Aihe: Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside - Golfpiste.com

24.9.–1.10. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[10][22]
KilpailuaSuomalaista

Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside

Esillä 25 viestiä, 226 - 250 (kaikkiaan 683)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Anton 10 kirjoitti: (12.3.2007 9:03:26)
    Koskas on floridan tiimin julkistamistilaisuus? Mahtaa kerätä yleisöä jonkin verran.. Lippujen hinnat? Lippupalvelu.fi?

    Ja tähän liittyen hieman julkista palautetta muutamiin saamiini sähköposteihin:

    Kirjoittajille A, B ja C (nimet muutettu): Olen empaattinen kaveri ja otan syvästi osaa että sinun lemmikkikissasi kuoli leukemiaan kun olit yhdeksän vuotta vanha. Ja kyllä, on melkomoinen sattuma että kissasi kuoli juuri 6.7. Voimme pitää yhdessä hiljaisen hetken kissasi muistoksi, mutta tämäkään asia EI vaikuta tiimien arvontaan.

    Kirjoittajille D ja F (nimet muutettu): Valitettavasti en myöskään voi antaa aikomustenne lahjoitusten tekemiseen vaikuttaa arvontaan. En ainakaan jos aiottu lahjoitus on, kuten pelaajan F tapauksessa, puoli tusinaa Top Flite järvipalloja. Minullakin on arvokkuuteni.

    Mutta älkää lopuko toivosta 😉

    TechPower kirjoitti: (8.3.2007 11:46:48)

    Tetsa kirjoitti: (8.3.2007 8:02:15)

    P. PersiMonni kirjoitti: (8.3.2007 0:00:35)
    Ekat tiimit valittu.
    katso kilpailun sivut…

    On siinä Techpoweria ja Markkasta monessa polvessa!

    Jep meille on tosiaan syntymässä yksi team member lisää heinäkuussa, estimated landing time on 2.7.2007 joten hyvin pitäisi keritä joukkueeseen.
    Ollanpahan ainakin oma osuutemme golfin ja joukkueemme eteen tehty.

    Onnea kovasti.

    Mää olen sen verta laiska mies, että ajattelin tuupata samantein kaksin kappalein ja estimoitu aika pitäisi olla elokuussa mutta voipi olla jo heinäkuussa tai vaikkapa sekä että :D.

    Tämä saattaa olla myös syy siihen miksi en pääse kisaan mukaan tälläkään kertaa (arvotaankohan mua edes mihinkään, häh?). Myös saattaa olla kohta myynnissä Mizunon ja Hoganin huipputuotteita tai myös vaihtokin voisi onnistu mm. turvaistumiin :).

    KL

    Onnea vaan etukäteen ja paljon sitkeyttä ja kärsivällisyyttä unettomiin öihinne, niitä nimittäin tulee….

    Meillä olisi kaikenlaista jo tarpeettomaksi jäänyttä vauvakrääsää, kuten leikkikehä, kantoreppu, pieniä vaatteita, leluja, (heinäkuussa jo varmaan vanhat vaunutkin) ym., joista mielellämme pääsisimme eroon sopivaa korvausta vastaan. Jos kiinnostaa, niin ottakaa yhteyttä.

    Juu, kiitos vaan tarjouksesta. Omasta takaa löytyy jo vaikka mitä krääsää jota on nykyiselle mukulalle kertynyt. Meillä kun nuo hankinnat suorittaa toinen osapuoli ja minä vaan maksan :). Ne mitkä minä ostaisin ei yllättäen käy sitten millään jne….
    Mutta kiitos tarjouksesta.

    Jamasa kirjoitti: (12.3.2007 12:53:20)
    Mää olen sen verta laiska mies, että ajattelin tuupata samantein kaksin kappalein ja estimoitu aika pitäisi olla elokuussa mutta voipi olla jo heinäkuussa tai vaikkapa sekä että :D.

    Kaksoiskosketus? Siitähän tulee kaksi Penttiä.

    Kysäisepä vaimoltasi mahdollisuudesta nimetä kumpikin lapsista Pentiksi. Jos pistää hanttiin niin näytä sääntökohta ja sano että oikea golfari ei lipeä säännöistä IKINÄ.

    Onhalta se tietysti ikävä alaluokilla jos saattuu olemaan tyttö nimeltä Pentti, mutta minkäs teet, säännöt on säännöt 🙂

    P. PersiMonni kirjoitti: (12.3.2007 13:51:49)
    Kaksoiskosketus? Siitähän tulee kaksi Penttiä.

    Normaali peukalosääntö omille tötöilyille on kaksi lyöntiä. Tämä on kuitenkin poikkeus säännöstä.
    Katsopas sääntökohta 14-4.
    Vain yksi Pentti.

    Niin, veli Luigi kerkesi korjaamaan Penttien määrän. Taisi Persmonnilla johtua tuosta liiallisesta tärpätin käytöstä, jotta vallan kahetna Pentit näki. Ei niitä grippejä tartte vaihtaa joka treenisessioin jälkeen :).

