Aihe: Golfpörssin hinnat - Golfpiste.com

4.8.–11.8. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][9]
KilpailuaSuomalaista

Golfpörssin hinnat

Etusivu Foorumit Yleistä Golfpörssin hinnat

Esillä 3 viestiä, 26 - 28 (kaikkiaan 28)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • PayPal on erittäin toimiva. Reksiteröidyt sinne ja annat Visakorttisi numeron, niin maksut menee suoraan myyjälle. 99% myyjistä käyttää myös PayPal. Golftavaraa siellä on niin paljon, että jotain tiettyä kauppaa on vaikea suositella. Kannattaa vain etsiä. Itse olen tehnyt jopa hyviä löytöjä. Viime viikolla missassin parilla minuutilla Taylorin lähes uudet MB-bladet, jotka lähtivät 300$!!!

Turvallisuudesta sen verran, että jos myyjä sanoo tavaran olevan huippukunnossa niin se yleensä myös on. Ebayssä kaiken a ja o on ’Feed Back’, jonka kaikki myyjät yrittävät pitävät hyvänä. Jos ’Feed back’ prosentti on kovin alhainen tarkoittaa se sitä on vaikeampi saada tavaraa myytyä.

PeliMannen kanssa olen samaa mieltä: hyvin pidetty, muutaman kuukauden vanhat mailat ovat arvokkaampia kuin ovh -50%. Ainakaan minä en luopuisi kolhuttomista uudenveroisista mailoista tuolla hintasuhteella.

Tässä eBay/US vs. Golfpörssi vertailussa ei mielestäni verrata omenoita omeniin. Eli laskekaa kuinka monta prosenttia halvemmalla eBaysta saa vs. US katuhinnoittelu. Tätä suhdetta vertaamalla Golfpörssi vs. Suomen golfmailahinnoittelu saadaan paremmin asiaa kuvaava tulos.

Mitä pahaa siinä nyt sitten on jos myyjä on hankkinut mailan halvalla ulkomailta eli myyjä tekee voittoa. Tuskinpa markkinataloudessa kauppoja syntyy jos hinta ei miellyttää ostajaa – varsinkin kun vaihtoehtoja löytyy (eBayt ja muut).

Olen ostanut Pörssistä pari kertaa ja aina ollaan päästy hinnasta yhteisymmärrykseen. Toistaiseksi en ole myynyt, mutta kuka tietää milloin jos ylimääräistä tavaraa kertyy…

’Surullista’ on nämä myyjät jotka pyytävät Golfpörssissä yli tai samaa Suomen kaupan hintojen – noh, luulisi ennen pitkää tajuavan ettei ketään kiinnosta…

Panin jokunen vuosi sitten pari puumailaa (Wilson John Daly) myyntiin ihan sillä mielellä, että saan ne pois jaloista. Hinta oli 300 mk/maila, ja ensimmäiset kommentit sähköpostissa olivat, että tuohon hintaan ei mailat voi millään olla aidot. Kukaan ei myy noin halvalla, muka.

Esillä 3 viestiä, 26 - 28 (kaikkiaan 28)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #387712 kohteessaGolfpörssin hinnat

Etusivu Foorumit Yleistä Golfpörssin hinnat