Aihe: GP Invitational 2008 - Golfpiste.com

24.9.–1.10. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][22]
KilpailuaSuomalaista

GP Invitational 2008

Etusivu Foorumit Yleistä GP Invitational 2008

Esillä 25 viestiä, 151 - 175 (kaikkiaan 647)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • EFC kirjoitti: (29.2.2008 23:33:27)
    Joo, jännityksessä saadaan olla, jotta kuinka käy.

    Jaapas, vai niin. Minäpäs sitten käytän tämänkin ajan oman asiamme lobbaamiseen elikkäs:

    LAMBIHALLLLITTTTUUUSSSSSSSSSS!!1

    kebax kirjoitti: (1.3.2008 0:54:23)
    Jaapas, vai niin. Minäpäs sitten käytän tämänkin ajan oman asiamme lobbaamiseen elikkäs:

    LAMBIHALLLLITTTTUUUSSSSSSSSSS!!1

    Poliittisluonteiset lobbaustaitosi (Laprolla osuutta asiaan?) antavat aihetta uuteen nimitykseen ’Hämeenlinnan Zhirinovski’ ja sitä myöten uuteen salkkuun: Ääniselle laajentumisesta vastaava ministeri.

    Mika Hekkanen kirjoitti: (29.2.2008 23:14:05)

    EFC kirjoitti: (29.2.2008 22:48:35)
    Eikös tän pitänyt mennä niin, että Ladyt valitsee itselleen seuraa?

    Mutku… tuota… minäkin olisin niin kovin halunnut pelaamaan. *snif*

    Alkaa vaikuttaa siltä, että olet tuunannut itselles vehkeet sieltä pinkki-cornerista ja olet hakemassa ministereitä otollisempaa ryhmää niitä ihailemaan.

    Minä en lipeä ja pysyttelen edelleen Anan viitoittamalla tiellä ja huudan ~Lampihallituksen~ perään.
    Johan tässä on pari vuotta vierähtänyt, kun viimeksi kentällä sekoilimme.

    Tietty jos oikein tiukille menee, niin ehkä minäkin saan Rouvalta mailat lainaksi ja pääsen valitsemaan ryhmää ladykapteenin ominaisuudessa.

    AAH kirjoitti: (1.3.2008 10:29:59)
    Minä en lipeä ja pysyttelen edelleen Anan viitoittamalla tiellä ja huudan ~Lampihallituksen~ perään.
    Johan tässä on pari vuotta vierähtänyt, kun viimeksi kentällä sekoilimme.

    Tietty jos oikein tiukille menee, niin ehkä minäkin saan Rouvalta mailat lainaksi ja pääsen valitsemaan ryhmää ladykapteenin ominaisuudessa.

    Jos ~LampIHallituksen~ yhteinen mielenosoituslupa meinataan syystä tai vaikka useammasta evätä, niin lupaan pelata hame päällä ettei kukaan tule valittamaan ladykapteenin puutteesta. Hiuksetkin alkavat olla siinä mitassa, että ne saa kohta nätisti letille. Kuten myös parran.

    Rivit eivät rakoile! Karjala takaisin! Ja Rinkku kans!

    Kuitenkaan missään tapauksessa, ei siis todellakaan missään, minulla ei tulla näkemään vihreitä sukkahousuja.

    Mika Hekkanen kirjoitti: (1.3.2008 10:52:09)

    AAH kirjoitti: (1.3.2008 10:29:59)
    Minä en lipeä ja pysyttelen edelleen Anan viitoittamalla tiellä ja huudan ~Lampihallituksen~ perään.
    Johan tässä on pari vuotta vierähtänyt, kun viimeksi kentällä sekoilimme.

    Tietty jos oikein tiukille menee, niin ehkä minäkin saan Rouvalta mailat lainaksi ja pääsen valitsemaan ryhmää ladykapteenin ominaisuudessa.

    Jos ~LampIHallituksen~ yhteinen mielenosoituslupa meinataan syystä tai vaikka useammasta evätä, niin lupaan pelata hame päällä ettei kukaan tule valittamaan ladykapteenin puutteesta. Hiuksetkin alkavat olla siinä mitassa, että ne saa kohta nätisti letille. Kuten myös parran.

    Rivit eivät rakoile! Karjala takaisin! Ja Rinkku kans!

    Kuitenkaan missään tapauksessa, ei siis todellakaan missään, minulla ei tulla näkemään vihreitä sukkahousuja.

