18.6.–25.6. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[17][22]
KilpailuaSuomalaista

Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside

Esillä 25 viestiä, 351 - 375 (kaikkiaan 683)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • No on se perkele jos ei noinkin iäkäs Talisker anna neuvoa. Menee yli minun ymmärrykseni kyllä jos ei. Aivan lonkalta vetäen, tämä on vain hupsu ehdotus; voithan kokeilla toisenkin moukun ottamista.

    Et maininnut sitä kuinka lyönti kulki. Strategisista syistä älä mainitsekaan!

    Olen muuten ilmoittanut sinut jo LD-kisaan. Samoin olen ilmoittanut Jyrkkä Drawn. Teillä molemmilla kun on ollut käsittämätön mielenkiinto byysiani kohtaan.

    Tulen kannustamaan teitä molempia heiluttaen himmeänä hohtelevia tiinkannattajalla varustettuja byysia kentältä lainatun lipputangon varressa rytmikkäästi karjahdellen suoritustenne tahdissa. Oletan teidän olevan iskussa tuolloin.

    Noniin, kiitokset Partille suotuisasta arvonnasta, saatiin Turun miehet samaan tiimiin.

    Villinä veikkauksena sanoisin, että 2-3 Turun miestä on draivikisan Top-5:ssä.

    P.S. Täällä päin joudutaan tyytymään 10-vuotiseen Taliskeriin

    Jaa-a Talisker on loppu joten joudun ehkä nokittamaan ’87 Lagavulinilla…

    Tuo nokitus on pakko foldata, jatketaan Taliskerin linjalla, taikka siirrytään Glenfiddichiin…

    pele kirjoitti: (25.3.2007 0:16:36)
    Tuo nokitus on pakko foldata, jatketaan Taliskerin linjalla, taikka siirrytään Glenfiddichiin…

    -87? Ei kai vaan ole Pedro Ximenez-versio??. Lagavuliniin ei kuulu sherry. Paremmat sherryt saat Macallanista.

    pele kirjoitti: (24.3.2007 22:55:04)
    Villinä veikkauksena sanoisin, että 2-3 Turun miestä on draivikisan Top-5:ssä.

    No nyt päästään asiaan!
    Olen itse osallistunut kaksi kertaa, molemmilla kerroilla avoimen sarjan viimeinen. Silti tuollainen uhoon Turun suunnalta ei mitään pohjaa: Masterissa Lavis paiskasi muistaakseni 292m. Viime kesänä 260m (rangepalloilla) ei riittänyt kai edes pistesijoille?

    Veikkaanpa että Turun pojilla on kotiin viemisiksi vain huonoja selityksiä. Niinkuin Tepsilläkin.

    😉

    Lavantauti kirjoitti: (25.3.2007 10:01:05)
    -87? Ei kai vaan ole Pedro Ximenez-versio??. Lagavuliniin ei kuulu sherry. Paremmat sherryt saat Macallanista.

    Oliko tää ny mulle? Ihan Distillers Editionia…

    Sherryä en harrasta. Pysyttäydyn linjalla Single malt-konjakki.=)

    Johtaja XXL kirjoitti: (24.3.2007 19:07:50)

    Lavantauti kirjoitti: (24.3.2007 18:41:14)
    Jos oikein olisin halunnut, olisin varmaan saanut sinne 16 tiitä.

    Nyt olen hukassa ja täysin tuuliajolla. Haluaisin saada nämä asiat ehdottomasti järjestykseen ennen kisaa.

    16 tiitä? Kusessa ollaan. Varmaan oli epästabiili olo. Tiedän tunteen

    Minä taasen heräsin aamulla Turussa ja vieressä ei kuorsannutkaan rouva xxl, joten oloni oli hetken aikaa melkosen auvoinen ja mielleeni palasivat ajat, jolloin olin singeli, kuten asian suhteen kaapista tullut Leading Ladymme Golfbot.

    Kuten aiemminkin olen näin kiperässä tilanteessa todennut, nyt tarvitaan malttia; single malttia!

    J…. XXL käynyt Turussa vakoilemassa kilpakumppaneita :o)? Tänään kolmen tunnin treenisessio rangella – kyä se siitä lähtee, kun vaan muistaa crossata :D. Niin ja sitä malttia – tällä kertaa ei kuitenkaan single malttia ;o).

    Januz:
    Vaikuttaa vahvasti että harrastat sherryä sittenkin.
    Lagavulinin Pedro Ximenez-editionhan on muhinut viimeiset vuodet Pedro Ximenez-sherryn tynnyreissä, jolloin niihin on tarttunut hyvin epäLagavulinmainen maku ja haisu.

    Pele:
    Taliskerin 18v oli kuin olikin ihan ok. Tosin 10v on mielistäni ihan yhtä hyvää, ja taas tuhlasin 31 puntaa plus VAT:in plus rahdin ihan hukkaan.

