30.4.–7.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][5]
KilpailuaSuomalaista

Golfliiton ensimmäiset säästötoimenpiteet…

Etusivu Foorumit Yleistä Golfliiton ensimmäiset säästötoimenpiteet…

Esillä 25 viestiä, 51 - 75 (kaikkiaan 106)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • ts

    B kirjoitti: (6.12.2013 13:07:52)

    ts kirjoitti: (6.12.2013 12:28:22)
    Nähtävksi jää, totetuttaako tuo myös rikosoikeudellisesti rangaistavan teon tunnusmerkit.

    Ei saa juristit pyhinäkään rauhaa. Hohhoijaa…
    Tosiasia on, että olet vastannut kysymykseeni koskien 4D:tä sanoen, että graafien perusteella 4D ei ota kantaa palvelun käyttäjien svingeihin vaan tulkinta ja jatko jää ao valmentajille ja ammattilaisille. Ainoa työkalu on verrata omia käyriä toisiinsa ja mahdollisesti parempien pelaajien käyriin.
    Tämä on ihan järkevää, koska pohjalla ei ole mallinnusta, jossa voitaisi tutkia svingiä muuttamalla olemassaolevia arvoja ja katsomalla muutoksia.

    Missä tuollainen kysymys on esitetty? Omassa mielessäsikö?

    Jos tuollaista olisit kysynyt, olisin siihen vastannut juuri noin, paitsi että tuhansien tuntien työn jälkeen on muutamia selviä asioita, jotka hyvien pallonlyöjien swingeistä erottuvat. Samoin myös heidän hyvistä lyönneistään verrattuna huonoihin.

    Toinen fakta on, että olet törkeästi valehdellut laitteen toimintakyvystä ja sen kokoonpanosta, kuten myös esittänyt sieltä saatujen mittausten arvoja täysin valheellisesti ja ymmärtämättä edes mitä käyrät kuvaavat. Tuolla teolla olet yrittänyt mustamaalata koko järjestelmää valheellisin väittein ja se tässä nyt on tutkinnan alla.

    ts

    B kirjoitti: (6.12.2013 13:17:17)

    ts kirjoitti: (6.12.2013 12:58:36)
    Kuka helvetin Carlos???

    Sorry! Kyllä nyt uskottavuus meni, seetana soikoon 🙂

    Ei sellaista voi menettää mitä ei ole koskaan ollutkaan. Todistit vaan tuolla totaalisen typeryytesi ja sen että kaikki heittosi perustuvat arvailuun ja tietämättömyyteen.. säälittävää.

    B

    ts kirjoitti: (6.12.2013 13:19:23)
    Missä tuollainen kysymys on esitetty?

    Ihan julkisesti.

    ts kirjoitti: (6.12.2013 13:19:23)
    Jos tuollaista olisit kysynyt, olisin siihen vastannut juuri noin, paitsi että tuhansien tuntien työn jälkeen on muutamia selviä asioita, jotka hyvien pallonlyöjien swingeistä erottuvat. Samoin myös heidän hyvistä lyönneistään verrattuna huonoihin.

    Minusta tuolta pohjalta graafit pitäisi tuotteistaa, eikä tapella täällä forumilla suttuisten videoiden kanssa.

    ts kirjoitti: (6.12.2013 13:19:23)
    Toinen fakta on, että olet törkeästi valehdellut laitteen toimintakyvystä ja sen kokoonpanosta, kuten myös esittänyt sieltä saatujen mittausten arvoja täysin valheellisesti ja ymmärtämättä edes mitä käyrät kuvaavat.

    Itseasiassa en.

    ts kirjoitti: (6.12.2013 13:19:23)
    Tuolla teolla olet yrittänyt mustamaalata koko järjestelmää valheellisin väittein ja se tässä nyt on tutkinnan alla.

    Miksi olisin. Luulen, että olen tällä forumilla niitä harvoja, jotka ovat oikeasti kiinnostuneita 3D rekisteröinnistä.

    ts

    Kiitokset ylläpidolle reagoinnista. Jospa tämä nyt pysyisi taas asiassa.

    Linkitetään tähän nyt sitten kysyjän ilme internetin ihmeellisestä maailmasta.
    Oikea vastaus kysymykseen lienee huolimatta tieteellisestä analyysistä pelaaja on pystynyt menestymään. Tätähän sä kysyit?

