Aihe: Golfin häiriötekijät / Galluppi - Golfpiste.com

21.4.–28.4. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[7][4]
KilpailuaSuomalaista

Golfin häiriötekijät / Galluppi

Etusivu Foorumit Yleistä Golfin häiriötekijät / Galluppi

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 54)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Huppukierros? Mikä sellanen on? Aaa… siis sählää pinnat nipinnapin yli 36n taivaissa leijuvaa häntäriä vasten. Sitsen hämmennyksissään meneepi oluselle ja peräti jo kolmannen tuopin jälkeen kieppi tuntuu kohtuulliselta. Huippukierrokseksi se kuitennii vaatii koko illan istunnon asiaankuuluvine selityksineen huippupelastuksista.

hidas / välinpitämätön pelaaminen! jos on kiire kentällä niin silti pelaillaan rauhalliseen ’omaan tahtiin’!

Duffit on kyllä IHan viime aikoina ärsyttänyt pirkaleesti.

Minua ei hirmuisen moni asia golfin peluussa varsinaisesti ärsytä, koska pyrin saamaan pelistä enämpi mukavia fiilareita, joten ulkoisten ärsytystekijöiden poissulkeminen on homman a ja o, varsinkin kun niitä kuitennii löytyy. Ehkäpä pelissä eniten harmittaa homman kuoleman vakavasti ottavat kilpakumppanit. Aina pinna kireällä vaikkei olisi kisakierroskaan ja kisakierroksillakin kilvoitellaan kuitenkin joistain lippiksistä tai pallolaatikoista. Mutta kun lämpöä riittää vielä harkkakierroksellekin, niin huh huh.

Keskustelupalstoilla ärsytyskynnyksen ylittää yleensä keskustelu pelinopeudesta. Minulle asia on harvinaisen vähämerkityksinen, joten intohimoinen kierrosajan säätäminen 3 ja ½ tuntiin on sekin huh huh.

Huonoa golf-päivää ei ole vielä ollutkaan. huonokin päivä on ollut hyvä ainakin golfia pelatessa, vaikka suoritustaso saattaa vaihdella laidasta toiseen. Mutta se on huonoa, jos joutuu huutamaan – FOOOOOR!!! – eiku aut.

ts

Kolmen putin par’ia enemmän hatuttaa ainoastaan neljän putin bogi. Kokemuksella.

Nimetön

…vettä satoi,kenttä aivan ko uima-allas,niin märkä. Rapaa lens vaatteille ja naamalle, pallit vesiesteissä alvariinsa (ja jos joku löytyi,hukkus samantien, samoin ko kaikki löytöpallit),jalassa kauhia rakko ja ruusukkeissa AINAKIN kilo ruohoo ko liimattuna…eikä peli kulkenu muutenkaan!Mä olen surkee.MOT!

Arvatkaa harmittiko?? no ei ollenkaan, oli tosi hauskaa, rentoutumaanhan sinne mentiin 🙂

Ainoo mikaä häiritsee mun sielunrauhaani on se, etten ehdi kentälle niin usein kun haluaisin (ja kaiketi pitäis pelikavereiden mielenrauhan vuoks…)

Kyllä eniten pistää viduddamaan nämä ’huippukommentit’, aina niin pirteiltä pelikavereilta.. mitäs nyt tulisi mieleen näin nopeasti.. esim. ’Se on aqua’ tai ’nyt mentiin metsähallituksen puolelle’.. on myös näitä neroja jotka tokaisevat outtiin selvästi lentäneen pallon jälkeen ’suosittelen varapalloa’ 🙂

korjaamattoman jäljet niin bunkkerissa kuin griinilläkin. hidas peli. pelikaverit, jotka rupeavat kertomaan kuinka joillain toisilla mailoilla voisi pelata niin ja niin paljon paremmin, paskat siitä jos itse lyönti on hukassa. harjoitussvingit juuri silloin siinä kahden metrin päässä, kun olet jo tekemässä sitä backsvingiksi kutsumaasi liikettä. idiootit, jotka siivoavat sen miljoonalla taskulla varustetun bägin kolmanneksi viimeisellä tiillä siihen lähimpään pusikkoon; tyhjät tölkit, pullot ynnä muut palloboxit rohkeasti luontoon, kyllä ne sieltä ajan kanssa häviää.

siinähän ne tärkeimmät.

