Aihe: Golfravintolat - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][8]
KilpailuaSuomalaista

Golfravintolat

Etusivu Foorumit Yleistä Golfravintolat

Esillä 10 viestiä, 126 - 135 (kaikkiaan 135)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • petteri3 kirjoitti: (14.1.2013 18:17:37)

Älä välitä ja ole moksiskaan,kyllä näitä muitakin keltaisella tötteröautolla lähtijöitä clubeilta löytyy.
    Montako bägiä hukkaat kesässä ajellessasi näillä keltaisilla tötteröautoilla päissäs.
    Onko bägi jäänyt monesti narikkaan.

Näin siinä käy,kun säästää euron tuopin hinnassa.

Näköjään löytyy, forankin tuorein jäsen on soosissa.

yeux de serpent kirjoitti: (14.1.2013 18:47:16)

petteri3 kirjoitti: (14.1.2013 18:17:37)

Älä välitä ja ole moksiskaan,kyllä näitä muitakin keltaisella tötteröautolla lähtijöitä clubeilta löytyy.
    Montako bägiä hukkaat kesässä ajellessasi näillä keltaisilla tötteröautoilla päissäs.

Näköjään löytyy, forankin tuorein jäsen on soosissa.

*REPS* 😀

Mulla on lukollinen kaappi kotikenttäni bägivarastossa. En koskaan muutenkaan hukkaa tavaroitani. En senkummemmin säästä tuopin hinnassa, mutta meillä se ei onneksi vielä maksa sitä kuutta euroa. Jos lähitulevaisuudessa maksaa, niin en nauti oluesta niinä muutaminakaan kertoina vuodessa. Se on säästämisestä sanottava, että en missään tapauksessa kaivaisi saunan pukuhuoneessa lämpimiä kaljoja kassista, johon tapaan olen joskus siihenkin törmännyt, vaan ostan aina tiskiltä olueni kylmänä. Oliskohan nää kassimiehet niitä ’virolaisia’.

KL

Chip Greenside kirjoitti: (14.1.2013 20:02:06)
    Se on säästämisestä sanottava, että en missään tapauksessa kaivaisi saunan pukuhuoneessa lämpimiä kaljoja kassista, johon tapaan olen joskus siihenkin törmännyt, vaan ostan aina tiskiltä olueni kylmänä.

En minäkään. Siksi olenkin investoinut laadukkaaseen kylmäkassiin, johon pakkaan saunaolueni suoraan kotijääkaapista odottamaan kierroksen päättymistä.

Mulla on lukollinen kaappi kotikenttäni bägivarastossa. En koskaan muutenkaan hukkaa tavaroitani. En senkummemmin säästä tuopin hinnassa, mutta meillä se ei onneksi vielä maksa sitä kuutta euroa. Jos lähitulevaisuudessa maksaa, niin en nauti oluesta niinä muutaminakaan kertoina vuodessa. Se on säästämisestä sanottava, että en missään tapauksessa kaivaisi saunan pukuhuoneessa lämpimiä kaljoja kassista, johon tapaan olen joskus siihenkin törmännyt, vaan ostan aina tiskiltä olueni kylmänä. Oliskohan nää kassimiehet niitä ’virolaisia’.

Minäkin olen useasti nähnyt näitä miehenköriläitä,jotka ovat kassin kanssa menneet saunaosaston ovesta sisään,varmaan näitä virolaisia kassimiehiä kaikki.
    Eihän suomalainen sentään sähkösaunassa käy,puulla lämpiävä sen olla pitää.
    Saattaa joku köyhä suomalainenkin golffari käydä sähkösaunassa,kun ei ole varaa ollut hankkia itselleen puulla lämpiävää saunaa.
    Niin ja kun ihan ilmaiseksi pääsee ns. saunaan.
    Sehän on golffarille tärkeintä,jotta saa jotain ilmaiseksi.
    No se on jo chipkin varalta vuokrannut oikein lukollisen kaapin ,jotta voi vastaisuudessa tuoda oman kopan kaljaa clubille,kun tuoppi nousee 6 euroon.

