-
JulkaisijaArtikkelit
-
Mä olen jo ketjun alkuvaiheista lähtien luvannut pelata ensimmäisen pelin PJAn kanssa. Nyt malmille ei enää kaikki mahdu joten en tule sinne loppiaisena. Siellä on kyllä riittävästi osanottajia. Hyviä pelejä eille kaikille. Kuin myös Niittarin porukoille.
Hienoa että innokkuutta riittää ja kisat lähtee vauhdilla käyntiin. Mutta ettei unohtuisi, otan esiin Poodri Hoon tapauksen – mielestäni ensimmäistä kierrosta on syytä venyttää niin pitkälle että kaikilla ennakkoon ilmoittautuneilla on mahdollisuus osallistua.
Eikös toi PJA mahtuis siihen teidän starttiin mukaan viidentenä… kyllä sen viisikin pelaajaa neljään tuntiin kaiketi tarpoo lapi.
Kunhan kysyn??
Musta tuntuu ettei se simu tue viittä pelaajaa – kuten ei myöskään peli nimeltä GOLF ;->
Onkohan Hyvinkään (torikadun) simulaattori vastaava noiden malmin ja niittykummun simujen kanssa?? Voisin käydä tempaisemassa kisakierroksen siellä vaikka Antin ja PJA:n kanssa jos vain löydetään sopiva päivä.
nimimerkillä: syyskuussa viimeksi pelannut.
etten olisi puhunut vastoin parempaa tietoani, niin kävin katsastamassa noilta kotisivuilta mitäs siellä sanotaan.
’Pelilliset ominaisuudet:
Luonnolliset, aidot kuvat todellisilta kentiltä.
4 pelimuotoa: Lyöntipeli, Skini, Shootout ja Scramble.
Kone huomioi puut ja metsät.
Kaikkien pelaajien pallot jäävät kuvaan avauslyöntien jälkeen.
Kolme erilaista lyöntialustaa: väylä, karheikko ja hiekkaeste.
Hiekkaesteestä pääsemiseksi lyötävä ’lobbi’.
Koneessa on kaiuttimet ja se on varustettu äänitehosteilla.
Reiät voidaan pelata mielivaltaisessa järjestyksessä, tai reiän voi haluttaessa jättää pelaamatta.
’Mulligan’ toiminto, jolla viimeinen lyönti voidaan uusia.
10 pelaajaa voi pelata yhtä aikaa.
Todellinen putti suurella greenillä oikean kokoiseen reikään. Greenin koko on muunneltavissa. Lisäksi virtuaalinen ’On Screen Putt’.
ym.’
Elikkäs kymmenenkin voi pelata samanaikaisesti mikäli nyt olen oikein ymmärtänyt eli en 😉
Lue lisää: part
No niin. Nyt alkoi toimimaan. Torikadulla on yhteensopiva simulaattori ja kenttä löytyy.
Käviskö lähtö PJAn kera ensi viikolla ja jos niin mihin aikaan?
No jokatapauksessa Golf pelinä ei ainakaan tue viiden kilpailjan ryhmää. Vai olenkos tässäkin väärässä?
Tuntematta sääntökirjaa täysin ulkoa arvelisin kuitenkin, että golffin säännöt eivät tähän ota kantaa. Ryhmän koko on vain tullut ns. kirjoittamattomaksi säännöksi, kuten moni muukin asia golffissa.
Eli jos esim kentän viimeisellä reijällä 4 hengen ryhmä ottaa yksittäisen pelaajan mukaan ryhmäänsä, 4 pelaajan ryhmän pelaajat tästä tuskin rangaistusta saavat (yksinäinen pelaajahan ei kirjattavaa tulosta pelaakaan).
ajattelin ite käydä kivenlahdessa lämmittelemässä perjantaina. Lauantaina meen keilaturnaukseen koko päiväksi.
Eli jos kerran teistä jotkut on menossa ottamaan tuntumaa simuun pe/la niin sehän riittää, niin ei sitten olla tumput suorina maanantaina.
Golfin säännöt tosiaan ei ota kaiketi muuta kantaa asiaan kuin että pelaajan tulee pysyä ryhmässä johon toimikunta on hänet sijoittanut.
Nyt näyttää kuitenkin siltä että Hyvinkäälle saataisiin aikaan torikadun karsintakierros kokoonpanolla EFC, PJA ja minä.
Viikolla 2 käy keskiviikko-torstai tällä tiedolla koska vaan ja perjantai 15:00 asti, maanantaikin mahdollisuuksien rajoissa mutta tiistain pyhittäisin löhöilyyn…. Aikaa täytyy varata ilmeisesti kolmisen tuntia? Niin ja mainittakoon tasoitus kun en ole ilmoittautunut silloin joskus 150 viestiä sitten niin kuin muut, siis 14.4. Vielä jos muistat missä viestissä oli linkki siihen kenttäkarttaan niin saa edes jonkinlaiset nuotit.
Tasoitus kirjattu. Kenttäkartta löytyy kisojen sivuilta kuten jotakin muutakin tarpeelista tietoa.
Lue lisää: Clubhouse simulaattorigolf 2004
Litas meiliä niin ei tuhlaannu ketjun kaistaa.
Antti(piste)Barck(meoow)Nsd(piste)Fi
Kun AB pelaa Hyvinkäällä niin tiistaina 6.1 mahtuu vielä yksi pelaaja. Ilmoittaukukoon ken voi.
Oletkos vielä koneen äärellä?
Eli olenhan mä tässä.
Pitäisikö tässä avata uusi ketju, kun tässä alkaa tämän ketjun kaista loppumaan, kuten Antti sanoi. Sehän voisi olla nimeltään vaikka ’GP:n simulaattorikisa, sivu 2’. Yksi merkittävä etu olisi että saataisiin tuo sinun mailaverstas-sivun linkki tuonne avaus viestin sekaan niin sitä ei tatvitsisi surfata tuolta syvältä. Tuo oma avauksenihan oli kysymysmerkillä varustettu ja nythän ollaan tosi toimissa. Itse olen juuri lähdössä täältä töistä ja tuo koti kone on niin hidas ettei sillä jaksa ajaa täällä, eli jos haluat ja katsot edellä esitetyn hyväksi niin voit avata uuden ketjun. Jos heität heti kommenttia niin olen muutaman minuutin vielä tässä.
Vaihdan kaupunkia eli malmilla.SORRY Paksupekka.
Mihin aikaan Malmilla 6.1? Mulle päivä sopisi mutta klo 16.00 jälkeen.
Sehän on loppiainen joten kaikki käy.
Siispä jos mukaan mahtui niin mihin aikaan voisin tulla ?
Vahvistan tiedon ja tulen paikalle.
Vahvista kenelle paikka menee.
Kisaan en taida tällä kertaa uskaltautua, mutta jos luoja suo, niin saatanpa tulla Malmille 6.1. kannustamaan teitä kaikkia ;o).
T. GolfBot
Tällä hetkellä on Malmilla 6.1 simu II Spin6, Turzi ja Jko. Eli neljäs mahtuu vielä.
-
JulkaisijaArtikkelit