KL

Oletko ihan oikeasti törmännyt tällaisiin ihmisiin??!!? Takaan ja alleviivaan, että itse laittaisin kaverin keräämään jok’ikisen roskan takaisin bägiinsä tai lähimpään roskikseen!! Muuten lentää kaveri roskiensa seuraksi pusikkoon ja bäginsä vielä perässä otsalohkoon!

Kaikenlaisia, pprrkkkllll…..

Kyllä saa aikamoinen puupää-pelikaveri olla että ärsyttäisi meikäläistä höpinöillään tai tekemisillään.

Ihan ylivoimainen ärsytyskynnyksen ylittäjä on ahne paarma, inisevä itikka, tunkeileva mäkärä ja korviin lentävä kärpänen.

Huono golfpäivä on sellainen kun jokainen noista surisevista saa palan meikäläistä.

musta tossa joku jo jotai mainitsiki heh 😀 no mua kyl ärsyttää kans noi itikat ja sitte tollaset 20cm putit jotka laittaa ohi vaikka se on omaa huolimattomuutta mutta kuiteski. :S

Tosi ärsyttävää. Pelasin viime kesänä pariskunnan kanssa, herra hcp n.18 rouva n. 40. Vaimo sai jokaisen lyöntinsä jälkeen kuulla mitä hän teki väärin ja mitä olisi pitänyt tehdä. Väylällä 15 rouva kertoi, kun juteltiin vaimoni golfista, että hän ei ole vielä oikein ’syttynyt’ pelaamiseen. Ihmettelin miksei !!! Ovat tietääkseni vielä naimisissa.

eniten ärsyttää mun kaveri kun sen kanssa on pelaamassa.jos lyönnit ei kulje niin milloin on niska tai selkä kipeä ja jos kulkee niin ei valituksia.siltä puuttuu rutiini minkä takia kaikki lyönnit ei ole kuin telkkarista ja aina kun en oo ollut mukana niin pelasi händäriin etc..mutta kun oon mukana niin tulos on kaukana händäristä. eli valittaminen ärsyttää eniten.

Eniten harmittaa kehut, joita annetaan pallon ollessa vasta lennon alkuvaiheessa. ’Upee lyönti.. ai se menikin outtiin. Miten se noinlopuks slaissaskin.’

Tämän kauhein muoto on tietysti Tiger ja amerikkalainen golf-yleisö, joka tuntuu aina juhlivan sitä että tikru ylipäänsä osui palloon. Sitten vielä kiljutaan joka pallon perään että ’get into the hole’.

En siis kestäis olla Tiger (ruåtsalaisesta vaimosta huolimatta). Ajatelkaa nyt: joka kerta kun lyöt palloa niin 500 ääliötä huutaa kurkku suorana. Luulis pelihalujen menevän.

Mulle ei onneksi noita aiheettomia kehuja tule kovin usein – ei kyllä aiheellisiakaan.

Oikeestaan mua ärsyttää eniten se kun pelikaveri kysyy ykköstiillä jotta onko mullikaani voimassa…

Kyllä mua ainakin ärsyttää eniten vielä ilmassa olevan lyönnin kehuminen hyväksi. Toiseksi pahin ehkä on yltiöpositiivinen asenne esim. jos pallo on 20 metriä lipusta vasemmalla, mutta kuitenkin greenillä niin ei siihen tartte sanoa että ’wau!! greeni osuma’ prkl on vähän huono aamu mulla… Kirjoittelen sitten lisää kunsaan aamu v%#tuksen alta pois… Hep!

’Upee lyönti.. ai se menikin outtiin. Miten se noin lopuks slaissaskin? Näytti nii hyvältä aluks. Osumaki ainaki kuullosti nii hyvältä’

Tunnustan harrastavan tuota usein. Täytyy opetella olemaan hiljaa… 🙁

Nimetön

Eniten ärsyttää ne ei-golfarit, jotka aiheesta puhuttaessa kyselee heti ekaks montakos holaria sitä on tullut tehtyä (mm. yks naapurin murkkuikäinen nappula). Toinen yhtä rasittava kestopuheenaihe on TW.

