Etusivu › Foorumit › Kilpagolf & harjoittelu › GP Simulaattori 2006
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Nimetön
Onko joku menos jonnekkin hesan seudulle kisakierrokselle ja mahtuisi mukaan?
Lue lisää: Milloin pelataan?
Vieläkö sama maili vastaa kun viime keväänä?
Voitas alkaa kattelee noita sopivia pelipäiviä.
mut saa kiinni jari@klubitii.com osoitteesta
Kuka lähtee Malmille 7. tai 8.1. joko harjoittelemaan tai sitten kisaamaan? Su 8.1. käy klo 14 asti tai klo 18 eteenpäin, la 7.1. käy milloin vain.
NimetönMinä voisin tulla kisakierrokselle 7 tai 8 päivi kummatkin käy. Ilmoita lähenpänä tarkempi aika.
Lue lisää: gp simulaattori 2006
Hep !
Minä tulen mökiltä suorittamaan toisen karsintakierrokseni La, tahi Su ja palaan takaisin lumihankeen Turun saaristoon annettuani teille Isin Kädestä 😉
Kumpikin päivä ja mikä tahansa ajankohta sopii. Seuraan tätä ketjua vaikka mökillä maanantaista lähtien taas olenkin, joten minä varaan kolmannen paikan.
Selvä homma, varaan ajan la 7.1. heti aamulla. Riittääkö 2 tuntia vai otetaanko sovinnolla 3 ?
Kyllä kolmelle hengelle kaksi tuntia on kyllä hiukka vähän. Ota kolme vaan suosiolla, niin saadaan rauhassa vähän säätää ekana ?
Kö ?
Niin ajattelinkin. Otan siis kolme tuntia. Soitan Malmille aamulla ja yritän saada lauantaille iltapäivälle, niin ehtii käydä pakolliset kauppapuuhat ennen sitä (muuten vaimo suuttuu….).
Sopii mainiosti. Minäkin tulen paikalle Turun saaristosta parinsadan kilometrin päästä, niin ei tarvitse saunaan sammuneen ihmisen vielä aamuviideltä herätä sieltä kylmissään, kun voi sen aamu yhdeltätoistakin tehdä.
Thumb Up !
Sittenhän saat perusteetonta etua, kun teet mentaaliharjoituksia krapulapäissäsi auton (taka)penkillä koko ajomatkan ajan….!
Ei se mitään, saat avata ensimmäisenä, mutta varoitat sitten ennen kuin lyöt, jotta me muut voimme suojatua Malmin kahvion rottinkituolien pehmusteisten selkien taa.
On nyt väärä ketju, mutta jatkan silti:
Ei kun nyt sekoitat Kobon ja minut ! Minä olen se, joka puhuu palloille helliä matkan aikana, notta tottelee minua paremmin. Kobo on se, jonka draivien aikana pitää vetää maihin.
Vieläkö tähän ehtii mukaan?
Ladyt tarvii selvästi vahvistusta joten mukana, Helsingissä, händärillä 26,5. Jos siis vielä kerkee :o)
iloa ja valoa uuteen vuoteen kaikille!
Annukka
M.G
4 4 3 3 3 3 4 4 5 OUT 33
4 7 3 4 5 6 4 4 3 IN 40
YHT:73 -SLOPE 11 = NETTO 62
PT
4 3 2 3 2 3 4 3 5 OUT 29
5 4 3 5 4 3 4 3 4 IN 35
YHT: 64 -SLOPE 6 = NETTO 58
PT:n TULOS SIVUSI PT:n ENNÄSTYSTÄ. ALKO AIKA KIVASTI VIIDELLÄ PÖRÖLLÄ Jne …
HERTTONIEMESSÄ OLI HYVÄ KELI JA PUTTERIT TOIMI. KIITOS M.G SEURASTA JA COLACOLASTA SEILORIBAARIS KIERROKSEN JÄLKEEN…
Aika on varattu Malmin Green Golfista nimellä ’Henkka’, alkaa siis la 7.1. klo 15.30 ja päättyy 18.30. Kuitatkaa, että aika sopii ja että olette tulossa.
Ei kun mailoja säätelemään….
Thing is a stake !
(Asia on piffi)
NimetönMinulle käy toi aika juuri mainiosti.
Lue lisää: gp simulaattori
Terve
Mahtuuko tohon 7.1 ryhmääm mukaan?
Tulen jos mahtuu
Onkos Rod mukana kisassa?
Säätelen noita tuloksia jossakin vaiheessa verkkoon, voinee mennä ensivuoden puolelle kuitenkin.
Olen jos ehdin pelata.
Mutta laita listalle.
7,3
Malmilla kiva keli tänään…
etu: 6,3,3,4,2,3,5,5,5 =36
taka: 5,6,4,7,6,7,5,4,6 =50 (oho)
tot:86
slope hcp 10
net =76
Vallu tänään Malmilla Lörssän kirjurina ja toisinpäin:
50+56=106-22=84
Hauskaa Uutta Vuotta!
Kirjaisitkos tänne vielä ihan reikäkohtaiset tulokset.
No jos kansa vaatii niin:
8.5.3.5.4.3.6.7.9 50
6.6.4.8.5.6.9.5.7 56
kaikki pelattu ite, ei ruottalaisii.
Näin Vuoden viimeisenä päivänä ilmoittaudn mukaan kisaan tasoituksella 11,2 ja pelipaikkana pääkaupunkiseutu.
Aloitetaan uusi vuosi sitten menestyksellä.
Hyvää uutta vuotta kaikille.
Henkka ja Juhani, eikös oteta Rod mukaan vai onko jollakin aikapula?
Rod, selvitä onko Malmilla tilaa jatkaa samassa simussa yksi tunti lisää, eli 18.30-19.30. Simu on siis varattu nimellä ’Henkka’.
-
JulkaisijaArtikkelit
Etusivu › Foorumit › Kilpagolf & harjoittelu › GP Simulaattori 2006