Aihe: Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside - Golfpiste.com

24.9.–1.10. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][22]
KilpailuaSuomalaista

Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside

Esillä 25 viestiä, 151 - 175 (kaikkiaan 683)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Hörhö kirjoitti: (8.3.2007 12:17:52)
    Vai tuliko tuo elokuva mieleen taustalla olevasta taulusta, jossa kuvataan jokimaisemaa, vai tuliko se mieleen ihan vaan kebaxista…

    Kuinkahan syvää jokea taulu kuvaa? Lähinnä tuli mieleen ,notta jos Kebaxin kanssa heitettäisiin duona keikka Ringsidessä, niin banjonsoittaja ei välttämättä olisi se jälkeenjääneen oloinen osapuoli.

    Ai tästä tulikin sitten komeuskilpailu. Kebaxi veti kyllä aika pahan heti pohjalle, mutta mä koitan tuplata kunhan ehdin kurssilta himaan 😮

    ’Duelling banjos’! Loistavaa, että täälläkin on nahkanaama-rämemies -kulttuurin ystäviä.

    Lavantauti kirjoitti: (8.3.2007 0:43:15)
    Uijuijui.. Kylläpäs näyttää hermeettiseltä tuo ryhmä nro 7. Tämä on selkeä Johtaja XXL:n manööveroima salajuoni, ja nuo 2 Titu-ukkoa hautaa mut ekaan bunkkeriin heti kun startterin silmämuna kääntyy.

    Kannattaa ottaa sitten normaalia tummemmat pleksit silmille, sillä se kromisten KsTsebojen häikäisy ykköstiillä ylittää kaikki suositusarvot. Neliödraiveri kannattaa ehkä hommata meinaan siinä kohtaa et Miuroilla osu edes palloon! 😉

    En mä osu muutenkaan.
    Kaikesta tästä hypetyksestä innostuneena kävin tänään hallissa avaamassa kauden 2007.
    Aijai kun oli kivaa. Nyt on tatti otsassa ja sormet verillä. Lyönti oli niinsanotusti kuosissa.

    Katselin alustavaa lähtölistaa ja noteerasin ,notta siellä on parilla pelurilla nimen perässä kirjainyhdistelmä Tku.

    Ymmärrän heidän olevan turkulaisia. Mutta miksi se pitää erikseen ilmoittaa. Tuleeko niille tulkki mukaan ja onko niillä sellainen Be Nice To Monty– tyylinen rintanappi paidassaan ettei niille sitten pahemmin vittuilla vai mitä tämä meinaa?

    Lavantauti kirjoitti: (8.3.2007 13:38:16)
    En mä osu muutenkaan.
    Kaikesta tästä hypetyksestä innostuneena kävin tänään hallissa avaamassa kauden 2007.
    Aijai kun oli kivaa. Nyt on tatti otsassa ja sormet verillä. Lyönti oli niinsanotusti kuosissa.

    Ja kannattaako tässä nyt vielä ketään psyykkaamaan ruveta kun ei tiedä pelimuotoakaan. Jos tämä on joku kimppapokijutska ja Lavis on ainoa jolla on lyönti tikissä niin joudutaan vielä nokeamaan Tituista bladet jos se alkaa mököttään!

    Johtaja XXL kirjoitti: (8.3.2007 13:53:19)

    Lavantauti kirjoitti: (8.3.2007 13:38:16)
    En mä osu muutenkaan.
    Kaikesta tästä hypetyksestä innostuneena kävin tänään hallissa avaamassa kauden 2007.
    Aijai kun oli kivaa. Nyt on tatti otsassa ja sormet verillä. Lyönti oli niinsanotusti kuosissa.

    Ja kannattaako tässä nyt vielä ketään psyykkaamaan ruveta kun ei tiedä pelimuotoakaan. Jos tämä on joku kimppapokijutska ja Lavis on ainoa jolla on lyönti tikissä niin joudutaan vielä nokeamaan Tituista bladet jos se alkaa mököttään!