    Aprillipila kirjoitti: (6.12.2013 14:04:34)
    Linkitetään tähän nyt sitten kysyjän ilme internetin ihmeellisestä maailmasta.
    Oikea vastaus kysymykseen lienee huolimatta tieteellisestä analyysistä pelaaja on pystynyt menestymään. Tätähän sä kysyit?

    Varsin 2-totisia (2T) kuvia. Löytyiskö 4-totisina (4T) 🙂
    Hyvää tossa tekemisessä on se ettei ole totinen. Toisaalta, kuvattava vois hieman skarpata, niin ei ois niin epäselvä.

    ts

    TeesHot kirjoitti: (6.12.2013 14:19:06)

    Varsin 2-totisia (2T) kuvia. Löytyiskö 4-totisina (4T) 🙂
    Hyvää tossa tekemisessä on se ettei ole totinen. Toisaalta, kuvattava vois hieman skarpata, niin ei ois niin epäselvä.

    Aivan varmasti oli hieman epäselvä, kuten jussina kuuluukin… ja lapsilla pirun hauskaa.

    Nyt tietysti taas voisi tosikkona kysyä, että kenen kuvia saa julkaista ja missä? Ja ymmärtääkö väki taaskaan kerran mikä on laillista ja mikä ei?

    Ja vähemmän tosikkona vois esittä tietokilpailukysymyksenä että mitä tuossa oikeen tapahtuu 😀

    Ja sitten kun palataan tosikkolinjalle niin taas kysytään miten tämä liittyy ketjun aiheeseen?

    Voi voi kun on paljon kysyttävää ja niin vähän vastauksia…

    ts

    Aprillipila kirjoitti: (6.12.2013 14:04:34)

    Oikea vastaus kysymykseen lienee huolimatta tieteellisestä analyysistä pelaaja on pystynyt menestymään. Tätähän sä kysyit?

    Mutta kuten olen usein todennut, kielellinen ilmaisu on oiva mittari älykkyydelle ja sivistyneisyydelle. Tämähän toki olisi loistava suoritus… vaikkapa 4-vuotiaan tuotoksena

    Eikö nuo ole itsesi julkaisemia joihin vain on tehty linkitys? Korjaa jos olen väärässä? En tiedä miten liittyy ketjuun, mutta tässä ketjussa esitit kysmyksen johon koitin parhaan kykyini mukaan vastata. Eli taas vastasin kaikkii esittämiisi kysymyksiin ihan vastauksilla, en edes vastakysymyksillä.

    Joo, tuo kuvakavalkaadin (tyylikäs) julkaiseminen on hieman arveluttavaa. Ei taida liittyä ketjun aiheeseenkaan, ellei tuossa sitten esitetä jotain säästötoimenpiteitä…

    Vastaus kysymykseen: Ajankohta huomioiden, ihan normaalia toimintaa. Joku juhannuskuvaelma siinä on selvästikin (humalassa) menossa.

    ts

    Aprillipila kirjoitti: (6.12.2013 14:27:33)
    Eikö nuo ole itsesi julkaisemia joihin vain on tehty linkitys? Korjaa jos olen väärässä? .

    Heetkineeenn.. nyt siis liität nuo kuvat vielä minuunkin tällä palstalla. Hetki sitten kirjoittamani toteamus kielellisen ilmasiun ja älykkyyden yhteydestä saa lisää vahvistusta.

    Niin ja Teeshot.. ei ole pakko olla humalassa hauskuuttaakseen ihmisiä. Hyttysen lentoahan tuossa vaan seurataan 😉

    Kyllä ne sinuun liitin. Ihan vaan sillä perusteella että ne löytyivät samasta hakemistosta mistä itse tänne linkitit kuvan. Muutenkin siellä näkyy olevan sinuun liitettäviä tiedostoja. Ja itse hakemistokin on nimetty samankaltaisesti kuin sinä netissä olet esiintynyt. Korjaa jos olen sittenkin olen väärässä?

    Yleensä alkeellisekin tietotaidot tietotekniikan puolelta auttaa tälläsiin kömmähdyksiin sortumisen. Mutta kukin tavallaan.

    ts

    Aprillipila kirjoitti: (6.12.2013 14:53:04)
    Kyllä ne sinuun liitin. Ihan vaan sillä perusteella että ne löytyivät samasta hakemistosta mistä itse tänne linkitit kuvan. Muutenkin siellä näkyy olevan sinuun liitettäviä tiedostoja. Ja itse hakemistokin on nimetty samankaltaisesti kuin sinä netissä olet esiintynyt. Korjaa jos olen sittenkin olen väärässä?

