Aihe: Golfboxin päivitystilanne - Golfpiste.com

23.6.–30.6. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[19][23]
KilpailuaSuomalaista

Golfboxin päivitystilanne

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Golfboxin päivitystilanne

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 62)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • P

    Rauski kirjoitti: (9.5.2014 1:10:13)

    BayStream kirjoitti: (8.5.2014 19:27:52)

    puunelonen kirjoitti: (8.5.2014 9:25:24)

    BayStream kirjoitti: (2.5.2014 22:15:35)
    Edellisvuosista poiketen IE toimii huonoiten ja optimaalisin selain on Chrome…

    Eikö näitä uudistuksia testata ollenkaan ennen kun niitä julkaistaan? Miksi ei mennä vanhalla toimivalla(?) mallilla kunnes uusi on kunnolla testattu ja bugit korjattu, myös muilla kun itsellä käytössä olevalla selaimella?

    Samaa minäkin ihmettelen, joten jos haluat asiaa eteenpäin viedä niin eikun tanskaan täytyy valittaa. IE 8 tai vanhempi ei ainakaan toimi ja uusilla pitää katsoa missä asennossa yhteensopivuustila on…

    On siis IE9 vistassa ja windows7:ssa ja yhteensopivuustilan asetuksilla ei ole mitään vaikutusta. Kokeiltu. Se on vaan kumma kun Ruotsin ja Tanskan liittojen sivut toimii ihan ok, samoin Nordicleaguen tulosluettelot sekä kaikkien seurojen golfboxit myöskin FT-sivut, tosin nyt ne on vähän tökkinyt. Mulla vaan on jotenkin sellainen tunne, että sylttytehdas saattaa löytyä jostain golfliiton sivujen asetuksista, vaikken mä mitään näistä tiedäkään. Tehty jollain muulla selaimella tämä uusi ja IE ei jotenkin siihen taivu.

    niin, en tiedä missä vika voisi olla, kun golfbox antoi sivun koodin ja golfpiste pisti sen omalle sivulleen pyörimään, jos katsot tarkemmin, niin eikös yllä ole golfpiste.com osoite…

    BayStream kirjoitti: (9.5.2014 18:20:40) niin, en tiedä missä vika voisi olla, kun golfbox antoi sivun koodin ja golfpiste pisti sen omalle sivulleen pyörimään, jos katsot tarkemmin, niin eikös yllä ole golfpiste.com osoite…

    Voisiko olla niin, että golfpisteen ikivanhaan, bugiseen ja paskaan alustaan on istutettu uudempia määrityksiä (HTML5 ?) vaativaa koodia. En tiedä, tämä on pelkkä arvaus.

    BayStream kirjoitti: (9.5.2014 18:20:40)
    P

    Rauski kirjoitti: (9.5.2014 1:10:13)

    BayStream kirjoitti: (8.5.2014 19:27:52)

    puunelonen kirjoitti: (8.5.2014 9:25:24)

    BayStream kirjoitti: (2.5.2014 22:15:35)
    Edellisvuosista poiketen IE toimii huonoiten ja optimaalisin selain on Chrome…

    Eikö näitä uudistuksia testata ollenkaan ennen kun niitä julkaistaan? Miksi ei mennä vanhalla toimivalla(?) mallilla kunnes uusi on kunnolla testattu ja bugit korjattu, myös muilla kun itsellä käytössä olevalla selaimella?

    Samaa minäkin ihmettelen, joten jos haluat asiaa eteenpäin viedä niin eikun tanskaan täytyy valittaa. IE 8 tai vanhempi ei ainakaan toimi ja uusilla pitää katsoa missä asennossa yhteensopivuustila on…

    On siis IE9 vistassa ja windows7:ssa ja yhteensopivuustilan asetuksilla ei ole mitään vaikutusta. Kokeiltu. Se on vaan kumma kun Ruotsin ja Tanskan liittojen sivut toimii ihan ok, samoin Nordicleaguen tulosluettelot sekä kaikkien seurojen golfboxit myöskin FT-sivut, tosin nyt ne on vähän tökkinyt. Mulla vaan on jotenkin sellainen tunne, että sylttytehdas saattaa löytyä jostain golfliiton sivujen asetuksista, vaikken mä mitään näistä tiedäkään. Tehty jollain muulla selaimella tämä uusi ja IE ei jotenkin siihen taivu.

