Aihe: Golfpisteen taustakuvat - Golfpiste.com

5.5.–12.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][8]
KilpailuaSuomalaista

Golfpisteen taustakuvat

Etusivu Foorumit Yleistä Golfpisteen taustakuvat

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Kuukausi on vaihtunut ja uutta taustakuvaa/kalenteria ei ole. Tämä toistuu joka kuukausi. Nyt kun kuun ensimmäinen päivä osui perjantaille niin joutuu uutta kalenteria odottamaan ainakin 4 päivää. Olisiko mahdollista saada se uusi kuva ja kalenteri sivuille ladattavaksi vaikka pari päivää etukäteen? Tähän viestiin tulvii varmasti heti liuta kuittauksia että kaikesta valitetaan ja onhan se ilmaista jne… Tähän voin jo etukäteen vastata että ei tarvitse vaivautua kuittaamaan. Ei tämä nyt niin iso asia ole, mutta toisaalta miksi ei tehdä asiaa kunnolla kun kerran tällainen palvelu on olemassa? Jos on kiire, niin miksi ei voitaisi tehdä näitä etukäteen? Tämä siis puhtaasti kehittävänä palautteena ylläpidolle/palvelun tarjoajille. Lisäksi toinen pyyntö – erilaisia resoluutiovaihtoehtoja on useita, mutta ei yhtään kuvasuhteelle 16:9 joka lienee aika yleinen nykyään. Olisiko sellaisen lisääminen mahdollista? Tähän viestiketjuun voisi vielä tehdä pienen gallupin – kuinka paljon tätä taustakuvaa käytetään?

Eipä ole paljon muita tullut käytettyä, eli käytän.

EFC

puunelonen kirjoitti: (3.6.2012 14:11:43)

Tähän viestiketjuun voisi vielä tehdä pienen gallupin – kuinka paljon tätä taustakuvaa käytetään?

En käytä.

KL

En käytä. Joskus käytin, mutten päivittänyt kuukausittain.

Olen jo pitkään käyttänyt taustakuvana tämän saitin tarjoamia kuvia. Mutta en ole käyttänyt kalenteria eli valitsen kuvan lähinnä sen kiinnostavuuden perusteella enkä siis vaihda kuukausittain kuvaa. Olen pitänyt taustalla ed. vuoden kuvia kuten Abi Dhabia, Dubaita, Augustaa, nyt olen ollut mieltynyt Uuteen Seelantiin ja Kauri Cliffs on ollut näytöilläni (sekä kotona että työssä) jo monta kuukautta. Sinne kun pääsisi.

Itse käytän myös, kotona ja toimistolla. Jos tälläistä palvelua tarjotaan niin tarjotaan sitten jumankauta kunnolla eli päivitykset kuntoon ja kesäkuun kalenteri äkkiä tarjolle!

Olen käyttänyt jo monta vuotta ja minä myös toivoisin saavani sen aikaisemmin.

Kuvasuhde 16:9 olisi myös mieluisin.

Joka tapauksessa kiitos GP:lle palvelusta.

Aikanaan tuli niitä käytettyä taustakuvina, mutta sittemmin on tullut näpsyteltyä jo niin monta upeaa golfkuvaa kymmenen vuoden aikana, että joko on niitä taustakuvina, tai sitten googlailtuja kuvia. Mielummin otan sietä vähän ’henkilökohtaisemman’ kuvan, eli kuvan jonka paikka merkitsee minulle jotakin, kuin jonkun kauniin kuvan jostakin missä en ole käynyt edes lähellä.

Kotona puolisko valitsee taustakuvat (kissat edestä, kissat takaa, kissat seisoo, kissat makaa), mutta kun töihin sillä ei ole asiaa, täällä on yleensä kuva seuraavasta matkakohteesta. Joskin tällä hetkellä on kuva Costa Dorada Golfin väylältä 17, joka oli jo keväinen matka. Pitääpä vaihtaa Kreetan kuvaksi samoin tein.

Käytän ja lataan joka kuukausi uuden taustakuvan. Ja joka kerta kiroilen, kun kuu vaihtuu eikä uutta kuvaa kuulu (olen myös purkanut pahaa mieltäni foorumilla). Voisi kai sen päivittämisen laittaa kuntoon, vaikka ilmainen saitti onkin. Äkkiä laskettuna sivulla välkkyy 11 mainosta, joten kai otavamediaakin kiinnostaa pitää kävijät sivuilla.

Esillä 9 viestiä, 1 - 9 (kaikkiaan 9)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #426366 kohteessaGolfpisteen taustakuvat

Etusivu Foorumit Yleistä Golfpisteen taustakuvat