    Yleensä alkeellisekin tietotaidot tietotekniikan puolelta auttaa tälläsiin kömmähdyksiin sortumisen. Mutta kukin tavallaan.

    Juuri näin, eli vielä tyhmyyttäsi menit tuonkin tunnustamaan 🙂

    Mistä näitä oikeen sikiää 😀 😀

    Ja kyllä nuo ovat ihan julkisesti olleet esim fabossa esillä, ei siinä mitään. Tämän foorumin säännöt vaan sanovat asiasta aika jyrkästi jotain…

    ts kirjoitti: (5.12.2013 20:26:09)
    Ja se edit…

    Ja vuoden mittaan niitä luentoja avoimiksi tilaisuuksiksi. Jos siellä yksi puhuu, miksi sen pitäisi puhua muutamalle kun kuulijoita voi olla vaikka 200 samaan aikaan.

    Täysin samaa mieltä!

    Itse ihmettelen miksei esim. liiton lähipelitesti ole kaikille avoin. Liitto voisi myös ylläpitää tilastoa ennätyksistä ja laittaa pisteet esille nettisivuille.

    Ps. kuka on pelaaja ja mikä on pokaali?

    ts

    glof kirjoitti: (6.12.2013 19:24:28)

    ts kirjoitti: (5.12.2013 20:26:09)
    Ja se edit…

    Ja vuoden mittaan niitä luentoja avoimiksi tilaisuuksiksi. Jos siellä yksi puhuu, miksi sen pitäisi puhua muutamalle kun kuulijoita voi olla vaikka 200 samaan aikaan.

    Täysin samaa mieltä!

    Itse ihmettelen miksei esim. liiton lähipelitesti ole kaikille avoin. Liitto voisi myös ylläpitää tilastoa ennätyksistä ja laittaa pisteet esille nettisivuille.

    Ps. kuka on pelaaja ja mikä on pokaali?

    Mä olen ihmetelly tota siitä asti kun joskus vuonna -99 sain svedujen 54 kalenterin käteen, jossa oli kaikki niiden testit ja annettu myös pistetys eri ominaisuuksille. Kuulemma avoimesti myös kertovat mj-ryhmissä olevien tuloksia niistä, vaikka kalenterissa olikin yhteenvetona tasovaatimukset.

    Niin ja pelaaja on … no ammattilainen kuitenkin ja ihan arvostetusta kisasta tuo pytty juuri saatuna 😉

    ts kirjoitti: (6.12.2013 19:38:54)

    glof kirjoitti: (6.12.2013 19:24:28)

    ts kirjoitti: (5.12.2013 20:26:09)
    Ja se edit…

    Ja vuoden mittaan niitä luentoja avoimiksi tilaisuuksiksi. Jos siellä yksi puhuu, miksi sen pitäisi puhua muutamalle kun kuulijoita voi olla vaikka 200 samaan aikaan.

    Täysin samaa mieltä!

    Itse ihmettelen miksei esim. liiton lähipelitesti ole kaikille avoin. Liitto voisi myös ylläpitää tilastoa ennätyksistä ja laittaa pisteet esille nettisivuille.

    Ps. kuka on pelaaja ja mikä on pokaali?

    Mä olen ihmetelly tota siitä asti kun joskus vuonna -99 sain svedujen 54 kalenterin käteen, jossa oli kaikki niiden testit ja annettu myös pistetys eri ominaisuuksille. Kuulemma avoimesti myös kertovat mj-ryhmissä olevien tuloksia niistä, vaikka kalenterissa olikin yhteenvetona tasovaatimukset.

    Niin ja pelaaja on … no ammattilainen kuitenkin ja ihan arvostetusta kisasta tuo pytty juuri saatuna 😉

    Pystyisitkö avamaan tuota 54 kalenteria. Mistä koostuu jne. vai onko liian laaja kokonaisuus keskustelupalstalla jaettavaksi. Kiinnostaa!

    Ps. kerro ny. Pitäis varmaan tunnistaa, vai onx toi joku neva hööd 😉

    ts

    glof kirjoitti: (6.12.2013 20:41:47)

    Pystyisitkö avamaan tuota 54 kalenteria. Mistä koostuu jne. vai onko liian laaja kokonaisuus keskustelupalstalla jaettavaksi. Kiinnostaa!