    Miehen puhetta, joten unohda LETit;)
    Jopa tuohon viimeiseen kommenttiin voin yhtyä, vaikka minulla juuri nyt onkin menossa vihreä kausi.

    Turha tässä on kenenkään perään huutaa, kunnes Parti selvittää ystävällisesti, lasketaanko IiHoot toistensa aviomiehiksi, perheenjäseniksi tai seuratovereiksi? Meillähän ei ole muuta yhteistä kun jonnimmoinen hulluus, eikä sitä mainittu esteeksi tiimimuodostuksessa?

    Mutta jos on pakko valita rakkaiden sielunveljien ulkopuolelta, niin tervetuloa vaan kaikki, jotka haluaa voittaa, mun ryhmään. Mä osaan nääs vähän noituuttakin ja muita temppuja, joilla siivitin viime vuonna joukkueeni voittoon! Ja aion sen tehdä tänäkin vuonna! Mä just treenaan tota osiota, kuinka ajatuksen voimalla siirretään esine paikasta A, paikkaan B. Ja kilpailevan joukkueen pallot siirretään huitsin…canadaan tietenkin. Terveisiä vaan Antille.

    Jos menee entistä tiukemmalle, niin haluaisin ehdottomasti tutustua tähän valluun. Mua niinkään voitontavoittelu kiinnosta, mutta tuo telekineettinen toiminta golfkentällä onkin jo oppimisen arvoista.

    tgc

    Mikä on roskalehti? Parnassako kun teksti on väliin vaikeaselkoista? Vaiko Hymy, joka varsinkin 60 -luvun lopulla ja -70 luvulla teki vallan pirusti rahaa?

    Päätoimittajan sijoitus pyöri siellä 250 paikkeilla ja joka ainut kerta kuin nakutettu vei jumbosijan paimen. Golfpro oli joskus lähellä toimittajaa – mutta vain lähellä.

    ts

    tgc kirjoitti: (1.3.2008 18:00:41)
    Mikä on roskalehti? Parnassako kun teksti on väliin vaikeaselkoista? Vaiko Hymy, joka varsinkin 60 -luvun lopulla ja -70 luvulla teki vallan pirusti rahaa?

    Päätoimittajan sijoitus pyöri siellä 250 paikkeilla ja joka ainut kerta kuin nakutettu vei jumbosijan paimen. Golfpro oli joskus lähellä toimittajaa – mutta vain lähellä.

    Eikun Ratto ja Alibi mulle ihan ekoina tulee mieleen…

    Mutta 70-luvulla tais olla aika vähän ihmisiä, jotka tiesi golfprosta yhtään mitään. Tänä päivänä on hieno kuulua siihen varsin arvostettuun ammattikuntaan.

    Mulla on ikävä pahkasikaa. Siellä oli loistavia juttuja ja sieltä oppi valtavasti äidinkieltä.

    Mä en ikinä unohda sitä, kun varatuomari Pikkarainen (nimi muutettu huonon muistin vuoksi) komensi Kokko-nimistä notaaria ja keskustelu meni seuraavasti:
    ’Kokko, kokoo kokoon koko rokokoo!’
    ’Koko rokokooko?’
    ’Koko rokokoo.’

    Kukahan pahkasikaa päätoimitti? Tietääkö SeniorPuttingtgcwhatever? Olisiko tämä k.o avainhenkilö mahdollista saada kutsuvieraaksi ensi vuoden Invitationaliin?

    Saakohan e-baystä pahkasikaa? Tai Yöjuttua? Mulla on ikävä niitäkin.

    Lavantauti kirjoitti: (1.3.2008 18:44:47)
    Kukahan pahkasikaa päätoimitti?

    a) Paretskoi?
    b) Ruusuvuori?
    c)anada?

    Wikipedia kertoo Markku Paretskoin olleen koko lehden elinajan sen päätoimittaja ja kun Pahkis erottautui Fanzine-kustantajastaan ja perusti oman kustannusyhtiön Banana Pressin, tuli Juha Ruusuvuoresta sen toimitusjohtaja.

    Lavantauti kirjoitti: (1.3.2008 18:44:47)
    … Tietääkö SeniorPuttingtgcwhatever? …

    Ei.

    Lavantauti kirjoitti: (1.3.2008 18:44:47)
    Saakohan e-baystä pahkasikaa?

    Ehkä saa ehkä ei. Riippuu siitäkin, laitanko omani myyntiin.
    Samasta hyllystä löytyy myös Jymyä, Shokkia ja Vampirellaa.
    Eipä näitä taida kannattaa näin vahvan euron aikana ebayssä huudattaa. Jenkeillä nyvvaan ei o tarpeeks rahaa näiden lunastamiseen.