    No toivotaan ettei noin ole asian laita. Tänä talvikautena minä ainakin olen panostanut harjoitteluun enemmän kuin aikaisempina pelikausina yhteensä, joten tavoitteena on kyllä olla iskussa kisan aikoihin.

    januz kirjoitti: (8.3.2007 14:27:45)
    No toivotaan ettei noin ole asian laita. Tänä talvikautena minä ainakin olen panostanut harjoitteluun enemmän kuin aikaisempina pelikausina yhteensä, joten tavoitteena on kyllä olla iskussa kisan aikoihin.

    Minä panostin toissatalvena harjoitteluun kuin Vijay Singh eikä siitä ollut paskankaan hyötyä paitsi prolle jonka autonvaihdon minä maksoin.

    Vihoitteleva vasen olka on estänyt harjoittelun tältä talvelta mutta suhtaudun levollisesti tuleviin koitoksiin.

    Täten sysäänkin kaikki paineet muille osallistujille!

    Johtaja XXL kirjoitti: (8.3.2007 15:00:31)

    Minä panostin toissatalvena harjoitteluun kuin Vijay Singh eikä siitä ollut paskankaan hyötyä paitsi prolle jonka autonvaihdon minä maksoin.

    Vihoitteleva vasen olka on estänyt harjoittelun tältä talvelta mutta suhtaudun levollisesti tuleviin koitoksiin.

    Täten sysäänkin kaikki paineet muille osallistujille!

    ——————————————————————————————-

    Aika monet nk. paremmat pelimiehet suhtautuvat hyvin skeptisesti talviharjoitteluun. Useat jopa vielä skeptisemmin kuin kesäharjoitteluun.

    Jyrkkä Draw kirjoitti: (8.3.2007 15:12:13)
    Aika monet nk. paremmat pelimiehet suhtautuvat hyvin skeptisesti talviharjoitteluun. Useat jopa vielä skeptisemmin kuin kesäharjoitteluun.

    Hmmm, tämäkö on siis ero ’niin kutsuttujen parempien pelimiesten’ ja parempien pelimiesten välillä? =)

    januz kirjoitti: (8.3.2007 15:32:06)

    Jyrkkä Draw kirjoitti: (8.3.2007 15:12:13)
    Aika monet nk. paremmat pelimiehet suhtautuvat hyvin skeptisesti talviharjoitteluun. Useat jopa vielä skeptisemmin kuin kesäharjoitteluun.

    Hmmm, tämäkö on siis ero ’niin kutsuttujen parempien pelimiesten’ ja parempien pelimiesten välillä? =)

    Kokolailla.

    Jyrkkä Draw kirjoitti: (8.3.2007 15:12:13)
    Aika monet nk. paremmat pelimiehet suhtautuvat hyvin skeptisesti talviharjoitteluun. Useat jopa vielä skeptisemmin kuin kesäharjoitteluun.

    Olen kuullut ,notta grippien pesu kattaa pelimiesten talviharjoittelun fysiikkapuolen kokonaan. Loppuhan on sitten mentaaliharjoittelua. Pelimies ei näemmä turhaan talvella hikoile.

    Luinpa tuossa koko ketjun läpi, mutta en löytänyt mainintaa siitä mitä lysti kustantaa. Edetäänkö ihan Rinkun greenfeellä lyhyin syöksyin vai perustetaanko taktiikka johonkin kilpailumaksuun?

    Osuu meikäläisenkin kesäloma yllättäen tuohon ajan kohtaanja kuulostaa sen verran mukavalta, että voisin jopa harkita mukaan liittymistä…jos kutsutaan (eikös tämä ollut Invitational 😉

    Theodore S. Maul, Esq. kirjoitti: (8.3.2007 18:18:47)
    Luinpa tuossa koko ketjun läpi, mutta en löytänyt mainintaa siitä mitä lysti kustantaa. Edetäänkö ihan Rinkun greenfeellä lyhyin syöksyin vai perustetaanko taktiikka johonkin kilpailumaksuun?