    Ps. kerro ny. Pitäis varmaan tunnistaa, vai onx toi joku neva hööd 😉

    54 on liian iso avattavaks, mutta täynnä harjotteita ja testejä eri tilanteisiin.

    Pelaaja on khan nevö hööd varmasti, eli ei tarvi tunnistaa. Opettava proffa vaan vei rahat ihan oikeden pelimiestenkin nokan edestä. Mun fabokaverit varmasti jo nimenkin tietää ja yhteyden

    ts kirjoitti: (5.12.2013 20:26:09)
    Ja se edit…

    Ja vuoden mittaan niitä luentoja avoimiksi tilaisuuksiksi. Jos siellä yksi puhuu, miksi sen pitäisi puhua muutamalle kun kuulijoita voi olla vaikka 200 samaan aikaan.

    Ei kai tuo nykytekniikaalla pitäs olla ongelma. Youtubekin tarjoaa mahdollisuutta livestreamiin. Siitä vaan kehittelemään.

    Petteri Nykyn määräaikaista sopimusta ei ole näköjään jatkettu. Tai siis niin jostain luin (ilmeisesti gogolf) nyt vaan ei linkkiä löydy millään. Voi siis olla väärä tieto.

    Pitää paikkansa. Älykäs veto sekin.

    ts

    Back9 kirjoitti: (8.12.2013 13:13:36)
    Pitää paikkansa. Älykäs veto sekin.

    Näin sitä sitten saadaan säästöjä aikaiseksi sieltä mistä niitä voidaan laillisin keinoin hankkia. Samalla lähtee yksi parhaista koutseista joka liiton riveissä on touhunnut.

    Kerrankin olen ts:n kanssa samaa mieltä. Siis tosin vain ainoastaan tuosta Nykyn työnkuvauksesta, touhunnut! 🙂 Tosin samaahan se on koko suomalaisen valmennuksen taso, ei sen kummempaa. On aivan sama onko näitä liiton valmentajia 1 vai sata kun taso ja määrä niin pelaajaaineksen kuin valmentajien osalta on tämä.

    Olisihan tuolla kaikki lailliset (taloudelliset) perustelut normaaleille YT neuvotteluille. Ei olisi mikään pakko säästää valmennustoiminnasta. Arvovalinta kysymyshän tuo on. Mitä tuo Nykky on liitossa tehnyt? Ei ole ainakaan mainittu tuolla henkilökunnassa.

    andyjack kirjoitti: (8.12.2013 14:57:27)
    Olisihan tuolla kaikki lailliset (taloudelliset) perustelut normaaleille YT neuvotteluille. Ei olisi mikään pakko säästää valmennustoiminnasta. Arvovalinta kysymyshän tuo on. Mitä tuo Nykky on liitossa tehnyt? Ei ole ainakaan mainittu tuolla henkilökunnassa.

    Taisi olla nimikkeellä liittovalmentaja.

    andyjack kirjoitti: (8.12.2013 14:57:27)
    Olisihan tuolla kaikki lailliset (taloudelliset) perustelut normaaleille YT neuvotteluille. Ei olisi mikään pakko säästää valmennustoiminnasta. Arvovalinta kysymyshän tuo on. Mitä tuo Nykky on liitossa tehnyt? Ei ole ainakaan mainittu tuolla henkilökunnassa.

    Vaikuttaa laiskalta toiminnalta. Tehdään ne toimenpiteet, jolla saadaan helpoiten säästettyä. Olisi kannattanut ottaa vähintään miljoona pois budjetista niin olisi tullut hieman vauhtia kinttuihin. Nyt vaikuttaa, että mitään muutoksia toimintaan ei ole tulossa. No tuon CT:n kisan sponssihommat on kohta edessä ja kukaan ei todennäköisesti osaa ja halua liitossa hommaa hoitaa. Katsotaan minne se myynti nyt ulkoistetaan ja paljon tulee sieltä takkiin.

Esillä 25 viestiä, 51 - 75 (kaikkiaan 106)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #410472 kohteessaGolfliiton ensimmäiset säästötoimenpiteet…

Etusivu Foorumit Yleistä Golfliiton ensimmäiset säästötoimenpiteet…