Aihe: Golfautolla ajo alkoholin vaikutuksen alaisena? - Golfpiste.com

9.6.–16.6. - Live Scoring - Seuraa suomalaisten menestystä

[15][27]
KilpailuaSuomalaista

Golfautolla ajo alkoholin vaikutuksen alaisena?

Etusivu Foorumit Yleistä Golfautolla ajo alkoholin vaikutuksen alaisena?

Esillä 3 viestiä, 76 - 78 (kaikkiaan 78)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • Golf on urheilua siinä missä laskettelu, hiihto tai tanssi. Ja oon törmännyt siihen että ei oo lajia jossa ei ’doppausta’ käytetä. Se on taas ihan yksillöllistä miten kukin lajiin suhtautuu. Mullakin peli kulkee juuri ’dagen efter ’ tilassa kun oon sen harjoittelun tehenyt klubin terassilla. Joku ottaa joku ei. Jokkainen kun on itse vastuussa omasta pellaamisesta. Ja tästä kun ei oo se leipä kiinni niin ei tartte niin vakavasti ottaa.
    Mutta ei golfautoa tartte ajaa liian promilleissa. Mun kohdalle ei oo koskaan sattunut rasittavan kännistä ihmistä, ainoastaan sellaisia jotka ovat hauskasti pienissä maisteissa :-))
    Tiukkapipot pysyköön pois juhannuskisoista.

Nimetön

Pekka Pelimies kirjoitti: (25.7.2010 16:27:53)

kebax kirjoitti: (23.7.2010 20:40:25)

Kuntogolfari kirjoitti: (23.7.2010 20:20:02)
    … Olen kokeillut enkä yritä uudestaan, siinä määrässä suttua peli oli.

Mua ei haittaa se on sutta muutenkin. Bear sen sijaan maistuu aina hyvälle, pelasi tai ei. Mutta makunsa kullakin.

Mä oon kyllä pelannut parhaita tuloksia sivuten vakavan korjaussarjan jälkeen. Joutui näet säätämään laskun puolelle aamuyöstä pullahtanutta orastavaa päänsärkyä kaksinkertaistetulla tuoremehuannoksella ja vientiluokiteltua ulkomaalaista olutta ennen siirtymistään ensimmäiselle väylälle.

Toisilla toisin ja toisilla toisin, mutta bear maistuu aina, ja hyvä ale muutenkin aina.

En minäkään lasiin sylje, mutta aika vähäinenkin määrä alkoholia veressä vähentää tarkkuutta. Enkä moiti sitä, joka ennen peliä maistaa huurteista, kunhan pitää sen hallinnassa. Enkä aja golfautoa pelatessa, vaan turvaudun omiin jalkoihin. Sitten kotona vaikka golfkisoja katsoessa on mukava olla pienessä sievässä. Kuka mitenkin kunhan tunnelma on iloinen ja huumori kukkii.

Kuntogolffarin viimeisien lause on vallan loistava, jonka allekirjoitan.

Esillä 3 viestiä, 76 - 78 (kaikkiaan 78)
Vastaa aiheeseen: Vastaus #461254 kohteessaGolfautolla ajo alkoholin vaikutuksen alaisena?

Etusivu Foorumit Yleistä Golfautolla ajo alkoholin vaikutuksen alaisena?