Nimetön

ensimmäinen tii. ’PALJON SUN HÄNDÄRI ON’ Töttö-

röö v***n typerä kysymys.

Täytyy myöntää, et silloin tällöin (ei kyllä ykkös tiillä) tulee kysyttyä. Lähinnä silloin, jos svingi on hyvän näkönen, mutta kortti ei. Joskus aiksemminkin ollu puhetta siitä, et mitä händäri kertoo pelaajasta, en kyllä muista mihin lopputulokseen se päätyi…

Pelasin tossa viikko takaperin Nokia riverin ja koko ajan tuntu IHan hyvältä, mutta pisteitä tuli 11+10=21. Eli voinen sanoa suoraan, että meni IHan päin helvettiä. Outoa oli se, että normaalisti silloin tuntuukin pahalta. Saattaa johtua seurasta =)

Niin, siis tämä fiiliksen ja tuloksen välinen korrelaatio, joka ei mielestäni ollut kohdallaan, on ärsyttänyt viimeksi.

Analysaattori selostaa jokaisen lyöntinsä ennakkoasetelmat, sekä eri lyönti- ja mailavaihtoehdot.

Suorituksen lopputulokseen vaikuttaneet tekijät Analysaattori ilmoittaa kovasti ja kuuluvasti. Jos yrität selvitä pelkällä pään nyökytyksellä ja yninällä, Analysaattori vaatii sinua kommentoimaan esillä olevaa asiaa, joka usein liittyy Analysaattorin swingiin.

Huomaavainen Analysaattori, joka ei käperry vain itseensä, ottaa usein käsittelyyn myös kanssapelaajan swingin, jonka hän purkaa mielellään osiin. Analysaattori on opetusvideonsa katsonut ja antaa mielellään ilmaisia vinkkejä.

Analysaattorin pallo makaa lähes aina heikohkosti tai puu on kasvanut väärään paikkaan. Kenttämestarit ovat olemassa vain Analysaattorin elämää vaikeuttamassa.

Analysaattori voi olla hyvin raskasta peliseuraa, vaikka samalla myös oman pelisi ongelmakohdat tulevat esille. Totuus satuttaa, joten ehkäpä juuri siksi Analysaattorit eivät saa odottamaansa arvostusta.

Huonoa golfpäivää ei olekaan, mutta joskus se voi olla pitkä ja kivinen.

Mua ärsyttää eniten se että mun palloni lentää aina sinne minne mää sen lyön.

Mutta onneks tän päiväsestä suorituksesta voin syyttää mailoja, ne oli puolen tuumaa liian lyhyet ja mikä vielä pahinta, lavan puoleisesta päästä!

Itse asiassa kaikkein ärsyttävintä on: Tässä yksi kerta pelikaveri löi oikeastaan melko hyiäkin lyöntejä ja oli väylälä lähes joka avauksellaan ja grrenilla väh. 3 lyönnillä. Mutta sitten tiiltä lähdettyämme kävelemään hän käveli metsään, siellä tonki kadonneita palloja ja siinä ku minä ja muut pelaajat oltiin sitten lyöty, niin kyseinen helnkilö oli vieläkin metsässä. Ei siinä kehdannut alkaa huutelemaan, että se on sun vuoro lyödä. Sitten jonkin ajan kuluttua hän huomasi, että oli vuoronsa lyödä ja sanoin: ’Aijaa, jokos se on minun vuoro?’ Sitten madellen hitaasti etsien edelleen palloja tuli pallolleen ja teki todella piiiiittkääät rutiininsa ja löi, palloa, ja taas metsään tonkimaan palloja!

Itseasjassa mua eniten ärsyttää kun sössin 35m matkalta neljä lyönnettä ennenku palli o kupissa…

Kärpäset, jotka laskeutuvat pallon päälle on pahinta mitä tiedän. Sinäänsä ennen tiiausta suoritettu pallon myrkyttäminen on vähentänyt tätä ongelmaa huomattavasti. Usein pelikaverit ovat pyytäneen myös omille palloilleen saman käsittelyn.

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 54)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #346429 kohteessaGolfin häiriötekijät / Galluppi

Etusivu Foorumit Yleistä Golfin häiriötekijät / Galluppi