Aihe: Gran Canarian hinnat… - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][8]
KilpailuaSuomalaista

Gran Canarian hinnat…

Etusivu Foorumit Yleistä Gran Canarian hinnat…

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #186191 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Moikka ! -olen lukenut, ja käynyt muutamien Canarian kenttien kotisivuilla, ja olen päätymässä lopputulemaaan, että saaren kenttien omistajat hinnoittelevat listahinnoillaan itseään ulos. Sivusaarilla pelaaminen näyttää olevan huomattavasti edullisempaa. Olisiko jollakin tietoa esim. Maspalomasin alueen kentiltä millä keinoin voi pelata edullisemmin kuin pulittamalla 100 e/kierros/nenä. Käy kukkarolle, Meitäkin on kaksi, jotka mielellään ’tahkoavat’ kolme-neljäkin kierrosta/viikko. – olen alueella marraskuusta- tammikuun loppuun. -terv. pietronella-

#423738 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Näin tuntuu valitettavasti olevan. Viime talvena en ainakaan löytänyt ketään joka olisi tarjonnut kentille jonkinnäköisiä pelipaketteja?
    Aamu/iltagreenfeet joillakin klubeilla saattavat olla halvempia. Esim. Anfi Tauro Golfin aamugreenfee oli kukkarolle ihan sopiva. 60€ klo 7.30. – 8.50. Ja iltagreenfee samanverran 15.30 eteenpäin.
    Kenttä on itsestään tosi mielenkiintoinen! Paljon korkeuseroja, muodokkaat greenit ja raffeja ei ole, vaan niiden sijaan korvaa kivihiekkalaava sekoitusta… mitä ikinä liekään.
    Tuolla hinnalla jo kiersi kyseistä kenttää useampaan kertaan 🙂 Auto on suositeltavaa mutta ei pakollista. Maspalomasin kentät näytti olevan tasaisia peltoplänttejä ja niinkuin mainitsit, törkykalliita!

Anfi Tauro greenfee hinnat
    Tässä linkki Anfi Tauron sivuille mistä löytyy hinnat

#423739 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Kiitos Puhveli. Otan asiosta selvää 1/11 jälkeen ja laitan viestiä tälle areenalle…

Golf Salobren sivuilla näkyy olevan tarjous 167,- south + north. Tiedä sitten mitä tarkoittaa. Itse olen menossa joulun alla ja laitoin eilen tarjouspyynnön sähköpostilla 2 x 5 greenfeetä hinnasta.
    Vastausta odottelen. Teneriffalla ainakin saa ostettua viiden greenfeen paketin reilulla kolmellasadalla.

#423741 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Ohessa syväluotaava analyysi Gran Canarian hintatasosta by Juha Vuorinen.

Joskohan jossain vaiheessa alkaa näkyä gf hinnoissakin.

Esillä 5 viestiä, 1 - 5 (kaikkiaan 5)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #423740 kohteessaGran Canarian hinnat…

Etusivu Foorumit Yleistä Gran Canarian hinnat…