    Lavantauti kirjoitti: (25.3.2007 21:01:14)
    Januz:
    Vaikuttaa vahvasti että harrastat sherryä sittenkin.
    Lagavulinin Pedro Ximenez-editionhan on muhinut viimeiset vuodet Pedro Ximenez-sherryn tynnyreissä, jolloin niihin on tarttunut hyvin epäLagavulinmainen maku ja haisu.

    Jaa. Tästäköhän se sitten johtuu että kokeiluni Lagavulinin kanssa ei osoittautunut ihan täysin suunmukaiseksi? Minkähänlaisissa tynnyreissä muuten mahtaa Lapro maata sen kymmenen vuotta?

    Anton IX kirjoitti: (23.3.2007 15:59:42)
    Jaahas, nimeni on siis eksynyt listalle, viimeisten joukossa. Ja aika tarunhoihtoisen kuuloinen on ryhmän nimikin. Tuosta ei 59 voi olla kovin kaukana!

    Col. Bogey, Rautatykki, Rusku: Mikä on Game Plan?

    Tervehdys tiimille!

    Eiköhän joukkueen nimen velvoittamana olisi joka reiälle tiimin lähdettävä birkkua hakemaan? Tuollaisella pelillä ollaan sitten korkealla. Näin lätkäaikaan on lisättävä, että tietysti oman pään kautta omaa peliä, mitä sitten golfissa tarkoittaisikaan. Ainakaan naapurien puheet eivät meitä tule hetkauttamaan.

    Omat mailat lähtevät kaapista ulkoilmaan vasta pääsiäisen jälkeen, mutta kesän pääkisaa odotetaan jo innolla.

    Lavantauti kirjoitti: (25.3.2007 21:01:14)
    Januz:
    Vaikuttaa vahvasti että harrastat sherryä sittenkin.
    Lagavulinin Pedro Ximenez-editionhan on muhinut viimeiset vuodet Pedro Ximenez-sherryn tynnyreissä, jolloin niihin on tarttunut hyvin epäLagavulinmainen maku ja haisu.

    No voihan maanantai! Mua on kusetettu!

    …no kyllä se ihan hyvältä maistui joka tapauksessa ja pullossa on enää 1-2 naukut jäljellä. Seuraavaksi sitten vain normaalia Vulinia. …jos jostain vain löytää.

    Näprääjä kirjoitti: (19.3.2007 10:58:24)

    Kiara, voittajatiimin kapteenin ominaisuudessa hoitanet kevään treeni ohjelman jolla saadaan sisäiset lihakset, late draw ja menttaliteetti kondikseen. Puheen valmistelun voit jo myös aloittaa;)

    Olin perjantaina pelaamassa harjoituskierroksen eikä ainuttakaan katastrofi väylää, tosin jäi vielä tekemistä lähipelinkanssa. Nyt kun ulos katsoo miettii oliko pelkää mielikuva harjoittelua;?

    Enpä ole itsetyössäkäyvänä kerennyt vielä täyttä kierrosta pelaamaan isolla kentällä, mutta rangella on tullut käytyä ja Pikku Peura kerran kierrettyä. Pahus soikoon, kun joutuu töitä tekemään.

    Rangella paljastui, että uudet rautani ovat vallan taianomaiset kapistukset: niillä saan aikaiseksi late superdraw:n. Joku saattaisi kutsua sitä myös pilkkanimellä ”sikahukki”, mutta se on vaan kateellisten panettelua.

    Nyt ei auta kun väännellä ja käännellä mailojen kulmia ym., jotta se super jää pois ja jäljelle jää vain draw ;-).

    Sisäisiä lihaksia passaa treenailla vaikka telkkarin ääressä. Ohessa hyvä asentomalli. Tuossa 5 minuuttia kerrallaan. Muutaman kerran perätysten. Ja toistetaan päivittäin.

    hoover

    Eiks tossa saa punnertaa välillä?

    APUA! Mulle on tullut tuplabuukkaus! Ma olin jo luvannut menna edustamaan tana paivana Felix Telia kisaan ja ne oli mennyt vaihtamaan paivamaaraa!!!!
    Perkele ma joudun nyt peraantymaan tasta kisasta valitettavasti ja kun niin olion jo latautunut!

    shanny kirjoitti: (27.3.2007 10:01:50)
    Eiks tossa saa punnertaa välillä?

    Juu ei. Se on sitten eri liike se.

    Kiara kirjoitti: (26.3.2007 22:26:19)
    Sisäisiä lihaksia passaa treenailla vaikka telkkarin ääressä. Ohessa hyvä asentomalli. Tuossa 5 minuuttia kerrallaan. Muutaman kerran perätysten. Ja toistetaan päivittäin.
    hoover

    Telkkarin täytynee olla lattiaan upotettuna, tai emmä tätäkään tajua.