    niin, en tiedä missä vika voisi olla, kun golfbox antoi sivun koodin ja golfpiste pisti sen omalle sivulleen pyörimään, jos katsot tarkemmin, niin eikös yllä ole golfpiste.com osoite…

    Juu voi hyvin olla, että vika on myös golfpiste.comissa, tosin sen jälkeen lukee golfliitto, ei mulla ole näistä tarkkaa tietoa. Golfpiste voisi tietenkin tarkastaa myös omia asetuksiaan tai koodia. Onhan meillä jo muutenkin tullut aivan mahtava uusi keskustelupalsta jo noin 1,5 vuotta sitten, onneksi se toimii vielä IE:llä. Hyvä puoli tässä on se kun ei tuo vaimon Nokian windows puhelinkaan toiminut, eikä päivityksistä ollut apua ja kun vielä ei töissäkään pysty seuraamaan pelejä IE:llä, niin äitienpäivälahjan valinta oli yksimielinen, menee huomenna vaihtamaan Nokian Samsungiin tai HTC:hen 🙂

    4par kirjoitti: (9.5.2014 18:18:38)

    Rauski kirjoitti: (9.5.2014 17:12:54)
    Vaimo juuri soitti, ei pääse Nokian windows puhelimella, heittää heti ulos kun klikkaa kisaluetteloa. Samsung ja Android toimii hyvin.

    Kokeilin avata kisaluetteloa parilla Nokia Lumialla. Omalla, vanhemmalla sivut kyllä toimvat, mutta kisaluettelojen linkit piti avata ’avaa uudessa välilehdessä’-toiminnolla. Vaimon uudemmalla Lumialla ei esiintynyt mitään ongelmia.

    Testaaamista varten kannattaisi varmaan antaa ongelmasivujen osoitteita, jotta kokeilun voisi varmasti kohdistaa samaan paikkaan.

    Ei toiminut, varmaan liian vanha Lumia joku 620 tjs, ei edes päivityksistä ollut apua. 800:lla ei ole kokeiltu sellainen on jossain kaapissa varalaitteena.

    4par kirjoitti: (9.5.2014 18:28:39)

    BayStream kirjoitti: (9.5.2014 18:20:40) niin, en tiedä missä vika voisi olla, kun golfbox antoi sivun koodin ja golfpiste pisti sen omalle sivulleen pyörimään, jos katsot tarkemmin, niin eikös yllä ole golfpiste.com osoite…

    Voisiko olla niin, että golfpisteen ikivanhaan, bugiseen ja paskaan alustaan on istutettu uudempia määrityksiä (HTML5 ?) vaativaa koodia. En tiedä, tämä on pelkkä arvaus.

    Miks se toimii Chromella ja Firefoxilla eikö IE ole myös ihan toimiva tuolla HTML5 koodilla?

    Rauski kirjoitti: (9.5.2014 19:33:25)Miks se toimii Chromella ja Firefoxilla eikö IE ole myös ihan toimiva tuolla HTML5 koodilla

    HTML5 on ollut ongelmallista nimenomaan IE:n vanhemmille versioille.

    4par kirjoitti: (9.5.2014 20:08:15)

    Rauski kirjoitti: (9.5.2014 19:33:25)Miks se toimii Chromella ja Firefoxilla eikö IE ole myös ihan toimiva tuolla HTML5 koodilla

    HTML5 on ollut ongelmallista nimenomaan IE:n vanhemmille versioille.

    Onkos tuo 9 versio sitten vanhempi?

    Rauski kirjoitti: (9.5.2014 21:49:25)Onkos tuo 9 versio sitten vanhempi

    IE9 on vähän siinä rajalla, kts http://html5readiness.com/

    ts

    Kyllä siellä on nyt nörtti onnistunu hienosti sotkemaan systeemit, mutta milläpä muulla ne itseään työllisinä pitäisivätkään.

