olivat saaneet viestini vaikka pyysin. Jännä nähdä onko mikä on tämän kauden aloitustasoitus… Onko tämä näitä seuroja, jotka vain rahastavat tekemättä yhtään mitään? (Kaukojäsen olen sen takia kun en ehdi pelaamaan omalla pks-osakkeellani, että sitä kannattaisi itse käyttää. Tosin nyt näyttää käyvän niin, ettei pelioikeuksista saa omiakaan pois, joten en ihan piruuttanikaan viitsi laittaa sitä vuokralle halvemmalla kuin yhtiövastike)

    St Lake Golf. Olin viime vuonna ko. klubin jäsen. Eivät hoitaneet Golf-lehden osoitteenmuutosta pyynnöistä huolimatta enkä saanut edes koskaan vahvistusta, että olivat saaneet viestini vaikka pyysin. Jännä nähdä onko mikä on tämän kauden aloitustasoitus… Onko tämä näitä seuroja, jotka vain rahastavat tekemättä yhtään mitään? (Kaukojäsen olen sen takia kun en ehdi pelaamaan omalla pks-osakkeellani, että sitä kannattaisi itse käyttää. Tosin nyt näyttää käyvän niin, ettei pelioikeuksista saa omiakaan pois, joten en ihan piruuttanikaan viitsi laittaa sitä vuokralle halvemmalla kuin yhtiövastike)

Esillä 11 viestiä, 1 - 11 (kaikkiaan 11)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #492097 kohteessaHalvin etäjäsenyys ?

Etusivu Foorumit Yleistä Halvin etäjäsenyys ?