    AAH kirjoitti: (27.3.2007 10:48:39)

    Kiara kirjoitti: (26.3.2007 22:26:19)
    Sisäisiä lihaksia passaa treenailla vaikka telkkarin ääressä. Ohessa hyvä asentomalli. Tuossa 5 minuuttia kerrallaan. Muutaman kerran perätysten. Ja toistetaan päivittäin.
    hoover

    Telkkarin täytynee olla lattiaan upotettuna, tai emmä tätäkään tajua.

    Öö, kai katsetta voi hiukka kohottaa liikkeen idean pahasti kärsimättä. Toisaalta, en maininnut kyllä telkkarin katsomisesta mitään. Jumppatuokio soveltuu hyvin suoritettavaks esimerkiksi jännittävän traktoripullinkikisan aikana, kun jänskättää niin ettei uskalla katsoa. Selostuksen kumminkin kuulee. Kai. Paitsi jos huohottaa niin kovaa.

    AAH kirjoitti: (27.3.2007 10:48:39)
    Telkkarin täytynee olla lattiaan upotettuna, tai emmä tätäkään tajua.

    Nyt täytyy heti huomauttaa ,notta kuvan lady on aito blondi, ja on voinut käsittää jotain väärin. Hän saattaa hyvinkin olla TV:n ääressä muttei vaan älyä sitä katsella tms. Näitähän sattuu.

    Johtaja XXL kirjoitti: (27.3.2007 11:04:02)

    AAH kirjoitti: (27.3.2007 10:48:39)
    Telkkarin täytynee olla lattiaan upotettuna, tai emmä tätäkään tajua.

    Nyt täytyy heti huomauttaa ,notta kuvan lady on aito blondi, ja on voinut käsittää jotain väärin. Hän saattaa hyvinkin olla TV:n ääressä muttei vaan älyä sitä katsella tms. Näitähän sattuu.

    Lienee Johtajan sihteerikkö, ku noin on ”sisäpiiritiatoo”?

    Kiara kirjoitti: (27.3.2007 10:58:21)

    AAH kirjoitti: (27.3.2007 10:48:39)

    Kiara kirjoitti: (26.3.2007 22:26:19)
    Sisäisiä lihaksia passaa treenailla vaikka telkkarin ääressä. Ohessa hyvä asentomalli. Tuossa 5 minuuttia kerrallaan. Muutaman kerran perätysten. Ja toistetaan päivittäin.
    hoover

    Telkkarin täytynee olla lattiaan upotettuna, tai emmä tätäkään tajua.

    Öö, kai katsetta voi hiukka kohottaa liikkeen idean pahasti kärsimättä. Toisaalta, en maininnut kyllä telkkarin katsomisesta mitään. Jumppatuokio soveltuu hyvin suoritettavaks esimerkiksi jännittävän traktoripullinkikisan aikana, kun jänskättää niin ettei uskalla katsoa. Selostuksen kumminkin kuulee. Kai. Paitsi jos huohottaa niin kovaa.

    Ilmankos tää on mulle hämärän peitossa, ku viasatilta ei tota raktorikisaa tuu.

    florida kirjoitti: (27.3.2007 10:27:56)
    APUA! Mulle on tullut tuplabuukkaus! Ma olin jo luvannut menna edustamaan tana paivana Felix Telia kisaan ja ne oli mennyt vaihtamaan paivamaaraa!!!!
    Perkele ma joudun nyt peraantymaan tasta kisasta valitettavasti ja kun niin olion jo latautunut!

    KÄÄK! Mistä nyt kisojen ykköstiimiin kapteeni? Pelataanko LPGA-Touria tuolloin? Kenties Wie, jolloin saisimme XXL:n pois tolaltaan, kun joku muu puuhailee mustikkapiirakan kimpussa. Entäpä Annika, no ehkäpä laskevaan tähteen ei kannata perustaa joukkueemme tulevaisuutta. Gulbikselta ei taida irrota hymyäkään, joten noup. Nyt tarvitaan pikaisia toimenpiteitä Felixin siirtämiseksi toiseen ajankohtaan ,notta joukkueemme pääsee lähtöviivalle mahdollisimman iskukykyisenä.

    Paksupekka kirjoitti: (28.3.2007 0:04:52)
    KÄÄK!…

    Ymmärrän yskäsi veli hyvä, mutta ei teillä mitään mahdollisuuksia olisi kuitenkaan ollut. Hyväntahdon eleenä tahdon nyt luopua standardioluestani ennen kierrosta tässä kisassa Mennään yhdessä kaatamaan se Rinkun vessan lavuaariin.

    Edelleenharmittaa niin maan p…..sti. Olen kylla hengessa mukana ja siten joukkueeni takana loppuun asti. Koittakaa houkutella Baystream mukaan jos sille ei ole caddie nakki iskemassa tuona ajankohtana 🙂 Luottopelaaja!

    Siellähän on listoilla yksi (asa) varahenkilö jo olemassa. Siinä mielessä pitäisi mitään ongelmaa olla.

Esillä 25 viestiä, 351 - 375 (kaikkiaan 683)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #244564 kohteessaGolfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside