Aihe: Golfkello - Golfpiste.com

13.1.–20.1. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[5][2]
KilpailuaSuomalaista

Golfkello

Etusivu Foorumit Välineet Golfkello

Esillä 26 viesti (kaikkiaan 26)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • #1459956 Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Mulla on Apple Ultra 3. Ennen oli 7. Ultra 3:n akunkesto on ihan toista luokkaa kun 7:n, joka piti aina ladata täyteen ennen kierrosta jotta akku riitti. Nyt riittää kyllä.

Seuraavia kokemuksia on kertynyt.

– Arccos antureineen tuottaa parasta dataa lyönneistä. Siinä vaan kello appi on perin alkeellinen, Arccos pelataan iPhone etutaskussa. Sieltä kyllä näkee aika hyvin grafiikalla miten etäisyydet menee. Puhelin taskussa lyönnitkin lasketaan oikein ja onhan se kivaa kun on aina oikea maila tilastossa. En kuitenkaan pitäisi tuota Watch appina ollenkaan.

– Golfshot.. kohtullinen kello-ohjelma jolla etäisyys greenille näkyy hyvin. Esteisiin on helpompi katsoa puhelimen näytöltä. Muuten ei puhelinta tarvitse, paitsi jos haluaa korjaillla tuloksia. Varmaan hienoja analyysejä jos niitä kaipaa.

– Tag Heuer Golf. Tämä on oikea kello appi, hieno grafiikka kellossa. Voi olla että muilta ominaisuuksiltaan kevyempi kuin edelliset.

Periaatteessa mScorecard olisi kätevä, ilman grafiikkaa mutta kellossa oikeastaan tarvittavat tiedot. Kellon ja puhelimen yhteys vaan katkeili mulla joten kyllästyin aika äkkiä. Vähän outo logiikka tuloksen tallekseen.

Muitakin olen joskus kokeillut, en muista että ne kovastikaan eroaisivat Golfshotista.

Esillä 26 viesti (kaikkiaan 26)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #1450413 kohteessaGolfkello

Etusivu Foorumit Välineet Golfkello