    Eli tuloillaan on siis yksi kappale Penttejä ja toinen kappale tyttöjä. Ei maha mitään, akkavalta talossamme säilyy.

    Jamasa kirjoitti: (12.3.2007 12:53:20)
    Mää olen sen verta laiska mies, että ajattelin tuupata samantein kaksin kappalein ja estimoitu aika pitäisi olla elokuussa mutta voipi olla jo heinäkuussa tai vaikkapa sekä että :D.

    Kokemuksesta voin kertoa, että seuraavan kerran ehtinet golfkentälle keväällä 2010. Siihen saakka aikasi menee ihan muissa puuhissa.

    Toivottavasti emme ole Myyn murtajia.

    Tommy Armour kirjoitti: (12.3.2007 14:09:09)
    Toivottavasti emme ole Myyn murtajia.

    En usko että Myy vähästä hätkähtää. On meinaan minutkin tavannut hän.

    Jamasa kirjoitti: (12.3.2007 12:53:20)
    Tämä saattaa olla myös syy siihen miksi en pääse kisaan mukaan tälläkään kertaa (arvotaankohan mua edes mihinkään, häh?). Myös saattaa olla kohta myynnissä Mizunon ja Hoganin huipputuotteita tai myös vaihtokin voisi onnistu mm. turvaistumiin :).

    Ei kiitos, vaikka autojemme takapenkit ovatkin pikkuistuimia täynnä.

    Jamasa kirjoitti: (12.3.2007 12:53:20)

    TechPower kirjoitti: (8.3.2007 11:46:48)

    Tetsa kirjoitti: (8.3.2007 8:02:15)

    P. PersiMonni kirjoitti: (8.3.2007 0:00:35)
    Ekat tiimit valittu.
    katso kilpailun sivut…

    On siinä Techpoweria ja Markkasta monessa polvessa!

    Jep meille on tosiaan syntymässä yksi team member lisää heinäkuussa, estimated landing time on 2.7.2007 joten hyvin pitäisi keritä joukkueeseen.
    Ollanpahan ainakin oma osuutemme golfin ja joukkueemme eteen tehty.

    Onnea kovasti.

    Mää olen sen verta laiska mies, että ajattelin tuupata samantein kaksin kappalein ja estimoitu aika pitäisi olla elokuussa mutta voipi olla jo heinäkuussa tai vaikkapa sekä että :D.

    Tämä saattaa olla myös syy siihen miksi en pääse kisaan mukaan tälläkään kertaa (arvotaankohan mua edes mihinkään, häh?). Myös saattaa olla kohta myynnissä Mizunon ja Hoganin huipputuotteita tai myös vaihtokin voisi onnistu mm. turvaistumiin :).

    Onnittelut molempiin perheisiin tasapuolisesti perheenlisäysten johdosta!

    Jamasa, ootko varma, että ne sun mailat ei ole jo myynnissä tuolla pörssin puolella? Viitaten keskusteluun noista salahankinnoista ja salamyynneistä…

    Myy

    Työnantaja on pitänyt koko aamun – siis nyt juodaan aamukahvia – niin kiireisenä, että Parti on päässyt yllättämään takavasemmalta ja ’arponut’ minulle pikku tiimin. Montakohan kertaa piti heittää, että tuli sopiva kokoonpano…. :o) Noh, ei näytä ollenkaan huonolta! Kaikki uusia tuttavuuksia ja sehän tässä Partilla onkin ollut taka-ajatuksena.

    Tommy Armour kirjoitti: (12.3.2007 14:09:09)
    Toivottavasti emme ole Myyn murtajia.

    Tiedäthän Pikku Myyn; pieni ja pahansisuinen…. Veli Kepaksi taitaa olla varsin oikeassa eli pienestä en hätkähdä. Pikemminkin joku paremmin asioista perillä oleva saattaisi lähteä perimätiedon ja vanhojen tarujen pohjalta säälimään ’poikaparkoja’ – mutta Myytithän on tarkoitettu murrettaviksi!

    …samalla murramme myös kaikki aikaisempien Invitationalien ennätykset! Ja kuten kaikki tietävät Myyttien murtaminen jättää jälkeensä suuren hävityksen, paksun savupilven… ja hyvät naurut 😉

    Terve

    Oikein mukavan oloinen tiimi on Myyn ympärille kasattu. Tommyn kanssa ollaan jokus ainakin simussa pelattu ja Myykin on ’paperilla’ tuttu ja etenkin kaukaa ihailtu. Vaalruusin naamakin muistuu varmaan mieleen kun tapaamme Rinkussa.

    Tiimin mainio nimi velvoittaa meitä murskaamaan vastustajien ohella golfiin sitkeästi liittyviä myyttejä tai ainakin tarkastelemaan niitä objektiivisesti (mm. ’sivukierteinen taitolyönti 40 metristä on sula mahdottomuus’, ’viimeinen putti uppoaa aina’, ’lyhyt ei yletä kuin/edes kotona’ ja mitä näitä onkaan).

