Aihe: GPI 2009 - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

GPI 2009

Etusivu Foorumit Yleistä GPI 2009

Esillä 25 viestiä, 51 - 75 (kaikkiaan 270)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Jos ~LampIHallitusministeriö~ saadaan edelleen kasaan/kokoon/läjään, niin ehdottomasti 14.8. on täysistunnon paikka.
    Lähetelkäämme sähköposteja/tekstareita toisillemme/rakkaillemme/kaikille.

golflady kirjoitti: (27.3.2009 16:55:26)
    Yleisen nutinan vuoksi

Vanhan haamun viesti: Nutinaa on aina, sitä ei voi välttää. Ne kolmesataa pelimannea, joille ehdottamasi päivä sopii täydellisesti eivät kirjoita kommenttia. Niistä kahdestakymmenestä joille päivä ei käy, 15 kirjoittaa kommentin.

Nyt jos muutat päivän, saat nutinaa siitä, koska joku on jo ehtinyt varata tuon alkuperäisen päivän…. Loputon suo on tuo.

Ehdotus: Päättäkää missä, milloin ja millaiset. Julkaiskaa ja pitäkää siitä kiinni. Roolissanne jääräpäisyys ja tunteettomuus lähimmäisen toiveille on hyve. Tavoitteena ei voi olla miellyttää kaikkia, se on mahdotonta. 😉

Parti kirjoitti: (28.3.2009 9:22:27)

Yleisen nutinan vuoksi

…Nutinaa on aina, sitä ei voi välttää…Loputon suo on tuo.

Ehdotus: Päättäkää missä, milloin ja millaiset. Julkaiskaa ja pitäkää siitä kiinni. Roolissanne jääräpäisyys ja tunteettomuus lähimmäisen toiveille on hyve. Tavoitteena ei voi olla miellyttää kaikkia, se on mahdotonta. 😉

Noin se vain on tehtävä vaikka ei tuossa tavoitteessa sinällään mitään vikaa ole.
    Kunhan milloin = heinäkuun alku 😉

KL

Parti kirjoitti: (28.3.2009 9:22:27)

Yleisen nutinan vuoksi

Vanhan haamun viesti: Nutinaa on aina, sitä ei voi välttää. Ne kolmesataa pelimannea, joille ehdottamasi päivä sopii täydellisesti eivät kirjoita kommenttia. Niistä kahdestakymmenestä joille päivä ei käy, 15 kirjoittaa kommentin.

Nyt jos muutat päivän, saat nutinaa siitä, koska joku on jo ehtinyt varata tuon alkuperäisen päivän…. Loputon suo on tuo.

Onko tämä vanha haamu se sama mies, jolle viime vuonna ei 11.7. käynyt, kun joku vanhentunut rokkari sattui esiintymään Helsingissä….? Kuinka moni osallistujista oli konsertissa….?

Se nyt vaan on niin, että elokuun puolenvälin perjantai on perkeleen paljon vaikeampi päivä myös niille kolmellesadalle hiljaiselle kuin heinäkuun eka viikko. Minulle ihan sama, tulen jos pääsen tai sitten en, so not.

Kannattaa varmaan ilmoittaa mahdollisimman nopeasti paitsi ajankohta, myös onko kenttä Kalkkis vai Lauri.

Koriskentän kokoiset griinit lentokentällä ja klubitiiltä, varsinkin elokuun lopussa, vain viikkoa ennen mestiksiä ei välttämättä kaikkia ’pelimiehiä’ hirveästi innosta. Tai ainakin näin mä luulen pelimiesten ajattelevan.

Mä itse pelasin viime vuonna Turussa Auditourin muistaakseni ensin loistavasti 95 ja heti perään samana päivänä terapiarundin Kalkkiksella keltaisilta 76.

Tai sit mulla ei vaan kestä kuuppa sitä kaameeta Auditourin painetta.

KL

Lavantauti kirjoitti: (28.3.2009 21:04:46)
    Koriskentän kokoiset griinit lentokentällä ……. ei välttämättä kaikkia ’pelimiehiä’ hirveästi innosta. Tai ainakin näin mä luulen pelimiesten ajattelevan.

Mitä, onko se Vihdissä????

EFC

KL kirjoitti: (28.3.2009 20:27:14)

Onko tämä vanha haamu se sama mies, jolle viime vuonna ei 11.7. käynyt, kun joku vanhentunut rokkari sattui esiintymään Helsingissä….? Kuinka moni osallistujista oli konsertissa….?

Mä olin ja jos saa kehua niin oli niin mainio keikka, jotta meen kesäkuussa kattomaan vielä vuotta vanhempaa rokkaria.

Parti: ’Kuten asiasta on jo alustavasti ollutkin puhetta…’ ja

Parti: ’Samoin, jos joku yritys haluaa ottaa kisat siipiensä suojaan niin sitäkin olen valmis harkitsemaan.’

Minkälaisesta tapahtumasta on kyse?

Lavantauti kirjoitti: (28.3.2009 21:04:46)
    Kannattaa varmaan ilmoittaa mahdollisimman nopeasti paitsi ajankohta, myös onko kenttä Kalkkis vai Lauri.

Koriskentän kokoiset griinit lentokentällä ja klubitiiltä, varsinkin elokuun lopussa, vain viikkoa ennen mestiksiä ei välttämättä kaikkia ’pelimiehiä’ hirveästi innosta. Tai ainakin näin mä luulen pelimiesten ajattelevan.

Mä itse pelasin viime vuonna Turussa Auditourin muistaakseni ensin loistavasti 95 ja heti perään samana päivänä terapiarundin Kalkkiksella keltaisilta 76.

Tai sit mulla ei vaan kestä kuuppa sitä kaameeta Auditourin painetta.

Paskanmarjat. Kyllä sulla kestää nuppi,noissa ei yleensä voittajat pelaa alle 75:sen. Mutta ensikesänä on paljon hyviä kilpailuja johon voit osallistua.

Mulla kun ei oo tälläsiä skooraukseen liittyviä korkeemman (vai matalemman?) matikan onkelmia nin aivan sama kunpaa kenttää mennään. Vai mentäiskö molemmat samoin tein?

Sinällään toki tähän kenttävalintaan liittyy jotain henkilökohtaisia myyttejä. Nimittäis jos ykkästiillä sataa kuten valitun ajankohdan puolesta voipi olla jollain tapaa toutennäkköistä, niin pitäiskähä minunkin alkaa käyttää hanskoja? Nii sellasia sajekelin hanskoita meinaan…

Vastauksista kiitollisena: pitäkää hauskaa, ei ole minun juttuni.

AAH kirjoitti: (28.3.2009 3:53:27)
    Jos ~LampIHallitusministeriö~ saadaan edelleen kasaan/kokoon/läjään, niin ehdottomasti 14.8. on täysistunnon paikka.
    Lähetelkäämme sähköposteja/tekstareita toisillemme/rakkaillemme/kaikille.

No ehottomasti mitenkään reunaehtoja asettelemati juurikin ja vieläpä toudellakin näin. Siks toisekseen säntloorensissaha on melko kaaniita lanbia.

KL kirjoitti: (28.3.2009 20:27:14)

Sama mies. Ajattelin että ei ole reilua Pomolle jos hänen keikkansa olisi vain toiseksi paras sinä iltana Stadissa. Pitkä matka tulla ottamaan kuokkaan The Bändiltä.

kun ei dementikko voi kaikkea muistaa, niin voisitte muistuttaa oliko kyseessä kolmen hengen joukkuekisa?

EFC

kirvesperse kirjoitti: (30.3.2009 13:49:17)
    oliko kyseessä kolmen hengen joukkuekisa?

Neljän.

Golfladylta terveiset: vahvistettu päivä kisalle on perjantaina 26.6.2009 klo 10.
    Kaikki mukaan!