    Tuloslistaa seuratessa ihan automaattisesti panee suosikin värejä joidenkin pelaajien kohdalle ja pois niitä ei saa millään. Onhan se toisaalta mukavaa vaihtelua kun Tanskasta päätetään ketä mun nyt tekee mieli tarkemmin seurata

    Minneköhän on hävinnyt yhtäkkiä noin puolet pelaajista tulosluettelossa tuolta FJT:n kisassa, sekä poikien että tyttöjen puolelta? Nyt pelaajaluettelossa on pelaajia jotka pelasivat yhtäkkiä varalla ja varalla olleita onkin pelaajina, pikkasen sekoilee. Toivottavasti saadaan oikeat lähtöajat huomiselle ajoissa.

    ts

    Rauski kirjoitti: (10.5.2014 18:18:58)
    Minneköhän on hävinnyt yhtäkkiä noin puolet pelaajista tulosluettelossa tuolta FJT:n kisassa, sekä poikien että tyttöjen puolelta? Nyt pelaajaluettelossa on pelaajia jotka pelasivat yhtäkkiä varalla ja varalla olleita onkin pelaajina, pikkasen sekoilee. Toivottavasti saadaan oikeat lähtöajat huomiselle ajoissa.

    Hetki hetkeltä uskomattomammaks menee touhu. Ei se Hamlet ihan väärässä ollu aikanaan

    ts kirjoitti: (10.5.2014 19:40:59)

    Rauski kirjoitti: (10.5.2014 18:18:58)
    Minneköhän on hävinnyt yhtäkkiä noin puolet pelaajista tulosluettelossa tuolta FJT:n kisassa, sekä poikien että tyttöjen puolelta? Nyt pelaajaluettelossa on pelaajia jotka pelasivat yhtäkkiä varalla ja varalla olleita onkin pelaajina, pikkasen sekoilee. Toivottavasti saadaan oikeat lähtöajat huomiselle ajoissa.

    Hetki hetkeltä uskomattomammaks menee touhu. Ei se Hamlet ihan väärässä ollu aikanaan

    Alku varmaan hankalaa, nyt näyttäisi kaikki olevan kunnossa, auttoi näköjään kun vedin parin tunnit iltatirsat 🙂

    Rauski kirjoitti: (10.5.2014 21:09:08)

    ts kirjoitti: (10.5.2014 19:40:59)

    Rauski kirjoitti: (10.5.2014 18:18:58)
    Minneköhän on hävinnyt yhtäkkiä noin puolet pelaajista tulosluettelossa tuolta FJT:n kisassa, sekä poikien että tyttöjen puolelta? Nyt pelaajaluettelossa on pelaajia jotka pelasivat yhtäkkiä varalla ja varalla olleita onkin pelaajina, pikkasen sekoilee. Toivottavasti saadaan oikeat lähtöajat huomiselle ajoissa.

    Hetki hetkeltä uskomattomammaks menee touhu. Ei se Hamlet ihan väärässä ollu aikanaan

    Alku varmaan hankalaa, nyt näyttäisi kaikki olevan kunnossa, auttoi näköjään kun vedin parin tunnit iltatirsat 🙂

    Onkos joku löytänyt tuolta CBA:ta? Vai tuleekohan vasta kisan jälkeen, en tosin ymmärrä missä se voisi näkyä.

    Rauski kirjoitti: (10.5.2014 22:46:55)

    Rauski kirjoitti: (10.5.2014 21:09:08)

    ts kirjoitti: (10.5.2014 19:40:59)

    Rauski kirjoitti: (10.5.2014 18:18:58)
    Minneköhän on hävinnyt yhtäkkiä noin puolet pelaajista tulosluettelossa tuolta FJT:n kisassa, sekä poikien että tyttöjen puolelta? Nyt pelaajaluettelossa on pelaajia jotka pelasivat yhtäkkiä varalla ja varalla olleita onkin pelaajina, pikkasen sekoilee. Toivottavasti saadaan oikeat lähtöajat huomiselle ajoissa.

    Hetki hetkeltä uskomattomammaks menee touhu. Ei se Hamlet ihan väärässä ollu aikanaan

    Alku varmaan hankalaa, nyt näyttäisi kaikki olevan kunnossa, auttoi näköjään kun vedin parin tunnit iltatirsat 🙂

    Onkos joku löytänyt tuolta CBA:ta? Vai tuleekohan vasta kisan jälkeen, en tosin ymmärrä missä se voisi näkyä.

