Aihe: Grafalloy Blue Prolaunch - Golfpiste.com

21.4.–28.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[7][4]
KilpailuaSuomalaista

Grafalloy Blue Prolaunch

Etusivu Foorumit Yleistä Grafalloy Blue Prolaunch

Esillä 20 viestiä, 1 - 20 (kaikkiaan 20)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Nimetön

Käväsin tuolla Shaftfitissä ja siellä suositeltiin tuota Grafalloyn vartta Stiffinä. Mailanpäännopeus on itselläni 105 MPH ja kaari on melko korkea. Pituudet on regulla sellaiset 230-250 metriä ja lapa Cobra SZ440. Tulisikohan lisää pituutta lyönteihin? Tarkkuutta ainakin on testattu ja tulee mutta pituutta? Suositelkaa myös muita varsia. Entä olisiko jollain myynnissä kyseinen varsi täällä? Lue lisää: http://www.truetemper.com/shaftfit/

ei toi ainakaan madalla sitä korkeeta kaarta.

muuten ihan loistava varsi,kunnon ruoska.

Ei oo ollu valittamista, niin kun kolmessa neljassa toikissa olen jo asiaa toistanut…

Kylla sa keskimaaraisella 240 metrin draivilla parjaat 😉

Pate. mulla olisi prolaunch stiff

soittele jos kiinnostaa 0405874569

Nimetön

Joo katsotaan kun saan palkan tossa kohta puoliin. Mihin hintaan myisit? Ja pystyisikö joku vaihtamaan sen kiinni?

Ajattelin vaan että lyheneekö lyönnit paljonkin tuolla varrella?

Yhdelle suht samat ’speksit’ sun kanssa omaavalle henkilölle vaihdoin Cleven orkkis regun PL65S:ään,sanoi että tuli mittaa 30 metriä lisää.

eli sitä PL:ää uskaltaa käskeä ihan eri tavalla

Vaihdoin TM v-steel 3 ko. varren, stiff tipattiin vastaamaan x stiff (mailapään nopeus mitattiin 110 -115 mbh ko mailalla).

Tulos:

Lyönti ei pidentynyt mutta ei lyhentynytkään

tarkkuus parani huomattavasti

varmuus parani lyötäessa fairwayltä

Teeltä lyötäessä lähtee välillä liiaksi taivaalle (tuskin pelkästään varren vika)

Suosittelen kuitenkin driveen Blue:ta, jos sulla ei ole ongelmaa lentoradan kanssa….

Nimetön

Mikäs olis varsi jolla saa korkeaa kaarta , pehmeä tuntuma ja sopii mailanpäänopeudelle 89-94?

YS 6, NVS 65 yms

hekkanen varmaankin kertoo accuflexin valikoimasta.

grafalloylla ei ole oikeastaan yhtään määritelmää täyttävää vartta

(olettaen että hyvä tuntuma ja pehmeä tuntuma ovat eri asioita)

Nimetön

Itel on just toi graffaloy blue regu..

AccuFlexiltä löytyy tuohon lähinnä Pro LD WC regu.

Nimetön

Mikäs on tollanen standardi varren pituus? Entäs mikäs noista Prolauncheista olisi parempi: 45, 55 vai 65? Lueskelin, että Stiffi ei riittäisi 105 MPH vauhtiin jostain?

Nimetön

Kuule riittää ihan (R-FLEXIKIN),voit jopa lyödä pidemmälle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

se,että riittääkö 105mph vauhtiin stiffi,riippu pitkälti temmosta ja mieltymyksistä.

itellä n 107 ja stiffi on hyvä @ D4.

en suosittele välttämättä ’paras varsi on mahdollisimman löysä jolla pallo pysyy kentällä’ ideologiaa.sitä joutuu kuitenkin aina vähän varomaan, ja stiffi potkaisee paremmin,regu lähinnä retkahtaa.

ei välttämättä PL:ssä mutta yleisesti ottaen.

PL on trough bore varsi,eli sitä voi tipata löysemmäksikin.mutta kyllä veikkaan että 105=stiff.

65 on paras tai ainakin varmin vaihtoehto, kevyemmät on vähän heppoisempia lyötäviä ja 75 vähän jämäkämpi.

kevyemmissä myös kiertojäykkyys on löysempi.

mikäs varsi madaltaa lentokaarta…mailanpään nopeus on n.100-105MPH lyöntien pituus parhaimmillaankin vain alle 240metriä todella korkean kaaren takia…svingini tempo on erittäin kova…eli alas lähdetään ja kovaa…nuppina on king cobra sz440 loft 10,5…tiedän että pienempi loftinen nuppi auttaisi mutta en ole vaihtamassa driveriä vielä tänä vuonna…hinta luokka max 120€…ehdottakaa toki…

Jos sulla on tuossa SZ440-nupissa kiinni alkuperäinen GD YS-5.1, niin… melkein mikä tahansa varsi madaltaa pallon lentoa jonkin verran.

Nopea suunnanvaihto, nopea tempo… Grafalloy blue, Grafalloy ProLite 35. Mahtuvat hyvin budjettiin, asennettuna jäävät alle 100 euron varmaan paikassa kuin paikassa.

mitä mieltä olette aldilan nv 65 stiff varresta sz440 nuppiin…onko kokemuksia?entä grafalloyn CNT Prototype varresta?

NV65 ei kuulu suosikkeihini. Kolkon, elottoman tuntoinen (kyllä, regu, jonka ei pitäisi olla mulle ainakaan paljoa liian jäykkä). Jätti kylmäksi, vaikka toiminnaltaan olikin aika hyvä, pallo lensi suoraan ja kohtuukauas.

Comp NT:sta ei ole kokemusta.

Yksi vaihtoehto lisää: AccuFlex VS339.

Nyt olen hekkasen kanssa eri mieltä.UST 65 ja Prolite 35 ovat mielestäni kolkon oloisia kalikoita, ja aika tylsiä varsia,mutta NV65 on tosi eloisa omasta mielestäni.

nimenomaan,that`s the problem.pallot eivät mene pitkälle eivätkä suoraan (edes 1′ ylimääräistä tipatulla stiffillä 455DB:ssä) kun saa koko ajan varoa että mihin suuntaan varsi retkahtaa.

svingarin unelmavarsi.

Puhumme vähäsen eri asiasta… NV on mukava swingattava, totta, ja voihan sitä kuvailla eloisaksi swingin läpi. Sen osumatuntuma on, ainakin omasta mielestäni, todella karu. Juups – oikeastaan saman suuntainen kuin ProLite 35. Olen kokeillut NV:ta kylläkin vain 455DB:n kanssa, ja tuo on varmasti tylsin varsi, jonka olen omaan DB:hen laittanut. Esmes blue ja VS339 antavat minun käsilleni paljon miellyttävämmän palautteen osumasta.

Itse en sanoisi NV:ta kenenkään unelmavarreksi 😀

Mulla on muuten parikin kappaletta NV65R-pullia, jos joku muukin haluaa kokeilla.

Esillä 20 viestiä, 1 - 20 (kaikkiaan 20)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #349117 kohteessaGrafalloy Blue Prolaunch

Etusivu Foorumit Yleistä Grafalloy Blue Prolaunch