Aihe: GP:n Irralliset haittatekijät - Golfpiste.com

21.4.–28.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[6][4]
KilpailuaSuomalaista

GP:n Irralliset haittatekijät

Etusivu Foorumit Yleistä GP:n Irralliset haittatekijät

Esillä 25 viestiä, 76 - 100 (kaikkiaan 203)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Tätä ette kyllä ikinä usko. Ikäryhmästäni (47v) tuo tulos oli 2%:lla. Ei helkkari, mikä mää oon. Mää oon ku nokialaisella päähän lyöty. Täytyy mennä heti tarkistaan, tuliko lisää harmaata hiuksiin, että mää oon vanha ja tylsä ja…

Onpas käynyt Teemulle päivän kysymystä kirjoittaessa paha moka. Kahden ensimmäisen kysymyksen ensimmäiset sanat ovat epähuomiossa vaihtaneet paikkaa.

Voivoi, vähän huolellisuutta pliis !

G-lady vois olla vähän eri mieltä;-)

Se olis vielä puuttunut että kyse olis ollut Minnin treenikaverista…

Mur…

Älä muuta sano, eli sanos muuta.

Nyt Henkan kiusaaminen loppuu tähän, se paljasti jo kulmahampaansa.

Tarjolla olisi haitallinen irtotekijä kaikkinaiseen ilon tms. pilaamiseen kohtuutonta korvausta vastaan. Olen valmis mihin tahansa paitsi hevoisten astuttamiseen, kurkun lyöntiin ja yliopistosivistykseen.

Yst.vast.tlk. nimim. Varmasti haitallinen

Nyt rupee homma pelaamaan. Ekassa testissä sain 28, tässä 19, todellinen 37. Jesh!

Turzi oli käväissyt aamulla jättämässä Mäkisukselle viestin tuonne vanhaan ketjuun.

Vanhan Peuran kahdeksastoista väylä. Kortissa strokes 129, vaihtoehtoinen pelitapa.

Kahden hypyn tot: 374,5 poäng

Lue lisää: Vanha peura, hole 18, PAR 3

No nyt tuli tehtyä niitä kuperkeikkoja, mitä siinä henkinen ikä -testissä kysyttiin. Yht.pisteet 116.8.

Samallalailla, kun kolfi… kahta peräkkäistä onnistumista on lähes mahdotonta suorittaa… joten tässä vain yhden yksitääisen suorituksen parhaani pituus 126,5m tyylistä 58p yhteispisteet 194,5 jatketaan harjoituksia 🙂

swing… ilon kautta

Siis hetkonen! Onko teistä kukaan palkkatöissä????

Meikäläinen on pari tuntia ’lounaalla’ :o) ja tänne on ilmestynyt jo yli kaksikymmentä viestiä sillä aikaa – ei ihme jos olen ’paitsiossa’ :-(.

Pitäiskö valittaa työnantajalle, että tää duuni häiritsee aivan liian paljon mun harrastuksia!!!!

Tervehdys kaikki halukkaat kisaajat, jotka ette mukaan siis pääse, sekä terve te, jotka joudutte mukaan kisaan olemalla liian aktiivisia pölhöpalstoillamme.

Päivämäärä pitää valita ajoissa. Pelkäänpä, että viikonloppuna on kisat, joten kentälle pääsy ei ole varmaa.

Tetsa ja Antti, osoitteita ja yhteystietoja pliis. Pitäis käydä pelimuoto- sääntövalmistelu- yms. höpöhöpö-jutut läpi, että olisi jotain kunnolla julkaisemiskelvotonta mitä julkaista.

Terv. Rauli Badswing Soheljoki

Mun HCP on 36. Pyhän Laten tassari on 24? Pyhät pyssyt, mitäs ny!

Tu mulle kädiks.

Njet Prjoblema, sanos saksalaine.

Ostaa pläjäytät pelilipun. Ei saamulta, mutta muualta. Vaikkapa Golfpörzistä.

Sitäpaitti Pyhä Late ei oo kovin hjuva vaihtoehto pig-nick golfiin, koska ei taukopaikkaa tasan 1/2-välissä. Paha Kakkis on siinä suhteessa pare.

No vitsi, enhän mää muistanut että siällä on 4x enemmän reikiä kuin Hattulassa. Pitänee ostaa peruskartta alueesta (vieläköhän mä saan asevelialennusta). Ja strokesaver. Ja oikeasta kentästä. Varmuuden välttämiseksi kummastakin.

Prkle. Veti multa arvontakoripaikan muutamilla sekunneilla. Ja vielä virheellisellä vastauksella, jonka kyllä Golfpressa oikeutetusti hyväksyi.

Juu, siinähän vois treeanata käddihommeleita nin saisit sitten sinne isoon kilpailuun tutun tyypin. Totuttaudu vaan ajatukseen että mailapoikasi röhnöttää bunkkerin vieressä aperitapullo kainalossa….

Kiitti Henkka kannustuksesta, varo ettet saa Lohjalla kantapäilles. Ja kuules Antti, se on kädi, joka pitelee peluria pystyssä, ettei pääse svingi horjumaan.

Soheljokiko kädiks? Mikä on teitin kokemus, mite kauan kapteenit noin yleensä suvaittee kädin bunkassa makaamista. Saisko toivoo lisäks että ei aperitaa, sen hinta-tainnossuhde ei vedä vertoja Sorbukselle.

Mun mielestä jäsenkirjeessä oli myös tuon alennetun greenfeen (35 eukkua) lisäksi tieto, että jäsenen seurassa pääsee 54:kin (täytyy tarkistaa). Viime kesänä ostin pari pelilippuja ystävättärelleni golfpisteen kautta koska hänen händärillään ei muuten olisi ollut asiaa Lohjalle. Lipuilla onnistui.

Ryhmät on vain sitten jaettava niin, että pienellä tasurilla pelaavat ottavat isot ja toisia päin eli AB ja Golfbot: ei päästä samaan ryhmään :-(. Lohjalla siis ryhmätasuri saa olla 90 paitti jos kaikki on jäseniä niin sit ei oo väliä.

Nyt mä meen kokoukseen. Täytyy tehdä töitäkin välillä.

Wautsi GL :o) – minä kun luulin olevani ’heikoin lenkki’ ja täysin totaalisen irrallinen haittatekijä ;o)))!

Olisin kyllä tyytynyt kohtalooni ja ilmoittautunut vapaaehtoiseksi ’mäyräkoiran’ ulkoiluttajaksi – Kakilla tai ilman :o)…

Ootkos pitänyt koskaan sääntökirjaa kädessäsi? Siellä nimenomaan kielletään käddiin nojaaminen koska ovat niin huonoja pelaamaan etteivät itse pystyyssä pysy. HAA! Käddien tukemisesta ei puhuta halaistua sanaa, paitsi että se on talutettava ulos bunkasta makaamasta.

Ja sopiikos sun kärrysi päkiin… siis, no tiedäthän? Mailat saat putsata ite, mää kyllä kerron miten se tapahtuu.

Esillä 25 viestiä, 76 - 100 (kaikkiaan 203)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #385527 kohteessaGP:n Irralliset haittatekijät

Etusivu Foorumit Yleistä GP:n Irralliset haittatekijät