    Uudessa tulee kisan jälkeen…

    ts

    Nyt menee vahvasti ja mä sentään luulin liiton sivujen olevan avoimet kaikille 🙂

    ts kirjoitti: (11.5.2014 19:40:28)
    Nyt menee vahvasti ja mä sentään luulin liiton sivujen olevan avoimet kaikille 🙂

    Ei toiminut aamulla, ilmoitti että palvelu tilapäisesti pois käytöstä tai että liikaa liikennettä, päivästä ei tietoa. HAettiin FJT tulospalvelu Nordcenterin kautta, sieltä toimii ” target=”_blank”>Nordcenter

    Ensi viikonloppuna on aika paljon enemmän kisoja, toivotaan että mahdollinen kapasiteettipula ei ainakaan iske, jos nuo ongelmat nyt siitä johtui.

    Onkohan liiton sivut olleet kokopäivän pois käytöstä. Aamulla kokeilin ei toiminut ja nyt uudelleen illalla ei toiminut. Eilen ei muuten ainakaan CBA:ta löytynyt FJT Invitational kisasta, vai onko se niin hyvin jemmattu johonkin. Kisatuloksia ei myöskään näkynyt pelaajan osalta seuran omassa nextgolf ohjelmassa. Onkos näistä asioista mitään tietoa kellään?

    ts

    Lisää ihmeteltävää löytyy taas. Tulokset ovat kyllä järkevästi jaetuin sijoin, mutta OOM rakentuu sitten jonkun matemaattisen menetelmän mukaan. Ei kai tämän tason älyttömyyksiä pitäisi olla käytössä?

    KL

    Rauski kirjoitti: (11.5.2014 21:21:48)
    Ensi viikonloppuna on aika paljon enemmän kisoja, toivotaan että mahdollinen kapasiteettipula ei ainakaan iske, jos nuo ongelmat nyt siitä johtui.

    Näemmekö LInnassa?

    Ei sillä, että rupeaisin joutessani tilastoja pitämään 😉

    KL kirjoitti: (18.5.2014 23:35:12)

    Rauski kirjoitti: (11.5.2014 21:21:48)
    Ensi viikonloppuna on aika paljon enemmän kisoja, toivotaan että mahdollinen kapasiteettipula ei ainakaan iske, jos nuo ongelmat nyt siitä johtui.

    Näemmekö LInnassa?

    Ei sillä, että rupeaisin joutessani tilastoja pitämään 😉

    Juu nähdään.

    ts

    ts kirjoitti: (18.5.2014 21:17:06)
    Lisää ihmeteltävää löytyy taas. Tulokset ovat kyllä järkevästi jaetuin sijoin, mutta OOM rakentuu sitten jonkun matemaattisen menetelmän mukaan. Ei kai tämän tason älyttömyyksiä pitäisi olla käytössä?

    Kiitokset korjatuista tiedoista.

    Olenko mä ’taas’ niin hölmö ja taitamaton etten osaa hakea vkonlopun kisojen tuloksia? Jannujen tuloksia kyl löyty, mut pikku prinsessat kadoksissa jossain…
    ai ni mennääs seuran sivun kautta, jos sieltä…

    ts

    tepi62 kirjoitti: (19.5.2014 10:01:08)
    Olenko mä ’taas’ niin hölmö ja taitamaton etten osaa hakea vkonlopun kisojen tuloksia? Jannujen tuloksia kyl löyty, mut pikku prinsessat kadoksissa jossain…
    ai ni mennääs seuran sivun kautta, jos sieltä…

    Siihen tuloslistan oikeeseen yläkulmpaan on taitavasti piilotettu kirjaimet t ja p, joita klikkaamalla vaihtuu sarja. Turhahan sitä ton paremmin on esittää kun koodari itse tietää mistä tuo löytyy 🙂

    On sitte huima parannus. Ulkonäkö on kyllä jonkun verran selkeä, mutta miten ihmeessä pelaajat-näkymässä ’Kaikki’ on ihan sylttyä, mutta M/N- tai T/P-valinta ojentaa sarakkeet?

    Yritin etsiä viime viikonlopun haastajakiertueen cba:ta golfboxista mutta en onnistunut sitä löytämään. Olisiko jollain tietoa lukemista? Tasoitusmuutoksiakaan liitto ei ole vielä saanut aikaiseksi koko kaudelta.

Esillä 25 viestiä, 26 - 50 (kaikkiaan 62)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #200903 kohteessaGolfboxin päivitystilanne

Etusivu Foorumit Kilpagolf & harjoittelu Golfboxin päivitystilanne