Sitä en kyllä usko,ettei chippi koskaan mitään hukkaa.
    Varmaan sitten onkii vaikka puoli tuntia,jotta löytää pallonsa ja kierroksen jälkeen jää etsimään mettään lyömiään palloja,
    Nuukalta vaikuttaa mies,varmaan lainahousuissakin pelailee.

petteri3 kirjoitti: (13.1.2013 10:09:42)

Mitä tulee tähän tuoreeseen nimimerkkiin,niin se johtuu yksinkertaisesti siitä,etten voinut laittaa ilmoituksia pörssiin ilman kirjautumista.
    Kun saan osakeasiat ,pelioikeusasiat ja roippeitten myynnit hoidettua,niin poistun takavasemmalle.
    Minulla ei ole tapanani jättää nimimerkkejä roikkumaan millekään palstalle,jos en niitä käytä tai seuraa erilaisten palstojen keskusteluja.

petteri3,
    toivotan sinulle pikaista menestystä osake- sekä pelioikeusasioiden ja roippeiden myynnin hoitamissa.

KL

yeux de serpent kirjoitti: (14.1.2013 21:32:44)

Mitä tulee tähän tuoreeseen nimimerkkiin,niin se johtuu yksinkertaisesti siitä,etten voinut laittaa ilmoituksia pörssiin ilman kirjautumista.
    Kun saan osakeasiat ,pelioikeusasiat ja roippeitten myynnit hoidettua,niin poistun takavasemmalle.
    Minulla ei ole tapanani jättää nimimerkkejä roikkumaan millekään palstalle,jos en niitä käytä tai seuraa erilaisten palstojen keskusteluja.

petteri3,
    toivotan sinulle pikaista menestystä osake- sekä pelioikeusasioiden ja roippeiden myynnin hoitamissa.

+1

P.S. Petterin kirjoitustyyli kieltämättä tuo mieleeni muuan aiemmin palstalla esiintyneen henkilön… Kenties eikka ei ollutkaan aivan väärässä..?

yeux de serpent kirjoitti: (14.1.2013 21:32:44)

petteri3,

Kiitoksia,kiitoksia,sääntöjen mukaan pitävät kaksi viikkoa ilmoituksia,jonka jälkeen ne poistuvat automaattisesti.Osa on jo saatu kaupaksi,mutta osakettahan ei nyt kukaan osta,joten täytynee alkaa vuokraamaan.
    Eihän kukaan täysi-ikäinen -ja päinen tällaisella palstalla kovin kauaa viitsi oleskellakaan.

Olen täsmälleen samaa mieltä Chipin kanssa. Sisu ei tahdo antaa periksi kiskurihinnoille vaikka se ei taloutta heilauttaisi tippaakaan. Yksinkertaisesti sanoen protestointi on ainoa tapa yrittää vaikuttaa asiaan. Suullinen palaute kassalla maksun yhteydessä (jos on sortunut tilaamaan) on yleensä tehokas tapa, etenkin jos siihen ryhtyy laajempi joukko golfareita.

JuKo kirjoitti: (15.1.2013 8:39:04)

Olen täsmälleen samaa mieltä Chipin kanssa. Sisu ei tahdo antaa periksi kiskurihinnoille vaikka se ei taloutta heilauttaisi tippaakaan. Yksinkertaisesti sanoen protestointi on ainoa tapa yrittää vaikuttaa asiaan. Suullinen palaute kassalla maksun yhteydessä (jos on sortunut tilaamaan) on yleensä tehokas tapa, etenkin jos siihen ryhtyy laajempi joukko golfareita.

Tuosta tuli mieleeni tarina takavuosilta kun eräs silloinen työkaverini oli moittinut hintoja tarjoilijalle. Tämä oli ilmeenkään värähtämättä vastannut: ’Herrat ovat valinneet itselleen vääräntasoisen ravintolan’.

Esillä 10 viestiä, 126 - 135 (kaikkiaan 135)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #422869 kohteessaGolfravintolat

Etusivu Foorumit Yleistä Golfravintolat