    AAH kirjoitti: (1.3.2008 20:46:06)
    Samasta hyllystä löytyy myös Jymyä, Shokkia ja Vampirellaa.
    Eipä näitä taida kannattaa näin vahvan euron aikana ebayssä huudattaa. Jenkeillä nyvvaan ei o tarpeeks rahaa näiden lunastamiseen.

    ,notta olikos se niin että Kartano aukeaa ensi kuun alkupäivinä ja tuon hyllyn vierestä löytyy yösika?

    Mika Hekkanen kirjoitti: (1.3.2008 21:03:01)

    AAH kirjoitti: (1.3.2008 20:46:06)
    Samasta hyllystä löytyy myös Jymyä, Shokkia ja Vampirellaa.
    Eipä näitä taida kannattaa näin vahvan euron aikana ebayssä huudattaa. Jenkeillä nyvvaan ei o tarpeeks rahaa näiden lunastamiseen.

    ,notta olikos se niin että Kartano aukeaa ensi kuun alkupäivinä ja tuon hyllyn vierestä löytyy yösika?

    Jaapas. Joska mää sikailisin päivällä sitten. Meinaan jos golfkenttä auki on niin kyllä Vespallakin voi mies ratsastaa. Susien ulvonnasta en tiedä.

    KL

    On sitten tämäkin ketju saatu sössittyä kaiken maailman sontaan. Hyvä me.

    No, pannaan pystyyn lampihallituksen ilta-, yö-, aamu- ja päiväkoulu, niin kumpainenkin ministeri ehtii tutustumaan esim. siihen, kuinka Frangen&Heikura onnistuivat pitkällisen ja sorminäppäryyttä vaativan askartelun jälkeen saamaan pullon laivaan.

    KL kirjoitti: (1.3.2008 22:49:05)
    On sitten tämäkin ketju saatu sössittyä kaiken maailman sontaan. Hyvä me.

    Elkää työ ny olko nii kovasti murheissaan ku tässä hieman lobbaillaan.

    Moi,

    Täältä Hämeestä eräs ihmisyytensä Mizunoille menettänyt (kuulostaa kuin olisin etanolillle itseni menettänyt??) voisi liittyä mukaan reiluun kilpaan. Reilusti kanssakilpailijoita arvostaen ja täällä ’avautumisen’ villaisella painaen. Tarkoitus on lienee kuitenkin nauttia itse lajista ja samanhenkisistä ihmisistä?

    Löysin itsestäni tuollaisen humaanin ihmisystävän vaikka oikeasti kyynikko olenkin, …ihmetyttää… Eli siis jos johonkin ’tiimiin’ mahtuu, niin mukana 4.7. ollaan yrittäen pysyä vähälyöntisimmällä reitillä boxista kuppiin.

    Miten nuo Mizukat tähän liittyy? …Ihmetyttää…

    tgc kirjoitti: (28.2.2008 22:56:00)
    Tämän palstan lukijakunta tietää kyllä vaimoni ammatin vähän liiankin hyvin, joten ei siitä sen enempää. Paitsi, että se on ylivoimaisesti arvostetuin (kansanäänestyksellä) tässä maassa. Ja kyllähän häntä hyvänä päivänä voisi klubituuppariksikin kutsua, takana sentään 22 vuotta kilpagolfia.

    Mikä on roskalehti? Parnassako kun teksti on väliin vaikeaselkoista? Vaiko Hymy, joka varsinkin 60 -luvun lopulla ja -70 luvulla teki vallan pirusti rahaa?
    Päätoimittajan sijoitus pyöri siellä 250 paikkeilla ja joka ainut kerta kuin nakutettu vei jumbosijan paimen. Golfpro oli joskus lähellä toimittajaa – mutta vain lähellä.

    (tgc 1.3.2008 18:00:41)

    Siis arvon KL

    Pahoitteluni kirjoittelun tasosta, lupaan että tämä on laitimmainen tämän tason
    kommenttini tähän ketjuun, mutta on pakko. Olenhan samalla tasolla kuin eräät, sillä minutkin on ’naitu’ lääkäriperheeseen. Isäni on näet lääkäri, tohtori ja professori.
    Itse olen maisteri…………Uimamaisteri.

    Roskalehtien toimittamisesta en tiedä mitään, koska en ollut paikalla, minulla on lisäksi alibi. Laatulehti Parnasso tilattiin aina kotiini, mutta vain yksi per talous ei pernessu.
    Jos joku tyhmä haluaa vielä kirjoitella typeryyksiä kanssani, tehköön sen sähköpostiin
    pro fiili. Sillä en kestä enää kun ihmiset nolaavat itsensä täällä nimimerkki toisensa jälkeen.

    tgc kirjoitti: (28.2.2008 22:56:00)
    En ole Sinulle mikään ’joku heebo’ sillä vaikka tällä kehä 3:n sivistyneellä puolella asunkin, ymmärrän ettei tässä kohteliaisuuksia lauota.
    Tervetuloa Golf Pirkkalaan, Riveriin tai Lakesideen kierrokselle, mä tarjoan, mutta häviäjä on sitten se ’heebo’.

    Tämän palstan lukijakunta tietää kyllä vaimoni ammatin vähän liiankin hyvin, joten ei siitä sen enempää. Paitsi, että se on ylivoimaisesti arvostetuin (kansanäänestyksellä) tässä maassa. Ja kyllähän häntä hyvänä päivänä voisi klubituuppariksikin kutsua, takana sentään 22 vuotta kilpagolfia.

    Kuu kiurusta kesään, puoli kuuta peipposesta, västäräkistä vähäsen, pääskysestä ei päivääkään.
    Kottaraisesta… pesiikö niitä yleensä Suomessa?

    Onko Suomen arvostetuin ammatti ’klubituuppari’. Rinnakkain suoritettu ’kilpagolf’ura ja suomen arvostetuin ammatti tuottaa varmasti kaksi ’bogia’ ammattilaisena lasketaan sitten kumpi ura tahansa.

    Mika Hekkanen kirjoitti: (1.3.2008 19:50:54)

    Lavantauti kirjoitti: (1.3.2008 18:44:47)
    Kukahan pahkasikaa päätoimitti?

    a) Paretskoi?
    b) Ruusuvuori?
    c)anada?

    Wikipedia kertoo Markku Paretskoin olleen koko lehden elinajan sen päätoimittaja ja kun Pahkis erottautui Fanzine-kustantajastaan ja perusti oman kustannusyhtiön Banana Pressin, tuli Juha Ruusuvuoresta sen toimitusjohtaja.

    Tämän Paretskoin virtuoosimaisesta tekstinväännöstä saa nykyisin nauttia joka keskiviikko Kauppalehden viimeisellä aukeamalla. Pahkasian henki elää siellä!

    Muuten mun tyttäreni valmistuu ensi syksynä Helsingin yliopistosta lääkäriksi. Onko sillä mitään merkitystä mihinkään? Mille sijalle pääsen kansanäänestyksessä?

    Debugga kirjoitti: (2.3.2008 0:00:23)
    Moi,

    Täältä Hämeestä eräs ihmisyytensä Mizunoille menettänyt (kuulostaa kuin olisin etanolillle itseni menettänyt??) voisi liittyä mukaan reiluun kilpaan. Reilusti kanssakilpailijoita arvostaen ja täällä ’avautumisen’ villaisella painaen. Tarkoitus on lienee kuitenkin nauttia itse lajista ja samanhenkisistä ihmisistä?

    Löysin itsestäni tuollaisen humaanin ihmisystävän vaikka oikeasti kyynikko olenkin, …ihmetyttää… Eli siis jos johonkin ’tiimiin’ mahtuu, niin mukana 4.7. ollaan yrittäen pysyä vähälyöntisimmällä reitillä boxista kuppiin.

    Miten nuo Mizukat tähän liittyy? …Ihmetyttää…

    Jaa, onhan täällä muitakin Mizuno-hörhöjä 🙂

    Minä jossain perää kuulutin ja ajattelin jos vaikka kasais Mizuno-Teamin jotta vois vaikka ottaa leikkimielistä kisaa noita Hantorilaisia ja mitä lie Tituja vastaan.

    No niin, sieltähän se syy selvisi miksi ne Mizukat tuohon(kin) juttuun tunkivat. Tunkeutuvathan ne toki uniinkin, ainakin minun uniin, siis päiväuniin ei painajaisiin. Team Mizu, inessä ollaan!

    Jos tän ny sai niinku näinki hoidella, ni aloitanpa tässä sitten avoimen värväyksen Team Minjaan!
    Halukkaita ( !? ), innokkaita ( ?! )…anyone… :o)

Esillä 25 viestiä, 151 - 175 (kaikkiaan 647)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #408809 kohteessaGP Invitational 2008

Etusivu Foorumit Yleistä GP Invitational 2008