    Otinpa silmän käteen ja huomasin tuolta viralliselta kisaportaalilta, että asia on vielä auki. Tämä ei tosin vähennä kiinnostustani ollenkaan.

    Paksupekka kirjoitti: (8.3.2007 12:38:40)
    Ai tästä tulikin sitten komeuskilpailu. Kebaxi veti kyllä aika pahan heti pohjalle, mutta mä koitan tuplata kunhan ehdin kurssilta himaan 😮

    Nonni, tässä on mun vastine Kebaxille 😮

    Tulikos tästä nyt hauskin hattu kisa? Muistui mieleen reilun parin vuoden takainen IH-klubin pipolareissu ;D. Albumissa oli hieno kuva mm. KesäKebaksista ;o)

    Näyttää kinesis – harjoitteelta tuo Paksupekan performanssi.

    Mikä siinä on ,notta mitä enemmän näitä tässä portaalissa julkaistuja kuvia katselee, sitä useammin tulee mieleen elokuva Syvä joki, ja sen sivuosanesittäjät jotka ansiokkaasti esittivät ihmisiä joille sukurutsa ei ollut ollut tabu moneen sukupolveen.

    Jaaha, ryhmäjakokin on jo arvottu. Terve vaan kaikille ja etukäteis-fore edessä/viereisillä väylillä meneville ryhmille;) Saa nähdä pitääkö käydä harjoittelemassa salaa ennen kisaa, uusi kenttä meikäläiselle.

    Seuraavaksi jokaiselle Ladylle valitaan tiimi:
    Vielä hetki ennen puhdasta arvotaa suoraan kategorialla mukaan pääseviä:

    Ensimmäiseksi ladyistä joukkueen saa Kisu Risukko. Kiistattomana meriittinä KEJ Tourin sivujen ylläpito näiden vuosien ajan.

    Sanotaan ettei rahalla saa onnea. Herätys viherpiipertäjät! Raha ratkaisee ja massimiehet ovat eturivissä aina. Siksi erikoiskisan sponssaavat Hekkanen ja Kebax pääsevät tähän erikoistyhmään.

    Ja jotta tällä tiimillä olisi edes jonkinlaisia menestymisen mahdollisuuksia, tämän ryhmän pelillinen maestro on multimestari Pokke.

    Good luck!

    Mr Shanks kirjoitti: (8.3.2007 20:56:32)
    Jaaha, ryhmäjakokin on jo arvottu.

    Tänään oli näköjään arvottu jo neljäskin joukkue. Mielenkiinnolla odottellaan arvonnan edistymistä 😮

    No mutta.
    Tästähän tuli kuin tulikin ministeritason tapaaminen.
    Espoon lammet, täältä tullaan!

    Paksupekka kirjoitti: (8.3.2007 21:04:59)
    Tänään oli näköjään arvottu jo neljäskin joukkue. Mielenkiinnolla odottellaan arvonnan edistymistä 😮

    No hitto. Liian pikaisesti tuli katsottua sivuja, luulin että ryhmien arpominen oli jo suoritettu, mutta olihan siellä tuo ’tyrkyllä’ kohta selkeästi merkitty. Mutta mielenkiintoista tosiaan tuo arvonnan edistyminen. Oliko tarkoitus arpoa palstan riitapukareita samaan ryhmään?

    Hieno homma. Kipparimme Kisu luotsaa meitit ministerit vetten ääreen. Ja ankkurimme tietenkii pokkee palakinnot. Kippis! Ja miau. Vaikkei monneja ollakaan. 🙂

    Zam

    Voehan nenä! Yritin lahjoa itseni Poken joukkueeseen uusilla bleideillä, näemmä turhaan. Olisi ilmeisesti pitänyt hoitaa setti myös organisaattorin suuntaan… no ladytkin käy 😉

Esillä 25 viestiä, 151 - 175 (kaikkiaan 683)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #244772 kohteessaGolfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside