Aihe: Golfinn - Golfpiste.com

28.4.–5.5. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[11][16]
KilpailuaSuomalaista

Golfinn

Etusivu Foorumit Yleistä Golfinn

Esillä 6 viestiä, 26 - 31 (kaikkiaan 31)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Hänen puolisonsa oli Niken palveluksessa, voi olla vieläkin, ja siitä johtui intohimot yrityksen tuotteisiin. Minua huvitti, kun Nike toi SlingShotit siihen aikaan markkinoille, niin Gf kehui niitä maasta taivaisiin. Ilmoitti itsekin niillä pelaavansa. Minusta ne on saakelin rumat game improvement – kapulat joita en muista ammattilaisilla nähneeni.

Kaveri oli ahkera kynäilijä: profiilin mukaan ura kesti viikkoa vaille vuoden ja tuotti karvan alle tuhat postausta. Ja oli kyllä henkeen ja vereen golfiin sitoutunut hemmo.

Nimetön

Johtaja XXL kirjoitti: (7.11.2007 10:50:25)
    Hänen puolisonsa oli Niken palveluksessa, voi olla vieläkin, ja siitä johtui intohimot yrityksen tuotteisiin. Minua huvitti, kun Nike toi SlingShotit siihen aikaan markkinoille, niin Gf kehui niitä maasta taivaisiin. Ilmoitti itsekin niillä pelaavansa. Minusta ne on saakelin rumat game improvement – kapulat joita en muista ammattilaisilla nähneeni.

Kaveri oli ahkera kynäilijä: profiilin mukaan ura kesti viikkoa vaille vuoden ja tuotti karvan alle tuhat postausta. Ja oli kyllä henkeen ja vereen golfiin sitoutunut hemmo.

Joo ei ne mitenkään kauneudella ole pilattu mutta muistelisin lukeneeni jostain aivan äskettäin testistä siitä miten suuri vaikutus välineillä loppujen lopuksi on. Joku ammattilainen PGA tourilla, oliskohan ollut K.J Choi, pelasi ihan pakasta vedetyillä Slingshoteilla lähes saman tuloksen kun omilla mailoillaan. Voi olla että olikin Ignitet.

On hienoa, kun tälläkin palstalla kirjoittelee joku todellinen gentleman (isolla G:llä) kuten Golfinn. Huomaa hyvin, että hän on paljon kieränyt ja nähnyt maailmaa ja ehkä siellä oppinut. Itsekin olen kiertänyt paljon ja nähnyt, pääasiassa kiertänyt tahkoa ja nähnyt nälkää.

KL

heimo2 kirjoitti: (7.11.2007 12:10:12)
    On hienoa, kun tälläkin palstalla kirjoittelee joku todellinen gentleman (isolla G:llä) kuten Golfinn. Huomaa hyvin, että hän on paljon kieränyt ja nähnyt maailmaa ja ehkä siellä oppinut. Itsekin olen kiertänyt paljon ja nähnyt, pääasiassa kiertänyt tahkoa ja nähnyt nälkää.

Eipä kirjoittele enää. Suuttui kritiikistä ja lopetti.

heimo2 kirjoitti: (7.11.2007 12:10:12)

Tahkoa kiertelet. Oot sitten vissiin etäjäsenenä Kotojärvellä?

Palatakseni siihen, miksi asian nostin esille.

Lukisin mielellään täältä ensi käden tietoa Minea peleistä rapakon takana. Sattusko mitenkään onnistumaan?

Sitä tikulla silmään, joka vanhoja muistelee 🙂

Yrittänyttä ei panna.

Golfinn: Kokeile ja lopeta, jos ei ole mielekästä. Kiitos.

Esillä 6 viestiä, 26 - 31 (kaikkiaan 31)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #348049 kohteessaGolfinn

Etusivu Foorumit Yleistä Golfinn