Aihe: GPI 2009 - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

GPI 2009

Etusivu Foorumit Yleistä GPI 2009

Esillä 25 viestiä, 76 - 100 (kaikkiaan 270)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Lampihallitus on jälleen vedossa:

Kobo, ryhmän ykköstykki
    Mika Hekkanen, pohjoisten vesialueiden ministeri
    kebax, hutimaisteri

Valitettavasti Arska on estynyt tulemaan tänä vuonna. Tilalle vahvistukseksi saimme kuitenkin vahvoista kirjoituksistaan tunnetun palstan kirjoittajan. Kokelasministeriksi nimittäin saapuu ei kukaan muu kuin Johtaja XXL.

Mutta missä on Kalkki-Petteri??

KL

buugi kirjoitti: (6.5.2009 18:06:04)
    Mutta missä on Kalkki-Petteri??

Ei ole varmaan vielä ilmoittautunut.

Okei, se on tuolla.

Kalkki-Petteri on Lohjalla jossa muuten vierailin ensimmäisen kerran joskus 90-luvun taitteessa silloin tosin ekskursiolla tutustumassa kaivoksiin mittausympäristönä. Kalkki-Petteri on toinen St. Laurencen kompleksin kentistä. Toinen on Pyhä Lauri. Muistaakseni tämä Kalkki-Petteri on se missä on enämpi tilaa, ellei sitten peräti lentokenttä. En ole muutamaan vuoteen käynyt, mutta muistan ainiaan ensikohtaamisen kun pienessä tihkusateessa aamusta kierrokselle lähdimme. Täysin kommelluksitta se ei muistini mukaan sujunut.

kebax kirjoitti: (6.5.2009 19:25:17)
    Kalkki-Petteri on Lohjalla jossa muuten vierailin ensimmäisen kerran joskus 90-luvun taitteessa silloin tosin ekskursiolla tutustumassa kaivoksiin mittausympäristönä. Kalkki-Petteri on toinen St. Laurencen kompleksin kentistä. Toinen on Pyhä Lauri. Muistaakseni tämä Kalkki-Petteri on se missä on enämpi tilaa, ellei sitten peräti lentokenttä. En ole muutamaan vuoteen käynyt, mutta muistan ainiaan ensikohtaamisen kun pienessä tihkusateessa aamusta kierrokselle lähdimme. Täysin kommelluksitta se ei muistini mukaan sujunut.

Ei ole lentokentää, vaikka 90-luvulla kerrotaan jonkun suihkuilleen hyvinkin läheltä nykyisen 9-tiin puustoa 😉

Legenda kertoo, että polvillaan stanssin asemasta seisseen raivaajan huulilta kuului klubille saakka huuto: ’ILMASUOJAAN!’

Olin ekaa kertaa vuosi sitten. Ilman muuta mukana, ku peräpukama.

Kalkkipetteri kirjoitti: (6.5.2009 19:47:01)
    Ilman muuta mukana, ku peräpukama.

Peräpukama-teema hieman hymyilyttää ainakin minua, kenties muitakin virkaiältään paria vuotta vanhempia kirjoittajia..

Lavantauti kirjoitti: (6.5.2009 21:11:37)

Peräpukama-teema hieman hymyilyttää ainakin minua, kenties muitakin virkaiältään paria vuotta vanhempia kirjoittajia..

Hmm.. Profiilista päätellen oon vähän sua vanhempi tällä palstalla…

Jossain muistaakseni peräänkuulutettiin jotain ideoita oheistapahtumaksi. No, kun itselle on jäänyt jonkin verran ylimääräisiä mailoja ja vähän muutakin kamaa, niin olisiko mitään ideaa järjestää kisan yhteyteen jonkinlaista kirpparia, esim. takaluukkukirppari jollekin tietylle parkkialueelle – tai jotenkin muuten. Se vois toimia esim. tunnin ajan kisan jälkeen tai vaikka ennen. Myytävästä tavarasta vois etukäteen laittaa tänne jotain viestiä, vaikkapa ilmottautumisen yhteydessä.

Olisko kannatusta?

Ilmoittautuneet

Varsinaiset sivut ilmaantuvat myöhemmin.

Kalkkipetteri kirjoitti: (7.5.2009 2:21:36)

No sittenhän sua pitäisi hymyilyttää.

Moi kaikille GPi-kisaajille!

Toivotan teidät kaikki tervetulleiksi Lohjalle pelaamaan. Kyseessä on seuramme 20v.-juhlavuosi ja juhlimme sitä myös teidän kanssanne pe 26.6.