    Aitoon Adam ja Jamie -tyyliin kuuluu tietenkin, että rakennetaan mitä ihmeellisempiä virityksiä ja simulaatioita, joilla myyttejä (tai Myytä) testataan.

    t. Tristan

    JKO

    Toivottavasti meille senioreille löytyy kauniita kapteeneita. Jo siinä rypyt siliää kun hymy leviää – jaa kenen naamalle.

    JKO kirjoitti: (12.3.2007 18:31:02)
    Toivottavasti meille senioreille löytyy kauniita kapteeneita. Jo siinä rypyt siliää kun hymy leviää – jaa kenen naamalle.

    Jaa kenen rypyt?…. 😉

    Nopat olivat ahkerina tänään:

    Team Lahja: Lahja (L), Pulli-Paavo, Hörhö, ts (pro)
    Team GolfLady: Golflady (L), Jyrkkä Draw, B_eagle, King Kong

    Kiitos ja kumarrus eiku siis leidimäinen niiaus hienosta tiimistä. B_eaglen tunnenkin, mutta muut herrat ovat vielä tuntemattomia :o).

    Myy

    P. PersiMonni kirjoitti: (12.3.2007 21:40:54)
    Nopat olivat ahkerina tänään:
    Team Lahja: Lahja (L), Pulli-Paavo, Hörhö, ts (pro)

    Tässäpä varsin Lahjakas joukko tasureiden valossa! Riittääkö kuitenkaan päihittämään Busterseja???

    P. PersiMonni kirjoitti: (12.3.2007 21:40:54)
    Team GolfLady: Golflady (L), Jyrkkä Draw, B_eagle, King Kong

    Golfladylle sattuikin sitten varsinainen eläintarha… 😉 Saatkohan pidettyä katraan aisoissa???

    Myy kirjoitti: (12.3.2007 22:06:28)
    Tässäpä varsin Lahjakas joukko tasureiden valossa! Riittääkö kuitenkaan päihittämään Busterseja???

    Asiahan ei tietenkään minulle kuulu… eikun kuuluu totta kai.
    Olen vahvasti sitä mieltä, että on aivan sama kuinka kova kisa siitä kakkossijasta käydään ja kuka sen lopulta saavuttaa.

    Myy kirjoitti: (12.3.2007 22:06:28)
    Golfladylle sattuikin sitten varsinainen eläintarha… 😉 Saatkohan pidettyä katraan aisoissa???

    Heheh, toivottavasti ei juosta pitkin metsiä ;D. Tosin Rinkussa ei onneks ole paljon metsiä ja sitten kun sinne joutuu taitaa olla jo varapallo pelissä. Niin ja mä en tarkoita miesten pallojen olevan metsässä vaan omieni =:O.

    Sori pojat, teillä ei käynyt nyt kovin hyvä tsäkä, sillä yleensä naiset pelaa nätisti pitkin väylää, mutta mä en IHan aina :o(.

    golflady kirjoitti: (13.3.2007 8:45:44)

    Sori pojat, teillä ei käynyt nyt kovin hyvä tsäkä, sillä yleensä naiset pelaa nätisti pitkin väylää, mutta mä en IHan aina :o(.

    Hyvä näidenkin poikien saada ryhmäänsä kunnon äijälyöjä;-P

    Lahjan tiimi todellakin näyttää lahjakkaalta, mutta onneksi näin korkeammalla tasurilla voin kerätä muita helpommin pisteitä ( köh köh ) 😀

    Olettaen että oma peli on silloin siinä kuosissa mitä nyt haaveilen…pitää vielä kehittää haaveilu toteutuksen puolelle :o)

    Eipä olisi parmempaa tuuria onettarelta, onnikalta tahi osmalta juurikaan kehdannut pyytää. Pikkaisen vain pelottaa, notta on nyt taas kaikki zäkä käytetty pitkäksi aikaa ja taas ne lipari putit pomppaa metrin korkeuteen ja päätyvät kauemmas aloituspaikasta kun alunperin olivat. Herätyskellot soimaan ja tiitikut suoraan ilon kautta.

    P. PersiMonni kirjoitti: (12.3.2007 21:40:54)
    Nopat olivat ahkerina tänään:
    Team Lahja: Lahja (L), Pulli-Paavo, Hörhö, ts (pro)

    No nythän se Parti lahjan järjesti!!! Kyllä on hienot nopat sillä miehellä.

    Toimiston käytävältä kuuluu ’tsup, klop, tsup, klop, tsup, klop, klop’. Johtuu siitä, kun meikäläinen heittää kärrynpyöriä puukengät jalassa käytävää edes takaisin…

Esillä 25 viestiä, 226 - 250 (kaikkiaan 683)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #244557 kohteessaGolfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Golfpiste Clubhouse Invitational 2007 goes Ringside