7.5. – 14.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][17]
KilpailuaSuomalaista

Golfpiste Clubhouse Invitational Vol 2

Etusivu Foorumit Yleistä Golfpiste Clubhouse Invitational Vol 2

Esillä 25 viestiä, 201 - 225 (kaikkiaan 370)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Ai niin. Eiköhän Big Easy sekä scratch sarjan voittaja, olikos Koira, ole myös ansainnut paikan kisaan.

    JKO

    Mutta kyllä ME häntäpään valvojat voimme PARANTAA sijoitustamme kun meille annetaan mahdollisuus. GOLFLADYlle ainakin pitää antaa revanssi: Hän löylytti meikäläisen nöyryyttävällä kahdella lyönnilla Hyvinkäällä.

    Ilmoitan jo tässä vaiheessa, että CGI2 kisoihin en kykene osallistumaan jos minulle jostain syystä sellainen kunnia oisi suotu.

    Syynä veljen häät kisoja seuraavana päivänä ja mulle on langetettu vastuullinen Bestmanin tehtävä…

    Hieman pukkaisi kiirusta, jos pitäisi lähteä etelässä käymään mutkin häitä edeltävänä päivänä… =) Mutta mitäpä nyt ei golfin eteen tekisi 😉

    oletko kysynyt voisiko häitä siirtää… 🙂

    Juu kyllä sekin kävi jo mielessä 😉 mutta LUULEN, että sieltä tulisi vastauksena sellasta, että ei tarvii tulla koko häihin ;D

    Hmph…

    Kaikenlaisia niuhoja sullakin on kavereina…

    Nimetön

    Askon puolustuksella on puheenvuoro? Ei kai velipoikaa pysty etes tuolla pohjoisempana valkkaamaan etu- eikä jälkikäteen. Kyllä täytyy vaan hänet saaha ymmärtämään, että hääajankohdan vaihtaminen on todella helppo juttu (siis jos ei onnistu yhten käddien kanssa, niin kyllä jo toinen suostuu), tätä mieltä ovat varmasti kaikki palstamme vakinoituneet miesjäsenet ;-))

    Juu se velpoijan valitseminen on hieman hankaletta juu täällä pohjosessa.. Siellä etelässä se vois olla ehkä hieman helpompaa 😉

    Juu no siinä vois olla haastetta teille, että laaditte kirjeen jolla pyydän häiden siirtoa viikolla eteenpäin?? 😉

    Eiks Urheilukanava ja Teemu vois tulla mukaan Master Golfiin!

    Jos mukaan mä pääsen niin kyllä Tetsan kans mä pelata voin.

    Joten kun saadaan ensin tietää ketkä päässee kesän ylivoimaisesti puhutuimpaa kisaan niin sitten!!!!!!!!

    Kuinkahan monelle tulisi yllättäviä esteitä jos kisa päätettäis televisioida 🙂

    Mulla ois aineskin vatsa kipee jos kisa tulis TV.stä selostuksineen 😉

    Heheh, päästäis varmaan ’irrallisina haittatekijöinä’ Kympin Uutisten loppukevennykseen :o)))).

    Eikö UK näyttänyt viimevuonna jonkun tornion maratoonikisan….?Kyllä GC invitational olisi ainakin tuhat kertaa mielenkiintoisempi!!!Niille jotka eivät pääse paikan päälle livescoring oli hyvä juttu, televisiointi olisi aivan super!

    Avasin ’adressiketjun’ televisioinnin puolesta – eihän sitä koskaan tiedä.

    Lue lisää: CGI2 televisiointi

    Pitääkö sut hirttää ……… :o)))))?

    Ei ole ihan pakko, mutta ehkä kisan jälkeen teen sen itse 🙂

    Minä voin oikein mielelläni avustaa tarpeen vaatiessa ;o).

    Tuo sinä narua niin minä tuon rasvaa..

    Mutta, entäs jos.. onnistuisimme laistamaan kauas kärkijoukosta emmekä tulisi kuvatuksi? Tällöinhän voisin rauhassa katua sanomisiani ja saada armoa.. kenties?

    Joko alkoi kaduttaa :o))))?

    Nimetön

    Näistä avioliittotarinoista tuli mieleen se klassikko, jossa kaverukset olivat jokapäiväisellä kierroksellaan. Tällöin läheisellä tiellä eteni hautajaissaattue, jolloin toinen hepuista otti hatun päästään, seisahtui hetkeksi paikoilleen ja jatkoi sitten peliään.

    Mitä sinä nyt noin? Vieraita ihmisiä, kysyi kumppani.

    – No ei, olimme sentään naimisissa 30 vuotta.

    Ei kaduta ennen kun tipahtaa! Mahdollisuus televisioinnin toteutumisesta on kuitenkin aika heikko joten taitaa se köysi säästyä rasvaamiselta tällä kertaa. Mutta olisihan se hienoa pamauttaa aloituslyönti kun tietää että on paljon yleisöä seuraamassa. Siinä olisi sellaista suurta urheilujuhlan tuntua.

    Moron korstot,

    tosiaan tullut oltua hiukan talvihorroksessa GP:n suhteen, onneksi hokasin että alkaa olla taas se aika vuodesta kun alkaa ilmoittautumiset..

    Tottakai ja ilman muuta lähetään puolustamaan ja kirkastamaan viimevuotista pronssia – takasiko muuten mitalisijoitus pääsyn tän vuoden skaboihin vai miten se oli? Onko teamin kolmannesta jäsenestä å:sta havaintoa?

    Niin ja jos kilpailu nelihenkisillä joukkueilla niin Tetsa mun puolesta tervellut pelaa meidän kaa.

    Nikki meni uusiks tai itse asiassa vaihdoin ikivanhaan, samat tikut on bägissä edelleen.

    Pikkasen ulalla tästä kisa hommasta mutta jos joku joukkue tarvitsee varmaa slaissaajaa niin yhteyksiä vaan….

    Kisatoimikunta kokoontuu ekan kerran noin neljän viikon kuluttua.

    Sen jälkeen jossain kohtaa julkaistaan ilmoittautuminen.

Esillä 25 viestiä, 201 - 225 (kaikkiaan 370)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #497794 kohteessaGolfpiste Clubhouse Invitational Vol 2

Etusivu Foorumit Yleistä Golfpiste Clubhouse Invitational Vol 2