Kentäksi valittiin Kalkki-Petteri (alkuperäinen Lohjan kenttä), koska se palvelee yhteislähtöä ja taukopalveluita selkeästi Pyhä Lauria paremmin. Kenttä on kolmen vuoden Nexgolf-tilastojen valossa (kuin myös slopenkin mukaan…) pari lyöntiä Pyhistä haastavampi ja voimme luonnollisesti virittää kentän teidän pelitason mukaan entistäkin haastavammaksi – myös keltaisilta :-). Enkä oikein itse menisi Kalkkista lentokentäksi enää luonnehtimaan, joskin 20v. sitten oli aika ’aakeen laakeeta’… Väyliä kavennettiin viime kesänä Challenge Touria varten ja saatte takaysillä maistaa siis myös sitä kenttää!

Noihin oheistapahtumiin sen verran jo nyt, että olemme varaamassa teille tuon mainion Tallin Wintin, jos ja kun haluatte ’juhlia’ rauhassa pe-iltaa. Paikalle saadaan varmaan DJ tai halutessanne joku bändinne, jos teitä iltapäivän päätteeksi bilettäminen kiinnostaa. Itse en ole vastaavissa karkeloissa ehtinyt käymään, mutta ilmeisen rennosta tapahtumasta on kyse. Wintille mahtuisi tuo Kirppiskin, mutta eipä tuo P-paikka kirppiskään huonolta vaikuta.

Kisan omat sivut avautuvat varmaan näinä päivinä, kun muutama detalji on varmistunut. Kisaorganisaatio huolehtinee teistä myös itse kisassa hyvin – itse en valitettavasti ehkä ole Suomessa juuri ko. päivänä.

Terveisin,

Markku Ignatius
    Toimitusjohtaja
    St. Laurence Golf

Niin jäi sanomati että hienoja kenttiä minusta nuo ovat molemmat. Lentokenttävertaus oli sellainen sammakko joita multa pullahtaa useesti. Pahoittelut siitä.

Mikä toi kejtour oikein on?

Lavantauti kirjoitti: (7.5.2009 9:58:08)

Kalkkipetteri kirjoitti: (7.5.2009 2:21:36)

No sittenhän sua pitäisi hymyilyttää.

Niinhän sen pitäisi, mutta ei se oikein. Keinahtavaa kävelyä noudatan ja näyttää siltä kuin olisi jotain muutakin lahkeessa kuin se, mitä yleensä pidän vasemmassa etupuolella.

Kyse on kisojen bannerista. Kentän ekana tunnistanut saa palkinnoksi kisapäivänä kierroksen jälkeen terassilla tuopin huurteista. Kisun ei tarvitse osallistua, tarjoan tuopin muutenkin.

Parti kirjoitti: (7.5.2009 20:31:07)
    Kyse on kisojen bannerista. Kentän ekana tunnistanut saa palkinnoksi kisapäivänä kierroksen jälkeen terassilla tuopin huurteista. Kisun ei tarvitse osallistua, tarjoan tuopin muutenkin.

Kutsuitte?

Tuoppi kirjoitti: (7.5.2009 21:00:06)

Kutsuitte?

Siinä on pieni t 🙂

Sä oot vähän niinkuin Iso T. Yo!

Värimaailmansa ja tuon altaan puolesta tulee mieleen kenttä espanjassa. Campo Del Mediterraneon #16 ei kuitenkaan tuollainen ollut. Jokin tuossa kuitenkin iski fiilikset siihen suuntaan.

Parti kirjoitti: (7.5.2009 21:26:56)
    Sä oot vähän niinkuin Iso T. Yo!

Sorry. Cocktailkutsuilmiö iski. 😉

Pekka Pelimies kirjoitti: (7.5.2009 17:30:51)
    Mikä toi kejtour oikein on?

KEJ-tour oli Partin ansiokkaasti organisoima ja pyörittämä 3-sarjainen koko kesän virtuaalikiertue joka pyöri vuosina 2004-2005 ja vuonna 2006 nimellä 5th element golf tour. (Meniköhän vuodet oikein?) Nimi oli lyhenne motosta Kaverille Ei Jätetä.

Kisun ei tarvitse osallistua, tarjoan tuopin muutenkin.

Kiitos Parti jälleen kerran, kun toimit loistavana esimerkkinä. On erittäin toivottavaa, että tällaisia erikoiskilpailuja järjestettäisiin enemmänkin.

Nyt ministerit kipinkapin ilmoittautumaan: gpi2009@luukku.com

Saakos sen huurteisen vaihtaa Cocikseen?
    Veikkaan Amarantea Portugalissa… 😉

Esillä 25 viestiä, 76 - 100 (kaikkiaan 270)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #403485 kohteessaGPI 2009

Etusivu Foorumit Yleistä GPI 2009