Kisan sivut julkaistaan piakkoin. Ehkäpä jo tänään, jos patalaiska sivujen tekijä ryhdistäytyy. Aikaisempien vuosien tapaan hinnat ja muut merkityksettömät yksityiskohdat selviävät vasta myöhemmin, mutta tässä tärkein:

Ilmoittautumisia voi lähettää jo nyt osoitteeseen gpi2009@luukku.com

Hep!
    Nonii, sitten muutki lampihallitusken ministerit kipinkapin ilmoittautumaan.

Kisatoimikunnan puolesta vielä tarkennus, että kisa on yhteislähtönä ja joukkueen saa halutessaan muodostaa itse ja lopuille kisatoimikunta muodostaa ryhmät.

KL

Jos jalka ei vielä kestä kävelemistä (kuten tässä vaiheessa vaikuttaa), saako kisaan osallistua autolla?

kebax kirjoitti: (20.8.2008 15:41:26)

GolfBot kirjoitti: (20.8.2008 15:28:33)

Ja mikäs olisi sen mukavampaa kuin saada lämmittely/(jäädyttely)bändiksi meitin ikioma THE BÄNDI :o)?

Ei kai The Band sen kummemmin lämmittele tai jäähyttele vaan surutta soittaa?

Kyllä nyt on todettava että tällä aikataululla ei The Bandin keikkaa tuolla nähdä, ainakaan tutussa kokoonpanossa. Meikäläisen hlökoht aikataulu ei taivu ylimääräiseen reenaamiseen ennen kuin juhannuksen jälkeen, ja sitten onkin jo liian myöhäistä. Muutenkin sekä kisassa pelaaminen, että keikan soittaminen roudaamisineen tekevät päivästä niin raskaan että molemmat bruukaavat mennä vähän niin sun näin. 🙂 Joudutte siis hankkimaan biletystä silmälläpitäen paikalle oikeita muusikoita tai ainakin DJ:n.

Voiko ilmoittautua tähän ketjuun? Onko klubilla kisapäivänä kinkku- vai juustosämpylöitä?
    Monelta mun tiiaika on?

Parti kirjoitti: (6.5.2009 15:54:22)
    Voiko ilmoittautua tähän ketjuun? Onko klubilla kisapäivänä kinkku- vai juustosämpylöitä?
    Monelta mun tiiaika on?

Ymmärrän kyllä innokkuutesi ensikertalaisena. Tuosta alenpaa löydät kisaorganisaation edustajan lähettämistä viesteistä vastauksia joihinkin kysymyksiisi. Malttia vaan, kyllä nää aisat tästä vielä selviää.

Monelta mun tiiaika on?

Tetta varmaan järjestää sinulle sämpylän euroja vastaan. Laitan tästä oman ketjun iltasella kotoa kunhan taas ehdin. Kiva kun oot tulossa.

kebax kirjoitti: (6.5.2009 16:00:07)

Monelta mun tiiaika on?

Ymmärrän kyllä innokkuutesi ensikertalaisena. Tuosta alenpaa löydät kisaorganisaation edustajan lähettämistä viesteistä vastauksia joihinkin kysymyksiisi. Malttia vaan, kyllä nää aisat tästä vielä selviää.

Parti on nyt vähän onnellinen kun ei tarvitse itse huolehtia järjestelyistä ja
    tuloskin lienee parantuvan huomattavasti tänä vuonna kun stressi on poissa ?

kebax kirjoitti: (6.5.2009 16:00:07)

Monelta mun tiiaika on?

Vaikkei kebaksi ehkä minua tarkoittanutkaan tuolla edustajalla niin tarkennettakoon selvyyden vuoksi että Kisatoimikuntaan kuuluu Golflady ja Pulli-Paavo. Allekirjoittanut pesee käpälänsä kaikista vastuullisesta tehtävistä kuten aina ennenkin, poislukien sivujen päivitys. (Joita siis on turha vielä Intternetistä metsästää, sillä niitä ei siellä vielä ole olemassakaan.)

Vaikuttaapa vahvasti siltä että tästä kehittyy loistava häppeninki tänäkin vuonna.

Esillä 25 viestiä, 51 - 75 (kaikkiaan 270)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #403454 kohteessaGPI 2009

Etusivu Foorumit Yleistä GPI 2009